• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    ..... Lizl.... laat Jake alsjeblieft weer even kunnen praten :Y) dan kunnen we doorspoelen naar de bevalling xd dan naar de bruiloft xd en dan de tweede generatie beginnen (:


    {Jessss.. Please.. Ik heb zin in de 2de generatie, daarbij kun je nogsteeds je oude personage's gebruiken als ouders enzovoord (: But it's awesomer. Weer opnieuw beginnen met ons drama}


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Ik zal snel wat randoms schrijven ^^ )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik glimlachte naar het kleine wezen in mijn armen. Een kind, mijn kind. Het was een meisje en over de naam waren we nog aan het nadenken. Ik zou het daar nog met John over hebben. Het was twee dagen na de geboorte. Ik voelde me nog steeds zwak, maar één ding weet ik zeker. Dit kleine meisje, dit kleine hulpeloze kind heeft mijn leven gered. Ik kan niet geloven dat iedereen zo bang voor haar is, voor ons. Een baby is iets waar je niet bang voor kan zijn, iets wat je niet kan beoordelen. Een baby kan nog niks slechts hebben gedaan. Het is onschuldig en in ons geval is zij onschuldig.
    Ik heb Ray niet meer gezien, maar het zal niet lang meer duren voordat hij weer zal toeslaan en ik zal er zijn om haar te beschermen, samen met John. Ze is een onderdeel van ons en ik zal haar tegen alles en iedereen beschermen, alles en iedereen die ons uit elkaar wil drijven.
    Het meisje in mijn armen heeft dezelfde kleur haar en ogen als ik. Ravenzwart en nacht-blauw. Ondanks dat lijkt ze vrij veel op John, al kan ik aan gehuil en gedrag merken dat ze veel van mij heeft. Ze is een echte combinatie van ons en ik zou het niet anders hebben gewild. 'John, hoe zullen we haar gaan noemen?' Ik keek naar haar kersen rode lippen en haar slapende gezichtje. Ze was in slaap gevallen tijdens het eten. Ik ging rechtop zitten en legde haar in het wiegje.
    Iedere dag werd ik een heel stuk sterker en het klinkt misschien vreemd.. maar zelfs mijn gave werd sterker en kon ik beter onder controle krijgen. Ik liep naar John toe en liet een zucht horen.
    De afgelopen twee dagen is John verschrikkelijk lief geweest en ik had het wel van hem verwacht.
    Hij neemt zijn verantwoordelijkheid.
    Mijn blik gleed door onze kleine kamer en ik zuchtte, ik raapte een paar kledingstukken van de vloer en stopte die in de wasmand. Ik had een hekel aan troep, dat was één, we hadden gelukkig geen kleine kamer.. maar toch vond ik dit vrij irritant.
    Maxwell was een paar keer geweest, mijn broertje dus. Hij had het aan mijn ouders verteld en die hadden gezegd dat ze niks meer ervan wouden weten. Het was een mes in mijn hart geweest, want ik had toch, diep van binnen gehoopt dat mijn moeder er voor me zou zijn.. dat ze haar kleinkind zou opzoeken. Een gedachte waarvan ik wist dat die nooit waar zou worden, maar toch altijd het had gehoopt.
    Ik schrok weer op uit mijn gedachte en rekt me even uit waarna ik een lange gaap liet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ga na het eten reageren ^^

    En Amparo, als de tweede generatie start, zullen wij dan gewoon alsnog verder gaan met John en Rachelle? :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mag ik een reactie van Luna?


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik besluit gewoon om de hele nacht door te zoeken, naar iets, wat dan ook. Er moet toch iets op te vinden zijn? Hoe langer mijn zoektocht in de boeken en op het internet bezig is, hoe meer gefrustreerd ik raak. Ik weet gewoon dat ik niet eens in slaap kan komen, zelfs als ik dat wil. Daarom ga ik door, totdat de zon al weer opgekomen is.

    Luna Day
    Nick lijkt er echt spijt van te hebben. 'Zo slecht was het toch ook weer niet,' mompel ik dan en kijk een andere kant op. Net alsof ik er niet goed in ben. 'Geen idee, en daarom zuchtte ik niet. Ik moet Katherine nog ophalen en iets doen waarvan ik geen idee heb hoe ik het moet doen. En jij moet gaan.' Ik zucht een keer geërgerd. 'Natuurlijk, zodra de seks voorbij is zet je me de deur uit.' Ik kijk hem aan en doe zijn stem dan cynisch na. 'Goh Luna, bedankt voor het komen, dat je hier bent gebleven. En de seks met je was goed hoor, maar nu moet je wel gelijk oprotten.' Ik verwissel de badjas voor kleren en draai me dan om en loop naar de deur. 'Succes of wat dan ook met dat vage ding dat je moet doen ofzo.' Ik kijk niet meer om en gooi de deur achter me dicht.

    Michelle Fox
    'Jij bent degene die een pestkop was,' zeg ik beschuldigend tegen de huid van zijn nek aan. Ik druk er weer kusjes en bijt er dan ook.
    'Eigen schuld, dikke bult.' Dan sluit ik mijn ogen en druk mijn hoofd in het kussen. Hm, dit voelt heel erg goed.

    Jonathan Fields
    Hoe de tijd toch snel voorbij kan gaan. Het ene moment kom ik gewoon aangelopen op deze school met mijn spullen en 5 maanden later ben ik vader, maar wel van een prachtig meisje en heb ik ook een prachtig meisje, hoewel ik Rachelle nog niet echt als mijn vriendin gevraagd heb. Mijn blik is gericht op Rachelle, die onze baby in haar armen heeft. Ze lijken perfect samen te gaan, soms dan sta ik alleen maar aan de zijlijn te kijken en de afgelopen paar maanden waren best wel vermoeiend geweest. Telkens voor Rachelle zorgen en nu ook nog natuurlijke onze kleine meid, hoewel Rachelle daar ook voor zorgt zoveel als ze kan, maar ik laat haar niet al te veel doen. Aangezien de baby bijna haar leven had gekost en ze nog steeds zwak is.
    Ik zit op het bed en mijn ellebogen steunen op mijn knieën. Even staar ik voor me uit, voor een moment in mijn gedachten verloren. Rachelle trekt mijn aandacht als ze me aanspreekt. 'John, hoe zullen we haar gaan noemen?' vraagt ze en ik 'hmm' even en kijk dan op naar haar. Ze gaat rechtop zitten en legt haar in een wiegje. Ze heeft net wat te eten gehad en is alweer tijdens het eten in slaap gevallen, waarschijnlijk omdat ze verzadigd is. Ik kijk naar Rachelle als ze naar me toe gelopen komt en eigenlijk wil ik haar naast me trekken, als ze al bukt om wat wasgoed van de grond af te rapen. Daarom richt ik mijn blik op ons kindje.
    'Ik heb eigenlijk geen ideeën, liefje,' zeg ik tegen haar. Ik hou echt van Rachelle en dat is zeker langzaamaan gegroeid en dat groeit nog steeds. Ik zie haar kersenrode lipjes, die komen altijd als eerste bij mij in beeld en als ze haar ogen open heeft, dan betoveren die mij elke keer weer. Het zijn namelijk precies de ogen van Rachelle. 'Ik wil wel graag twee namen en dan een achternaam. Misschien iets van Rosalie als eerste naam?' Nu kijk ik Rachelle aan en trek haar alsnog naast me. Mijn arm laat ik om haar middel liggen en ik druk een kus op haar wang. 'Tenzij jij die naam niet mooi vindt, natuurlijk.' Mijn hand strijkt een lok uit haar gezicht en ik zucht dan ook een keer zachtjes. Ik weet dat ze het er moeilijk mee heeft, met het feit dat haar ouders niets meer met haar te maken willen hebben. 'Ik denk dat mijn ouders er ondertussen ook wel van weten,' mompel ik dan. Ik heb niet de moed gevonden om langs ze te gaan, want ik ben een echte familie mens. Zelf blijf ik liever in de waan dat het feit dat ik niets van ze gehoord heb, betekent dat ze het niet weten en niet omdat ze gewoon niets meer met me te maken willen hebben. Bijna nooit toon ik iets van verdriet of woede, dat maakt plaats voor kalmte. Vrolijk en lachend kan ik wel zijn, maar de slechte emoties toon ik gewoon nooit. Toch breekt alleen de gedachte van een verachtende familie me op, daarom ga ik ook niet naar ze toe, maar ik heb dit niet aan Rachelle verteld. 'En hoe voel jij je?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Nick lijkt er echt spijt van te hebben. 'Zo slecht was het toch ook weer niet,' mompel ik dan en kijk een andere kant op. Net alsof ik er niet goed in ben. 'Geen idee, en daarom zuchtte ik niet. Ik moet Katherine nog ophalen en iets doen waarvan ik geen idee heb hoe ik het moet doen. En jij moet gaan.' Ik zucht een keer geërgerd. 'Natuurlijk, zodra de seks voorbij is zet je me de deur uit.' Ik kijk hem aan en doe zijn stem dan cynisch na. 'Goh Luna, bedankt voor het komen, dat je hier bent gebleven. En de seks met je was goed hoor, maar nu moet je wel gelijk oprotten.' Ik verwissel de badjas voor kleren en draai me dan om en loop naar de deur. 'Succes of wat dan ook met dat vage ding dat je moet doen ofzo.' Ik kijk niet meer om en gooi de deur achter me dicht.


    Nick
    'Zo slecht was het toch ook weer niet,' hoor ik haar mompelen en wanneer ik naar haar kijk zie ik dat ze de andere kant opkijkt, 'Ik zei toch net dat het daar niet aan lag? Het was inderdaad niet slecht' Andwoord ik. Maar ze leek al bijna niet te luisteren, 'Natuurlijk, zodra de seks voorbij is zet je me de deur uit.' Zegt ze dan en kijkt me aan, 'Goh Luna, bedankt voor het komen, dat je hier bent gebleven. En de seks met je was goed hoor, maar nu moet je wel gelijk oprotten.' zegt ze waarna ze haar badjas veranderd in kleren en vervolgens zonder iets te zeggen de kamer uitloopt, en de deur hard achter zich dicht gooit. 'AGH' Zeg ik geiriteerd, waarom vatte iedereen de dingen die ik zei anders op dan dat ze bedoelt zijn? Van frustratie sloeg ik een gat in de muur om vervolgens naar Katherine te verschijnen en een tijdje later weer terug ben bij het huis en dan Hayden ga zoeken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Ik begin ondertussen ook haar clitje te bewerken voor optimaal genot voor haar.
    Mijn lippen zoeken de hare terug en ik houd een goed tempo aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Oke, ik gaijn sinaasappel schillen en eten en dan shrijf ik een stukje :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Jaa is goeed hoor Jaimes klinkt goed ^^ )

    Rachelle Lemmons

    Blijkbaar had ik John uit zijn grdachte gehaald. Hij keek voor zich uit en ik kreeg een simpel hmm te horen. 'Ik heb eigenlijk geen ideeën, liefje,' vervolgt hijterwijl hij naar ons kindje staart Ik glimlach bij het zien van zijn blik. 'Ik ook niet, wel wat ideeen, maar meer ook niet..'
    'Ik wil wel graag twee namen en dan een achternaam. Misschien iets van Rosalie als eerste naam?' Nu kijkt hij mij aan en trekt me naast zich. Zijn arm laat hij om mijn middel liggen en hij drukt een kus op mijn wang. 'Tenzij jij die naam niet mooi vindt, natuurlijk.' Zijn hand strijkt een lok uit mijngezicht en hij zucht dan ook een keer zachtjes. Bij de naam Rosalie glimlach ik zachtjes. Het is een mooie naam en wanneer zijn lippen mijn wang raken krijg ik een vreemd gevoel in mijn buik. Hetzelfde gevoel dat je krijgt wanneer je nerveus wordt, alleen is dit een fijn gevoel. Ik ga iets dichter bij hem zitten en laat mijn hoofd op mijn schouder rusten. 'Rosalie is prachtig lief.' Zeg ik dan met een zachte, maar warme stem. 'Wat dacht je van Aubrey als tweede naam?' Ik glimlachte even. Aubrey was eigenlijk mijn tweede naam.. alleen stelde ik mezelf nooit zo voor.
    'Hoewel we niet echt samen of wat dan ook zijn. Wil ik wel dat ze jou achternaam heeft. Als jij dat natuurlijk ook wilt.'
    Ik trek ons een stukje verder naar achteren zodat we liggen en ik zucht zachtjes en sluit even mijn ogen.
    'Ik denk dat mijn ouders er ondertussen ook wel van weten,' zegt hij dan en ik kijk hem even aan. Mijn vingers vormen cirkels op zijn borst en ik knik. 'Je gaat ze toch wel opzoeken eh..' zeg ik dan. 'Ontwijken heeft namelijk geen zin. '
    'En hoe voel jij je?' Ik kijk op en glimlach. 'Iedere dag word ik sterker en sterker. Het zal niet lang duren en ik ben weer de oude.' Zeg ik dan met een klein lachje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Michelle Fox
    Drew werkt ineens heel snel naar mijn hoogtepunt toe als hij ook mijn clitje gaat bewerken. Luid kreun ik tegen zijn lippen aan en dan kom ik al snel klaar. Ik verbreek de kus om diep adem te kunnen halen en uit te hijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gaat Jake ni wakker worden? :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik voel haar klaarkomen en besluit haar even rust te gunnen en ga van haar af.
    Ik trek haar iets dichter tegen me aan doen zodat ze met haar hoofd op mn borstkas ligt.

    Jake
    Ik word wakker en tast naast me opzoek naar het warme lichaam van Leslie, maar er ligt niemand naast me.
    Ik wil mijn mond open doen maar besef dat het nutteloos is en loop dan naar beneden waar ik haar zie liggen met haar laptop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew gaat van me af en trekt me tegen zich aan. Nog steeds gaat mijn ademhaling snel en denk dat het komt doordat hij me niet eerst gevingerd heeft. 'Jij bent niet klaargekomen,' mompel ik dan en ik kijk op naar Drew. Mijn ademhaling is nu onder controle.

    Leslie Day
    Ik sukkel de hele tijd een beetje in slaap, terwijl ik onderuit lig met mijn laptop. De wallen staan waarschijnlijk diep onder mijn ogen, aangezien ik toch wel de hele nacht ben doorgegaan. Ik schrik weer wakker als ik door heb dat ik in slaap gevallen ben. Met mijn handen wrijf ik onder mijn ogen, waarna ik verder ga met zoeken op mijn laptop. Jake merk ik niet eens op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Hoeft niet echt hoor.' glimlach ik geruststellend en trek het deken om haar heen zodat ze geen koud krijgt.
    Ik zorg dat ik zelf niet bedekt ben aangezien mn lichaam toch nog heet staan.

    Jake
    Ik zie haar zitten met wallen en zo. Ik zucht en loop op haar af. Ik til haar dan op en draag haar naar boven.
    Ze moet nog wat slapen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'