• Ver terug, in een land dat nu niets meer dan wildernis is, was er een prachtig land. Er heerste vrede, en de meesten waren blij met hun lot. Toen de koningin zwanger werd, was er grote vreugde. De kroonprins of prinses was geboren! Negen maanden later waren er twee jongetjes geboren: Vrasiam en Rethar. Alleen de dokters mochten bij de bevalling zijn, en de koningin ging die zelfde dag dood. Zestien jaar later besloot de koning het land aan zijn oudste zoon te geven, maar er was een probleem: Wie ís de oudste zoon van de koning. Alle dokters die bij de bevalling waren zijn doodgegaan, en niemand weet wie het is. Vrasiam, een jaloerse, wraakzuchtige jongen, beweerde dat hij de oudste was, maar Rethar, een wrede, harde jongen, beweerde het tegendeel. Hun vader was ten einde raad en splitste het land in tweeën op. Het ging goed, en de landen - Vrasi en Retharin - leefden in vrede. Toen echter de koning stierf, barstte er oorlog uit. Geen van de zoons nam genoegen met de helft van het land, waarvan de naam al gauw vergeten was. De oorlog stopte na een tijdje omdat ze beiden geen mannen meer over hadden om te vechten, en generaties gingen verder. Tot op een dag de inwoners het zat waren. Ze hadden iedere generatie wel een oorlog, en het land was een beetje aan het verwilderen. Ze kwamen in opstand. Je hebt nu zes groepen: Het koningshuis van Vrasi, de opstandelingen van Vrasi, de trouwe honden aan het koningshuis van Vrasi, het koningshuis van Retharin, de opstandelingen uit Retharin, en de trouwe honden aan het koningshuis van Retharin.

    Een paar regels:
    #Minstens acht regels per post, acht regels, niet zinnen!
    #Geen Mary sue's
    #Niet iemand anders personage besturen
    #Alleen IK maak een nieuw topic aan

    Wil je meedoen? Vul dit even in:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Baan: (denk aan: ambacht, leger, koningshuis, crimineel)
    Extra:

    Vrasi:

    Koningshuis:

    Trouwe mensen:

    Opstandelingen:


    Retharin:

    Koningshuis:

    Trouwe mensen:

    Opstandelingen:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 15:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Kroonprins Retharin

    Naam: Arthurin Merias Retharin

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk:





    Innerlijk: Arthurin is al sinds jongs af aan een vechter. Hij weet goed wat hij wil, en komt daar dan ook voor uit. Niemand, behalve zijn ouders, kunnen hem vertellen wat te doen. Hij wacht al een tijdje op de kroon en vind dat het nu wel tijd wordt. Dat zijn buurland zijn vijand is, weet hij nog niet. Vroeger toen hij klein was is hij wel eens de grens over gestoken om te kijken bij het andere land. Mensen mogen hem graag, want hij weet precies hoe je mensen zover krijgt om je aardig te vinden.

    Baan: kroonprins

    Extra: /


    Spoiler alert: you will save yourself

    (/Mijn topics, voor later ;3)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Oké, ik ga hier nog even over na denken, ik vind het wel een vet idee, maar ik weet niet of ik tijd genoeg heb.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Oke


    Spoiler alert: you will save yourself

    LexLover schreef:
    Oké, ik ga hier nog even over na denken, ik vind het wel een vet idee, maar ik weet niet of ik tijd genoeg heb.


    26 - 02 - '16

    En toen was het stil...


    Spoiler alert: you will save yourself