• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Maar gaan die mensen dat doen?

    Dat denk ik wel :')
    Anders wachten we tot vanavond?


    •*• Lululu •*•

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, dat kan. (:
    Dan komt zondagavond de poll.

    Dit zou ik eerder doen dan vanavond.


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    (...)
    Kijk, dit bedoel ik dus met onschuldig maken.:')
    Je probeert jezelf nu uit de verdenkingszone te halen, maar dat zou ik ook doen als ik jou was. Het is alleen dat ik je hier net op heb gewezen en je het hu weer doet.


    Ik moet zeggen dat ik altijd heel fanatiek ben in het verdedigen van mezelf..
    Maar als je het zo zegt, krijg ik niet eens de kans mezelf te verdedigen, dus wat moet ik dan doen stoppen?
    dan zeg je ook dat ik ervoor vlucht, dus dat maakt helemaal niets uit. Ik kan het nu niet erger of minder erg voor mezelf maken.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 10:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat je mensen niet mag beschuldigen, maar het valt me gewoon op. Ik verdenk je vooral omdat je WillNotLearn verdenkt, terwijl die in mijn ogen duidelijk een weerwolf is die net iets teveel over zich heeft laten weten. Het kan zijn dat ik compeet verkeerd zit, maar ik kan beter iemand verdenken dan niemand. Ik laat dit onderwerp nu wel even rusten, want ik weet nog te weinig om hier op in te gaan.


    Ik vind het raar dat je me afrekent op het feit dat ik WillNotLearn niet perse gelijk verdenk, terwijl je juist bij Rhyme denkt dat ze ook een wolf kan zijn en zich indekt door te zeggen dat WillNotLearn het kan zijn..

    En ik weet ook dat je dat niet zei, maar zo komt het op mij over. En je bedoelde volgens mij in je stukje dat ik WillNotLearn dus momenteel niet echt verdenk.

    Daarbij komt, misschien dat je jouw pijlen wel op mij richt, omdat ik ook over jou sprak bij mijn verdenkingen... -maar dat is slechts een suggestie die ik zeg he, hoeft niet te kloppen, dat je me daarvoor ook verdacht-.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Ik moet zeggen dat ik altijd heel fanatiek ben in het verdedigen van mezelf..
    Maar als je het zo zegt, krijg ik niet eens de kans mezelf te verdedigen, dus wat moet ik dan doen stoppen?
    dan zeg je ook dat ik ervoor vlucht, dus dat maakt helemaal niets uit. Ik kan het nu niet erger of minder erg voor mezelf maken.

    Nee, tuurlijk niet. Ik wijs je er gewoon op dat mijn verdenking op jou alleen maar sterker word.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik vind het raar dat je me afrekent op het feit dat ik WillNotLearn niet perse gelijk verdenk, terwijl je juist bij Rhyme denkt dat ze ook een wolf kan zijn en zich indekt door te zeggen dat WillNotLearn het kan zijn..

    En ik weet ook dat je dat niet zei, maar zo komt het op mij over. En je bedoelde volgens mij in je stukje dat ik WillNotLearn dus momenteel niet echt verdenk.

    Daarbij komt, misschien dat je jouw pijlen wel op mij richt, omdat ik ook over jou sprak bij mijn verdenkingen... -maar dat is slechts een suggestie die ik zeg he, hoeft niet te kloppen, dat je me daarvoor ook verdacht-.

    Dat is dus precies wat ik dus bij al mijn verdenkingen denk. Ik denk gewoon door.
    Over dat jij me verdenkt en dat ik daardoor mijn verdenkingen op jou heb gezetklopt niet helemaal. Ik verdacht je al voor dat ik mijn eigen username las, in eerts instantie had ik daar zelfs helemaal over heen gelezen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 11:01 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Trouwens Unsun, Jaimes en ik hadden het over een wegstreeptechniek gisteravond. Vinden jullie dat ook een goed idee? Dat je een paar mensen opnoemt, van wie je juist denkt dat ze het niet zijn? Of is dat een beetje overbodig... (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat was alleen tussen jou en Unsun ^^ ik sprak over het gedeelte dat ik nog de stukjes goed moest gaan doorlezen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Dat was alleen tussen jou en Unsun ^^ ik sprak over het gedeelte dat ik nog de stukjes goed moest gaan doorlezen (:


    Oh grapje, ik dacht dat je daarmee eens was. Mijn fout(cat)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben klaar met lezen en dingen uitpluizen^^ Eindelijk...

    xJORDYCLASIE
    "Als voedingsleverancier heb ik het vrij druk in Wakkerdam. Ik vervuld mijn beroep graag en ik zou er dan ook niet van willen scheiden of het willen misbruiken. En toch hoop ik dat de weerwolven een bittere dood sterven, dat ze in de hel mogen branden."
    Ik heb het stukje een aantal keer doorgelezen en het bleef in eerste instantie heel onschuldig, totdat mij iets opviel: “En toch hoop. ” Hoezo toch? Alles wat je in de zin daarvoor heb gezegd is dat je je baan niet op zou willen geven. Als ik jou stukje met dat met die gedachte in mijn achterhoofd lees dan vat ik het op als dat de weerwolven geen ‘bittere dood’ kunnen sterven en jij je baan kan houden. Waarom is dat?

    Elly4ever
    …twijfelend en niet wetend of ik goed of slecht ben…
    We moeten goed blijven nadenken want niet iedereen die slecht is een wolf en niet iedereen die goed is een burger

    Je stukje maakte mij vooral in de war, waardoor het heel lang duurde voordat ik me iets bedacht. Niet iedereen die goed is is een burger, waarom zouden burgers slecht zijn vanuit jou oogpunt? Burgers zijn alleen slecht vanuit een weerwolf zijn oogpunt lijkt mij. Hetzelfde geldt voor het goed zijn van wolven.

    IveG0TStyles
    "Ik houd ervan om wandelingen te maken en het maakt mij absoluut niet uit op welk tijdstip van de dag. Alleen sinds de komst van de weerwolven, eigenlijk heropkomst, durf ik niet meer 's nachts de deur uit. Het gevoel dat ik vermoord wordt, wordt met de dag groter."
    Ik vroeg me een heleboel dingen af na jou stukje gelezen te hebben. Het maakt je niet uit op welk tijdstip van de dag je een wandeling maakt, waarom hoef je niet bang te zijn? Durf je ’s nacht de deur niet meer uit omdat je bang bent gesnapt te worden? Waarom wordt je angst overdag groter en niet ’s nachts? Alle vragen hebben hetzelfde antwoord….


    Kittje
    Het deel dat ik verricht heb zal voor altijd verloren gaan………. Een bepaalde tijd ben ik zeer actief bezig.
    Het deel dat verloren gaat, doelt dat op het feit dat de mensen die jij vermoord dood gaan? Een bepaalde tijd heel actief? Is dat toevallig ’s nachts.


    Dit zijn eigenaardig heden die mensen in mijn ogen toch een soort van verdacht maken... Een heleboel herhaling en een heleboel dingen die andere dus al gezegd hebben, niet heel veel speciaals volgens mij...


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Rhyme - je haalde inderdaad Jaimes en mij door elkaar XD ik had het namelijk nog over examentraining en wegstrepen XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Delain schreef:
    @Rhyme - je haalde inderdaad Jaimes en mij door elkaar XD ik had het namelijk nog over examentraining en wegstrepen XD


    Ik denk niet dat ze jouw aansprak, maar de groep namens ons drieën en mij per ongeluk er ook bij deed (: als je snapt wat ik bedoel xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ze jouw aansprak, maar de groep namens ons drieën en mij per ongeluk er ook bij deed (: als je snapt wat ik bedoel xd


    Interpunction is a bitch :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat wat Jaimes zegt :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Delain schreef:
    (...)

    Interpunction is a bitch :Y)


    *gaat plat*

    Dit vond ik even heel grappig om te lezen :')

    En nu ga ik mijn mond weer sluiten, aangezien ik anders teveel offtopic ga :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.