• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rhyme schreef:
    Dat wat Jaimes zegt :Y)


    Komma of punt tussen trouwens en Unsun (puh) interpunctie is op zulke momenten zeeeeeeeeeeeeeeeeer belangrijk _O_


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Delain schreef:
    (...)

    Komma of punt tussen trouwens en Unsun (puh) interpunctie is op zulke momenten zeeeeeeeeeeeeeeeeer belangrijk _O_


    Oh, jeeh.
    Is de schrijfwedstrijd afgelopen en wordt ik nog verbeterd:W


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Oh, jeeh.
    Is de schrijfwedstrijd afgelopen en wordt ik nog verbeterd:W


    Hij is nog niet helemaal afgelopen (puh) beoordelingen moeten nog online (A)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    @seaver ik bedoel dus dat mensen zichzelf misschien verdacht maken als wolf, maar eigenlijk gewoon burger kunnen zijn. We denken telkens andersom dat wolven burgers nadoen. En dat we in het beschuldigen soms te snel conclusies trekken


    Can't control my second personality

    Pff, ik weet het echt niet meer...
    Straks eens rustig alles uitpluizen als ik tijd heb, maar eerst school :S


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Aah, ik ben op vakantie en kan dus nauwelijks op de computer, haha.
    Ik vind het wel echt vet lastig om te kiezen, bang dat ik de verkeerde heb. Dus meestal ga ik gewoon af op het gevoel wat ik krijg bij het lezen van de tekst :')
    Ik vond Rhyme een beetje verdacht, Het was een ochtend, zoals alle anderen. Vermoeid ging ik mijn bed uit, ik sliep slecht sinds er weerwolven in het dorp waren Of vermoeid als weerwolf? En op zich is een weerwolf als burgermeester ook ideaal voor de weerwolven..
    Shelob gaf me gewoon ongemakkelijk gevoel doordat ze bij de slager werkt. I mean, een slager slacht dieren, een weerwolf slacht mensen..
    WillNotLearn omdat ze zo liefkozend over de maan spreekt, terwijl die nu alleen maar slechte dingen brengt.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Aah, ik ben op vakantie en kan dus nauwelijks op de computer, haha.
    Ik vind het wel echt vet lastig om te kiezen, bang dat ik de verkeerde heb. Dus meestal ga ik gewoon af op het gevoel wat ik krijg bij het lezen van de tekst :')
    Ik vond Rhyme een beetje verdacht, Het was een ochtend, zoals alle anderen. Vermoeid ging ik mijn bed uit, ik sliep slecht sinds er weerwolven in het dorp waren Of vermoeid als weerwolf? En op zich is een weerwolf als burgermeester ook ideaal voor de weerwolven..
    Shelob gaf me gewoon ongemakkelijk gevoel doordat ze bij de slager werkt. I mean, een slager slacht dieren, een weerwolf slacht mensen..
    WillNotLearn omdat ze zo liefkozend over de maan spreekt, terwijl die nu alleen maar slechte dingen brengt.

    Dan ben ik niet de enige die Shelob ook verdenk...
    Ik dacht ook dat ze een wolf was toen ik het stukje van de slager las.
    Want het is zoals je zegt, een slager slacht dieren maar een wolf slacht ook, alleen op een andere manier.
    Maar hoe je het ook draait of keert, er wordt telkens bloed vergoten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Na het lezen van de stukjes verdacht ik vooral WillNotLearn en een beetje I'veG0TStyles... En na het lezen van de discussie hier Shelob en Rhyme ook wel. Eigenlijk alles om redenen die hier al genoemd zijn...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Oké, ik moet mezelf even verdedigen: Ik werk serieus bij de slager en ik dacht dat ik veel te weinig woorden had. Daarom had ik dat er even bij vermeld. Blijkbaar vatten jullie dat op als een weerwolf, maar ik gebruikte het echt alleen als woordenopvullinh


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik dacht, aangezien vanavond de poll komt, zal ik maar het lijstje maken van op wie er gestemd kan worden. Als iemand er niet mee eens is, moet je het zeggen.

    -Afterwinter
    -Bbrother
    - Elly4ever
    - I'vegotstyles
    -Jaimes
    - Kittje
    - Memoria
    - Shelob
    - Rhyme
    - Willnotlearn

    Dit zijn de mensen die ik langs heb zien komen. Ze staan op alfabetische volgorde en niet op wie het meest verdacht wordt. Ik had liever mezelf er niet tussen gezet, maar moet natuurlijk wel eerlijk zijn (A) Zijn er mensen die er nog bij/uit moeten?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 16:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik verdenk Memoria ook deels, maar niet heel erg. Dus die kan er dan ook bij?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb Memoria in het lijstje gezet :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zou eerlijk gezegt iedereen er in zetten.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik zou eerlijk gezegt iedereen er in zetten.

    Maar dan is de kans toch groot dat er onterecht op mensen gestemd wordt die er uiteindelijk niets mee te maken hebben?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De Poll


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt