• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WAAROM REAGEER JE NIET OP MIJN SPOILER? D:

    Leslie Day
    Jake drukt een kus op mijn lippen en gaat dan richting boven. Zelf blijf ik nog beneden en pak dan de laptop erbij. Dit gaat nog een lange nacht worden. Ik ga zoeken voor een oplossing.

    Michelle
    Het verbaast me als Drew in me stoot en daardoor kreun ik iets harder, want ik had het niet verwacht. Toch ga ik er zeker niet tegenin en druk mijn lippen in zijn nek, op zijn zwakke plek. Ik kan ook pesten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Thaha omdak et zelf nog niet weet

    Jake
    Ik kruip onder de dekens en sluit mijn ogen waarna ik me laat wegzinken in een slaap.
    Ik klem het deken onbewust steviger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew
    Ik kreun als ik haar lippen voel en trek haar dichter terwijl ik dieper in haar stoot.
    Ik draai mijn hoofd zodat ze niet aan mijn hals kan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Nick en ik liggen uit eindelijk samen in bed en zijn flink bezig geweest. Ik weet zelf niet eens wat ik precies allemaal gedaan heb, het was gewoon een blind moment. Ik pak Nick bij zijn pols vast als hij op wil staan. 'Wacht,' zeg ik dan. 'Dit was eenmalig toch?' Want ik houd van Chad en heb aan Chad genoeg. Ik voel mijn wonden nu wel weer meer, maar het was wel goede seks.


    Nick
    Ik voel Luna's hand om mijn post sluiten als ik op wil staan, 'Wach, dit was eenmalig toch?' Vraagt ze vervolgens en ik kijk over mijn schouder naar haar. 'Tuurlijk' Antwoordde ik, ik was niet van plan 'dit' tot iets standaards te maken. Al was ik van plan het uit te maken met Hayden.. Maar ik geen idee had hoe, door mij was ze namelijk een Demon geworden. Ik liet mijn telefoon in mijn hand verschijnen om te kijken hoe laat het was, ik moest Katherine ophalen, ze had bij een van haar vriendinnen willen blijven. Eerst naar Hayden? Ik zuchtte zonder dat ik er echt bij nadacht, ik had geen idee wat ik moest zeggen.. of ja, ik wist wat ik moest zeggen maar niet hoe.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 17:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Winnie the pooh!


    Don't be like the rest of them, darling

    Sorry, ik ben al sinds gistermiddag bij mijn zus en dit is de tweede nacht dat ik hier slaap...

    Ik ga proberen te reageren maar we zijn bezig met Harry Potter en de geheime kamer kijken (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    is goed :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ben je nu weet thuis?


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Mijn hand glijdt van zijn pols af als hij antwoord geeft en ik knik dan. Hij laat zijn telefoon verschijnen en zucht zelf dan. Aan zijn houding kan ik zien dat er iets niet goed is. 'Heb je er spijt van?' vraag ik dan. Voorzichtig kom ik overeind, in verband met de wonden, en ga naast Nick staan. Ik laat een badjas verschijnen en doe die aan. 'Want in dat geval, sorry,' zeg ik oprecht, want ik heb mezelf eigenlijk ook een beetje laten gaan. Het was gewoon het moment, niet voor herhaling vatbaar...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ..... Lizl.... laat Jake alsjeblieft weer even kunnen praten :Y) dan kunnen we doorspoelen naar de bevalling xd dan naar de bruiloft xd en dan de tweede generatie beginnen (:

    Leslie Day
    Even concentreer ik me op Jake boven, totdat ik voel dat hij in slaap is gevallen. Ik zucht een keer vermoeid en begin goed rond te zoeken op internet. Zo ga ik een hele tijd door, overal links opzoeken, pagina's lezen, boeken laten verschijnen. Totdat het ver in de nacht is.

    Michelle Fox
    Drew draait zijn hoofd weg en ik pruil. 'Drew, je bent gemeen,' kreun ik dan. Ik breng gewoon mijn hoofd omhoog en breng mijn lippen, met moeite, naar zijn nek en begin daar te zuigen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xd

    Drew
    Ik lach en kreun als ik haar lippen terug voel. 'Pestkop.' zucht ik zachtjes.
    Ik trek haar dichter en stoot nog wat sneller.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Mijn topics. Oke, sorry sorry sorry )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    AMPARROOOOOOO <3

    Ik las net je gb c:

    ga je gewoon wat randoms schrijven?

    De laatste keer was de bevalling net achter de rug en was John bij Rachelle en en en was Rae er niet ook ofzo? Dat hij zich eerst voor deed als iemand anders?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Aangezien ik de wonden voel prikken en er weer duizelige vlekken voor mijn ogen dansen laat ik verband onder mijn kleren om de wonden verschijnen. 'Heb je er spijt van?' Vraagt ze dan en ze komt overeind vervolgens naast mij te gaan staan, 'Hm?' vraag ik maar haal dan al snel mijn schouders op. Ze zei sorry, als ik er spijt van had 'Geen idee, en daarom zuchte ik niet. Ik moet Katherine nog ophalen, en iets doen waarvan ik geen idee heb hoe ik het moet doen. En jij moet gaan' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'