• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ik kan nu ook niets doen xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew en Mich? (:

    Hoewel ik wel traag reageer, ik speel ook Mario kart :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oke jij eerst? ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik loop de kamer in en zie daar Drew. 'Hi Drewie,' zeg ik met een glimlachje. Nog elke dag spijt het me dat hij een demon geworden is. Het was gewoon in een dronken bui gebeurt en eerst heeft hij nog liggen creperen terwijl ik lach te slapen. Ik druk een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Hi babe.' glimlach ik als ik even opkijk. Ik lig ontspannen op mijn bed en zet me iets af op mijn ellebogen zodat ik naar haar kan kijken.
    Ik klop naast me en bekijk haar even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Jake legt zijn armen om mijn middel en het kwaad is al geschied als ik zachtjes kreun door de plagerige kusjes in mijn nek. Dan bijt ik op mijn lip om verdere kreuntjes in te houden. Als ik me concentreer op wat Jake tekent op mijn arm, voel ik langzaam vier woorden ontstaan. 'Ik hou ook van jou, lief,' zeg ik. Dan gaat ineens mijn telefoon en ik pak die uit mijn broekzak.

    Het is Luna. Ik zucht en kijk Jake even aan. Dan neem ik op. 'Hoi, wat is er?' vraag ik met een zucht.


    Luna Day
    Nick komt niet bij en ik ga naar dezelfde persoon toe, als dat ik vroeger ook altijd ging. Leslie, alleen bel ik nu. Ze neemt snel op. 'Het is Nick. Je moet gelijk hierheen komen en dan leg ik de dingen uit.' Even is het stil aan de lijn. 'Wil hij je weer vermoorden? Wat heb je nu weer uitgehaald?' vraagt Les aan me. 'Ik heb helemaal niets gedaan, behalve zijn leven gered ja. Hij was gevangen door een demonenjager en ik heb hem gered.' Mijn stem is niet eens kwaad, aangezien ik daar de kracht niet voor heb. 'Oke, ik kom eraan,' zegt Les en ze hangt op.


    Nick
    Ik blijf bewusteloos, hoe vaak en hoe erg ik ook probeer boven water te komen, maar ik bleef terug geduwt worden. Het maakte me gestrest aangezien het me niet lukte, ik kon niets en daardoor ging mijn hartslag omhoog.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Even eten... Daarna frans en Wiskunde leren voor morgen.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Hij noemt me babe en dat zorgt er dan toch weer voor dat er een lachje op mijn gezicht staat. Hij klopt naast me en bekijkt me dan helemaal. 'Goedgekeurd?' vraag ik lachend. Ik heb een strakke zwarte jeans aan en een blouseje waar goed mijn decolleté in te zien is. Ik kom dan bij hem liggen en druk weer een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Gelijk ben ik bezorgd en kniel ik bij Nick neer. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik met een gebroken stem, maar Luna is niet eens in staat om antwoord te geven. Ik laat een stevig verband verschijnen om Luna heen en Felix begint haar dan bloed te geven. Zelf richt ik me op Nick. 'Nick?' fluister ik dan. Ik ben over hem heen gebogen en laat dan water verschijnen. Ik begin zijn wonden schoon te maken. 'Nick, kom alsjeblieft bij...' Anders voel ik me echt schuldig. Gewoon omdat het gebeurt is. 'Eindig niet net zoals Kate, dood door demonenjagers.' Ik dacht echt dat Luna het niet meende. 'Kom op. Denk aan Hayden, vecht je weer terug. Of nog belangrijk, voor Katherine!'

    Waar is Kat eigenlijk? xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bij Hayden I guess x'D


    Nick
    Ik hoorde iets? Was het Leslie's stem? En betekende dat dat ik langzamerhand toch weer naar boven kwam? Ik hoorde haar bijna smeken om weer terug te komen. Waarom zou ik eigenlijk? Wat was er om naar terug te gaan? De enige waarvan ik niet zeker was hoe die zich zou redden was Hayden, maar die zou vast ook wel iemand vinden...


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Ik lach zachtjes en druk mijn lippen op de hare voor een langere kus. 'Heb je gemist.' fluister ik zachtjes.
    Mijn armen trekken haar dichter tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nick komt nog steeds niet bij en er druppelen een paar van mijn tranen op hem. 'Nick, kom bij,' smeek ik hem dan weer zachtjes. Ik maak een snee in mijn pols, die ene kan er ook nog wel bij, en zet die dan aan Nick's lippen. Ik zorg ervoor dat hij slikt. 'Hoe kom je aan al die littekens?' vraagt Luna dan aan me. 'Gesneden,' zeg ik luchtig. 'En ben je zwanger?' Ik knik dan, 'ja, ook zwanger.' Zo blijkt maar weer hoe slecht de band is tussen mij en Luna. 'Hoezo heb je Nick gered?' vraag ik zacht aan Luna. Even aarzelt ze. 'Ten eerste omdat hij mij heeft laten leven,' zucht ze. 'En omdat ik weet hoeveel hij voor jou betekent....'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mich
    Ik grijns lichtjes tegen zijn lippen aan. 'Hm, o ja?
    Hoeveel heb je me gemist dan?' Ik druk kleine kusjes op zijn lippen, waarna ik hem met een plagende blik aan kijk. 'En je had makkelijk langs kunnen flitsen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Moet ik hem laten wakker worden?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    'Heel heel veel.' prevel ik tegen haar lippen. 'En ik weet nog steeds niet hoe ik moet flitsen dus ja...' Naast het langer leven weet ik eigenlijk bijna nog niets over onze nieuwe... gaven? ... af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'