• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Nick lacht er alleen maar om als ik zeg dat ik Hayden heb opgesloten in een kamer. 'Zo zo, dus meneertje gaat niet eens afvragen of het wel goed gaat met zijn vriendin?' zeg ik plagerig tegen hem. Nick lijkt dan op mijn voorstel in te gaan en er verschijnt een scheef lachje op mijn gezicht. 'Dat willen we zeker niet, hoewel we niet echt dood gaan en toch wel weer tot leven komen,' zeg ik tegen Nick. Dan sta ik voorzichtig op. 'Moet ik je helpen, darling?' vraag ik dan aan hem. Ik steek mijn hand naar hem uit, zodat hij zichzelf daarmee kan helpen.

    Would you like that? -wbw-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Zo zo dus meneertje gaat niet eens afvragen of het wel goed gaat met zijn vriendin?' Vraagt ze plagerig, 'Ik denk niet dat je haar veel aan kunt doen als ze in een kamer is en daarbij licht er vast wel iets te eten in elke kamer' Zeg ik simpelweg. 'Dat willen we zeker niet, hoewel we niet echt dood gaan en toch wel weer tot leven komen,' Zegt ze en ze staat voorzichtig op.'Hmm.. Ik hou niet zo van een gebroken nek' Zeg ik dan, wanneer je dan weer wakker werd voelde het als een hele grote hangover. 'Moet ik je helpen, darling?' Vraagt ze dan aan me en ze steekt haar hand uit, aangezien ik betwijfel of ik in mijn eentje op kan staan zonder te vallen pak ik haar hand vast en trek ik mezelf overeind.

    I guess I would.. -wbw-
    Would you?


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    'Zeg nooit nooit Nickie,' zeg ik dan met een knipoogje tegen hem. 'Maar wees gerust, ik wil niet weer gewurgd worden, dus ik zal haar nu niet martelen.' De striemen van het wurgen staan nog steeds op mijn keel, want Nick deed het echt hard. 'Het was nog erger dan wurgseks,' lach ik. 'En daar ben ik het mee eens, gebroken nekken zijn verschrikkelijk. Wat ook niet zo fijn is, is als je vingers er allemaal af worden gehakt. Dat duurt lang met genezen.' Het is me weleens gebeurd. 'En het is nog ranzig ook.' Nick pakt dan mijn hand aan en trekt zichzelf overeind. 'Let's go shower,' knipoog ik dan. Ik sla mijn arm weer om zijn middel en neem hem dan mee richting zijn badkamer. Als we daar zijn, laat ik Nick los en kijk hem even aan. 'Het is niet alsof je mijn lichaam niet eerder hebt gezien,' het is namelijk Leslie's lichaam ook, 'dus ik kleed me gewoon ongegeneerd uit.' Ik grijns licht en begin mezelf uit te kleden. Ik denk niet dat Chad er problemen mee heeft, dat ik een naakte jongen zie. Aangezien Chad en ik zelf ook een jongen en een meisje hebben zien neuken. 'Gaat het lukken met uitkleden?' vraag ik dan aan Nick.

    I would love too -wbw- but I have doubts with Chad... Hm, maar het kan wel nu. Heb al een oplossing als Chad het weet xd. Dus jap, they can -wbw-

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 21:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    We lopen/of ik steun met haar mee naar de batkamer, wanneer ze me los laat kijkt ze me even aan, 'Het is niet alsof je mijn lichaam niet eerder hebt gezien, dus ik kleed me gewoon ongegeneerd uit.' zegt ze waarna ze zich met een lichte grijns begint uit te kleden. 'Gaat het lukken met uitkleden?' Vraagt ze aan mij, 'Vastwel' antwoord ik en trek eerst mijn shirt uit, vervolgens mijn broek en onderbroek en zet de douche aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Nick steunt op me en ik negeer gewoon weer mijn pijn. Ik ben niet het type dat graag aan de pijn toe geeft. Nick zegt dat het hem vast wel lukt met uitkleden en ik knik dan. Al snel staan we naakt voor elkaar en ik bekijk even zijn lichaam, niet qua uiterlijk, maar voor zijn wonden. 'Je bent inderdaad een gatenkaas,' zeg ik dan en ga voorzichtig met mijn hand langs de ongeschonden plekken, want anders dan doe ik hem pijn. 'Misschien is het verstandig als de douche niet al te heet staat,' mompel ik en zet de douche iets koeler, maar zeker niet koud. Dan trek ik Nick voorzichtig mee onder de douche. 'En nu douchen totdat onze wonden schoon zijn,' zeg ik zachtjes en kijk op naar Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Je bent inderdaad een geitenkaas' zegt Luna en gaat voorzichtig langs de ongeschonden plekken, wat gelukkig niet heel veel pijn doet. 'Mischien is het verstandig aks de douche niet al te heet staat,' mompelt ze en zet vervolgens de douche koeler en trekt me dan mee onder de douche. 'En nu douchen totdat onze wonden schoon zijn,' zegt ze zachtjes, 'Ben benieuwt hoelang dat gaat duren' andwoord ik en k kijk haar aan, eigelijk besteed ik weinig aandacht aan haar lichaam aangezien ze precies Leslie was.. Alleen haar karakter was wat.. Pittiger. Zelf was het Nigel anders aan mijn lichaam de wonden en de tattoo op mijn bovenarm van de groep waar ik bij zat/zit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik reageer later, kijk nu even een film, sorry :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Ik reageer later, kijk nu even een film, sorry :\


    Maakt niet uit.. Dan reageer ik morgen xx lekker slapen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Gatenkaas Ellie, niet geitenkaas xd

    Luna Day
    'Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren,' zegt Nick en ik kijk op naar hem. 'Hm, ach, zolang ik met jou onder de douche sta is het niet erg,' zeg ik met een speelse knipoog. Voor de rest houd ik me gewoon in, houd een paar centimeter afstand van Nick. Spoel gewoon mijn lichaam af. 'Het doet soms wel verrekte pijn,' mompel ik dan als er weer een straal recht een wond in lijkt te gaan. 'Hoe is mijn rug eigenlijk?' vraag ik aarzelend, aangezien daar alle kogels in hebben gezeten. Ik draai mijn rug naar nick toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en zucht zachtjes.
    Ik ga liggen en kijk naar het plafond. Ik verveel me iets aangezien ik niet weet wat ik moet doen.

    Drew
    'Ik verheug me er nu al op.' zeg ik met een wenkbrauwwiebel en houd haar handen dan vast boven haar hoofd.
    Ik druk kleine kusjes in haar hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ben vanmiddag terug thuis en vanaaf terug weg, drukke dag xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake gaat liggen en ik kijk naar hem. 'Verveel je je?' vraag ik met een glimlachje. 'We kunnen langs het strand gaan? Even uitwaaien. Misschien doet de zee je wel goed en je stem?'

    Mich
    Drew heeft nu de bovenhand en ik kan mezelf niet losmaken. Hij is gewoon te sterk geworden voor mij en dat is knap. Gezien het feit dat ik zo'n 370 jaar ouder ben. Ik kreun een keer zachtjes als hij een gevoelig plekje in mijn nek raakt en ik kijk hem dan aan. 'Pestkop.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Gatenkaas Ellie, niet geitenkaas xd

    Luna Day
    'Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren,' zegt Nick en ik kijk op naar hem. 'Hm, ach, zolang ik met jou onder de douche sta is het niet erg,' zeg ik met een speelse knipoog. Voor de rest houd ik me gewoon in, houd een paar centimeter afstand van Nick. Spoel gewoon mijn lichaam af. 'Het doet soms wel verrekte pijn,' mompel ik dan als er weer een straal recht een wond in lijkt te gaan. 'Hoe is mijn rug eigenlijk?' vraag ik aarzelend, aangezien daar alle kogels in hebben gezeten. Ik draai mijn rug naar nick toe.


    {Dat was de schuld van de iPad.. }

    Nick
    'Hm, ach zolang ik met jou onder de douche sta is het niet erg,' zegt ze met een speelse knipoog, ze staat een paar centimeter bij me vandaan en wanneer ze vraagt hoe haar rug is draait ze zich om. -ik moet lege en dat mijn blik eerst even over haar lichaam ging voordat ik echt naar de wonden die de kogels hadden gemaakt keek.- 'Volgensmijm had een van de drie een pistool zonder kruiden dus die zijn al aan het genezen, ik ging met mijn vinger om de ronde wondjes zonder kruiden heen, 'Maar ook twee met pistolen,' zeg ik waarna ik met mijn vinger -een beetje van de wond- langs de wonden ging met kruiden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaaaaaajaaaa ^^

    Luna Day
    Een pistool zonder kruiden, dat kon ik niet onderscheiden in de pijn, maar Nick kan de wonden zijn. Ik houd mijn haar opzij, zodat hij gewoon goed erbij kan. Nick gaat dan met zijn vinger om wonden heen en ik bijt op mijn lip. Subtiel ga ik iets dichter bij hem staan. 'Die doen niet zo veel pijn,' zeg ik dan. Maar die andere doen wel echt verrekte pijn. Nick zijn vinger dwaalt over mijn rug en ik kan het niet voorkomen dat er een rilling door me heen trekt. 'Dus voor de rest zie ik er nog goed uit?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze kwam iets dichter bij staan en zei dat de wonden waarbij geen kruiden waren gebruikt niet zo veel pijn deden, waarvan ik kon afleiden dat de anderen het wel deden. Ik kan voelen dat er een rilling door haar heen gaat en grijns licht, 'Dus voor de rest zie ik er nog goed uit?' Vraagt ze, 'Er zijn ongeveer 4 met kruiden dus die blijven nog wel even pijn doen voordat het eruit gaat, de rest is al aan het genezen, miss Day' Antwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling