• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Nee, dat is niet in me opgekomen,' Zegt ze en er komen nog twee jongens de kamer binnen, een van hun steekt Luna in haar zij. 'Ik ga jou losmaken' mompelt ze dan als ze naar mij snelt. 'Goed idee' antwoord ik met een heel klein beetje sarcasme aangezien ik het probeer in te houden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik voel hoe Jake's adem over mijn huid heen gaat, volgens mij lacht hij. Hij gaat gewoon verder met de kusjes drukke en ik kreun een keer gefrustreerd. 'Jake, dit is gemeen,' mompel ik. Toch vind ik het te lekker om het tegen te gaan. Ik vlei me nu echt tegen hem aan en sluit genietend mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik streel zachtjes over haar buik en heupen en druk nu kleine kusjes op haar lippen.
    Onschuldig eigenlijk. We zouden het rustig aandoen, ik had dat zelf gevraagd dus ik moet me er nu ook aan houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij streelt over mijn buik en heupen. Hij drukt kusjes op mijn lippen en ik kijk hem dan aan. Ik zucht tegen zijn lippen aan en kus hem zachtjes terug. 'Pestkop,' grinnik ik zachtjes tegen zijn lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en pak het washandje die ik nat maak. Ik begin haar lichaam te wassen waarbij ik de intieme zone's mijd.
    Daarna begin ik mezelf te wassen, iets moeilijk aangezien ze op me zit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake begint me te wassen en hij omzeilt mijn intieme zones. Jake wast zichzelf daarna. 'Sorry, moet ik even weg zodat je je kan wassen?' vraag ik hem dan. Ik wil al opstaan, zodat hij het makkelijke kan doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud heftig mijn hoofd en trek haar terug op mijn schoot. Mijn hand glijd uit het washandje en begin terug over haar buik te strelen.
    Ik vraag me af voor hoelang ik mijn stem kwijt ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me terug en ik lach dan zachtjes. 'Je kan het ook gewoon zeggen hoor,' zeg ik plagend tegen hem. Hij streelt over mijn buik. 'Je bent nu gewoon bij de geboorte,' zeg ik zachtjes tegen hem. Ik druk weer een kus op zijn onderlip en bijt dan zacht een keer op zijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ze zegt dat ik het ook gewoon kan zeggen maar dat kan ik juist niet nu. Ik zucht als ze op mijn lip bijt en bedenk me dat we ons beter aankleden als we willen dat het niet uit de hand loopt. Ik schuif haar voorzichtig van me om op te kunnen staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake schuift me iets van zich af en ik begrijp het teken. Ik sta uit het bad en pak een handdoek voor ons beiden. Gelijk doe ik die om me heen en geef de ander aan Jake. 'Hier, een handdoek,' zeg ik met een glimlachje. Het is nog best moeilijk om me in te houden me dit alles.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach naar haar en sla de handdoek om me heen. Ik begin met me af te drogen en zucht als mijn haar voor mijn ogen valt de hele tijd. Ik laat een schaar verschijnen en kijk in de spiegel. Gewoon even bijwerken. Ik knip een stukje af zoals ik het eens geleerd heb en kijk dan tevreden in de spiegel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Nee, dat is niet in me opgekomen,' Zegt ze en er komen nog twee jongens de kamer binnen, een van hun steekt Luna in haar zij. 'Ik ga jou losmaken' mompelt ze dan als ze naar mij snelt. 'Goed idee' antwoord ik met een heel klein beetje sarcasme aangezien ik het probeer in te houden.


    Jaimes?


    Don't be like the rest of them, darling

    Ugh, door die rot oepsie's had die mijn berichtje van Luna niet gestuurd >_>

    Luna Day
    Nick lijkt zowaar de sarcasme in te houden en dat verbaast me. Als ik achterom kijk, zie ik iets van geweren. 'O shit, dat ziet er niet goed uit,' zeg ik dan. Ze zijn op mij gericht en de drie jongens staan de grijnzen. 'Oke, jongetjes,' zucht ik. 'Jullie kunnen net zo eindigen als jullie vriend daar op de grond.' Die ligt dood met een gebroken nek. Dan begin ik vliegensvlug aan de kettingen bij Nick's polsen. 'Fuck, dat brandt.' Er zitten kruiden op en ik moet gewoon mijn handen terugtrekken. 'Sorry,' zeg ik dan tegen Nick. 'Dit zijn kut sloten.' En dan ineens voel ik allemaal schoten in mijn rug en ik schreeuw het uit. Ze zijn allemaal bestrooid met kruiden. Ik probeer me staande te houden, voor Nick. Zodat hij niet geraakt wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake glimlacht naar me en ik glimlach even terug. Dan ga ik gewoon mezelf afdrogen. 'Weet je, het is raar, want als ik niet praat, is er gewoon helemaal geen geluid. Behalve de afzuiginstallatie.' Ik kijk even naar Jake en zie hoe hij dan ineens wat van zijn haar af knipt. 'Jake, wat doe je?' ik loop naar hem toe. 'Waarom heb je je haar afgeknipt?' Hij is toch niet gek geworden door wat hij heeft ingenomen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Ugh, door die rot oepsie's had die mijn berichtje van Luna niet gestuurd >_>

    Luna Day
    Nick lijkt zowaar de sarcasme in te houden en dat verbaast me. Als ik achterom kijk, zie ik iets van geweren. 'O shit, dat ziet er niet goed uit,' zeg ik dan. Ze zijn op mij gericht en de drie jongens staan de grijnzen. 'Oke, jongetjes,' zucht ik. 'Jullie kunnen net zo eindigen als jullie vriend daar op de grond.' Die ligt dood met een gebroken nek. Dan begin ik vliegensvlug aan de kettingen bij Nick's polsen. 'Fuck, dat brandt.' Er zitten kruiden op en ik moet gewoon mijn handen terugtrekken. 'Sorry,' zeg ik dan tegen Nick. 'Dit zijn kut sloten.' En dan ineens voel ik allemaal schoten in mijn rug en ik schreeuw het uit. Ze zijn allemaal bestrooid met kruiden. Ik probeer me staande te houden, voor Nick. Zodat hij niet geraakt wordt.


    Nick
    'O shit, dat ziet er niet goed uit.' zegt ze wanneer de drie jongens geweren op haar richten, 'Oke, jongetjes, Jullie kunnen net zo eindigen als jullie vriend daar op de grond.' Zegt ze en ze gaat vervolgens bezig met de ketting maar trekt al snel haar handen terug door het kruid. Wanneer ze in haar rug word geraakt door een aantal kogels schreeuwt ze het uit en blijft als een soort schild voor me staan. 'Je weet dat dit me nou niet echt helpt als je zometeen alsnog dood bent?' Zeg ik en probeer me te consentreren en het lukt.. In iederder geval even. De jongens zakten in elkaar van de pijn die ik ze bezorgde door middel van mijn gave maar lang zou ik het niet uit kunnen kouden.


    Don't be like the rest of them, darling