• http://tinypic.com/view.php?pic=15gyoo6&s=6 ?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 15:34 ]

    Voor iedereen die te lui is voor kopiëren:




    Het kan, maar ik koop die dingen nooit. Ik zou het niet weten :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waarom zou je dat willen, lol. Die dingen zijn zo slecht. Koop een Sennheisser of zo.

    En ik denk het eerlijk gezegd niet. Ze zijn er nog goedkoper uit dan normale Beats.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 15:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, volgens mij niet. Ik vergeleek ze met een foto van bol.com - ik ga er van uit dat die de echte verkoopt - en het leek er niet echt op.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    DarkSavior schreef:
    Waarom zou je dat willen, lol. Die dingen zijn zo slecht. Koop een Sennheisser of zo.

    En ik denk het eerlijk gezegd niet. Ze zijn er nog goedkoper uit dan normale Beats.


    Of Sony, die zijn ook heel fijn.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Waarom zou je dat willen, lol. Die dingen zijn zo slecht. Koop een Sennheisser of zo.

    En ik denk het eerlijk gezegd niet. Ze zijn er nog goedkoper uit dan normale Beats.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik zou voor een koptelefoon inderdaad voor een Sennheiser of Sony gaan. Die van House of Marley zijn ook erg goed trouwens.

    Maar ik zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Sennheiser zou ik vermijden, ze gaan vaak sneller kapot door het feit dat Sennheiser heel erg veel plastic gebruikt. Je kan beter voor AKG, Audio-Technica, Beyerdynamics of Grado Labs gaan, van Sony is enkel de MDR-V6 het waard om te kopen.

    Als ze voor desktop gebruik zijn, zou je eventueel nog kunnen kijken naar de Superlux HD 681 of de 668B, die presteren erg goed voor het prijskaartje dat eraan hangt (€20-25).

    Sennheiser is juist heel heel erg goed. Verschilt natuurlijk per model, maar goed. Al die merken die jij nu hebt opgenoemd ken ik niet eens, maar goed, ik volg ook niet alles.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 0:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Sennheiser is juist heel heel erg goed. Alle merken die jij nu opnoemt heb ik nog nooit van mijn hele leven gehoord.


    Serieus? Op de hifi markt zijn dat just hele bekende merken, kijk maar eens rond op Head-Fi of andere websites die zich voornamelijk richten op geluidsapparatuur.

    ik zou het niet weten ik heb zelf een wesc en naar mijn weten is die van prima kwaliteit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb een Hema koptelefoon voor tien euro die het na anderhalf jaar nog prima doet. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Idk. Heb geen idee hoe die dingen er precies uitzien.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Volgendmij nep


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Volgens mij zijn ze nep, maar dat kun je toch ook vragen aan de verkoper? Normaal zie je het ook gewoon aan de prijs, die is dan een stuk lager. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Melonpan schreef:
    Sennheiser zou ik vermijden, ze gaan vaak sneller kapot door het feit dat Sennheiser heel erg veel plastic gebruikt. Je kan beter voor AKG, Audio-Technica, Beyerdynamics of Grado Labs gaan, van Sony is enkel de MDR-V6 het waard om te kopen.

    Als ze voor desktop gebruik zijn, zou je eventueel nog kunnen kijken naar de Superlux HD 681 of de 668B, die presteren erg goed voor het prijskaartje dat eraan hangt (€20-25).


    Mijn Sennheiser is ook erg snel kapot gegaan inderdaad, ik zou die niet kopen. Zelfs mijn koptelefoon van de Aldi gaat nog langer mee.