• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik knik instemmend en mijn vingers strelen over haar buik. Ik zucht aangezien ik niet kan zeggen hoe prachtig ze is en zo...
    Lieve dingen die bij zo'n situatie lijk deze horen.

    Drew
    Ik kus haar terug en ontdoe me dan van mijn jeans zodat we enkel in ons onderbroek liggen.
    Ik laat haar dan los. 'Shit.' mompel ik, vlieg recht om naar de deur te benen en die op slot te draaien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn strelingen houden mijn rustig, ondanks dat ik een beetje beweging in mijn buik voelt. Af en toe als het beweegt doet het een klein beetje pijn, of als ze stampt, maar dat valt altijd in het niet met de vreugde die ik daarna voel. Jake zucht en ik kijk naar hem. 'Wat is er, lief?'

    Mich
    Drew is ook in zijn onderbroek en ik glimlach naar hem. Ineens laat hij me los en eigenlijk denk ik dat er iets mis is met mij. Gelijk overspoelt een onzeker gevoel me, want Drew loopt ook nog eens snel weg richting de deur. W-wil hij weg? Dan doet hij de deur op slot en haal ik opgelucht adem. 'Je liet me schrikken,' mompel ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik haal mijn schouders op en leg mijn hoofd terug op de hare terwijl ik verder over haar buik streel en af en toe een stampje tegen mijn vingers voel.
    Ik glimlach daar lichtjes door.

    Drew
    Ik haal een wenkbrauw op en ga terug naast haar liggen. 'Dacht je nu echt dat ik je hier zou achterlaten?' zeg ik en druk mijn lippen zachtjes op de hare.
    'Ik wilde alleen zorgen dat we niet gestoord worden.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake streelt over mijn buik en ik glimlach. 'Wil je weer praten?' vraag ik aan Jake. 'Dan moet je dat gewoon doen. Of zingen, ga zingen voor me,' ik glimlach en kijk voor me uit. 'Ik denk altijd, waarschijnlijk heel naïef, dat als je maar gewoon denkbeeldig een schakelaar omzet, dat je iets dan ineens wel kan.' Ik zing dan zachtjes ons liedje.

    Michelle
    Hij komt weer bij me liggen. 'Weet ik veel,' mompel ik dan en sla mijn blik neer. Dit was ook een reden waarom ik niet echt aan liefde deed, dat maakt je alleen maar onzeker. 'En dat was heel slim om aan te denken,' zeg ik. Ik kus hem dan weer en schuur dan rustig met mijn onderlichaam tegen dat van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik doe mijn mond open in een poging om mee te zingen maar kijk teleurgesteld naar het zand als er nog steeds geen geluid mijn lippen verlaat.
    Mijn hand streelt haar buik zachtjes verder. Ik pak een stokje. Wat als ik mijn stem kwijt ben... voor altijd? schrijf ik in het zand.

    Drew
    Ik grom zachtjes als ik haar onderlichaam over het mijne voel schuren en haak mijn vingers achter de rekker van haar slipje. 'Niet zoveel piekeren.' fluister ik tegen haar lippen aan. Ik wacht even met haar slipje uit te trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimes?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake lijkt teleurgesteld en ik glimlach lief naar hem. Dan kijk ik weer naar wat hij schrijft en ik bijt dan onzeker op mijn lip. 'Dat komt wel weer goed. Toch?' vraag ik aan hem, een beetje onzeker. 'Er moet wel iets op te verzinnen zijn.'

    Mich
    De grom is sexy en zijn vingers haken dan achter mijn slipje. 'Is goed,' antwoord ik gewoon zachtjes, niet eens er tegen ingaand dat ik helemaal niet aan het piekeren was. 'En jij niet zo traag doen.' Ik knipoog dan naar Drew.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar aan en zucht. Ik schrijf er terug onder. 'En wat als ik hem toch niet terugkrijg?'
    Ik leg mijn hoofd nu op haar schouder.

    Drew
    Ik lach en doe haar slipje dan uit. Ik ga boven haar liggen en mijn handen gaan over haar armen, naar haar heupen, naar de binnenkant van haar benen, naar beneden en zo dan ook terug naar boven terwijl ik haar intieme plekken vermijd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Even bijt ik weer op mijn lip en sla mijn blik neer. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee,' zeg ik dan. Ik kijk weer op naar hem, met een zelfverzekerde blik. 'Maar het gaat zeker wel goed komen. Of je krijgt je stem weer terug, misschien met hulp van een heks ofzo, en anders dan vinden we wel een betere manier dan dingen opschrijven.'

    Mich
    Met een glimlachje op mijn gezicht onderga ik wat Drew doet, maar die betrekt een beetje als hij me alleen maar meer opgewonden en verlangend maakt. Juist omdat hij niet mijn intieme delen aanraakt. 'Drew, wat wil je dat ik er voor doe?' kreun ik zachtjes en kijk met een smekende blik naar hem op. Geschiedenis, Michelle Fox die een jongen smeekt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik lach zachtjes en doe gewoon verder zonder een antwoord te geven. Dan doe ik mijn boxer uit en begin nu wel over haar intieme plekken te strelen. Het plagen moet ooit eens eindigen, denk ik zo.

    Jake
    Ik glimlach lichtjes en zucht. Het begint koud te worden en dat is niet goed voor de baby. Ik schrijf er nog eens onder.
    Zullen we naar huis gaan lief? schrijf ik in het zand


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    De douche was al snel veranderd in het bed, en met mijn gedachten dacht ik niet eens meer aan Hayden. En eigenlijk wist ik de reden daar wel voor.

    bezig (xd hebben sex.)
    klaar.

    Ik liet me weer op het bed zakken en merkte dat de wonden nogsteeds pijn deden, maar ik er zonet weinig aandacht aan had besteed. Ik zuchte en laat dan kleren om me heen verschijnen en wil opstaan van het bed -waar Luna nog op lag-


    {Lol xd zelfs dat is ongemakkelijk xd}


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Hij negeert me gewoon en gaat door, nog steeds met pesten. 'Drew,' zeur ik dan tegen hem, want hij maakt me hier juist opgewonden door, door niet te luisteren. Als hij dan eindelijk zijn boxer uit doet, dan begint hij echt met strelen en slaak ik een zucht van verlichting. Ik ben al nat geworden door dit alles.

    Leslie Day
    'Is goed,' zeg ik dan zachtjes tegen hem. 'Laten we dat doen. Wil je nu wel die massage of nog steeds niet? Anders kunnen we ook wel in boeken rond gaan kijken, voor een oplossing,' stel ik voor aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik lach zachtjes als ik even met mijn hand tussen haar benen voelen. Ik trek haar dichter en open haar benen iets.
    Ik druk mijn lippen op de hare.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd en maak een slaapbeweging met mijn handen.
    Ik glimlach naar haar en flits ons weer naar huis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Nick en ik liggen uit eindelijk samen in bed en zijn flink bezig geweest. Ik weet zelf niet eens wat ik precies allemaal gedaan heb, het was gewoon een blind moment. Ik pak Nick bij zijn pols vast als hij op wil staan. 'Wacht,' zeg ik dan. 'Dit was eenmalig toch?' Want ik houd van Chad en heb aan Chad genoeg. Ik voel mijn wonden nu wel weer meer, maar het was wel goede seks.

    Leslie Day
    'Oke, je wilt gaan slapen als we thuis zijn,' zeg ik dan met een hoofdknikje. Jake flitst ons terug naar huis en ik doe mijn jas uit, sjaal af en muts af. 'Home sweet home,' glimlach ik naar Jake. Ineens schiet er, heel stom door mijn hoofd, hoe wil Jake ja gaan zeggen, als we gaan trouwen? Als hij niet kan praten... Ach, daar vinden we dan wel een manier op.

    Hij gaat toch wel weer praten? :\


    Mich
    Ik wil Drew tegenhouden, maar hij gaat al met zijn hand tussen mijn benen en voelt daar. Hij lacht zachtjes en trekt me dichter naar zich toe en spreidt mijn benen iets. Alsnog doet hij niets en kust me weer. Hij maakt me echt heel erg ongeduldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en gaap even. Ik kleed me uit en druk een kus op haar lippen.
    Ik strompel naar boven.

    Drew
    Ik besluit dat ze nat genoeg is en het eens omgekeerd te doen, eerst seks hebben, dan pas vingeren en zo.
    Ik neem plaats tussen haar benen en ga boven haar hangen, ik stoot dan in haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'