• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

FAMILIES

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Luna Day
    Als ik achterom kijk, zie ik Nick grijnzen nadat er een rilling door me heen trok. 'Pas maar op hoor, Nickie,' zeg ik dan pesterig. 'Want dat deed je gewoon expres.' Hij geeft dan een soort analyse van mijn rug en ik draai me dan met een lachje om. 'Hartstikke mooi, meneer García' ik kijk hem aan en knipoog. 'Moet ik je nog ondersteunen?' vraag ik dan onschuldig aan hem, terwijl ik al weer dichterbij kom.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    'Pas maar op hoor, Nickie,' zegt ze pesterig als ze me ziet grijnzen wanneer er een rilling door haar heen trok, 'Want dat deed je gewoon expres.' Zegt ze en ik lach kort, ze draait zich met een lachje om wanneer ik een analyse geef van haar rug. 'Hartstikke mooi, meneer García' zet ze met een knipoog, 'Moet ik je nog ondersteunen?' Vraagt ze onschuldig en ik kijk haar aan om uit te vinden wat ze van plan is aangezien ze weer dichterbij mij komt. 'Hmm.. Wil je niet dat ik uitglij en vervolgens of mijn geheugen kwijt ben of mijn nek breek?' zeg ik met een grijns.

Don't be like the rest of them, darling

Luna Day
    Nick moet grijnzen als ik vraag of ik hem moet ondersteunen. 'Hmm... Wil je niet dat ik uitglijd en vervolgens of mijn geheugen kwijt ben of mijn nek breek?' Ik grijn terug naar hem. 'Dat wil ik beiden niet,' zeg ik dan. Ik sla mijn arm gewoon om zijn middel heen en ik kom dichterbij. 'Hm, de douche is lekker heet, of dat komt door jou.' Ik kijk op naar Nick met een speelse blik.

Nick
    'Dat wil ik beiden niet,' zegt ze en ze slaat haar arm om mijn middel om vervolgens nog dichter tegen me aan te komen staan. 'Hm, de douche is lekker heet, of dat komt door jou.' Zegt ze en kijkt dan op naam mij met een speelse blik, ik buig me zodat mijn lippen bij haar oor zijn, 'Mischien komt het wel door jou' fluister ik dan met een grijns op mijn lippen.

Luna Day
    'Je mag best wel je armen ook om mij heen slaan hoor,' zeg ik grijnzend tegen Nick. Hij brengt zijn lippen dan naar mijn oor en ik wacht af. 'Misschien komt het wel door jou,' fluistert hij dan met een grijns. Ik draai mijn hoofd opzij en mijn gezicht is vlak bij dat van hem. 'Daar heb je misschien wel gelijk,' zeg ik dan zachtjes en ook grijnzend. Zijn adem is mijn adem en andersom. Zo dicht zijn onze gezichten bij elkaar.

Nick
    'Je mag best wel je arm ook om mij heen slaan hoor,' zegt ze grijnzend en ik sla mijn arm weer om haar schouder, ze draait haar hooft opzij wanneer ik in haar oor fluister dat het misschien wel door haar komt. 'Daar heb je misschien wel gelijk' zegt ze met een grijns. Ik kan haar adem ruiken en voelen en de stralen van de douche raken een aantal van de wonden waardoor ik een aantal kruiden eruit zie komen samen met het water.

Soo.. What's going to happen?
    & Is het maar voor één keer?

Luna Day
    Nick slaat zijn arm om mijn schouders en ik glimlach zelfgenoegzaam. Hij doet redelijk de dingen die ik voorstel en sowieso al hier met mij aan het douchen is. Toch houd ik mezelf zo normaal mogelijk. Gewoon douchen, Luna, je bent met Chad. Maar wie houd ik nu voor de gek? Ik sta met een knappe jongen te douchen. En eentje die me zeker niet koud laat. Even bijt ik op mijn lip als ik Nick aan kijk. 'Hayden zit opgesloten en Chad is niet hier,' zeg ik dan met een speelse blik.

One time :3

{Sorry voor reageren zo laat.. was programma aan het kijken & naar kleren aan het kijken}

Nick
    'Hayden zit opgesloten en Chad is niet hier,' zegt ze met een speelse blik, 'Hmm.. En wat wil je daar mee zeggen?' vraag ik haar. Al denk ik dat ik wel weet waar ze naar toe wil. Ik twijfel alleen of het wel een goed idee is.

...

...

Ik moet gaan, naar een verjaardag :\ en m'n mobiel is al bina dood dus ik kan niet online komen :\

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Jake gaat liggen en ik kijk naar hem. 'Verveel je je?' vraag ik met een glimlachje. 'We kunnen langs het strand gaan? Even uitwaaien. Misschien doet de zee je wel goed en je stem?'

Mich
    Drew heeft nu de bovenhand en ik kan mezelf niet losmaken. Hij is gewoon te sterk geworden voor mij en dat is knap. Gezien het feit dat ik zo'n 370 jaar ouder ben. Ik kreun een keer zachtjes als hij een gevoelig plekje in mijn nek raakt en ik kijk hem dan aan. 'Pestkop.'

Jake
    Ik knik, gewoon al het idee van zwemmen in het water staat me aan. Zelfs nu het buiten aan het sneeuwen is.
    Ik pak haar hand vast en druk een kusje op haar lippen. Ik laat een blad verschijnen en een potlood. Nu? schrijf ik.

drew
    Ik grinnik en laat mijn lippen zachtjes over haar hals glijden, plagerig.
    Mijn handen verstrengelen zich boven haar hoofd met de hare.

WillNotLearn schreef:
    {Sorry voor reageren zo laat.. was programma aan het kijken & naar kleren aan het kijken}

Nick
    'Hayden zit opgesloten en Chad is niet hier,' zegt ze met een speelse blik, 'Hmm.. En wat wil je daar mee zeggen?' vraag ik haar. Al denk ik dat ik wel weet waar ze naar toe wil. Ik twijfel alleen of het wel een goed idee is.

...

Leslie Day
    Even lees ik wat er staat en ik knik dan. 'Is goed, maar ik ga me wel warmer aankleden voor ons wondertje,' zeg ik tegen Jake. Ik loop naar de kast en zoek er dan een warme trui uit en pak er dan eentje. Ook pak ik een sjaal en een muts. Ik verkleed me en kijk dan weer naar Jake. 'En dan ben ik gelijk klaar om te gaan.'

Mich
    Drew grinnikt er alleen maar om en gaat gewoon door. 'Niet zo pesten,' kreun ik zachtjes.
    'Dat is gemeen.' Mijn handen liggen boven mijn hoofd en Drew zit/ligt (?) op me. 'Mag ik een kusje op mijn lippen?' Zodat hij niet meer in me nek zit. Ik trek een pruillipje en kijk naar Drew.

Luna Day
    Even lach ik zacht en kijk Nick dan weer aan. 'En daarmee wil ik zeggen, dat wij de enige twee zijn die weten wat in deze douche gebeurt.' Ik bijt op mijn lip en kijk op naar Nick, aangezien hij nog steeds groter is dan ik. Ik ga dan een klein stukje op mijn tenen staan en druk mijn lippen zacht op die van Nick. Zijn lippen voelen net zo goed aan als ze eruit zien. Dan ga ik weer normaal staan en kijk ik onschuldig naar Nick. 'Sorry, dat gebeurde gewoon,' zeg ik.

Jake
    Ik glimlach en laat een hoodie en een sjaal voor me verschijnen die ik over mijn shirt aan trek. Ik pak haar hand dan vast en flits ons naar het strand. Ik glimlach en laat me dan in het zand zakken.

Drew
    Ik druk mijn lippen op de hare en verplaats ze dan terug naar haar hals waarna ik even tegen haar huid aan lach.
    'Leuk geprobeerd maar dit vind ik ook leuk.' grinnik ik.

[ligt denk ik xd]

Leslie Day
    Jake trekt ook nog iets warmers aan en laat ons dan verschijnen op het strand. Ik zak naast hem in het zand en ik kijk over zee uit. 'Het is rustig hier,' merk ik op. 'Hoewel, het sneeuwt, dus zo raar is dat niet.' Ik lach even zachtjes en leg mijn hoofd dan neer tegen Jake's schouder. 'Het is zeker erg lastig om niet te kunnen praten?' vraag ik dan en kijk op.

Mich
    Drew kust me en ik wil dat hij me blijft kussen, maar zijn lippen verdwijnen al weer snel. 'Je loopt me te pesten met die minimale aanrakingen,' zeur ik dan. Ik kan nogal graag mijn zin hebben. Ik probeer het weer om onder Drew vandaan te komen, maar het is irritant dat hij mijn handen beet heeft.