Oh men..
Ik dacht dat kok zijn een leuk beroep was om uit te kiezen..
Blijkbaar is het niet zo geschikt
(Trouwens, volgens mij was ik de eerste die die grap maakte over mensenvlees *hier in het topic... Dus het zou ook wel heeeel erg dom zijn als ik dat een soort van in mijn stukje zou verwerken. Hihi, ik maak als kok ander soort gerechten ^^)
Seaver schreef:
Echt het enige wat mij opviel:
Is dat bij Elly4ever werkelijk alles als een burgermeester speech klinkt.
Stiekem is ze uit op mijn baantje
Maar ik denk niet dat Elly4ever het is, want ze wil juist af van de duisternis "Zoals ze dat zegt"
Oke, maar over wat ik zelf gelezen heb en
mijn mening (Ook na die van jullie gelezen te hebben)
Ivegotstyles vind ik nog steeds verdacht en met dit stukje is het er niet echt beter op geworden. Ik denk nog steeds dat zij ook een weerwolf is, net zoals Willnotlearn dat was.
Memoria vind ik ineens ook super verdacht. Vooral ook door wat er hier gezegd is, maar ook door het feit dat ze ineens weer zo fel op mij ingaat. Misschien wil ze mij er gewoon uit hebben, zodat ik in ieder geval één leven kwijt ben. Want ik denk dat dat de beste strategie is voor de weerwolven. Eerst afwachten totdat wij als burgers de burgemeester dood stemmen, dan hoeven zij als weerwolven er nog maar 2 levens van me te roven. En vanwege alles wat al eerder gezegd is (Haar middagdutje)
WindskyIk ben een brave burger, want ik blijf altijd trouw aan mijn dierbaren. ~Die "Dierbaren" kunnen ook je geliefde wolvenvriendjes zijn
En wat denken jullie van de hint van
xjordyclasie?
Hint; Zij heeft maar eenmalig een belangrijke rol, waarin ze kwaad of goed kan doen. ~ De heks? Of de jager misschien?
Gipsy heeft btw alleen
shelob een beetje beschuldigd, dus misschien dat zij een wolf is?[/b]
[ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:37 ]
It's never gonna happen, Guys.