• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    xJORDYCLASIE schreef:
    Gestemd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ook :Y)

    Trouwens komt er ook een winnaar van ronde 2? En wordt deze wel bekend?


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Ik ook :Y)

    Trouwens komt er ook een winnaar van ronde 2? En wordt deze wel bekend?


    Daar moet ik me nog over bedenken. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb gestemd. En volgens mij is het wel duidelijk wie deze keer vermoord wordt (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gestemd.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gestemd. En echt serieus zeg: ik snap jullie niet xD

    Ik heb ook zojuist gestemd.
    Maar het is al duidelijk wie we op de brandstapel gooien..


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Gestemdxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Discussie ronde drie. Vanaf hier geen discussie meer over de vorige rondes, tenzij het relevant is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Één ding om te beginnen.. Ik snap de beschuldiging van Mallory niet helemaal op mij.. Maar ik ga even zoeken wat ik eerder hier in dit topic heb gezegd. Verder heb ik nog geen andere beschuldiging of iets dergelijks. Behalve Shiki, maar dat bleek vast wel.

    Oké ik heb even alles doorgebladerd, maar ik heb maar één post gevonden van mezelf waarin ik mensen beschuldig en dat was voor na de tweede nacht. En daar in beschuldig ik alleen maar Shiki en Memoria. Dus ik snap Mallory's beschuldiging over het gedeelte dat ik haar beschuldigde niet helemaal.
    Daarbij vind ik het wel erg verdacht dat ze zichzelf nu zo beschermd in haar beschuldiging.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 17:15 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    ^ Je hebt me een keer beschuldigd, omdat ik schreef dat mijn leven veranderde toen de weerwolven verschenen. Ik vond dat raar omdat volgensmij een aantal mensen zoiets schreven. Het is een beetje ver gezocht, maar het viel mij gewoon op (:


    •*• Lululu •*•

    Sorry,Sorry,Sorry. Ik heb je verwisselt met iemand anders. Hoe stom ben ik? Ik snap echt niet hoe het komt..
    Ik heb haar een pb gestuurd, om te vragen om mijn stukje in te trekken en of ik een nieuw stukje mag schrijven.
    Mijn excuses (:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 17:30 ]


    •*• Lululu •*•

    Ik voel me een beetje aangevallen..
    Ik wil sowieso 1 ding erover kwijt. Ik hoor mensen zeggen dat de beschuldigingen die ik maakte altijd richting iemand gaan, die eruit zijn. (dat betekent overigens ook dat ik op Willnotlearn heb gestemd maarja dat wordt blijkbaar vergeten.)

    Ik weet niet, maar ik ben niet de enige die beschuldigingen maakt, ik kijk ook naar wat jullie stemmen en maak dan mijn eigen oordeel. Tot nu toe is het zo uitgevallen. Waarschijnlijk spring ik er gewoon uit, omdat ik actief meedoe met de discussies. Als burgemeester moet je gewoon veel van je laten horen, vind ik zelf. Daarom vind ik ook dat je moet letten op de mensen die minder/niet meedoen in de disscussie. (of niet inleveren, wat ik eigenlijk best dom vind)

    Maar hier ben ik niet veel wijzer van geworden. Mallorry klopt jou stukje nou of niet?
    Het enige wat ik eruit haal is dat ik op mezelf moet stemmen xD beter niet! Ik hoop gewoon dat jullie niet in de val van de weerwolven trappen. Met drie levens sta ik nog steeds ijzersterk tegenover hen, maak niet de fout mij er ineens uit te stemmen. Dan wordt het voor de weerwolven gemakkelijker.


    It's never gonna happen, Guys.

    Al maakt het me trouwens vrij weinig uit als ik 'morgen' nog maar met twee levens meedoe, maar drie is altijd beter :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Voor de duidelijkheid: Ik heb gevraagd om mijn stukje weg te halen, het was iemand anders. Ik heb haar met IveGotStyles verwisseld en heb zojuist een nieuw stukje geschreven (: Het was een stomme vergissing, ik heb geen idee hoe het is gekomen..


    •*• Lululu •*•