• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake knikt met een glimlach, maar lijkt zich dan toch terug te houden. Ik lach zachtjes als ik lees wat er op het blad staat. De hartjes die overal staan, zijn lief. 'Dat maakt niets uit,' zeg ik dan. Ik kom dichterbij Jake en druk dan zachtjes mijn lippen op die van Jake. Ik merk amper iets van zijn adem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kus haar terug en trek haar op mijn schoot. Ik heb eigenlijk wel zin in een bad met al dat zweten en overgeven en zo.
    Ik haal na een tijdje mijn lippen van de hare en schrijf terug. Bad? x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kust me en trekt me ook op zijn schoot. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en blijf hem zachtjes door kussen. Dan schrijft hij weer iets en ik knik. Nog snel plaats ik een klein kusje op zijn wang en sta dan op. 'Ik zal zoveel mogelijk ja en nee dingen vragen, dan hoef je niet helemaal te schijven.' Er staat een glimlach op mijn gezicht. 'Vindt je het erg als we beiden naakt zijn?' vraag ik hem. 'Aangezien we het rustig aan doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd met een glimlachje. Ik ontdoe me van mijn kleren en loop naar het bad om het water te laten lopen.
    Ik ga in het bad al zitten en wacht tot ze op mijn schoot gaat zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oke,' glimlach ik terug en kleed me dan ook uit. Ik leg ze naast die van Jake en hij zit al in bad. 'Hm, of ik ga op je voeten zitten, of op je schoot,' grinnik ik. 'Ik kies voor je voeten,' zeg ik plagend en ga daar dan ook echt op zitten. Ik kijk Jake aan en knipoog dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pruil zielig. Ik kan niet zeggen nu maar begin dan over haar voeten te kietelen en grijns lichtjes daardoor.
    Hm wraak omdat ze niet op m'n schoot wil zitten;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    De messen die ze hadden zaten vol met van het kruid waardoor de sneeën wel een tijdje zouden blijven voordat ze zouden genezen, zelfs langer dan het bij een mens zou duren. Als ik hier al levend wegkwam. Mijn hooft had ik tegen de stenen wand achter me gedrukt en mijn kaken op elkaar geklemd terwijl ze met een mes me bijna in stukken leken te snijden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake begint ineens over mijn voeten te kietelen en ik begin te spartelen. 'Nee!' Zeg ik dan en probeer zo goed mogelijk mijn voeten in te trekken. 'Niet doen,' zeg ik dan. Mijn voeten kan ik niet echt intrekken, dus daarom ga ik op mijn eigen voeten ook zitten. Dus met mijn onderbenen op Jake's onderbenen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar pruilend aan en klop op mijn schoot. Ik open mijn mond om alsjeblief te zeggen maar enkel mijn lippen bewegen, er is geen geluid.
    Ik draai de kraan dicht als er genoeg water inzit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Het is overduidelijk dat hier demonenjagers zijn. Ik zie op sommige plaatsen wapens verstopt zitten en ik weet gelijk dat dit echt professionals zijn. Nick is boven, dat voel ik aan zijn energie. Voorzichtig ga ik naar boven en trap dan uiteindelijk een deur in. 'The game is over,' zeg ik rustig en zie twee jongens met een mes in hun handen omkijken. Ze merken het gelijk dat ik een demon ben. Dan kijk ik heel even nick aan. 'Ziet er niet zo fraai uit, die wonden,' zeg ik eerlijk tegen hem. 'Ik zag dingen in een visioen en zie dit maar als een soort goedmaken.' Er komt dan een jongen op me af met het mes in mijn richting.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake klopt op zijn schoot en probeert dan iets te zeggen. Ik kan een heel klein beetje liplezen en zie dat hij alsjeblieft zegt. 'Oke dan,' glimlach ik en ga op zijn schoot zitten.' Ik druk een kusje op zijn mondhoek en zucht gelukkig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Mijn armen vouw ik om haar middel en ik streel over haar heupen. Ik plaats kusjes in haar hals en hou me daar even bezig.
    Ik ben blij dat ik niet meer in de zetel hoef te liggen;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'The game is over,' hoor ik de bekende stem en zag luna de kamer in komen om vervolgens naar mij te kijken, 'Zier er niet zo fraai uit, die wonden,' Zegt ze dan eerlijk, 'Ik zag dingen in een visioen en zie dit maar als een soort goedmaken.' Zegt ze waarna er een jongen met een mes op haar af komt, maar wanneer hij langs mij komt trek ik me pijnlijk op aan mijn armen en sla mijn voeten om zijn nek om deze vervolgens om te draaien. 'Hmm.. Was het ook in je op gekomen me gewoon te laten vermoorden?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Er ontstaat kippenvel over heel mijn lichaam als ik zijn strelingen voel en zijn kusjes in mijn hals. Ik kan het niet voorkomen dat ik een keer zachtjes kreun en ik bijt dan beschaamd op mijn lip. 'Sorry,' mompel ik.

    Luna Day
    Nick trekt zich aan zijn armen omhoog en ik kan de pijn met gemak van hem aflezen, maar hij zorgt er wel voor dat de jongen niet meer mijn kant op komt. 'Nee, dat is niet in me opgekomen,' zeg ik tegen hem. Er verschijnen dan nog twee jongens in de kamer. Het is nu drie tegen twee, waarvan Nick is vastgebonden. 'Oke, dit gaat nog leuk worden,' zucht ik. Ik kijk naar de twee jongens. 'Twee demonen, die moeten we wel aankunnen,' grijnst de een. 'Precies wat ik dacht,' stemt de ander grijnzend in. Dan komen ze beiden op me af en ik ga ook gewoon op hem af. Ik haal uit naar de een met mijn voet en trap die aan de kant. Op dat moment word ik door de ander in mijn zij gestoken en ik voel de kruiden branden. 'Argh, klootzak,' grom ik dan. Ik druk mijn hand tegen mijn zij en ga dan snel naar Nick. 'Ik ga jou losmaken' mompel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach enkel geluidloos tegen haar huid aan maar aangezien ze zou dicht zit moet ze het wel voelen dat ik lach.
    Ik druk terug verder kusjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'