• Slecht nieuws dus voor alle fans.


    One Direction mag dan miljoenen fans over de hele wereld hebben, niet iedereen kan de boyband waarderen. De groep werd gisteravond tijdens de NME-awards uitgeroepen tot slechtste band.
    De mannen van One Direction 'versloegen' Muse, Mumford & Sons, Alt-J, Justin Bieber en Ed Sheeran en gingen er vandoor met de award voor 'Worst Band'. Het is al de tweede keer op rij dat Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles de prijs krijgen. Harry Styles kreeg daarnaast ook nog de award voor Villain of the Year, oftewel slechterik van het jaar.
    Singer-songwriter Jake Bugg uitte tijdens het NME-gala zijn ongenoegen over One Direction: 'Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zij als een band worden gezien. Ze moeten er alleen goed uitzien. Als het op muziek aankomt, neem ik aan dat ze geen enkel idee hebben wat ze doen'.
    Florence And The Machine ging ervandoor met de award voor beste solo-artiest en beste clublied. The Maccabees kregen de prijs voor het beste album.
    Alle winnaars op een rijtje

    Ik ben op zich wel eens met de mening van Jake Bugg.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DamnBieber schreef:
    (...) Mooie?? Over wie heb je het nu eigenlijk??


    Alle vijf


    26 - 02 - '16

    Rossi schreef:
    Wat een onzin. Dat ze zulke awards uberhaupt mogen uitreiken.

    Rossi schreef:
    Wat een onzin. Dat ze zulke awards uberhaupt mogen uitreiken.


    Reality's overrated.

    Silvanaa schreef:
    Haha ik ging net op die site kijken, volgens mij is dit enkel als lolletje bedoelt, aangezien Ed Sheeran en Justin Bieber niet eens een band zijn (':


    Reality's overrated.

    Mavis schreef:
    (...)

    Alle vijf


    Niet bij alle meisjes. Bij mij puur om de muziek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    en die award hebben ze helemaal verdiend xd


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ancore schreef:
    Ik ben het met die vent eens. Ik heb die liveshows bij X-Factor van 1D wel eens bekeken uit nieuwsgierigheid, maar dat was echt niet altijd even zuiver en soms was het gewoon vals. Ja, jammer dan, ze waren echt voornamelijk door omdat ze er goed uit zien en daar zijn ze nog steeds bekend om. Denk nou niet dat ze nooit playbacken, want dat doen ze wel. Ik heb niks tegen vijf zingende jongens, maar Jake Bugg heeft zeker wel gelijk.


    Toen waren ze net begonnen, dat is toch normaal? Ze zijn er allemaal trouwens op vooruit gegaan.


    Save me from myself.

    Aberforth schreef:
    (...)

    Toen waren ze net begonnen, dat is toch normaal? Ze zijn er allemaal trouwens op vooruit gegaan.


    That I must agree with.

    Ik vond dat Liam in het begin de enige was die kon zingen. ._.


    help

    Raziel schreef:
    (...)

    That I must agree with.

    Ik vond dat Liam in het begin de enige was die kon zingen. ._.

    Ik vond dat Liam ook de beste stem had ten tijde van de liveshows. :p Niall zijn auditie vond ik trouwens vreselijk. (cat) Luckily he became better.


    Take me to wonderland

    Aberforth schreef:
    (...)

    Toen waren ze net begonnen, dat is toch normaal? Ze zijn er allemaal trouwens op vooruit gegaan.

    Ik denk dat ze nu voornamelijk nog playbacken tijdens hun "live" shows, zoals heel veel artiesten. Ik wil wel even duidelijk maken dat ik niks tegen One Direction heb en dat ze van mij gewoon door mogen gaan met muziek maken en mensen entertainen. Ik zeg alleen dat ik ze niet zo muzikaal vind als sommige andere mensen.


    From these ashes, I will rise

    Hoewel ik deze uitspraak gigantisch grappig vind en het er roerend mee eens ben...Wat doen mijn Mumford and Sons in dat rijtje D:


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    Hoewel ik deze uitspraak gigantisch grappig vind en het er roerend mee eens ben...Wat doen mijn Mumford and Sons in dat rijtje D:


    Dat was dus ook het eerste wat ik dacht.. Waarom Mumford and Sons & Ed Sheeran er tussen staan. Slaat nergens op D:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 16:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ancore schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze nu voornamelijk nog playbacken tijdens hun "live" shows, zoals heel veel artiesten. Ik wil wel even duidelijk maken dat ik niks tegen One Direction heb en dat ze van mij gewoon door mogen gaan met muziek maken en mensen entertainen. Ik zeg alleen dat ik ze niet zo muzikaal vind als sommige andere mensen.

    Ze zingen meestal live, hoor, dat verschil hoor je wel. & als ze een akoestisch nummer brengen, hoor je het ook, dus ja.


    Save me from myself.

    Raziel schreef:
    (...)

    That I must agree with.

    Ik vond dat Liam in het begin de enige was die kon zingen. ._.

    Ik heb Liams stem nooit echt mooi gevonden, omdat ze echt niet uniek is. Ik vond altijd Harry's stem het leukst tijdens x factor. je hoorde Niall & Lou ook nooit

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 21:29 ]


    Save me from myself.