• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb het stukje van Mallory vervangen. Als het goed is hebben jullie een melding gekregen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mallory schreef:
    Voor de duidelijkheid: Ik heb gevraagd om mijn stukje weg te halen, het was iemand anders. Ik heb haar met IveGotStyles verwisseld en heb zojuist een nieuw stukje geschreven (: Het was een stomme vergissing, ik heb geen idee hoe het is gekomen..

    IveG0TStyles is al dood en bleek een burger te zijn


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    ^Het staat in mijn nieuw stukje (;
    Ik verwisselde haar, ik dacht dat zij WindySky was snap je? En zij leeft nog.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    ^Het staat in mijn nieuw stukje (;
    Ik verwisselde haar, ik dacht dat zij WindySky was snap je? En zij leeft nog.

    Ja, sorry, ik had je nieuwe stukje nog niet gelezen :3
    Maar nu snap ik het (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Woah. Hoezo mindfuck :')
    Maar ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen. Ik wacht wel eventjes af en kijk of anderen mij kunnen overtuigen met hun beschuldigingen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Elly4ever, ik beschuldig je nu niet maar dit viel mij op. Je schreef:"Ze beschuldigt heel veel mensen en tot nu toe heb ik het idee dat we haar allemaal een beetje volgen.(Shiki)". Dit was mij nog niet opgevallen en daardoor heb ik terug gekeken. In beide rondes waren er al verschillende mensen die Willnotlearn en IveGOTStyles verdachten, zou je dat misschien kunnen uitleggen?(: Want ik snap je beschuldiging niet zo goed..


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Elly4ever, ik beschuldig je nu niet maar dit viel mij op. Je schreef:"Ze beschuldigt heel veel mensen en tot nu toe heb ik het idee dat we haar allemaal een beetje volgen.(Shiki)". Dit was mij nog niet opgevallen en daardoor heb ik terug gekeken. In beide rondes waren er al verschillende mensen die Willnotlearn en IveGOTStyles verdachten, zou je dat misschien kunnen uitleggen?(: Want ik snap je beschuldiging niet zo goed..

    Ik heb soms het gevoel dat mensen haar sneller volgen qua verdachten omdat ze de vriendelijke burgerpersoneel speelt. Dat mensen denken dat de aardige burgermeester het wel zal weten. Ik moet toegeven dat ik niet echt feiten heb, maar dat het meer een soort onderbuik gevoel is.


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    (...)
    Ik heb soms het gevoel dat mensen haar sneller volgen qua verdachten omdat ze de vriendelijke burgerpersoneel speelt. Dat mensen denken dat de aardige burgermeester het wel zal weten. Ik moet toegeven dat ik niet echt feiten heb, maar dat het meer een soort onderbuik gevoel is.



    Mm, het komt nu op mij over alsof je echt op haar functie uit bent als burgemeester. En dat lijkt me alleen zo als je een wolf bent.. Want als wolf heb je dan de voordeel dat bij gelijke stemmen jouw stem dubbel geldt ofzo. Zo kom je nu op mij over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elly4ever schreef:
    (...)
    Ik heb soms het gevoel dat mensen haar sneller volgen qua verdachten omdat ze de vriendelijke burgerpersoneel speelt. Dat mensen denken dat de aardige burgermeester het wel zal weten. Ik moet toegeven dat ik niet echt feiten heb, maar dat het meer een soort onderbuik gevoel is.

    Maar andere mensen vonden die slachtoffers al verdacht, volgens mij zei Shiki haar verdenkingen als één van de laatsten, maar dat ligt misschien aan mij.. Je zegt dat de mensen haar sneller volgen doordat ze zo vriendelijk overkomt, dus ze heeft invloed op jou stemming? Of begrijp ik het verkeer?(; Want aan jou stukjes viel mij de vriendelijke burgemeester en beetje op, maar misschien licht dat aan mij.^^


    •*• Lululu •*•

    Ik heb helaas geen idee,
    Ik was een tijdje hier niet actief vanwege computer/internet dramatische problemen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Even als reactie op Shiki: Ik snap dat je diegene beschuldigd die bijna niet actief meedoen aan de discussies en opdrachten en zelfs niet inleveren. Dat vind ik inderdaad best dom. En ik kan jouw beschuldiging dan ook best begrijpen als je zegt dat deze vanuit de schaduw toekijken hoe de gewone burgers elkaar vermoorden. Alleen aan de andere kant denk ik dat diegene die reageren de meest interessante rollen hebben, als burger raak je misschien snel gedeprimeerd aangezien je alleen kunt worden opgegeten en af en toe kun je stemmen op diegene die je verdacht vind..
    En Mallory, ik dacht al!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    WindySky schreef:
    Even als reactie op Shiki: Ik snap dat je diegene beschuldigd die bijna niet actief meedoen aan de discussies en opdrachten en zelfs niet inleveren. Dat vind ik inderdaad best dom. En ik kan jouw beschuldiging dan ook best begrijpen als je zegt dat deze vanuit de schaduw toekijken hoe de gewone burgers elkaar vermoorden. Alleen aan de andere kant denk ik dat diegene die reageren de meest interessante rollen hebben, als burger raak je misschien snel gedeprimeerd aangezien je alleen kunt worden opgegeten en af en toe kun je stemmen op diegene die je verdacht vind..
    En Mallory, ik dacht al!


    Hier ben ik het totaal niet mee eens. Het lijkt mij juist logisch dat als je je op de achtergrond houdt, mensen je sneller vergeten. Daarbij is het spel veel leuker als iedereen mee discussieert en dan wordt je ook minder snel afgestraft om het feit dat iemand zijn mening geeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Maar eigenlijk heeft het toch geen nut als iemand op Shiki stemt, want ze heeft toch van die levens.


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Maar eigenlijk heeft het toch geen nut als iemand op Shiki stemt, want ze heeft toch van die levens.


    Tenzij ze een wolf is...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Hier ben ik het totaal niet mee eens. Het lijkt mij juist logisch dat als je je op de achtergrond houdt, mensen je sneller vergeten. Daarbij is het spel veel leuker als iedereen mee discussieert en dan wordt je ook minder snel afgestraft om het feit dat iemand zijn mening geeft.


    Tsjaaa ieder zijn mening natuurlijk ... Toch blijf ik bij mijn standpunt...

    Even voor de duidelijkheid. Het klopt toch dat er nog 3 weerwolven in het spel zitten, een cupido en de rest is burger, waarvan twee geliefden? Of zie ik nog een rol over het hoofd? Oh wacht en de heks, maar die heeft nog niks van zich laten horen. Of ben ik nu echt heel dom?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa