• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    D: Moet naar school.. Bye <3


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Nick zucht erom en gaat er met een kleine grijns tegenin. 'Ze heeft nooit gezegd dat je op bed moet liggen en niets doen,' breng ik er tegenin. 'Ze heeft gezegd dat je het rustig aan moet doen.' Ik loop naar Nick toe en til hem dan gewoon zonder pardon op, ondanks dat het mij pijn doet. 'Dus daarom ga ik jou nu op de bank zetten en ga jij daar zitten zonder gemaar. En schat, je gaat maar lekker luisteren naar mij. Je kent me, ik houd van jongen die naar me luisteren.' Dan vraagt Nick naar Leslie en ik kijk hem aan. 'Wat bedoelde je met dat je weet dat ik belangrijk voor haar ben?' Even kijk ik hem aan. 'Dat heb je dus gehoord,' merk ik op. 'Nou, zoals ik het zei. Je bent belangrijk voor haar en ze geeft om je. Ze zou er kapot van zijn, jarenlang, als jij het niet zou overleven. Waarschijnlijk had ze liever mij zo toegetakeld zien, dan jij.' Ik kijk hem aan. 'Hoezo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    D: Moet naar school.. Bye <3


    Baayyy (: ik ga genieten van mijn laatste dag vakantie ):


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben vandaag pas wat later weer online, aangezien ik zo dadelijk de deur uit ga om met een jongen (gewoon een vriend) naar de bios te gaan. Dus ben waarschijnlijk pas rond kwart voor 6 dan weer online...


    BAAAYY <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik wijs naar mijn keel en trek dan een sip gezicht.
    Ik loop naar haar toe en druk mijn lippen op de hare. Ik streel door haar haren.

    Drew
    Ik begin te kronkelen van het lachen en draai ons na even een beetje druk uit te oefenen, om zodat ik haar nu kietelen.
    Ik kijk haar grijnzend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Nick zucht erom en gaat er met een kleine grijns tegenin. 'Ze heeft nooit gezegd dat je op bed moet liggen en niets doen,' breng ik er tegenin. 'Ze heeft gezegd dat je het rustig aan moet doen.' Ik loop naar Nick toe en til hem dan gewoon zonder pardon op, ondanks dat het mij pijn doet. 'Dus daarom ga ik jou nu op de bank zetten en ga jij daar zitten zonder gemaar. En schat, je gaat maar lekker luisteren naar mij. Je kent me, ik houd van jongen die naar me luisteren.' Dan vraagt Nick naar Leslie en ik kijk hem aan. 'Wat bedoelde je met dat je weet dat ik belangrijk voor haar ben?' Even kijk ik hem aan. 'Dat heb je dus gehoord,' merk ik op. 'Nou, zoals ik het zei. Je bent belangrijk voor haar en ze geeft om je. Ze zou er kapot van zijn, jarenlang, als jij het niet zou overleven. Waarschijnlijk had ze liever mij zo toegetakeld zien, dan jij.' Ik kijk hem aan. 'Hoezo?'


    Nick
    'Ze heeft nooit gezegd dat je op bed moet liggen en niets doen,' brengt ze er tegenin, 'Ze heeft gezegd dat je het rustig aan moet doen.' 'Dus daarom ga ik jou nu op de bank zetten en ga jij daar zitten zonder gemaar. En schat, je gaat maar lekker luisteren naar mij. Je kent me, ik houd van een jongen die naar me luistert.' Zegt ze en tilt me dan op, ik zorg ervoor dat ik weer op mijn voeten beland maar leun dan wel even op haar als ik bijna omval. 'Best, ik ga zitten. Maar ik loop zelf' Zeg ik dan met een zucht. 'Dat heb je dus gehoord' merkt ze op als ik een vraag stelde over wat zei tegen Leslie gezechd had en wat Leslie daar weer op geantwoord had. 'Nou, zoals ik het zei. Je bent belandrijk voor haar en ze geeft om je. Ze zou er kapot van zijn, jarenlang, als jij het niet zou overleven. Waarschijnlijk had ze liever mij zo toegetakeld gezien, dan jij.' Zegt ze en kijkt me aan. 'Hoezo?' vraagt ze vervolgens en ik haal mijn schouders op, 'Ik snap en snapte gewoon niet waarom. En waarom ze er jarenlang kapot van zou zijn. Aangezien ik genoeg dingen heb gedaan die haar een reden verschaffen me te haten.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Ga vanaaf ook naar de cinema mt lene en mn ma, Les Miserable :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Haaaaaaiii ^^

    Dat is een musicalfilm, amper tekst, ik waarschuw je alvast -als ik al niet te laat ben :P-

    En ik ga nu reageren (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ohh.. Daar waren mijn zussen ook heen.. En Jaimes heeft gelijk, amper tekst, bestaat merendeel uit liedjes.


    Don't be like the rest of them, darling

    eten


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Nawh,' zeg ik tegen hem. Hij loopt naar me toe en drukt een kus op mijn lippen, terwijl hij door mijn haren streelt. Zachtjes kus ik hem terug en glimlach tegen zijn lippen. 'Je kan vanzelf wel weer praten,' prevel ik tegen zijn lippen aan. Ik kijk hem dan aan. 'Wil je een massage? Zodat je je goed kan ontspannen?' Even twijfel ik en voeg ik er aan toe, 'en ik zal niets doen, wat kan leiden tot meer, als dat je soms zou weerhouden.'

    Michelle Fox
    Drew lacht en in eerste instantie kan ik hem nog best goed tegen houden, maar dan is hij toch te sterk en draait ons om. Hij kietelt mij nu en ik begin onder hem te spartelen. 'Nee! Drew!' zeg ik lachend. Ik probeer ons weer om te draaien, maar het lukt me niet, hij is te sterk.

    Luna Day
    Nick werkt me tegen en staat dan toch weer zelf op de grond. Dat tegenwerken deed pijn aan mijn wonden, maar ik houd er wijselijk mijn mond over. Hij moet alsnog tegen me aan leunen, omdat hij een beetje zijn evenwicht verliest. 'Sukkel,' zeg ik met een pesterig lachje. Hij stemt dan toch in met zitten, omdat hij niet recht kon blijven staan. 'Het gaat er niet om dat ze er genoeg redenen toe heeft, het gaat erom dat je haar ook redenen geeft om om je te geven.'

    Moet etennnnn


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd. Ik heb niet zo'n zin in een massage. Ik druk een kusje op haar lippen en leid haar naar de zetel waarna ik haar op mijn schoot trek. Ik leg mijn hoofd op haar rug en streel zachtjes over haar benen.

    Drew
    'Zeg dat ik het... ehm... liefste, knapste en beste vriendje bent die je ooit gehad hebt.' grijns ik en kietel haar nog wat door.
    Mijn handen glijden soepel over haar zijden.



    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake schudt zijn hoofd en ik knik dan. 'Is goed,' zeg ik met een glimlachje. Hij neemt me dan mee naar de zetel en hij trekt me op zijn schoot. Hij streelt over mijn benen en ik zucht een keer zachtjes. 'Luna was serieus, daarstraks, toen ik daar heen was, trof ik Nick bewusteloos aan. Ik besloot hem maar wat bloed te geven en hij is ook weer bijgekomen, gelukkig.' Toch maar even een stand van zaken geven. Ik kijk naar Jake's handen op mijn benen.

    Michelle Fox
    Ik lach omdat hij me kietelt en om wat hij wil dat ik doe. 'Ondanks dat je dat wel bent, weiger ik om dat te zeggen,' zeg ik, hikkend van de lach. Snel probeer ik Drew's handen beet te pakken en hem zo te stoppen. 'Ik ga je hier echt nog voor terugpakken,' waarschuw ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Sukkel,' Zegt ze met een pesterig lachje als ik mijn evenwicht niet kan houden, 'Daarvoor, pak ik je later nog wel eens terug' Zeg ik vervolgen met een korte grijns. 'Het gaat er niet om dat ze er genoeg redenen toe heeft, het gaat erom dat je haar ook redenen geeft om- om je te geven.' Zegt ze dan, 'Je zou denken dat de slechte dingen zo langzamerhand de goede dingen overstemmen' Zeg ik. 'Lieve Luna, zou je me naar de bank willen helpen? Niet optillen maar steunen? Aangezien ik dan misschien nog het idee heb dat ik niet helemaal hulpeloos ben.'


    Don't be like the rest of them, darling

    [moet weeg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'