• Nou even het hele verhaal(sorry als het een beetje lang is) ....


    Ik was op msn en er kwam een jongen naar me toe (24 jaar ) , dus wij begonnen te praten zo van ‘hey ik heb je al een tijdje in mijn lijst staan , maar wie ben jij eigenlijks ‘ dus ik zeg ‘ik ben Kim en jij dan ‘ dus hij zegt zijn naam , en hij vraagt ‘waar woon je’ dus ik lekker bijdehand ‘in een huis’ nou leuk lachen etc..
    En wij praten een tijdje (op msn natuurlijk) blijkt het dat hij dicht bij mij woond , nou ja in dezelfde provincie , en de volgende dag praten we weer en hij wil dat ik mijn cam aan doe , dus ik doe mijn cam aan , hij dee helemaal niet raar of eng dus , en hij zegt meteen ‘je bent zo mooi ..en ook een beetje kinky of niet ‘ dus ik zo van ‘nee helemaal niet ‘ en ik doe de cam uit en ik zeg ‘ik ga doei doei’ ‘doei kim ik hoop dat ik je snel weer spreek HVJ ‘ ik kijk met grote ogen naar mijn beeldscherm zo van okeeee , daar hou ik echt niet van dus ik heb hem verwijdert uit miin msn lijst , krijg ik de volgende dag een mailtje waar dit in staat …

    ‘Lieve kim ,
    ik mis je ik hoop dat ik je snel weer spreek ,
    ik vind je echt een mooi meisje en echt super ,
    ik hoop dat je snel online komt ,
    ik mis je hvj …’

    en zulke mailtjes krijg ik elke dag , ik vind het echt heel eng , en ik heb hem al verwijdert maar ik krijg nog steeds mailtjes , help !!!

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Hem ook blokkeren via de mail? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gatverdamme. Spreek 'm erop aan?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Confessions schreef:
    Hem ook blokkeren via de mail? (:


    Ja dat ookal , ik blijf die mailtjes krijgen O.o


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Dat had ik ook ;o
    Was iemand uit Amsterdam, we hadden kort gehad, maar daarna werd hij gewoon te erg x]
    En heb het dus uitgemaakt, maar hij wilt me steeds terug
    Maar een vriendin ging met hem praten en hij zit nu tegen haar te zeggen dat zij zo mooi is enzo x]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Wat een griezel.
    Gewoon markeren als ongewenst en niet reageren, dan houdt hij vanzelf wel op.


    I clicked my heels and wished for you.

    Walter schreef:
    Gatverdamme. Spreek 'm erop aan?


    Heb ik gedaan , en hij blijft maar doorgaan met die mailtjes O.o


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jakkes.

    Je kan hem ook blokeren van de mail toch
    Zo tegen spammen ofzo?


    Maybe part of loving is learning to let go...

    xBiteMe schreef:
    Wat een griezel.
    Gewoon markeren als ongewenst en niet reageren, dan houdt hij vanzelf wel op.


    Ik hoop het ...

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ZoeZealous schreef:
    Dat had ik ook ;o
    Was iemand uit Amsterdam, we hadden kort gehad, maar daarna werd hij gewoon te erg x]
    En heb het dus uitgemaakt, maar hij wilt me steeds terug
    Maar een vriendin ging met hem praten en hij zit nu tegen haar te zeggen dat zij zo mooi is enzo x]


    OMG ...ieeks


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    OMG ...ieeks


    I know, dus hij is gewoon een player
    Mr ik heb mijn lesje geleerd, don't trust a guy als die je alleen leuk vind om hoe je eruit ziet
    Ben nu blij met de jongen met wie ik nu heb =]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Das nog niks vergeleken met de gast die ik ooit had.
    Maar goed dat je 'm eruit hebt gegooid ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Nieuwe mail maar toch zelfde msn houden..? Misschien beetje heel drastisch, maar iets anders dan hierboven kan ik niet bedenken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Walter schreef:
    Gatverdamme. Spreek 'm erop aan?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    eng o_O
    maar gewoon negeren zou ik denken
    ik mijn vorige mailbox kon je mails altijd teru kaatsen zo dat ze denken die dat mail adres niet meer bestaat maar hoe ik er bij kwam weet ik niet meer


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.