• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gipsy schreef:
    (...)
    Maar dan is de kans toch groot dat er onterecht op mensen gestemd wordt die er uiteindelijk niets mee te maken hebben?

    Ma, dat is wel waar.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik zou eerlijk gezegt iedereen er in zetten.


    + je mag niet zoveel mensen in een poll zetten, dan blokkeert hij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    + je mag niet zoveel mensen in een poll zetten, dan blokkeert hij.

    Ah, oké.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn topics, ik had het wel al doorgelezen maar vergeten er iets in te zetten. Slim :')


    Don't be like the rest of them, darling

    Ehm ik ben terug van vakantie:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Vanaf nu begint de discussie over ronde twee.

    De link naar het hoofdstuk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als ik heel eerlijk ben vind ik niemand echt verdacht deze ronde... Kan aan mij liggen x'D
    Wat me wel opviel is dat Jaimes het de hele tijd over gruwelijke wezens of schandalige wezens of weet ik veel wat heeft, maar nooit concreet over de weerwolven. Misschien omdat ze heel andere wezens bedoelt?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Echt het enige wat mij opviel:
    Is dat bij Elly4ever werkelijk alles als een burgermeester speech klinkt.

    Bij IveG0TStyles: "Dat zou niet handig zijn geweest, niet alleen voor mij zelf, maar ook voor andere."
    Hiermee hoef je natuurlijk niks te bedoelen, maar het kan zijn dat je bedoelt dat dat niet handig zou zijn geweest voor de andere wolven.

    Bij Jaimes: "Schandalige wezens 'Gruwelijke wezens." Het zou kunnen dat je de wolven niet bedoelt, maar de burgers.
    En dat is het... Plus je dit zijn wel hele kleine dingen waar je echt op moet letten


    We've lived in the shadows for far too long.

    @seaver haha dat had ik niet eens door, maar nu ik het terug lees kom het inderdaad soms zo over


    Can't control my second personality

    Het enigste dag mij opviel was van Ivegotstyle:

    Ja, ik hou van wandelen, de tijd maakt daarbij echt niet uit. Maar dat betekend toch niet dat ik een weerwolf ben? Heeft iemand van jullie wel eens gezien hoe mooi de wereld is in de nacht? Ja, ik hou van de nacht, maar om een andere reden dan iedereen denkt. In de nacht kan iedereen zichzelf zijn, zonder dat ze zich hoeven te houden aan de richtlijnen van anderen.

    Een ander gedaante? Zonder te hoeven verbergen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shelob schreef:
    Het enigste dag mij opviel was van Ivegotstyle:

    Ja, ik hou van wandelen, de tijd maakt daarbij echt niet uit. Maar dat betekend toch niet dat ik een weerwolf ben? Heeft iemand van jullie wel eens gezien hoe mooi de wereld is in de nacht? Ja, ik hou van de nacht, maar om een andere reden dan iedereen denkt. In de nacht kan iedereen zichzelf zijn, zonder dat ze zich hoeven te houden aan de richtlijnen van anderen.

    Een ander gedaante? Zonder te hoeven verbergen?

    Dit was mij ook al opgevallen.


    •*• Lululu •*•

    Dit is wat mij opviel:

    Rhyme: "Ik vond het heerlijk in de keuken te staan, allerlei recepten voor te bereiden. Ik ben een ware meesterkok!" Niet echt een hele goede, maar misschien vind ze het wel heel leuk om mensen voor te bereiden.

    Memoria: " Ik ben gister in slaap gevallen, waarna ik pas in de middag ben wakker geworden. Normaal slaap ik niet vast, maar deze avond heb ik aan een stuk door geslapen." Moe wolfje?

    En eigenlijk verder niet echt iets, behalve dat van Jaimes, maar dat was al eerder gezegd, dus dat herhaal ik maar even niet...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik vind ook heeeel weinig mensen verwacht deze keer. Wat me wel opviel:
    Kittje zegt: Ik kan als burger een normaal zonnig leven leiden. geboren worden, jeugd meemaken, vriend krijgen, trouwen, kinderen krijgen, ze zien opgroeien. Als laatste gelukkig en zorgzaam sterven.
    Ben je niet veel zekerder van een toekomst als weerwolf?
    Nouja, echt weer iets stoms wat mij opviel xD
    Verder vond ik de mensen die al genoemd waren, Memoria, Rhyme en Jaimes verdacht.
    Oh: Mallory vond ik ook wel een beetje verdacht
    "Ik ben een brave burger want ik zal er alles aan doen om dit kleine dorpje te redden. Dit dorp is mijn huis, waar ik speel en leer als iedereen van mijn leeftijd. Ik genoot van mijn leven als tiener in Wakkerdam, tot de weerwolven verschenen. Weg met die weerwolven." HEt veranderde omdat ze zelf een weerwolf is?
    Okay, allemaal veel te ver doorgedacht ;p

    Rhyme: Als burgemeester wil ik graag goed mijn best doen, voor onze veiligheid. Ik heb gekozen om dit te worden, aangezien ik de rust in het dorp wil herstellen. Dit was de ideale kans! Voor ik burgemeester werd, wist ik nog niet zo heel goed wat ik moest doen met mijn leven. Ik was net afgestudeerd en had een bijbaantje in het dorps-restaurant. Ik vond het heerlijk om te werken in het restaurant hoor, maar het voelde gewoon niet goed om daar te blijven. Vergis je niet. Ik vond het heerlijk in de keuken te staan, allerlei recepten voor te bereiden. Ik ben een ware meesterkok! Toen er een optie kwam om burgemeester te worden, pakte ik de kans direct aan! Een hele ommezwaai, maar misschien wel wat ik nodig heb. Ik wil de veiligheid terug in ons dorp, en daarom ben ik een brave burger!

    Voor de veiligheid van de wolven? Ook wil ze de rust herstellen, maar wat als ze zelf een weerwolf is? Ook is ze een kok, dus ze kan vast van mensenvlees een lekker maaltje maken. Ze pakt de kans om burgemesster te worden gelijk aan, misschien om de weervolven veilig te stellen of iets veiliger te maken?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jaimes: Ik ben een brave burger, want ik zal me er voor inzetten om die schandalige wezens te doden.
    Je zegt dan wel dat er schandalige wezens zijn, maar je zegt niks over weerwolven. Misschien omdat je er mensen mee bedoelt en je zelf een weerwolf bent?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."