• Slecht nieuws dus voor alle fans.


    One Direction mag dan miljoenen fans over de hele wereld hebben, niet iedereen kan de boyband waarderen. De groep werd gisteravond tijdens de NME-awards uitgeroepen tot slechtste band.
    De mannen van One Direction 'versloegen' Muse, Mumford & Sons, Alt-J, Justin Bieber en Ed Sheeran en gingen er vandoor met de award voor 'Worst Band'. Het is al de tweede keer op rij dat Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles de prijs krijgen. Harry Styles kreeg daarnaast ook nog de award voor Villain of the Year, oftewel slechterik van het jaar.
    Singer-songwriter Jake Bugg uitte tijdens het NME-gala zijn ongenoegen over One Direction: 'Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zij als een band worden gezien. Ze moeten er alleen goed uitzien. Als het op muziek aankomt, neem ik aan dat ze geen enkel idee hebben wat ze doen'.
    Florence And The Machine ging ervandoor met de award voor beste solo-artiest en beste clublied. The Maccabees kregen de prijs voor het beste album.
    Alle winnaars op een rijtje

    Ik ben op zich wel eens met de mening van Jake Bugg.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dufaq? Hoezo staan Muse and Alt J erbij?

    'Worst' niet, maar wel 'Most overrated'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Malino schreef:
    (...)

    En dit bedoel ik dus met overdreven reageren....


    Nahh, ik maak gewoon duidelijk dat ik het er niet mee eens ben (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En ik vind jou belachelijk.


    Bedankt


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Panday schreef:
    (...)

    Nahh, ik maak gewoon duidelijk dat ik het er niet mee eens ben (A)

    Ja dat is duidelijk (krul)

    Panday schreef:
    (...)

    Bedankt

    Gee dank :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jemima schreef:
    (...)

    Kijk, jíj vindt dat, dat is jouw mening. Je moet niet gaan zeggen dat Jake Bugg zijn bek moet houden, want hij geeft ook enkel zijn mening, bovendien heeft hij er meer verstand van dan jou.


    Niall zei: Het ''buggs'' me als artiesten waar we fan van zijn ons afzeiken in de pers.

    Dat vind ik gewoon triest van die Jake Bugg dat hij hun afzeikt in de pers.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het is een mening, so deal with it :Y) Wij moeten ook dealen met jou mening.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hee ik geef alleen mijn mening, jij begint er op de reageren hoor en je gaat zeggen: ''Ik vind jou belachelijk'' voor mij is het geen probleem hoor wat jij vind.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Panday schreef:
    Hee ik geef alleen mijn mening, jij begint er op de reageren hoor en je gaat zeggen: ''Ik vind jou belachelijk'' voor mij is het geen probleem hoor wat jij vind.

    Die Jake Bugg geeft ook zijn mening. :p Ik krijg het nog meer op mijn heupen van hoe jij jouw mening brengt dan Jake Bugg. ^^


    Take me to wonderland

    Dat Ed Sheeran ertussen staat laat wel zien dat deze awards nergens op slaan. Ik kan wel begrijpen dat andere mensen de muziek van 1D niet goed vinden, maar om ze een award te geven voor slechtste band is ook weer overdreven..


    The first step is the hardest.

    Oké ergens vind ik het onzin dat er gezegd wordt dat ze geen flauw benul hebben wat ze doen met muziek. Ze zijn immers toch bekend geworden door xfactor? Ze hebben allemaal talent voor muziek.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rossi schreef:
    Wat een onzin. Dat ze zulke awards uberhaupt mogen uitreiken.


    + wat doen Muse en Mumfords & Sons in dat rijtje?


    Miep

    O en please. Waarom schieten zoveel directioners hier in de verdediging?
    Ik kan daar echt niet tegen. Ik bedoel, prima dat je fan bent, dat ben ik zelf ook, maar I don't care wat andere mensen erover denken.
    Je bent denk ik pas een (muziek)fan als je je muzieksmaak niet aan andere opdringt en ze in hun waarde laat. One Direction is inderdaad niet de beste band, maar ik vind ze leuk, so what? Denken jullie nou echt dat bands zich slecht gaan voelen als de andere helft van de wereldbevolking niet aan hun voeten liggen? Precies. Dus hou op met ze verdedigen want deze discussie werkt toch niet.


    Miep

    Donoghue schreef:
    O en please. Waarom schieten zoveel directioners hier in de verdediging?
    Ik kan daar echt niet tegen. Ik bedoel, prima dat je fan bent, dat ben ik zelf ook, maar I don't care wat andere mensen erover denken.
    Je bent denk ik pas een (muziek)fan als je je muzieksmaak niet aan andere opdringt en ze in hun waarde laat. One Direction is inderdaad niet de beste band, maar ik vind ze leuk, so what? Denken jullie nou echt dat bands zich slecht gaan voelen als de andere helft van de wereldbevolking niet aan hun voeten liggen? Precies. Dus hou op met ze verdedigen want deze discussie werkt toch niet.


    +1.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Donoghue schreef:
    (...)

    + wat doen Muse en Mumfords & Sons in dat rijtje?


    I was thinking the same. o.o

    Negatieve awards zijn sowieso al belachelijk, vind ik. Ik mag 1D dan beu zijn, maar het is zo afbrekend als ze zo'n award krijgen, terwijl ze wel ongelofelijk veel fans hebben. >< Ik vind Justin Bieber nog steeds erger trouwens. :'D No offense to the fans. xd


    help

    Graymark schreef:
    (...)

    I was thinking the same. o.o

    Negatieve awards zijn sowieso al belachelijk, vind ik. Ik mag 1D dan beu zijn, maar het is zo afbrekend als ze zo'n award krijgen, terwijl ze wel ongelofelijk veel fans hebben. >< Ik vind Justin Bieber nog steeds erger trouwens. :'D No offense to the fans. xd


    Ik ben het met je eens! En dat Muse er in staat vind ik al helemaal belachelijk.

    Daarbij, het was ook een award waar de mensen voor moesten stemmen, en het is vrij bekend dat 1D veel "haters" heeft. Dan is het ook niet zo gek dat ze de award winnen (: