• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als het goed is, is de heks er ook nog ja
    En aangezien we maar 1 weerwolf hebben gedood, ga ik er vanuit dat er nog 3 zijn (aangezien de dief ervoor heeft gekozen een weerwolf te worden)
    Cupido is er ook nog, maar die kan niets meer
    En de geliefdes zijn eruit toch? Er kunnen twee paartjes zijn, geloof ik.
    Maar in ieder geval is er één koppeltje uit


    It's never gonna happen, Guys.

    Shiki schreef:
    Als het goed is, is de heks er ook nog ja
    En aangezien we maar 1 weerwolf hebben gedood, ga ik er vanuit dat er nog 3 zijn (aangezien de dief ervoor heeft gekozen een weerwolf te worden)
    Cupido is er ook nog, maar die kan niets meer
    En de geliefdes zijn eruit toch? Er kunnen twee paartjes zijn, geloof ik.
    Maar in ieder geval is er één koppeltje uit


    Wie waren de geliefdes dan? :')
    En cupido is nu dus eigenlijk gewoon een burger.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ^ Legolas10 en Besar waren er eentje dacht ik (:


    •*• Lululu •*•

    Weet ik niet meer, maar kan wel ja.. Dus ff rijtje als ik het goed heb:
    - 3 wolven
    - 1 heks
    - 1 cupido (die nu dus burger is)
    - De rest is burger (dat zijn er dan 9 + cupido 10)
    (- en misschien nog een koppel maar dat is niet zeker)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Legolas10 en Besar waren inderdaad een koppel. Het is niet bekend hoeveel koppels Cupido gemaakt heeft, dus er kan nog een koppel in zitten.
    We missen de ziener,drie burgers, één weerwolf, het onschuldige meisje en de jager.
    Dus we hebben -zoals WindySky al zei- nog:
    -3 wolven
    -1 heks
    -1 cupido
    -9 burgers.
    In het meest optimistische geval 2 wolven en 10 burgers -er mist een kaartje, ivm de dief. Er bleven twee kaartjes over, de dief had daar één van dus is er één rollenkaartje uit het spel-
    Dus eigenlijk weten we niet precies hoeveel wolven we hebben. Ik denk nog 3, aangezien de dief een weerwolf werd, en de kans dat twee weerwolvenkaarten niet zijn uitgedeeld lijkt me vrij klein.

    Trouwens, de hint van Bbrother: Iets minder significants kan ook belangrijk zijn.
    Iemand een idee wat er mee bedoeld wordt?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:

    Trouwens, de hint van Bbrother: Iets minder significants kan ook belangrijk zijn.
    Iemand een idee wat er mee bedoeld wordt?

    Eigenlijk zou ik denken onschuldig meisje, maar aangezien die al uit het spel is, denk ik eerlijk gezegd dat Bbrother gewoon een burger is... Dus niet zo significant, maar eigenlijk wel belangrijk, aangezien de burgers wel een stemrecht hebben. Anders zou ik niet weten wat voor rollen er verder nog zijn die niet heel significant zijn, maar wel belangrijk... Ik denk zelf dat dit gewoon een manier was om niet al te overduidelijk te zeggen dat Bbrother een burger is.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik ben het wel eens met Liberacorpus


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hee! mijn mooie reactie is er niet..
    Balen Quizlet dat je zo slecht werkt
    Ik ga even nadenken wat ik ook alweer had gezegd.

    Ik denk dat Bbrother gewoon een burger is. Een iets mindere rol kan ook belangrijk zijn? (Oh dat zei liberacorpus ook al :Y) Ik ben het met je eens :Y))

    En ik geloof dat ik vorige keer iets had geschreven in reactie op Afterwinter.
    *Ik denk nog steeds dat het heel makkelijk is om als wolf gewoon op de achtergrond te volgen. Niemand verdenkt je, aangezien de discussie aan je neus voorbij gaat. Ik denk dat vooral burgers het spel ook interessant voor zichzelf maken door juist heel actief mee te doen in de discussie. Je moet het spel voor jezelf een beetje leuk maken als je een minder leuke rol hebt. (want zeg nou zelf, burger zijn is nou ook weer niet zo heel leuk). De weerwolven kunnen hier heel gemakkelijk gebruik van maken. Ik wil niet zeggen dat er geen weerwolven deelnemen aan de discussie, maar toch denk ik dat er een paar zich verschuilen door niet mee te doen aan de discussie. (Toch wil ik niet zeggen dat ik het dan ook makkelijk vind om te vinden wie de weerwolf in de schaduw is hoor. Ik verdenk wel iemand, maar ben nog niet helemaal zeker van mijn oordeel)

    En dat de helft niet heeft ingeleverd, geef ik gewoon aan als te druk of misschien wel gewoon een poging de opdracht te vermijden. Als je niets weet, lever je gewoon niets in. Als je dat één keer niet doet, is namelijk niet zo erg. En daarnaast waarschijnlijk hebben velen zoals ik deze week/vorige week toetsweek, waardoor je waarschijnlijk drukker bent met school dan met Quizlet. Tja, dat kan gebeuren.

    *Zoiets was het geloof ik :Y)

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 22:18 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Je hebt een punt, maar ik blijf bij het mijne ;) Ik had vorige week ook toetsweek, maar heb ook een stukje geschreven, net zoals Spotgaai en Liberacorpus (ja ik weet dat zei vorige week ook toetsweek hadden.

    Van Bbrother denk ik trouwens ook dat ze gewoon een burger is.

    En als me nog iets opgevallen is aan een vorige opdracht wat nog niet gezegd is, mag ik dat dan hier nog plaatsen of moet dit alleen over opdracht drie gaan?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    @Windsky, nee, je mag álles gebruiken. Ik heb alleen opdracht drie in één hoofdstuk gezet omdat dat overzichtelijker is. (;


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kunnen we de discussie een beetje levendig houden of direct doorgaan naar de stemming aub?!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgens mij zijn de meesten druk met school.
    En het is nogal lastig om te stemmen als er 6 van die stukjes missen :/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja dat laatste vind ik ook (van Spotgaai). En vooral omdat er eigenlijk in hoofdstuk drie maar drie personen echt verdacht worden.
    Ik zit nog wel even na te denken over wie ik wil stemmen, want ook van de mensen die ik niets heb gehoord, zit ik een beetje van, wat moet ik?

    Killed, wie verdenk jij? Je hoeft van mij geen groot stuk te schrijven, maar jij had niet ingeleverd vanwege ziek zijn. Ik ben eigenlijk wel benieuwd.

    -En anders denk ik dat het lijstje wordt:

    - Elly4ever
    - Shiki
    - Jaimes
    - Shelob
    - Kittje
    - nog meer?

    (Het liefst zou ik nu nog niet gaan stemmen, maar oké. Ik ben er namelijk nog steeds niet uit. Al verdenk ik wel iemand)

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 15:25 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    @Shiki, ik snap dat je nog niet wilt stemmen, maar de discussie gaat veel te langzaam.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *onzichtbare meldt zich*

    Sorry mensen, ik heb even behoorlijk weinig tijd om mee te doen. En zoals gewoonlijk ben ik vreselijk in verdenkingen uiten en weten op wie ik waarom zou moeten stemmen, dus helaas kan ik even niets nuttigs bijdragen...
    (Behalve dat het grappig is om te zien dat niemand mensen verdenkt die niet actief meedoen en al dan niet braafjes alles inleveren... Oké, misschien zwijg ik beter ;))
    Anyway, ik ga proberen om morgen alles nog eens goed door te lezen. Op dit moment zegt mijn buikgevoel dat ik op de burgemeester moet stemmen (vraag me niet waarom), maar echt een reden is dat niet, aangezien momenteel de stand buikgevoel-weerwolven 1-1 is.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen