• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

FAMILIES

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Mich
    Het is wel zo, nu Drew ook veel sterker is geworden, kan hij meer verzet tonen en dergelijke. 'Dat is niet zo veel,' zeg ik onschuldig. 'En ja, dat doen we wel ooit.' Ik heb er niet zo'n zin in om het nu te doen. 'Dan leer ik je alles. Vuur besturen, manifesteren, de hele mikmak.'

[Wat jij wilt :Y) hij kan het laatste wat Luna gezegd heeft horen? c:]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nick komt nog steeds niet bij en er druppelen een paar van mijn tranen op hem. 'Nick, kom bij,' smeek ik hem dan weer zachtjes. Ik maak een snee in mijn pols, die ene kan er ook nog wel bij, en zet die dan aan Nick's lippen. Ik zorg ervoor dat hij slikt. 'Hoe kom je aan al die littekens?' vraagt Luna dan aan me. 'Gesneden,' zeg ik luchtig. 'En ben je zwanger?' Ik knik dan, 'ja, ook zwanger.' Zo blijkt maar weer hoe slecht de band is tussen mij en Luna. 'Hoezo heb je Nick gered?' vraag ik zacht aan Luna. Even aarzelt ze. 'Ten eerste omdat hij mij heeft laten leven,' zucht ze. 'En omdat ik weet hoeveel hij voor jou betekent....'

Nick
    Ik kom bijna helemaal terug en voel dat ik moet slikken, het volgende moment proef ik de ijzeren smaak van bloed wat me helpt boven te komen, 'Hoezo heb je Nick gered?' hoor ik Leslie zacht aan Luna vragen. 'Ten eerste omdat hij mij heeft laten leven, en omdat ik weet hoeveel hij voor jou betekent....' hoezo betekende ik veel voor Leslie? Eerder vandaag had ze me genoeg afkeurende blikken gegeven om te geloven dat me me liever kwijt was. Toen ik plots weer kon bewegen nam ik een keer diep adem en opende vervolgens mij ogen.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Stilletjes kijk ik naar Nick, als Luna de redenen geeft. 'Dank je,' zeg ik dan zachtjes tegen haar. 'Dat doet hij ook, hij betekent veel voor me.' Even is het stil in de kamer, maar dan ineens voel ik hoe Nick bijkomt en hij neemt een diepe teug adem. Gauw trek ik mijn pols weg, zodat hij dat ook daadwerkelijk kan doen en dan opent nick eindelijk zijn ogen. Ik laat een verbandje verschijnen om mijn pols en kijk dan opgelucht naar Nick. 'Je bent er weer,' fluister ik. 'Hoe voel je je?'

Nick
    'Je bent er weer' fluisterd Leslie als ik mijn ogen open, en ze vraagt vervolgens hoe ik me voel. 'Moe' andwoord ik, mij lichaam kon niet zo snel bloed aanmaken door de kruiden en zat nogsteeds vol met het spul dus de duizeligheid zou nog wel een tijdje duren. Ik kijk van Leslie naar Luna, Felix en dan weer naar Leslie, 'Hoe kom jij hier?' vraag ik haar dan, wat ik eigelijk wilde vragen was waarom ze hier was.

Leslie Day
    Hij antwoordt moe en ik glimlach eventjes een beetje naar hem. 'Dat kan ik begrijpen,' zeg ik. Voorzichtig voel ik met mijn hand aan zijn voorhoofd, om te kijken of die niet gloeit of wat dan ook, wat gelukkig niet het geval is. Nick's blik gaat langs ons en Nick vraagt dan aan me hoe ik hier gekomen ben. 'Ik heb haar gebeld met de vraag om te komen,' antwoordt Luna. 'Leslie weet de dingen meestal beter dan ik.' Even kijk ik verbaasd naar Luna en ze glimlacht eventjes. Mijn evenbeeld en tweelingzus. Misschien is er toch nog wel meer van haar terechtgekomen dan ik dacht. 'En ik ben gekomen,' vervolg ik dan, 'want ik wilde weten of alles goed met je was.' Ik vraag me af of hij gehoord heeft wat Luna zei, over de redenen dat ze Nick gered had. 'Kom, Nick, waar moet ik je heenbrengen?' vraagt Luna. Ze ziet er redelijk goed uit, ze is goed herstelt, Nick daarentegen ziet er minder goed uit. Hij heeft nog niet de kans gehad om te herstellen.

Nick
    'Ik heb haar gebeld met de vraag of ze wou komen, Leslie weet de dingen meestal beter dan ik' andwoord Luna op mijn vraag. 'En ik ben gekomen, omdat ik wilde weten of alles goed met je was' zegt Leslie dan, ik snapte haar niet, de reden niet waarom het soms leek alsof ze me liever weg had en het volgende moment om me 'gaf'. 'Kom, Nick, waar moet ik je heen brengen?' vraagt Luna vervolgens. 'Mijn huis in het bos.. Waarschijnlijk weet je wel waar het is, en anders probeer ik mezelf wel te laten verschijnen' zeg ik en ga overeind zitten, te snel. Al snel dansten er weer vage vlekjes voor mijn ogen en moest ik ze even dicht doen.

Slapen, see you later <3

Jaimes schreef:
    Mich
    Het is wel zo, nu Drew ook veel sterker is geworden, kan hij meer verzet tonen en dergelijke. 'Dat is niet zo veel,' zeg ik onschuldig. 'En ja, dat doen we wel ooit.' Ik heb er niet zo'n zin in om het nu te doen. 'Dan leer ik je alles. Vuur besturen, manifesteren, de hele mikmak.'

[Wat jij wilt :Y) hij kan het laatste wat Luna gezegd heeft horen? c:]

Drew
    'En wat, Mich, gaan we nu doen?' grinnik ik en druk mijn lippen op haar wangen en dan in haar hals.
    Ik druk haar dichter tegen me aan.

Jake
    Ik kijk naar het scherm en gooi mijn controller dan aan de kant. Ik heb geen zin meer. Ik probeer te praten en open mijn mond.
    Ik probeer gewoon hallo te zeggen maar het lukt niet, er komt enkel een gepiep uit mijn mond.

Leslie Day
    Nick zegt tegen Luna waar hij heen wil en ik kijk naar Nick. Dit is gewoon een heel raar moment. Ineens komen we alledrie redelijk goed overeen en dat is nog nooit geweest. Nick gaat dan overeind zitten, maar dat had hij niet moeten doen. Ik kan het gewoon zien, dat hij duizelig is. Ik sla mijn armen om hem heen, zodat hij niet omvalt of wat dan ook. 'Doe rustig aan, Nick,' zeg ik tegen hem. 'En ga straks niet zo koppig doen, als je thuis bent, om gelijk weer alle dingen zelf te proberen. Je bent erg toegetakeld.. Je moet rusten, weer herstellen. Beloof je me dat je rustig gaat doen?' Ik kijk Nick recht aan.

Michelle Fox
    Drew drukt zijn lippen even in mijn hals en trekt me dan dichter tegen zich aan. 'Ho, niet in mijn hals!' zeg ik dan met een belettende vinger opgestoken en een scheef lachje. 'En wat we kunnen doen...' Ik maak gebruik van mijn demonensnelheid en zit dan ineens op hem. Ik begin hem te kietelen en ik kijk hem met een speelse blik aan.

[b[Nick[/b]
    Ik voel Leslie's armen om me heen, vast doordat ze bang is dat ik omval of zoiets. 'Doe rustig aan, Nick' zegt ze dan tegen me 'En ga straks niet zo koppig doen, als je thuis bent, om gelijk weer alle dingen zelf te proberen. Je bent erg toegetakeld.. Je moet rusten, weer eherstellen. Beloof je me dat je rustig gaat doen?' Vraagt ze me en ze kijkt me recht aan. Hoe zou ik hele maal niks willen of kunnen doen? 'Ik zal het proberen' Antwoord ik dan.

Leslie Day
    Proberen, daar heb ik zo barweinig aan. Met een blik naar Luna maak ik haar duidelijk, dat ze op Nick moet letten en ze begrijpt me ook. Zelf ziet ze er al weer een stuk beter uit, maar ook niet helemaal goed. 'Wees jij ook voorzichtig,' zeg ik dan zacht tegen haar. Even wrijf ik over mijn eigen voorhoofd en ze knikt dan. Dan kijk ik Nick weer aan. 'Niet alleen zeggen dat je het probeert, maar ook echt proberen,' zeg ik tegen hem. Dan sta ik op en Luna neemt mijn plaats in met haar armen om hem heen. 'Ik zie jullie later wel, bel me als ik nodig ben.' Dan verdwijn ik en verschijn ik thuis. Ik zie dat Jake het xbox'en heeft opgegeven en nu iets anders doet. 'Wat doe je?' vraag ik met een glimlachje.

Luna Day
    Als Leslie weg is, bedank ik Felix dat hij ons een beetje geholpen heeft. 'Daar zijn beste vrienden toch voor?' glimlacht hij terug. 'Klaar voor?' vraag ik dan aan Nick. 'Dan flits ik je nu naar huis.' Ik flits met hem mee naar zijn huis en kijk om me heen. Dit heb ik weleens eerder gezien. 'Is er iemand anders hier?' Dan ineens verschijnt Hayden en ze kijkt verschrikt op naar mij. Ze staat stil en kijkt dan van Nick naar mij. 'Ben jij Leslie?' vraagt ze met een klein beetje hoop en ik kan het niet laten om even te grijnzen. 'Nee, ik ben Luna.' Ze is gelijk bang. 'N-nick? Houdt ze je vast ofzo? Moet ik je helpen?' Dom wicht.

Nick
    'Klaar voor?' vraagt Luna aan me na Leslie's plek overgenomen te hebben, 'Dan flits ik je nu naar huis' Zegt ze en een paar seconden later zijn we er. 'Is er iemand anders hier?' vraagt ze en Hayden verschijnt vervolgens. 'Ben jij Leslie?' Vroeg Hayden aan Luna die vervolgens andwoorde dat ze niet Leslie maar Luna was. 'N-nick? Houdt ze je vast ofzo? Moet ik je helpen?' Vroeg ze en ik schudde mijn hooft, 'Nee, deze keer heeft ze me juist geholpen.' andwoord ik waarna ik Luna's handen van me losmaakte en probeerde zo goed mogelijk op mijn eigen voeten te staan. Ik keek van Hayden naar Luna.. Eigelijk wilde ik Luna nog wat vragen.

Luna Day
    Nick verdedigt me toch een soort van door te zeggen, dat ik hem deze keer heb geholpen. Hij maakt dan zichzelf los van mij en probeert zelf te staan. Nick kijkt tussen ons heen en weer. 'Onmogelijk,' hoor ik Hayden boos zeggen. Geamuseerd kijk ik haar kant op. 'Doe me een lol en irriteer me niet, liefje,' zeg ik dan tegen haar en voordat ze kan antwoorden, flits ik haar weg naar een andere kamer. Dan kijk ik nick aan. 'Sorry, maar ze irriteerde me gewoon,' zeg ik onschuldig en haal even mijn schouders op. 'En jij, moet niet proberen zelf te willen staan. Je weet wat Leslie gezegd heeft.'

Nick
    'Onmogelijk' Andwoord Hayden, 'Doe me een lol en irriteer me niet, liefje.' Zegt Luna en voordat ze weer iets kan zeggen flitst Luna haar weg, 'Sorry, maar ze irriteerde me gewoon,' Zegt ze dan ontschuldig en haalt haar schouders op. 'En jij,j moet niet proberen zelf te willen staan. Je weet wat Leslie gezegd heeft.' zegt ze dan tegen me en ik zucht, 'Ik kan niet dagen lang op een bed blijven liggen, en ik ben liever niet van een ander afhankelijk. Je kent mij' zeg ik met een lichte grijns. 'En over Leslie gesproken,' zeg ik en wacht even met mijn vraag, 'Wat bedoelde je met dat je weet dat ik belangrijk voor haar ben?'