• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    De kogels zitten allemaal in mijn huid en branden als een gek. Ik kan ze er onmogelijk zo uitkrijgen. 'Fuck, het brandt,' mompel ik. Als ineens de kogels stoppen, kijk ik niet eens achterom, maar ga gelijk verder met de kettingen. 'Gewoon doorzetten,' mompel ik tegen mezelf. Ik klem mijn kaken opeen en de tranen springen in mijn ogen van de pijn. Toch ga ik nog door, met losmaken, en het lukt me dan om zijn ene pols los te maken. Mijn benen houden me amper nog. 'Dat is in ieder geval 1 hand.' Ik druk nu weer mijn hand tegen mijn zij, maar besef me dat het niet zal helpen. 'Tweede hand,' zeg ik. Even kijk ik achterom, Nick houdt ze tegen met zijn gave. 'Eraan gedacht om mij gewoon dood te laten gaan?' Dan begin ik aan de tweede hand en slaak een kreetje van pijn. Het wil gewoon niet lukken. Ik zak door mijn knieën van alle kogels in mijn rug en het bloedverlies bij mijn zij.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 10:26 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze maakt een hand los om vervolgens te vragen of ik er ook aan gedacht had haar gewoon dood te laten gaan, 'Misschien, maar dan had ik ze niet tegengehouden. En ik zou opschieten aangezien ik dat ook niet lang meer kan' Zeg ik maar wanneer ze met de tweede hand bezig wil zakt ze door haar knieën. Ik klem mijn kaken nu nog sterken op elkaar en krijg gelukkig mijn andere hand zelf los, mijn polsen waren open en aan het bloeden en toen ik een stap zette voelde ik al direct de pijn van al de sneeën. Ik liep naar de mannen om vervolgens bij alle 3 hun nek om te draaien en trok wat er overgebleven was van mijn shirt uit om vervolgens pijnlijk en moeizaam naast Luna te gaan zitten, ik drukte het overgebleven deel van mijn shirt tegen de wond in haar zij terwijl ik steeds duizeliger werd van de sneeën en doordat ik zelf ook veel bloed aan het verliezen was en had verloren. 'Even op je tanden bijten' Zei ik vervolgens toen ik besloot de kogels eruit te halen, ik probeerde het zo snel mogelijk te doen en gelukkig voor haar waren de meesten zonder kruiden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Nick heeft een punt. 'Het kan altijd nog zo zijn, dat je ze alleen maar tegenhoudt zodat je zelf ook vrij komt. Misschien om me daarna alsnog dood te laten gaan, waar je het recht toe hebt.' Wanneer ik door mijn knieën zak, krijg ik het niet meer voor elkaar om overeind te komen. 'Sorry,' fluister ik zachtjes tegen Nick. Dat ik hem niet kan helpen. Nick krijgt zichzelf gelukkig los, maar het wordt steeds waziger. Dan ineens is het stil achter me en komt Nick met moeite naast me zitten. Hij drukt zijn shirt tegen mijn wond en ik kijk op naar hem. 'Gebruik het voor jezelf, want waarom zou je mij helpen?' Hij zegt dan dat ik even op mijn tanden moet bijten en dan haalt hij ineens de kogels uit mijn rug. Ik kan mezelf net inhouden om niet te gaan schreeuwen en klem mijn kaken stevig op elkaar. Mijn vingers maken een soort van klauw groeven in de muur en het doet echt pijn. Telkens als er een kogel uit gaat, wordt mijn lichaam langzaam aan de betere hand. Doordat het kans heeft om te herstellen. 'Dank je,' zeg ik dan weer zachtjes. Ik voel me nog steeds zwak, maar nu moet ik Nick helpen. Ik trek mijn trui uit, daaronder heb ik nog een shirt, en begin die goed te scheuren. 'Jij moet verbonden worden,' zeg ik met een schorre stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Gebruik het voor jezelf, want waarom zou je mij helpen?' vraagt ze voordat ik de kogels uit haar rug haal en zegt vervolgens bedankt als het klaar is. 'Jij hebt mij ook geholpen' Antwoord ik simpelweg. Ze trekt haar trui uit en scheurt die in stukken, 'Jij moet verbonden worden,' zegt ze vervolgens schor. En het duurt even tot de woorden bij me binnenkomen omdat er een soort wazige vlekken voor mijn ogen dansen, ik knipper een paar keer en ze zijn deels weg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    'Jij hebt mij ook geholpen,' zegt Nick als antwoord en ik haal mijn schouders op, wat erg pijn doet. 'Ja, omdat ik je leven nogal opgefucked had en dacht dat ik er wel iets voor kon terugdoen.' Ik kijk onderzoekend naar Nick en zie dat hij er slechter aan toe is dan ik. 'Even kaakjes op elkaar schat,' mompel ik sarcastisch en begin hem dan te verbinden. Strak, zodat het en niet los gaat en stopt met bloeden. 'Zo, dat is gedaan, en nu moet ik jou hier weg krijgen.' Even bekijk ik de situatie. 'Leg je arm om mijn nek,' zeg ik. Ik kniel neer en leg een arm achter zijn rug en onder zijn knieholtes. 'Ik ga ons hier wegflitsen en we gaan naar Felix toe, mijn beste vriend.' Ik flits ons dan weg, met veel moeite en we komen hard neer op de vloer bij Felix. Hij schrikt ervan. 'O mijn god! Luna!' Zegt hij. Hij springt op van de bank en maakt gelijk een snee in zijn arm. 'Geef hem maar,' mompel ik en ik gebaar naar nick. Felix knikt dan en steekt zijn arm uit naar Nick. Zodat Nick kan drinken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ja, omdat ik je leven nogal opgefucked had en dacht dat ik er wel iets voor kon terugdoen.' zegt ze waarna ze me onderzoekend aankijkt, 'Even kaakjes op elkaar schat' mompelt ze sarcastisch waarna ze me begint te verbinden. 'Zo, dat is gedaan, en nu moet ik jou hier weg krijgen. Leg je arm om mijn nek,' Zegt ze waarna ik mijn arm om haar nek leg op het moment dat zij een arm achter mijn plaatst en ons vervolgens wegflitst. De jongen lijkt er van te schrikken maar ik krijg er niet veel van mee, aangezien ik met een harde klap op de vloer beland waar mijn hersens nog.. meer beginnen te draaien. Plots steekt de jongen, die blijkbaar Felix heet zijn arm naar me toe zodat ik kan drinken, ik weet dat ik niet bepaalt een andere keus heb -ik hielt er niet van om bloed te drinken- maar deed het toch, in ieder geval een beetje. Tot ik bewusteloos raakte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Nick lijkt alles niet echt meer goed mee te maken. Hij lijkt nog niet echt pijn te hebben als ik hem verbind, maar hij legt nog wel zijn arm om mijn nek. Daarna, na de klap, lijkt Nick amper nog te kunnen bewegen of wat dan ook. Hij drinkt een klein beetje van Felix, maar het is te laat. Nick raakt buiten bewustzijn en ik krabbel met veel pijn op. 'Nick!' Komt er schor uit mijn keel. De wonden op mijn rug bloeden en volgens mij is ook de wond bij mijn zij nog open. 'Luna, drink wat van mijn bloed.' Maar ik schud mijn hoofd. 'Help hem!' zeg ik dan. Ik kijk met grote ogen naar Nick. Straks dan bloedt hij dood of wat dan ook. Ik geef hem zachte klopjes tegen zijn wang. 'Nick? Nick! Alsjeblieft, kom gewoon bij!' Ik weet dat er een moment was, dat ik hem dood wilde, maar nu hij echt bijna dood gaat, wil ik het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik wijs naar mijn haar dan naar mijn ogen en dan naar haar als teken dat ik haar niet zo goed kan zien met haar voor mijn ogen.
    Ik druk een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mag ik hem wel even buiten bewustzijn laten blijven? Misschien dat Luna Leslie belt ofzo?


    Don't be like the rest of them, darling

    heeft er iemand facebook? En zoja willen jullie dan deze pagina liken? SCHEER HEM VRIJ
    Gaat over mn leerkracht zedenleer die zn baard moet afscheren van iedereen, zelf de leerkrachten


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Is goed hoor, laat hem mar buiten bewustzijn. Ik reageer alleen later, moet nu afscheid nemen vsn mijn moeder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake probeert het me duidelijk te maken en ik lach zachtjes. 'Volgens mij begrijp ik het. Je haar was te lang en hing voor je ogen?' Hij drukt dan een kus op mijn lippen en ik loop dan de badkamer uit naar de kledingkast. Gauw pak ik er een setje uit. Het is aangepaste kleding, voor de zwangerschap. Hier zie je mijn buik ook in, die steeds weer wat meer groter wordt. Ik trek het aan en kijk dan om naar Jake. 'Je moet je moeder nog bellen... Of wacht, zal ik dat doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dus Nick komt nog niet bij? Post jij dan nog iets over bewusteloos blijven? Of moet ik maar gewoon gaan posten?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik wijs naar haar aangezien ik toch niet kan zeggen wat ik wil zeggen tegen mam. Ik doe een trainingbroek aan en een shirt dat gemakkelijk zit. Mijn hand gaat even door mijn haar en ik loop naar haar toe. Ik leg mijn hand zachtjes op haar buik en druk mijn lippen even op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We krijgen het samen geloof ik al aardig onder de knie, die gebaren. Jake trekt gemakkelijke kleding aan en loopt dan naar me toe. Zachtjes legt hij zijn hand tegen mijn buik en kust me dan. Met een klein glimlachje op mijn gezicht kus ik Jake lieflijk terug. Ik zucht tegen zijn lippen aan, een gelukkig zucht. 'Ik hou zoveel van je en het maakt niets uit, dat je niet kan praten, want ik voel jouw liefde ook voor mij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.