• Slecht nieuws dus voor alle fans.


    One Direction mag dan miljoenen fans over de hele wereld hebben, niet iedereen kan de boyband waarderen. De groep werd gisteravond tijdens de NME-awards uitgeroepen tot slechtste band.
    De mannen van One Direction 'versloegen' Muse, Mumford & Sons, Alt-J, Justin Bieber en Ed Sheeran en gingen er vandoor met de award voor 'Worst Band'. Het is al de tweede keer op rij dat Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles de prijs krijgen. Harry Styles kreeg daarnaast ook nog de award voor Villain of the Year, oftewel slechterik van het jaar.
    Singer-songwriter Jake Bugg uitte tijdens het NME-gala zijn ongenoegen over One Direction: 'Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zij als een band worden gezien. Ze moeten er alleen goed uitzien. Als het op muziek aankomt, neem ik aan dat ze geen enkel idee hebben wat ze doen'.
    Florence And The Machine ging ervandoor met de award voor beste solo-artiest en beste clublied. The Maccabees kregen de prijs voor het beste album.
    Alle winnaars op een rijtje

    Ik ben op zich wel eens met de mening van Jake Bugg.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Michonne schreef:
    Ik ben het ook wel met zijn mening eens, maar worst band? Er zijn volgens mij nog wel ergere, als je er even over nadenkt. Ze doen dit toch alleen maar voor de publiciteit die ze ermee krijgen. De rest van het rijtje klopt ook voor geen kant in mijn ogen. Ik bedoel, Muse een slechte band? Je kan veel zeggen en ik hou niet eens van die muziek, maar dat is wel erg raar. Net zoals solo-artiesten in dat rijtje zetten.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Contostavlos schreef:
    ik vind het best grappig, eigenlijk. maar waarom staan Justin Bieber en Ed Sheeran tussen worst band?


    Om dat die, met als 1D ook haters hebben.

    mijn mening hierover:

    Ik vind dat ze ergens wel gelijk hebben, die jongens zijn commerciele bronnen maar echt heel muzikaal nee, dat zijn de niet. Maar dit is wel een beetje overdreven...trouwens waarom in godsnaam krijgt Harry een prijs voor Villain of the Year? Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik ze nog steeds leuk vind en hun clips/studio-opnames zijn niet vals (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ok, ze zijn niet de allerbeste, nee. Maar 'slechtste band'? Kom op zeg. Dat vind ik nogal overdreven.

    En ik snap al helemaal niet dat Harry 'Villian' of the year is. Wat the actually fuck heeft hij gedaan? Niets. Serieus, waar halen mensen het vandaan.

    En daarom hebben de jongens van mijn klas me gepest...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ed Sheeran bij slechtste band?


    "Ignite, my love. Ignite."

    BrightSky schreef:
    Ok, ze zijn niet de allerbeste, nee. Maar 'slechtste band'? Kom op zeg. Dat vind ik nogal overdreven.

    En ik snap al helemaal niet dat Harry 'Villian' of the year is. Wat the actually fuck heeft hij gedaan? Niets. Serieus, waar halen mensen het vandaan.


    Oh en ik heb serieus nog nooit van deze award show gehoord, maar dat zal wel weer aan mijn liggen?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 17:41 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ik vind het erger dat ze Ed Sheeran overwogen een award te geven voor slechte muziek, dan dat one direction hem heeft gewonnen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind het zo grappig hoe de fans reageren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben een directioner, maar vind het geweldig om te lezen hoe sommige fans reageren.
    Ik bedoel, het boeit hun niet eens.. Waarom zal het ons dan boeien...


    El Diablo.

    AAAAAAH NO NO NO NOO!! Dat is gewoon belachelijk! One direction is echt heel goed. Veel mensen denken dat ze alleen beroemd zijn omdat ze knap zijn, maar dat is niet zo ik vind hun muziek echt heel goed. Nee, het zijn geen perfecte liedjes waarvan je gaat huilen maar als je verdrietig bent vrolijkt One direction je alleen maar op. En zowiezo raar dat Justin Bieber en Ed Sheeran ook er bij stonden. Wtf, ik weet niet door wie dit alles is bepaald enzo, maar het is wel dom. En die Jake Bugg moet echt zijn bek houden hij is gewoon jaloers. (Btw, ik ken hem niet eens :o)

    Maar hoe dan ook, One Direction gaat nog genoeg awards krijgen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Panday schreef:
    AAAAAAH NO NO NO NOO!! Dat is gewoon belachelijk! One direction is echt heel goed. Veel mensen denken dat ze alleen beroemd zijn omdat ze knap zijn, maar dat is niet zo ik vind hun muziek echt heel goed. Nee, het zijn geen perfecte liedjes waarvan je gaat huilen maar als je verdrietig bent vrolijkt One direction je alleen maar op. En zowiezo raar dat Justin Bieber en Ed Sheeran ook er bij stonden. Wtf, ik weet niet door wie dit alles is bepaald enzo, maar het is wel dom. En die Jake Bugg moet echt zijn bek houden hij is gewoon jaloers. (Btw, ik ken hem niet eens :o)

    Maar hoe dan ook, One Direction gaat nog genoeg awards krijgen.

    Kijk heb je er weer eentje (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Kijk heb je er weer eentje (krul)


    Ja lach me maar uit maar ik vind het belachelijk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Panday schreef:
    AAAAAAH NO NO NO NOO!! Dat is gewoon belachelijk! One direction is echt heel goed. Veel mensen denken dat ze alleen beroemd zijn omdat ze knap zijn, maar dat is niet zo ik vind hun muziek echt heel goed. Nee, het zijn geen perfecte liedjes waarvan je gaat huilen maar als je verdrietig bent vrolijkt One direction je alleen maar op. En zowiezo raar dat Justin Bieber en Ed Sheeran ook er bij stonden. Wtf, ik weet niet door wie dit alles is bepaald enzo, maar het is wel dom. En die Jake Bugg moet echt zijn bek houden hij is gewoon jaloers. (Btw, ik ken hem niet eens :o)

    Maar hoe dan ook, One Direction gaat nog genoeg awards krijgen.


    En dit bedoel ik dus met overdreven reageren....


    El Diablo.

    Panday schreef:
    (...)

    Ja lach me maar uit maar ik vind het belachelijk.

    En ik vind jou belachelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Panday schreef:
    AAAAAAH NO NO NO NOO!! Dat is gewoon belachelijk! One direction is echt heel goed. Veel mensen denken dat ze alleen beroemd zijn omdat ze knap zijn, maar dat is niet zo ik vind hun muziek echt heel goed. Nee, het zijn geen perfecte liedjes waarvan je gaat huilen maar als je verdrietig bent vrolijkt One direction je alleen maar op. En zowiezo raar dat Justin Bieber en Ed Sheeran ook er bij stonden. Wtf, ik weet niet door wie dit alles is bepaald enzo, maar het is wel dom. En die Jake Bugg moet echt zijn bek houden hij is gewoon jaloers. (Btw, ik ken hem niet eens :o)

    Maar hoe dan ook, One Direction gaat nog genoeg awards krijgen.


    Kijk, jíj vindt dat, dat is jouw mening. Je moet niet gaan zeggen dat Jake Bugg zijn bek moet houden, want hij geeft ook enkel zijn mening, bovendien heeft hij er meer verstand van dan jou.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered