• 100 jaar na de val van He Who Must Not Be Named, is de wereld weer in oorlog. Er zijn twee verschillende clans opgericht, die beiden streven om hun eigen doelen te evenaren.


    Tadaaaam! De RPG!

    Axis en Anguis. Mensen noemen ze de 'goede' en 'slechte' clan.

    Wizards die afstammen van de Deatheathers hebben Anguis opgericht en vele volgelingen opgetrommeld. Ze houden zich schuil in het oude huis van the Malfoys, die in deze tijd niet meer bestaan. Door het huis te gebruiken als hun schuilplaats, laten ze zien dat the Malfoys vroeger trouwe dienaren waren. De clan bestaat uit honderden leden en heeft nog geen leider. Hierover maakt iedereen ruzie, wie moet hun aanvoeren? Er zijn verschillende kandidaten die zichzelf moeten bewijzen tegenover de rest van de clan.

    Axis is het tegenovergestelde. De leden van deze clan stammen af van vroege leden van The Order of the Phoenix. Ze streven naar het goede en proberen de andere clan 'uit te roeien'. Ze beseffen echter één ding niet... Ze zijn zelf ook verantwoordelijk voor de oorlog. De strijd tussen goed en kwaad blijft altijd bestaan, maar het houdt de oorlog ook stand. Hoe gaat Axis ervoor zorgen dat ze de overhand krijgen en Anguis kunnen overheersen?

    Hogwarts blijft doorgaan. Lessen worden gegeven, Houses zijn in strijd met elkaar en de de Quidditch Cup moet heroverd worden. Echter heeft elke leerling een achtergrond. Ze zijn geboren in een clan. Opgevoed met tradities uit hun familie en ideaalbeelden van hun clan.
    Natuurlijk zijn er ook jongeren die het hier niet mee eens zijn. Waarom moeten deze twee clans in gevecht met elkaar zijn? Waarom kunnen ze niet in vrede met elkaar leven?
    Daarom besluit een groepje van verschillende afdelingen een derde clan op te richten...

    Hoe gaat dit aflopen? Dat is aan jullie.

    Voordat er meer meiden worden aangemaakt, wil ik eerst een horde jongens hebben! :)

    Ravenclaw:
    - Rena Calanthe Thompson | Chaser (aanvoerder) | Axis - Huoriel
    - Jason 'Jace' Sebastian DiLaurentis | Bonacieux
    - Chase Alexander Holt | Axis | WillNotLearn
    -
    -


    Slytherin: VOL - totdat alle andere Houses vol zijn
    - Lacey Elyssa Blackbourne | Anguis - Requille
    - Lucy Rosean Delacroix | Seeker (aanvoerder) | Anguis - Macabre
    - Georgia Yare Rae Roux | Anguis - Lizor
    - Alan Christopher Martinez | Beater | Axis - Huoriel
    - Draven Malum | Keeper | Anguis - WillNotLearn

    Hufflepuff:
    - Caine Sainsford| Keeper | Anguis - Requille
    - Evelyn 'Eve' Cathy McAllister | Anguis - Macabre
    - Sean Emanuel Hastings | Anguis - Lizor
    -
    -

    Gryffindor:
    - Caleigh Ohndreya McBryar | Chaser (aanvoerder) | Axis - Glucio
    - Isiz “Izzy” Laine Fairchild | Axis - Jemima
    -
    -
    -

    Volwassenen:

    Anguis:
    -
    -
    -
    -
    -


    Axis:
    -
    -
    -
    -
    -


    School Crew:

    Schoolhoofd: Marina Barlow
    Assistent schoolhoofd:

    Leraren:
    -
    -
    -
    -
    -

    In te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Clan:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    5 pluspunten:
    5 minpunten:
    Uiterlijk (omschrijving en pic):
    Geschiedenis:


    Wij hebben een aantal regels en we verwachten dat je je hier aan zult houden:
    * Jou personage heeft in geen enkel geval een relatie tot een bekend HP personage. Geen Dwayne Dumbledore of Sam Weasley.
    * 16+ mag, maar houdt het wel realistisch
    * Niet Godmodden zonder toestemming van het desbetreffende personage
    * Jij maakt je karakteromschrijving, houdt je hier dan ook aan
    * Geen perfecte personages (Mary-Sue)
    * Minimaal 8 regels per post.
    * Geen herhalingen van de vorige post in je eigen post. Puur en alleen je eigen post.
    * Je kan niet wisselen van clan. Bijvoorbeeld: Je zit eerst bij Anguis en gaat dan naar Axis. Dit is onmogelijk.
    * Je hoeft niet persé bij Anguis te zitten als je in Slytherin zit, of bij Axis als Gryffindor je House is. Houses zijn persoonsgerelateerd, Clan's vanuit de familie.
    * Maximaal 2 leerlingen en 1 volwassene per persoon.


    BELANGRIJK:
    Voordat je mag posten met je personage, heb je goedkeuring van mij nodig. Dit doe ik omdat ik gewend ben met gevorderde mensen te RPG'en en ik eerst wil zien of je het vol zult houden, goed schrijft en geen post maakt met 2 zinnen.


    Als we beginnen met het topic, dan is de derde clan nog niet opgericht en niemand is nog met het idee gekomen.



    Alleen Huoriel of Requille maken een nieuw topic aan

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:49 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    Naam: Lacey Elyssa Blackbourne
    Leeftijd: 16
    Clan: Anguis
    Afdeling: Slytherin
    Innerlijk: Lacey is voornamelijk loyaal, vooral aan haar familie. Ze waardeerd sarcastische opmerkingen en kan hier goed mee overweg, ze besteed vrij weinig aandacht aan oppervlakkig gedoe en heeft haar eigen manier van aanpakken. ze houdt ervan om de leiding te nemen en heeft niet zo snel hulp nodig van anderen. Ondanks ze geen zeeën aan vrienden heeft, is ze wel spontaan en vriendelijk tegenover de mensen waarmee ze kan op schieten.
    Wat een nadeel aan haar is, is dat ze erg slecht tegen haar ouders in kan gaan en er wordt gezegd dat door de eigenschappen die in deze familie spelen, ze te ambitieus is voor haar eigen bestwil; het kan haar uiteindelijk tot waanzin drijven. Ze vertrouwd niet al te veel mensen, en al helemaal niet in een groep. Ook trekt ze veel te snel conclusies en kan het als snel lijken alsof ze paranoia is. Ze is eigenwijs en geeft niet zo snel iemand gelijk en daardoor kan er als reactie een pijnlijke opmerking ontstaan, of gaat ze juist dwars doen, haar eigen manier en plannetjes uitvoeren, wat misschien niet altijd goed afloopt omdat ze daar te extreem in kan zijn. Ondanks ze daar geen controle over heeft, bedoeld ze het meestal wel goed. Ze heeft soms redelijk last van moodswing waardoor ze het eerste halfuur somber is en het volgende uur opeens alles aan de positieve kant probeerd te zien.
    Uiterlijk (omschrijving en pic): Lacey is een meisje die een doorsnee 1.63 m lang is. Ze heeft veel en dik haar en heeft donkere krullen in contrast met haar lichte huid, met passende bruine ogen. Wanneer ze lacht heeft ze een grote, brede lach waardoor ze altijd vrolijk lijkt, zelfs als ze het niet eens meent. Ook kunnen haar ogen ijskoud lijken.



    Geschiedenis: De Blackbourne familie waarvan je nooit kon verwachten wat er uit kwam. ondanks dat het een puurbloed familie is, verschilde de afdelingen per persoon erg veel. Er zat geen vaste routine is of een cirkel die het volgde. Maar wat wel zo was, dat in welke afdeling ze ook zaten er een groot nadeel was aan hun familie. Ravenclaw blackbourne's waren te nieuwsgierig en te riskant, als ze geplaatst waren in Gryffindor hadden ze meestal een groot ego en in Hufflepuf waren ze zó trouw dat ze hun leven op het spel zette voor iedereen die ze vertrouwden. de reden waarom Lacey dus bij Anguis te recht kwam, was dus niet zozeer omdat haar familie op generatie en generatie eraan vast zat, het was puur omdat haar vader er téveel in geloofde dat, dat het goede was. Lacey is geboren onder het sterrenbeeld Ram met Vissen als ascendant. Ze weet dat haar familie een boek met aparte toverdranken bezit, maar weet niet waar het zich bevindt. Overigens, is ze ook vrij slecht in Toverdranken maar compenseerd dit weer met Kruidkunde.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 19:27 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Naam: Rena Calanthe Thompson
    Leeftijd: 17
    Clan: Axis
    Afdeling: Ravenclaw
    Innerlijk: Rena is een erg onvoorspelbaar meisje. Ze heeft vele verschillende kanten en het is afhankelijk van de persoon hoe ze zich zal gedragen. Rena zal iedereen proberen te accepteren, tenzij ze iets doen wat bij haar niet door de beugel kan. Ze haat het als er achter haar rug om wordt geroddeld over haar. Doen mensen dit, staan ze meteen op haar black-list en zullen ze niet prettig met haar om kunnen gaan. Rena is Chaser en Captain in het Ravenclaw-Quidditch team en strijd voor de Cup. Het is bijna even belangrijk voor haar als de Clan.
    Rena is opgegroeid in Axis. Ze weet niet anders dan deze clan is beter dan Anguis. In Anguis zit gespuis en daar mag ze niet mee omgaan van haar ouders en de clan. De clan kan dan wel belangrijk voor haar zijn, omdat dit haar ondergrond is, maar dat betekend niet dat ze het ermee eens moet zijn. Veel ideeën vind ze helemaal niks en onnodig.

    5 pluspunten: Rena is spontaan, nieuwsgierig, vrolijk, charmant en leergierig
    5 minpunten: Verder is ze lastig om door te dringen/mee om te gaan, wantrouwend, energiek, ondeugend en ze oordeelt snel over anderen.
    Uiterlijk (omschrijving en pic): Rena heeft felgroene ogen, blond haar en een bleke huid. Ze is 1.80 lang en heeft vroeger beugels gedragen om zo haar gebit kaarsrecht te krijgen.




    Geschiedenis: Rena is vrijwel opgevoed in de clan Axis. Ze heeft alle ideeën, plannen en geruchten gehoord en huivert van enkele. Ze moeten het goede zijn, maar ze ziet het net zo als het kwade als Anguis. Alsnog blijft ze trouw aan Axis, omdat dit nu eenmaal haar familie is. Beide ouders van Rena zaten in Ravenclaw en zijn met topscores geslaagd van Hogwarts. Naast het clan-gedeelte zijn haar ouders Healers in het plaatselijke magische ziekenhuis in de buurt. Haar moeder werkt bij de kraamafdeling en haar vader op de spoedafdeling.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Ik reserveer een meisje uit slytherin, Anguis. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Reserveren mag, maar aub wel zo snel mogelijk een personagebeschrijving maken :Y)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Naam: Lucy Rosean Delacroix
    Leeftijd: 17
    Clan: Anguis
    Afdeling: Slytherin
    Innerlijk:Lucy is een meisje dat niet veel praat, maar dat áls ze iets zegt, het vaak of uit wijsheid, of uit woede komt. Ze is geen doorsnee meisje; mensen bestempelen haar vaak als apart.
    Ondanks het feit dat ze niet spraakzaam is, is ze ontzettend arrogant. Ze weet best dat ze er mag zijn en gebruikt dat feit dan ook maar al te graag om mensen te verleiden of manipuleren; haar techniek hierin is door de jaren heen verbeterd. Ze vind het een 'gave' van zichzelf, maar ook bij die uitspraak kijkt haar arrogantie weer om het hoekje.
    Lucy is geen persoon waar je ruzie mee wilt hebben. Ze is niet bang om spreuken of zelfs vloeken te gebruiken; aan school doet ze niets. Ze spijbelt veel, maar in haar familie hebben wijze heksen en tovenaars gezeten. Ze weet redelijk veel, maar doet er helaas niks mee.
    Lucy vertrouwt je niet snel. Achter haar steenharde masker schuilt een meisje dat hunkert naar liefde, al heeft ze er zelf nog niet aan toegegeven. Haar gevoelens heeft ze diep weggestopt, maar ze zijn nog wel aanwezig; dit weet Lucy zelf al te goed. Ze weet dat mensen snel spelen met haar gevoelens als ze deze blootlegt. Haar kwetsbare kant is vaak in haar nadeel; hierdoor huilt ze zichzelf vaak in slaap.
    Áls je haar op de juiste manier hebt benaderd en Lucy vertrouwt je, al is het heel uitzonderlijk, zal ze voor je door het vuur gaan. Lucy heeft nooit echt het gevoel gehad dat er iemand van haar hield en zelf geeft ze ook niet echt om iemand, behalve haarzelf. Lucy smacht naar een schouder waar ze op kan leunen indien dit nodig is, maar laat het niet blijken. Tegenover de buitenwereld doet ze zich hard, kil en sadistisch voor, maar van binnen breekt ze keer op keer. Mensen denken, dankzij haar populariteit, dat ze meer dan genoeg vrienden heeft; dit is echter het tegenover gestelde. Lucy voelt zich vaak eenzaam.
    Lucy is daarnaast ook enorm perfectionistisch. Ze legt de lat veel te hoog voor zichzelf, wat zowel in haar voor -en nadeel kan werken. Ze stopt niet tot ze heeft gekregen wat ze wilt; ze zal niet rusten tot ze haar doel heeft bereikt. Juist omdat ze te veel van zichzelf eist, trekt ze zichzelf terug. Ze is vaak een beetje chagrijnig wat niet goed samen gaat met haar koppigheid; dit veroorzaakt vaak onnodige ruzies. Lucy heeft echter niet snel een schuldgevoel, ook niet als ze je pijn doet of vernederd door middel van een vloek; ze geniet er van, en hierbij speelt haar sadisme ook een rol.
    Lucy neemt graag risico's en kickt op gevaar; er is bijna niks dat Lucy nog niet heeft geprobeerd. Uitdagingen neemt ze maar al te graag aan, maar natuurlijk lopen ze niet altijd goed af; het weerhoudt haar er echter niet van om wat voorzichtiger te doen.
    5 pluspunten: - Lucy heeft de hersenen en discipline. Ze denkt vaak na voordat ze iets doet, en heeft alles tot op de laatste puntjes uitgestippeld.
    - Lucy is een georganiseerd persoon; dit komt mede door haar perfectionisme. Ze kan niet tegen chaotische mensen.
    - Haar kunsten in verleiden en manipuleren spelen bijna altijd in haar voordeel; ze maakt er vaak gebruik van. Ze weet mensen zo om haar vinger te winden.
    - Als je haar te vriend hebt, kan je haar volledig vertrouwen. Lucy gebruikt nooit de woorden 'ik hou van je' of 'ik geef om je', maar áls ze -ze zegt, meent ze het volledig.
    - Lucy is een uitstekende Seeker in het Quidditch team.
    5 minpunten: - Ze draagt altijd haar masker, waardoor ze zich voordoet als een persoon die ze eigenlijk niet is.
    - Door de jaren heen is ze alsmaar beter geworden in liegen; juist omdat ze 'de echte ik' wilt verbergen.
    - Ze is ontzettend koppig en doet vaak het tegenover gestelde van wat mensen van haar vragen. Uiteindelijk is dit heel vaak in haar nadeel.
    - Lucy is eenzaam omdat ze liever wilt dat mensen haar vrezen, dan van haar houden; ze is er van overtuigd dat liefde alleen maar slecht is. Uiteindelijk eindigt er altijd iemand in pijn, vindt ze. Ze pest vaak de eerstejaars.
    - Ze streeft naar doelen die vaak onmogelijk te behalen zijn. Hierdoor stelt ze zichzelf vaak teleur.
    Uiterlijk :




    Lucy is een meisje met een apart, maar mooi uiterlijk. Ze heeft een lengte van 1.72M en haar rondingen zijn iets groter dan gemiddeld. Omdat haar lichaam vrouwelijke vormen heeft en Lucy een zelfverzekerde uitstraling heeft, zitten de jongens vaak achter haar aan. Lucy flirt graag en gooit haar vrouwelijke charmes vaak in de strijd; ze is enkel niet zo makkelijk om te krijgen. Die zelfbeheersing heeft ze altijd al gehad.
    Doordat haar lange, golvende haren, reikend tot halverwege haar rug zo donker van kleur zijn, lijkt haar huid bleker dan dat het is. Dit zorgt voor een mysterieuze uitstraling, in combinatie met haar grote, felgroene ogen, omringd met donkere wimpers.
    Haar jukbeenderen komen mooi uit in haar gezicht. Lucy heeft van nature een zachtroze blos op haar wangen.
    Ze heeft een wipneusje en haar volle lippen hebben een roze kleur.
    Lucy vindt het schooluniform verschrikkelijk, maar probeert er zo goed mogelijk een eigen draai aan te geven. Het gewaad heeft ze bijna nooit aan en haar stropdas hangt vaak maar losjes om haar nek.
    Geschiedenis: Lucy's gezin was een gevalletje apart. Ze is opgegroeid met gescheiden ouders. Toen Lucy een klein meisje was, was haar moeder al een beetje krankzinnig van aard; hier heeft Lucy enkele punten van opgepakt, bijvoorbeeld haar sadisme. Lucy is opgegroeid tussen de Anguis, en de ideeën heeft ze onbewust opgepikt. De haat tegenover de andere clan en alles wat 'goed' is -is haar dus aangeleerd.
    Toen Lucy twaalf jaar was, bijna dertien, is haar moeder doorgedraaid en heeft verschillende moorden gepleegd in haar blinde krankzinnigheid. Haar moeder zit tot op de dag van vandaag in Azkaban; Lucy schaamt zich er voor, daarom zal je haar nooit horen over haar familie.
    Het enige familielid dat Lucy nog heeft en contact mee heeft is haar vader. Haar vader is koel en teruggetrokken, altijd actief in de Anguis clan en het lijkt alsof hij nooit van liefde heeft gehoord. Ondanks zijn haat, die hij van verre al uitstraalt, houdt hij zielsveel van Lucy en doet hij er alles aan om haar te beschermen. Lucy heeft dit echter niet door en de liefde is niet volledig wederzijds van haar kant; nog niet, in elk geval.


    *working on it*

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 19:38 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik een meisje uit Gryffindor reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een meisje uit Gryffindor?


    Happy Birthday my Potter!

    Jullie mogen gewoon een karakter aanmaken en beschrijven, die wordt dan goed of afgekeurd! :)
    Als er dan meer karakters zijn goedgekeurd dan plaatsen zijn, worden er gewoon plekken bijgedaan hoor:Y)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 18:44 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    Vraagje: Mag ik gewoon ook het hele innerlijk gewoon achterelkaar door schrijven, dan let ik er op dat ik sowieso vijf minpunten heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huoriel schreef:
    Jullie mogen gewoon een karakter aanmaken en beschrijven, die wordt dan goed of afgekeurd! :)
    Als er dan meer karakters zijn goedgekeurd dan plaatsen zijn, worden er gewoon plekken bijgedaan hoor:Y)


    Ow, oké! Je krijgt hem straks, want moet nu eerst eten c:


    Happy Birthday my Potter!

    Jemima schreef:
    Vraagje: Mag ik gewoon ook het hele innerlijk gewoon achterelkaar door schrijven, dan let ik er op dat ik sowieso vijf minpunten heb.


    Als je er in ieder geval vijf hebt, is het voor mij prima :)

    @Glucio: Prima

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 18:47 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    Mag ik een meisje uit Slytherin reserveren? Ik vul 'm straks in (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb het innerlijk en de plus- en minpunten al gedaan, ik ga straks verder met de rest c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik een jongen uit Slytherin reserveren? (:
    Zal er zometeen mee bezig gaan..


    Don't be like the rest of them, darling

    Fuck this shit. I'm making a Frederick the fourth.

    Zwadderich gast alsjeblieft? ^^


    help