• Wie van jullie heeft er Goodreads?
    If yes, add me :Y)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    ik heb een account
    Ik heb het gedaan (:


    Hell is empty..al the devils are here

    Goodreads is awesome :D
    Ik heb je een uitnodiging gestuurd


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Wat is de bedoeling van Goodreads? $:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Walker schreef:
    Wat is de bedoeling van Goodreads? $:

    + ik heb geloof ik ooit een account gemaakt, maar ik snap er nog niet erg veel van.


    Take risks and conquer your fears.

    Walker schreef:
    Wat is de bedoeling van Goodreads? $:

    Goodreads is een site waar je kan aangeven welke boeken je allemaal al gelezen hebt, wilt lezen in de toekomst, of welk(e) boek(en) je momenteel aan het lezen bent. Je kan boeken een beoordeling geven, je favoriete quotes weergeven, aangeven aan welke pagnina je momenteel zit en er commentaar bij geven etc. Je kan vrienden toevoegen en volgen welke boeken zij momenteel aan het lezen zijn, en misschien dat je zo ook wel een leuk boek tegen komt.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    (...)
    Goodreads is een site waar je kan aangeven welke boeken je allemaal al gelezen hebt, wilt lezen in de toekomst, of welk(e) boek(en) je momenteel aan het lezen bent. Je kan boeken een beoordeling geven, je favoriete quotes weergeven, aangeven aan welke pagnina je momenteel zit en er commentaar bij geven etc. Je kan vrienden toevoegen en volgen welke boeken zij momenteel aan het lezen zijn, en misschien dat je zo ook wel een leuk boek tegen komt.

    Sounds so nice, ik denk dat ik er binnenkort maar even naar ga kijken! (: Dan voeg ik je ook wel toe als vriend.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    This is me


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nope, ik ken het ook niet. I'm sorry!


    Bad decisions make good stories.

    Ik kom er alleen voor de quotes.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik had toch niets te doen.
    klikkity


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Toegevoegd :3
    Klik


    Believe in yourself.

    Mijn account!

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 15:06 ]


    No guts no glory.

    Mijn account


    As travars