• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    @Rhyme, dank je! Als iedereen het ermee eens is, gooi ik het in een poll en dan kunnen jullie stemmen.

    I agree.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:

    I agree.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    SpringElf schreef:
    Ik ben het ermee eens


    •*• Lululu •*•

    Eens(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Weten jullie wat mij opvalt? Dat ik nog steeds niet dood ben. Misschien herinneren jullie nog dat ik fel in discussie ging tegen Jaimes en ook een beetje Rhyme. Waarschijnlijk denken jullie dan, zei kunnen de weerwolven niet zijn, want anders zou ik echt al eerder vermoord zijn. Maar dit is natuurlijk weer zo'n goed doordacht plan van de weerwolven. Iedereen kijkt namelijk gelijk naar de verdachten van de vermoorde, laten we even naar Gypsy kijken. Zoals Rhyme al zei verdachtte ze Shelob, maar ben ik nu echt de enige die haar totaal niet verdenkt? Als ik terug kijk naar Gypsy haar eerste ronde, is het vrij duidelijk welke rol ze eigenlijk had. Dus het is best logisch dat ze vermoord werd.
    Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat veel mensen hier de 'schuld' op iemand anders zetten om de aandacht van hen weg te leiden.
    Als ik deze nacht dood zal gaan, dan hoop ik dat jullie deze reactie nog even goed na lezen. En bedenk dat de wolven ook een tactiek kunnen verzinnen om de schuld op iemand anders te schuiven, maar toch mijn argumenten te laten kloppen. Oke, dit faalt.x)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    @Memoria - Dat is altijd zo ;) je moet juist een tactiek hebben als je wilt winnen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je gaat toch niet de schuld op jezelf zetten? Haha, natuurlijk wil je dat dan op iemand anders zetten. Het is trouwens Gipsy, niet Gypsy, maar dat terzijde.

    Stel er zitten een paar mensen heel erg op jou, de wolven kijken daar naar, zeggen aan het einde een paar verdachten, maar niet jou. Je overleeft de poll. In de nacht wordt je vermoord door de wolven. Velen zullen dan denken dat degene die jou beschuldigd hebben, dan de wolven zijn, want je bent er immers niet door de poll uit, dus willen degene die jou beschuldigden, alsnog jou eruit halen.

    Zo kan je oneindig veel tactieken bedenken, dus wat je zegt, of probeert te zeggen aangezien ik je niet helemaal begrijp, zou dus een mogelijkheid kunnen zijn, maar ook juist jouw mogelijkheid om anderen eruit te krijgen en jezelf op save te zetten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    @memoria het leuke van dit spel is dat je ook weer andersom kan denken. Misschien ben jij wel een wolf en prober je hierdoor onschuldig te lijken.

    Mmm ik ga toch alles nog maar is een keer doorlezen (:


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    @memoria het leuke van dit spel is dat je ook weer andersom kan denken. Misschien ben jij wel een wolf en prober je hierdoor onschuldig te lijken.

    Mmm ik ga toch alles nog maar is een keer doorlezen (:


    Eens met dit :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Zoals ik al zei, er zit geen logica in. Nu ik het terug lees zie ik dat ik niet echt nuttige dingen zeg, maar ach. Hopelijk heb ik mijn mening duidelijk gemaakt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Eens ermee,


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gestemd.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Gestemd.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gestemd.


    •*• Lululu •*•