• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik glimlach lief naar haar en druk nog eens kort mijn lippen op de hare. Dan ga ik op het bed zitten zodat ze in alle rust kan telefoneren.
    Mijn ogen glijden door de kamer en ik probeer te praten maar het lukt niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik pak mijn telefoon erbij en klik dan Veronica aan. De telefoon wordt gelijk opgenomen, alsof ze er al de hele tijd op zit te wachten. 'Goed nieuws,' zeg ik gelijk, zodat ze geen spanning meer heeft. Ze zucht opgelucht en zegt het ook tegen haar man. 'Ik zei toch dat het aanstellen was,' hoor ik zijn vader heel zachtjes op de achtergrond stellen. Dan klinkt Veronica weer. 'Dat is mooi om te horen.' 'Inderdaad, maar er is 1 neveneffect. Jake kan op het moment niet meer praten, maar dat zal wel gewoon nog terugkomen.' Ze bedankt me en hangt dan op. Ik kijk naar Jake. 'Je moeder is ingelicht.' Ik loop naar Jake toe en ga dan gewoon bij hem op schoot zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Dus Nick komt nog niet bij? Post jij dan nog iets over bewusteloos blijven? Of moet ik maar gewoon gaan posten?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moet etennnn


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik vouw mijn armen om haar middel en druk zachtjes plagerig mijn lippen in haar hals. Ik druk kleine kusjes en glimlach dan ook eventjes tegen haar huid aan. Ik teken dan zachtjes op haar arm. I. K. H. O. U. V.A. N. J.E. aangezien ik het niet kan zeggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Nick lijkt alles niet echt meer goed mee te maken. Hij lijkt nog niet echt pijn te hebben als ik hem verbind, maar hij legt nog wel zijn arm om mijn nek. Daarna, na de klap, lijkt Nick amper nog te kunnen bewegen of wat dan ook. Hij drinkt een klein beetje van Felix, maar het is te laat. Nick raakt buiten bewustzijn en ik krabbel met veel pijn op. 'Nick!' Komt er schor uit mijn keel. De wonden op mijn rug bloeden en volgens mij is ook de wond bij mijn zij nog open. 'Luna, drink wat van mijn bloed.' Maar ik schud mijn hoofd. 'Help hem!' zeg ik dan. Ik kijk met grote ogen naar Nick. Straks dan bloedt hij dood of wat dan ook. Ik geef hem zachte klopjes tegen zijn wang. 'Nick? Nick! Alsjeblieft, kom gewoon bij!' Ik weet dat er een moment was, dat ik hem dood wilde, maar nu hij echt bijna dood gaat, wil ik het niet.


    Nick
    Ik hoor iets, erg vaag en erg ver weg. Het was een soort woeste zee, wanneer je naar boven wilde zwemen werd je steeds weer opnieuw naar beneden geduwd.

    {Sorry voor de hele korte post.. MAar moet gaan.. D: Ben 8 uur ofzo terug. Judo}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake legt zijn armen om mijn middel en het kwaad is al geschied als ik zachtjes kreun door de plagerige kusjes in mijn nek. Dan bijt ik op mijn lip om verdere kreuntjes in te houden. Als ik me concentreer op wat Jake tekent op mijn arm, voel ik langzaam vier woorden ontstaan. 'Ik hou ook van jou, lief,' zeg ik. Dan gaat ineens mijn telefoon en ik pak die uit mijn broekzak.

    Het is Luna. Ik zucht en kijk Jake even aan. Dan neem ik op. 'Hoi, wat is er?' vraag ik met een zucht.


    Luna Day
    Nick komt niet bij en ik ga naar dezelfde persoon toe, als dat ik vroeger ook altijd ging. Leslie, alleen bel ik nu. Ze neemt snel op. 'Het is Nick. Je moet gelijk hierheen komen en dan leg ik de dingen uit.' Even is het stil aan de lijn. 'Wil hij je weer vermoorden? Wat heb je nu weer uitgehaald?' vraagt Les aan me. 'Ik heb helemaal niets gedaan, behalve zijn leven gered ja. Hij was gevangen door een demonenjager en ik heb hem gered.' Mijn stem is niet eens kwaad, aangezien ik daar de kracht niet voor heb. 'Oke, ik kom eraan,' zegt Les en ze hangt op.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 18:20 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [halve post? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jap, was een halve post xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik hoor haar zeggen dat ze weggaat en kijk even sip maar haal dan mijn schouders op. Ik hou me wel bezig met alles te doen wat ik daarnet niet mocht... en dat houd in... op de xbox spelen.

    :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake's blik zorgt ervoor dat ik wil blijven. 'Ga je anders mee?' vraag ik aan Jake. Het gaat heus wel goed tussen Jake en Luna... 'Ze zei iets over Nick.. Met een demonenjager ofzo? Dat ze zijn leven heeft gered. Ik weet niet of ik het moet geloven...' Ik druk een kus op Jake's lippen voor een langere tijd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moet even boodschappen doen, ben daarna weer terug!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn ogen en gebaar Ga maar naar haar ookal jaagt de gedachte aan Leslie in de buurt van een demonenjager me angst aan.
    Ik zet de tv in de kamer aan en start de xbox op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik ga ook,' zucht ik. 'Eens even kijken hoe die twee eraan toe zijn. Ze zijn nu geloof ik bij ene Felix, de beste vriend van Luna.' Ik zie dan hoe Jake de tv aan zet en de Xbox start. 'Daarom mag ik dus van je gaan,' zeg ik met een lachje.
    'Ik kom terug zodra ik klaar ben daar.' En dan verdwijn ik daarheen. Het eerste wat ik zie, is een gehavende Luna, daarna een bewusteloze Nick en een gepanikeerde jongen die Felix moet zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I am lonely
    Xd

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 19:38 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.