• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik zucht en pak een stokje zodat ik in het zand kan schrijven. Ik vind het vooral irritant dat ik je niet kan geruststellen of zo.... x schrijf ik en leg mijn arm om haar middel terwijl ik over de zee uitkijk.

    Drew
    'Wat wil je dan wel?' grinnik ik zachtjes en mijn lippen kussen zachtjes het kuiltje onder haar kin.
    Mijn vingers houden haar handen nog steeds op hun plaats.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    even stofzuigen, in 10 minuten terug


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    terug :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik reageer later Lizl, we hebben al de hele tijd familie hier ):


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [*sad face and cries*]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het is even goed kijken wat hij precies geschreven heeft, maar wanneer ik het gelezen heb, kijk ik Jake aan. 'Dat is echt lief,' zeg ik. 'Maak je maar geen zorgen. Er is tot nu toe niets geweest om me mee gerust te stellen.' Ik druk een kus op zijn wang. 'En de laatste tijd gaat het voor mijn gevoel beter met de hormonen.' Misschien wel omdat ik nu een redelijk stabiele en rustige omgeving heb, sinds ik niet meer ook langs Nate ga.

    Mich
    'Ik wil jou,' zeg ik met een scheef lachje. 'En dat je niet zo sterk bent. Ik ben veel ouder, ik hoor sterker te zijn!' En dat is ook zo, maar Drew is niet zomaar een normale jongen. Hij is een lieve en leuke jongen en ik ben langzaam voor hem gevallen. Hij drukt dan een kusje in het kuiltje onder mijn kin en ik kreun een keer zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en trek haar tegen me aan. Ik zorg met mijn krachten ervoor dat ze het warm heeft aangezien ze anders misschien een kou vat, nu haar demonenlichaam ook iets... zwakker is dan anders.

    Drew
    'Het eerste heb je al.' grinnik ik zachtjes. Ik laat mijn lippen dan toch terug op de hare belanden. 'Hm we hadden het er al over hoeveel ik jouw gemist heb maar hoeveel heb jij mij gemist?' zeg ik ondeugend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me dichter tegen zich aan en ik voel hoe hij zijn kracht gebruikt. 'Jake, je hoeft je kracht niet te gebruiken,' zeg ik met een glimlach. 'Ik heb het warm genoeg.' Ik druk een kus op zijn lippen en glimlach daarna lief naar hem.

    Mich
    'Hm, dat is goed om te horen,' grijns ik naar Drew. 'Maar het lijkt nu meer alsof jij mij hebt.' Drew geeft me mijn zin en ik kus zijn lippen zacht terug. Ik ben verslaafd aan die lippen en Drew praat al veel te snel weer verder. Ik lach als ik de ondeugende toon hoor. 'Hm, ik heb je even veel gemist als..... Demonen die van koud houden.' Demonen haten koud, dus dit is om Drew te pesten. Ik zeg het serieus en kijk hem serieus aan. Natuurlijk maak ik een grapje, maar dit is omdat hij me vast heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik blijf toch nog mijn kracht gebruiken en druk mijn lippen terug op de hare/
    Mijn hand streelt zachtjes over haar rug en ik trek haar op mijn schoot zodat het makkelijker gaat.

    Drew
    Ik kijk haar gekwetst aan aangezien er niets van speelsheid of zo in haar stem zit.
    Ik laat haar dan los en ga rechtop zitten. 'Misschien moet ik dan maar gaan?' mompel ik en trek mijn shirt terug goed.

    [had geen bericht gekregen --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [reageer morgen vroeg terug xd rond 6u30 -- ik haat vroeg opstaan.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel dat Jake door gaat en ik breng er niets meer tegen in. Zachtjes kus ik Jake terug en ik glimlach tegen zijn lippen aan als hij me op zijn schoot trekt. Mijn hand gaat rustig daar zijn haar en de ander ligt tegen zijn wang aan.

    Mich
    Drew is volgens mij echt gekwetst en gelijk laat ik mijn blik vallen. Ik sla mijn armen van achter om zijn hals en druk een kus op zijn wang. 'Natuurlijk heb ik je gemist, ik kan niet meer zonder jou,' zeg ik dan. Ik knuffel hem en laat hem niet los. 'Kom op, Drewie, het was een flauw grapje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Even lees ik wat er staat en ik knik dan. 'Is goed, maar ik ga me wel warmer aankleden voor ons wondertje,' zeg ik tegen Jake. Ik loop naar de kast en zoek er dan een warme trui uit en pak er dan eentje. Ook pak ik een sjaal en een muts. Ik verkleed me en kijk dan weer naar Jake. 'En dan ben ik gelijk klaar om te gaan.'

    Mich
    Drew grinnikt er alleen maar om en gaat gewoon door. 'Niet zo pesten,' kreun ik zachtjes.
    'Dat is gemeen.' Mijn handen liggen boven mijn hoofd en Drew zit/ligt (?) op me. 'Mag ik een kusje op mijn lippen?' Zodat hij niet meer in me nek zit. Ik trek een pruillipje en kijk naar Drew.

    Luna Day
    Even lach ik zacht en kijk Nick dan weer aan. 'En daarmee wil ik zeggen, dat wij de enige twee zijn die weten wat in deze douche gebeurt.' Ik bijt op mijn lip en kijk op naar Nick, aangezien hij nog steeds groter is dan ik. Ik ga dan een klein stukje op mijn tenen staan en druk mijn lippen zacht op die van Nick. Zijn lippen voelen net zo goed aan als ze eruit zien. Dan ga ik weer normaal staan en kijk ik onschuldig naar Nick. 'Sorry, dat gebeurde gewoon,' zeg ik.



    Nickie? Ellie? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik voel dat Jake door gaat en ik breng er niets meer tegen in. Zachtjes kus ik Jake terug en ik glimlach tegen zijn lippen aan als hij me op zijn schoot trekt. Mijn hand gaat rustig daar zijn haar en de ander ligt tegen zijn wang aan.

    Mich
    Drew is volgens mij echt gekwetst en gelijk laat ik mijn blik vallen. Ik sla mijn armen van achter om zijn hals en druk een kus op zijn wang. 'Natuurlijk heb ik je gemist, ik kan niet meer zonder jou,' zeg ik dan. Ik knuffel hem en laat hem niet los. 'Kom op, Drewie, het was een flauw grapje.'


    Jake
    Ik zoen haar teder en voel haar hand door mijn haar woelen. Mijn ene hand laat ik naar haar buik glijden waar hij blijft liggen.
    Ik haal mijn lippen van de hare als ik een stampje voel tegen mijn hand aan en glimlach.

    Drew
    Ik haal iets opgelucht adem en draai me om zodat ik haar terug kan zoenen. 'Doe me nooit meer zo schrikken.' prevel ik tegen haar lippen aan.
    Mijn handen trekken haar dichter tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn hand eindigt weer op mijn buik en het voelt aardig vertrouwd. Ik weet gewoon zeker dat Jake de vader is. Dan komt er een stampje bij Jake's hand. Ik glimlach en kijk Jake aan. 'Het herkent je,' zeg ik dan. Ik zeg 'het', omdat ik niet weet of het een jongen of een meisje wordt. 'Omdat jij de vader bent.' Ik weet dat het toen met Nate zo voelde alsof hij de vader was. Hoe Nate omging met mijn buik, maar dat is voorbij...

    Mich
    Ik lach en kus hem dan terug. 'Wees nooit meer zo sterk,' breng ik er tegenin. 'Hoewel het wel leuk is als je zo bent. Zo dominant.' Ik vind het leuk, want ik houd van terugvechten. Ik kus hem weer verder en duw hem zachtjes weer achterover.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en druk nog een kusje op haar lippen. Ik laat haar dan los en trek mijn shirt en hoodie uit en mijn jeans zodat ik enkel in mijn boxer sta.
    Ik maak met een scheve glimlach vage zwemgeluiden en na nog een klein kusje loop ik richting de zee.

    Drew
    Ik voel de zachte ondergrond van het bed terug en trek haar met me mee.
    Mijn lippen zoeken terug de hare ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'