• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

FAMILIES

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Veel plezier! Ik houd ook van musicals ^^

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Mijn post staat op de vorige pagina als je het nog niet gezien had (:

Don't be like the rest of them, darling

Luna Day
    Ook Nick moet grijnzen en ik lach naar hem. 'Yeah right, zie eerst maar eens dat je weer onafhankelijk zal zijn.' Ik pest hem daar weer lekker mee, aangezien hij het haat om afhankelijk te zijn van iemand. De reden dat Hayden nog niet terug is, is omdat ik haar heb opgesloten in een kamer. Ze irriteert me gewoon. Ik haal mijn schouders op, wat pijn doet, als Nick over de slechte dingen spreekt. 'Je weet hoe Leslie is, ze ziet het goede in mensen,' mompel ik dan. In dat zijn Leslie en ik echt haaks op elkaar. Ik grijns dan als Nick vraagt of ik hem naar de bank wil helpen. 'How adoreable, Nick die om hulp vraagt en me ook nog eens lief noemt,' zeg ik dan met een grijns. Ik sla mijn arm om zijn middel. 'Ready? Dan gaan we dit kippetje eens naar de bank brengen.'

Nick en Luna zijn cute together

Indeed.. Buttt.. Luna has Chad and Nick has Hayden..

Nick
    'Yeah right, zie eerst maar eens dat je weer onafhankelijk zal zijn.' zegt ze pestend aangezien ik er niet tegen kan om afhakelijk te zijn van iemand of dingen niet zelf kan. 'Je weet hoe Leslie is, ze ziet het goede in mensen,' mompelt ze dan, daar had ze inderdaad gelijk in. Ze grijnst als ik vraag of ze me naar de bank wil brangen, 'How adoreable, Nick die om hulp vraagt en me ook nog eens lief noemt,' zegt ze waarna ze haar arm om mijn middel slaat.'Raak ermaar niet aan gewend' Antwoord ik dan 'Ready? Dan gaan we dit kippetje eens naar de bank brengen.' Zegt ze vervolgens, 'Ready' Antwoord ik, zelf had ik mijn hand weer om haar schouder geslagen.

Ik reageer zo, even eerst bij een ander rpg
    Reageren

I'm borred...

Ik ga nu reactie maken (:

Luna Day
    Nick zegt ook 'ready' en ik help hem dan naar de bank toe. 'Ondanks dat je nog steeds ongelooflijk goed eruit ziet, ben je nu wel net naar je leeftijd,' zeg ik met een scheve lach tegen Nick. Voor mij is het gewoon de kaken op elkaar klemmen en hem helpen. Het is immers deels mijn schuld, anders was hij zeker weten niet daar terecht gekomen op dat moment. 'Heb je nog veel pijn?' vraag ik dan aan Nick en ik kijk hem aan.

Jap, they do...

Nick
    'Ondanks dat je nog steeds ongelooflijk goed eruit ziet, ben je nu wel net naar je leeftijd,' Zegt ze met een scheve lach en ik laat me op de bank zakken als we daar beland zijn, 'Nee, als ik naar mijn leeftijd was, was ik nu al lang dood' Antwoord ik simpelweg. Ik was rond de 550, 'Heb je nog veel pijn?' Vraagt ze dan aan mij en ik haal mijn schouders op, waar ik al direct spijt van heb aangezien het pijn doet maar weet het te verbergen. 'Beetje, die stomme kruiden moeten uit mijn lijf voordat het kan genezen. Jij?' Vraag ik haar dan.

Jaimes schreef:
    Jap, they do...

x'D Maybe Hayden en Chad have to get something.

Luna Day
    Nick laat zich zakken op de bank en ik besluit gewoon voorzichtig naast hem te gaan zitten, voorzichtig vanwege mijn pijn. 'En dat is niet wat te willen, right, jou dood.' Wanneer ik vraag of hij nog veel pijn heeft, haalt hij zijn schouders op en ik kan zien dat dat hem pijn doet, ik herken het met mijn eigen pijn. 'Die kruiden branden inderdaad nog steeds bij iedere beweging. En ik heb het gevoel alsof de hele tijd, die wond in mijn zij open gaat.' Ik zucht een keer en kijk dan met een grijns naar Nick. 'We kunnen best samen gaan douchen... Natuurlijk om bij elkaar de kruiden eruit te halen en elkaar steun te geven.. Niet om andere redenen hoor.' Ik kijk Nick onschuldig aan.

Nick
    'En dat is niet wat we willen, right, jou dood.' zegt ze dan, 'Hmm.. Zou jij me missen als ik weg was?' Vroeg ik vervolgens, ik was wel benieuwt naar haar antwoord. 'Die kruiden branden inderdaad nog steeds bij iedere beweging. En ik heb het gevoel alsof de hele tijd, die wond in mijn zij open gaat.' Zegt ze en zucht dan een keer, 'Ik ben net één stuk gatenkaas, moet je je voorstellen hoe ik me voel' Zeg ik en kijk haar aan waarna ze naar me grijnst, 'We kunnen best samen gaan douchen... Natuurlijk om bij elkaar de kruiden eruit te halen en elkaar steun te geven.. Niet om andere redenen hoor.' zegt ze en kijkt me onschuldig aan. 'Yeah right, wat zou Chad daar wel niet van vinden?' Zeg ik met een grijns.

Luna Day
    Nick vraagt dan geloof ik echt oprecht aan me of ik hem zou missen. Ik kuch een keer ongemakkelijk en krab aan mijn hoofd. 'Ja,' mompel ik dan en kijk een andere kant op. 'Wie moet ik anders pesten?' maak ik er dan maar een grapje van. Hoewel de ja niet als grapje bedoelt was. 'Gatenkaas? Dat lijkt me niet echt prettig, dus als je het niet erg vindt stel ik mezelf dat niet voor,' zeg ik met een glimlachje. Nick herinnert me dan aan Chad. 'Alsof jou Chad iets kan schelen?' vraag ik dan. 'Nee, dat zal vast niet,' antwoord ik dan tegen hem. Ik kijk richting Nick. 'Maar even serieus.. Misschien dat we echt even de kruiden eruit moeten douchen? Zonder lachen of wat dan ook. Hayden merkt het toch niet, aangezien ik haar opgesloten heb in een kamer.'

Nick
    Ze kucht een keer ongemakkelijk en krabt aan haar achterhoofd als ik vraag of ze me zou missen, 'Ja,' mompelt ze dan en ze kijkt de andere kant op. Dat klonk als de waarheid, maar plots werd het een grapje toen ze vroeg wie ze anders moest pesten. 'Gatenkaas? Dat lijkt me niet echt prettig, dus als je het niet erg vindt stel ik mezelf dat niet voor,' zegt ze met een glimlachje. Wanneer ik Chad ter sprake breng vraagt ze of Chad mij iets kan schelen, maar geeft er zelf al antwoord op. 'Maar even serieus.. Misschien dat we echt even de kruiden eruit moeten douchen? Zonder lachen of wat dan ook. Hayden merkt het toch niet, aangezien ik haar opgesloten heb ik een kamer.' Zeg ze en ik schud mijn hooft met een lach als ze zegt dat ze Hayden opgesloten heeft in een kamer maar zeg er verder eerst niets over. 'Tsja, we zouden niet willen dat ze later omvallen in de douche en vervolgens toch nog doodgaan he?' Vraag ik haar als een soort antwoord op haar vraag. Er was toch niet veel te zien wat ze nog niet eerder gezien had.

Is there going to happen something else in the shower? -wbw-