• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @memoria van welk onderdeel wil ik weg xD ik snap je niet xD

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 10:14 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Mmm ik ben het eens met wat memoria over Rhyme zegt, inderdaad kan het best een trucje zijn om de aandacht bij haar zelf weg te houden.


    Can't control my second personality

    Oke, dit is wat ik heb opgemerkt..

    AfterWinter, ik merkte aan jouw stukje dat je nou niet bepaald bang was, waardoor je een wolf zou kunnen zijn. Ik twijfel erg bij jouw stukje, maar je lijkt totaal niet bang voor de dood. "Is er ergens een feestje? Roep me maar, ik kom! Want van het leven moet je gewoon genieten, zolang het kan!"
    Voor de wolven is een slachtpartij een feestje waar bloed vloeid. Jij zegt dat je direct komt, altijd en dat leek mij verdacht. "Hele slechte dingen zijn er niet gebeurd in mijn leven en die gaan er hopelijk ook niet komen ook." Dit stukje tekst viel mij ook erg op. Er zijn nog geen slechte dingen gebeurd in je leven, wat er op kan wijzen dat je al je hele leven als wolf doorbrengt. Het tweede deel, dat er hopelijk ook geen erge dingen gaan gebeuren, kan erop wijzen dat je hoopt om niet ontdekt te worden en niet vermoord wordt door de medeburgers.

    Bbroter, "Ik heb wel veel vrienden maar daar ga ik vooral in de middag met weg lekker een drankje doen op een terras ofzo.
    Neem van mij aan ik ben gewoon een leuke plaatsgenoot die altijd in is voor een lolletje." Je hebt veel vrienden waaronder misschien de wolven? Je zegt dat je vooral in de middag een lekker drankje doet op een terras. Misschien grijp je dan wel een inwoner die in de middag een dutje doet, waar je het bloed uit drinkt op het terras? Je bent altijd wel in voor een lolletje, wat er op kan wijzen dat je graag met je eten speelt.

    IveG0TStyles
    Het maakt je niet uit op welk tijdstip van de dag je gaat wandelen.. Dus ook 's nachts. Je zegt dat je nu eigenlijk niet meer goed naar buiten durft 'snachts maar voor welke reden is dat? Ben je echt bang voor de wolven, of ben je eigenlijk bang voor de inwoners, die nu goed opletten 's nachts?

    Shelob. In jouw stukje tekst staat niet erg veel over je rol, maar vooral over je familie. Het zou kunnen dat er ergens een tip in zit, die ik nog niet heb gevonden. Maar op de een of andere manier verdenk ik je. Je praat zo veel over jezelf, je familie en je interesses, dat een simpele, kleine tip niet op zou vallen..


    Dit zijn mijn verdenkingen..


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    Jaimes, het valt mij op dat jij diegenen die ik zelf het meest op een weerwolf vind lijken verdedigt. Maar in je stukje zeg je dat je wel van mensenvlees houd, dus waarom zou jij dan niet een weerwolf zijn? Wat mij ook opvalt is dat Rhyme wel heel graag van het onderwerp weg wil. Ze beschuldigt dan wel mensen die ik ook verdenk, maar misschien is dat wel een trucje om de aandacht van zich zelf weg te houden?
    Ik kan mij van een aandere WvW wedstrijd ook nog herrineren dat weerwolfen ook een beetje misdaad op hun mede wolfen leggen, zodat je er niet snel achter komt wie nou echt de wolfen zijn.


    Sorry, maar dit gedeelte snap ik niet :') ik heb nooit gezegd dat ik zogenaamd van mensenvlees houd?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rhyme schreef:
    @memoria van welk onderdeel wil ik weg xD ik snap je niet xD

    Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Telkens als het woord weerwolf dicht bij jou in de buurt komt begin je over een ander onderwerp op probeer je iemand anders verdacht te maken. Om de ene of andere rede vertrouw ik je gewoon niet, vooral omdat als ik Jaimes en jouw stukje met elkaar vergelijk komen ze best wel goed overeen. Jullie verdenken dan wel niet dezelfde personen, maar toevallig verdenk ik jullie beide als weerwolfen. Jij verdenkt Jaimes dan wel een beeje, wie zegt dat jij en Jaimes allebei de weerwolven zijn? Ook WillNotLearn verdenk ik, nu nog een vierde.:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jaimes schreef:
    (...)

    Sorry, maar dit gedeelte snap ik niet :') ik heb nooit gezegd dat ik zogenaamd van mensenvlees houd?

    Sorry, haal twee stukjes door elkaar.:Y)
    Ik bedoel eigenlijk dit:
    "Alles was vredig en rustig in ons dorp -wat ook een straat in monopoly is-. Totdat de nachten aanbraken en alles heel onrustig werd, verstoord door de medemens. Je beste kameraad die een wolf kan zijn of misschien zelfs is. Soms dan heb ik geen oog dicht gedaan uit angst om gepakt te worden. Doodgemaakt te worden door die gruwelijke wezens. Het blijft afwachten hoe de dingen gaan verlopen, maar ik probeer rustig te blijven en gewoon goed na te denken, elke dag kan natuurlijk je laatste zijn."
    Je noemt de weerwolfen wel gruwelijke wezens, maar wat nou als jij zelf een weerwolf bent? De zinnen in het rood wijzen daar eigenlijk op, want welke weerwolf is er nou niet bang om ondekt te worden? Je probeert rustig te blijven en goed na te denken, maar dan beschuldig jij juist de mensen die ik juist absoluut NIET verdenk. Je denkt dus na over welke personen je verdacht moet maken zodat jij zelf niet verdacht word.
    Sorry, vaag.:')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Sorry, haal twee stukjes door elkaar.:Y)
    Ik bedoel eigenlijk dit:
    "Alles was vredig en rustig in ons dorp -wat ook een straat in monopoly is-. Totdat de nachten aanbraken en alles heel onrustig werd, verstoord door de medemens. Je beste kameraad die een wolf kan zijn of misschien zelfs is. Soms dan heb ik geen oog dicht gedaan uit angst om gepakt te worden. Doodgemaakt te worden door die gruwelijke wezens. Het blijft afwachten hoe de dingen gaan verlopen, maar ik probeer rustig te blijven en gewoon goed na te denken, elke dag kan natuurlijk je laatste zijn."
    Je noemt de weerwolfen wel gruwelijke wezens, maar wat nou als jij zelf een weerwolf bent? De zinnen in het rood wijzen daar eigenlijk op, want welke weerwolf is er nou niet bang om ondekt te worden? Je probeert rustig te blijven en goed na te denken, maar dan beschuldig jij juist de mensen die ik juist absoluut NIET verdenk. Je denkt dus na over welke personen je verdacht moet maken zodat jij zelf niet verdacht word.
    Sorry, vaag.:')


    Ik snap wat je bedoelt, maar het komt nu op mij over, alsof je bedoelt, omdat ik andere mensen verdenk -met gewoon redenen- en ze niet overeenkomen met jouw verdenkingen, ik gelijk een wolf ben? Oke, als je zo denkt, dan vind ik dat best, maar dan voelt het voor mij net alsof ik mijn verdenkingen niet meer kan uitspreken, omdat ik dan bang moet zijn dat ze met iemand in tegenstrijd zijn en daarom mij als verdachte aanwijst. En over het gruwelijke wezens gedeelte, je stukje moet toch oprecht zijn? Dan denk ik niet dat iemand over zichzelf zou zeggen dat ze gruwelijk is. Ik vind mezelf namelijk niet gruwelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hihi die van Bbrother vond ik echt niet maar oke. Die vond ik juist te onschuldig, maar misschien ben ik daar dan met open ogen ingetrapt.

    @ Memoria Dat was me nog niet eens opgevallen xD maar hoe zou jij reageren als mensen je beschuldigen. Ik heb mezelf verdedigd en klaar, toch? Of zie ik dat verkeerd? Achja (: Oh en de stukjes van mij en Jaimes komen denk ik goed overeen, omdat we het er gisteravond al over gehad hebben met Unsun! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Psst, zijn er al wat mensen die we in een poll kunnen steken?
    Dit is wel een fantastische discussie btw.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 10:36 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoelt, maar het komt nu op mij over, alsof je bedoelt, omdat ik andere mensen verdenk -met gewoon redenen- en ze niet overeenkomen met jouw verdenkingen, ik gelijk een wolf ben? Oke, als je zo denkt, dan vind ik dat best, maar dan voelt het voor mij net alsof ik mijn verdenkingen niet meer kan uitspreken, omdat ik dan bang moet zijn dat ze met iemand in tegenstrijd zijn en daarom mij als verdachte aanwijst. En over het gruwelijke wezens gedeelte, je stukje moet toch oprecht zijn? Dan denk ik niet dat iemand over zichzelf zou zeggen dat ze gruwelijk is. Ik vind mezelf namelijk niet gruwelijk.

    Ik zeg niet dat je mensen niet mag beschuldigen, maar het valt me gewoon op. Ik verdenk je vooral omdat je WillNotLearn verdenkt, terwijl die in mijn ogen duidelijk een weerwolf is die net iets teveel over zich heeft laten weten. Het kan zijn dat ik compeet verkeerd zit, maar ik kan beter iemand verdenken dan niemand. Ik laat dit onderwerp nu wel even rusten, want ik weet nog te weinig om hier op in te gaan.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Patholoog schreef:
    Psst, zijn er al wat mensen die we in een poll kunnen steken?
    Dit is wel een fantastische discussie btw.

    Misschien kunnen we beter nog wat wachten, er hebben nog niet zoveel mensen hun verdenkingen uitgesproken..


    •*• Lululu •*•

    Rhyme schreef:
    Hihi die van Bbrother vond ik echt niet maar oke. Die vond ik juist te onschuldig, maar misschien ben ik daar dan met open ogen ingetrapt.

    @ Memoria Dat was me nog niet eens opgevallen xD maar hoe zou jij reageren als mensen je beschuldigen. Ik heb mezelf verdedigd en klaar, toch? Of zie ik dat verkeerd? Achja (: Oh en de stukjes van mij en Jaimes komen denk ik goed overeen, omdat we het er gisteravond al over gehad hebben met Unsun! (:

    Kijk, dit bedoel ik dus met onschuldig maken.:')
    Je probeert jezelf nu uit de verdenkingszone te halen, maar dat zou ik ook doen als ik jou was. Het is alleen dat ik je hier net op heb gewezen en je het hu weer doet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mallory schreef:
    (...)
    Misschien kunnen we beter nog wat wachten, er hebben nog niet zoveel mensen hun verdenkingen uitgesproken..


    Maar gaan die mensen dat doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Psst, zijn er al wat mensen die we in een poll kunnen steken?
    Dit is wel een fantastische discussie btw.

    Hehe eerste discussie in een WvW wedstrijd.(:
    Ik zou nog even wachten, want nog niet iedereen heeft zijn mening uitgesproken. Misschien zondag?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Hehe eerste discussie in een WvW wedstrijd.(:
    Ik zou nog even wachten, want nog niet iedereen heeft zijn mening uitgesproken. Misschien zondag?(:


    Ja, dat kan. (:
    Dan komt zondagavond de poll.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt