• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Even kijk ik verwart naar Jake als hij zich begint uit te kleden. 'Wat doe je?' vraag ik dan. Als hij iets uitbeeld en richting de zee loopt, kijk ik hem merkwaardig aan. 'Schat, straks vat je kou,' zeg ik lichtelijk bezorgd. Wil hij gaan zwemmen met deze kou?

    Mich
    Ik glimlach en ga op hem liggen. Nu ben ik tenminste degene die bovenop ligt. Mijn handen staan aan weerskanten van zijn hoofd en ik trek dan met een hand plagerig aan de rand van zijn shirt als teken dat hij die uit moet doen.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 7:56 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Nick
    Ze lacht en kijkt me dan weer aan 'En daarmee wil ik zeggen, dat wij de enige twee zijn die weten wat in deze douche gebeurt' zegt ze ik zie dat ze op haar tenen gaat staan en vervolgens haar lippen zacht op die van mij drukte. 'Sorry, dat gebeurde gewoon,' zegt ze dan ontschuldig 'Hmm' Mompel ik en zet dan mijn handen aan de linker en rechterkant van haar tegen de muur van de douche en kus haar vervolgens terug. 'Dat ook'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik draai me even om om haar geruststellend aan te kijken en ren terug verder. Ik krijg kippenvel als mijn warme lichaam in contact komt met het ijskoude water en ren snel door voor ik me bedenk. Ik maak het water om me heen warmer.

    Drew
    Ik voel haar aan mijn shirt trekken en doe die dan iets grinnikend uit. Mijn handen gaan onder haar strakke topje en glijden over haar rug terwijl de zoen over gaat in een tongkus. Mijn handen glijden van haar onderrug naar haar bhsluiting waar ze even onder gaan en dan terug naar beneden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Nick maakt een 'hmm' geluid en ik kijk dan op naar hem. Een glimlach vormt zich op mijn lippen als hij zijn handen aan weerszijden van me zet. Hij kust me terug. 'Dat ook,' zegt hij en ik lach een keer zachtjes. Ik leg mijn hand tegen zijn wang en druk mijn lippen langer op die van hem en trek hem dan zacht iets dichter naar me toe.

    Leslie Day
    Jake kjkt me geruststellend aan en ik knik dan. 'Doe voorzichtig,' zeg ik dan nog tegen hem. Ik concentreer me erop dat ik het water rond hem warmer houd, maar ik voel ook al dat Jake dat zelf doet. Hij is een rare jongen, maar wel heel lief. Ik lach zachtjes, ja, hij is echt raar, maar dat is wat ik zo leuk aan hem vind. Dat hij zich verkleedt als een meisje, om met me te praten over meidendingen die me dwarszitten bijvoorbeeld.

    Michelle Fox
    Mijn ogen glijden over zijn borstkas, die niet heel erg gespierd is, maar toch zeer aantrekkelijk. Zijn handen glijden onder mijn topje en gaan over mijn rug. De tongkus is echt sensationeel en ik kus hem vol passie. Ik maak een zacht geluidje tegen zijn lippen als hij zijn handen onder mijn bhsluiting door laat glijden en dan weer weg gaat. Voor heel even verbreek ik de kus en trek dan mijn topje in een beweging uit. Ik heb expres sexy ondergoed aan gedaan, speciaal voor Drew. Ik kus hem dan weer en glimlach tegen zijn lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meow


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Meow


    Rawr.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Michelle Fox
    Mijn ogen glijden over zijn borstkas, die niet heel erg gespierd is, maar toch zeer aantrekkelijk. Zijn handen glijden onder mijn topje en gaan over mijn rug. De tongkus is echt sensationeel en ik kus hem vol passie. Ik maak een zacht geluidje tegen zijn lippen als hij zijn handen onder mijn bhsluiting door laat glijden en dan weer weg gaat. Voor heel even verbreek ik de kus en trek dan mijn topje in een beweging uit. Ik heb expres sexy ondergoed aan gedaan, speciaal voor Drew. Ik kus hem dan weer en glimlach tegen zijn lippen aan.


    Jake
    Ik zwem even en ren dan terug het water uit om haar in een natte knuffel te trekken. Ik grinnik dan even en droog het dan toch op zodat ze geen kou vat. Ik pak mijn kleren en begin ze terug aan te trekken.

    Drew
    Ik bijt even zachtjes op mijn lip als ik haar ondergoed zie. 'Elk mooi cadeautje heeft een mooie verpakking en ik kan niet wachten tot ik mijn cadeautje mag uitpakken.' grijns ik dan ondeugend voor ik mijn lippen terug op de hare druk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt weer naar me toe gerend en er trekt een koude rilling door me heen als hij me ineens knuffelt. 'Normaal horen knuffels warmte te geven! Qua lichaam en liefde, maar deze was alleen koud en pesterig.' Ik kijk naar Jake en grinnik dan. 'Je mag je kleren best uit laten hoor,' grap ik.

    Michelle
    Drew zegt iets ondeugends en grijnst dan naar me. Hij kust mijn lippen en ik kus hem zacht terug. 'En wat is mijn cadeautje?' vraag ik dan, zachtjes lachend tegen zijn lippen aan. Ik kus hem weer en streel zachtjes met mijn hand over zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach en laat mijn shirt uit. Die leg ik op het zand net als mijn sweater en ik ga erop zitten.
    Ik trek haar daarna op mijn schoot.

    Drew
    'Hm wat wil je als cadeautje?' beantwoord ik haar vraag met een vraag. Mijn vingers gaan over haar rug en prutsen wat met haar bhsluiting zonder die te openen. Mijn lippen glijden terug naar haar hals;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [stupid internet --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jap, stupid internet, of eerder stupid Q. Het loopt namelijk echt de hele tijd te fucken en ik kom er gewoon amper op! Het verste wat me is gelukt, was de begin pagina van Q --'

    Maar ik ga nu ereageren!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake laat inderdaad zijn shirt uit en trekt me dan op zijn schoot. 'Ik wil niet dat je kou vat,' zeg ik dan met een glimlach. 'Dus je mag best wel je shirt weer aantrekken, ondanks het uitzicht er heel goed uit ziet.' Ik druk een kusje op zijn borstkas, maar laat dat daarna weer met rust. Nog steeds rustig aan doen. Wat eigenlijk ook wel fijn is.

    Michelle Fox
    'Jouw kleding,' grijns ik dan, als teken dat hij ze uit moet doen. Drew's vingers glijden over mijn bhsluiting en prutsen er weer even mee. Ik kreun een keer zachtjes verlangend. Toch gaat de sluiting niet open en ik voel dan zijn lippen naar mijn nek gaan. 'Nee... niet weer,' mompel ik dan, hoewel ik eigenlijk het wel leuk vind.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach en laat toch de shirt uit. Ik pak terug een stokje en schrijf in het zand. Ik laat hem wel uit als je van het uitzicht geniet :D met een happy face erachter. Mijn hoofd leg ik op de hare.

    Drew
    Ik lach tegen haar huid aan en open dan toch heel traag haar bhsluiting terwijl mijn vingers over haar huid glijden, zachtjes als een veertje.
    Ik gooi de bh dan aan de kant en begin haar borsten te masseren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn shirt blijft uit en hij pakt een stok. Langzaam ontstaan er weer letters in het zand. 'Natuurlijk geniet ik van het uitzicht,' zeg ik met een glimlach. 'Dat doe ik altijd als ik jou zie, wat je dan ook aan hebt.' Ik druk een kus op zijn lippen en hij legt dan zijn hoofd op de mijne. 'Het is zo heerlijk rustig hier,' zucht ik zachtjes.

    Michelle
    Drew pest me door zo langaam te doen, maar ik ben blij dat hij mijn borsten masseert wanneer hij mijn bh heeft geopend en aan de kant gegooid. Ik kreun een keer zachtjes weer en sluit mijn ogen. Ik kus Drew iets hongerig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.