• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    WindySky schreef:
    Dit is wat mij opviel:
    Rhyme: "Ik vond het heerlijk in de keuken te staan, allerlei recepten voor te bereiden. Ik ben een ware meesterkok!" Niet echt een hele goede, maar misschien vind ze het wel heel leuk om mensen voor te bereiden.
    Memoria: " Ik ben gister in slaap gevallen, waarna ik pas in de middag ben wakker geworden. Normaal slaap ik niet vast, maar deze avond heb ik aan een stuk door geslapen." Moe wolfje?
    Eigenlijk verder niet echt iets, behalve dat van Jaimes, maar dat was al eerder gezegd, dus dat herhaal ik maar even niet...

    Dit.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ga nu even de stukjes doorkijken
    Het is eigenlijk een beetje jammer dat we niet weten wat Gipsy heeft gestemd, want die was het onschuldige meisje.
    Eens kijken wat zij de vorige keer zei.


    It's never gonna happen, Guys.

    Laat ik ook maar eens reageren.

    IveG0TStyles

    Ik ben een brave burger, omdat… ja, waarom eigenlijk? Omdat ik dat ben. Klinkt simpel en is ook simpel. Dingen die zo zijn hoeven niet bewezen te worden. Ik schrok me rot toen ik de vorige ronden bijna geëlimineerd werd. Dat zou niet handig zijn geweest, niet alleen voor mezelf, maar ook voor anderen. Ja, ik hou van wandelen, de tijd maakt daarbij echt niet uit. Maar dat betekend toch niet dat ik een weerwolf ben? Heeft iemand van jullie wel eens gezien hoe mooi de wereld is in de nacht? Ja, ik hou van de nacht, maar om een andere reden dan iedereen denkt. In de nacht kan iedereen zichzelf zijn, zonder dat ze zich hoeven te houden aan de richtlijnen van anderen.
    Ja, ik ben een brave burger, gewoon omdat ik dat ben.


    Je doet me aan een wolf denken. Bedoel je soms niet handig voor de wolven, want die zouden dan nog maar met twee over zijn. En in de nacht kan je dus een wolf zijn en ook doet jouw eerste stukje me nog steeds aan een wolf denken.

    kittje

    Ik kan als burger een normaal zonnig leven leiden. geboren worden, jeugd meemaken, vriend krijgen, trouwen, kinderen krijgen, ze zien opgroeien. Als laatste gelukkig en zorgzaam sterven.


    Dus je kent geen enkele angst? Dat lijkt me in het geval van dat je er niet van de wolven te vrezen hebt. Ook bij jou weer terugdenkende aan je eerst stukje, waarin staat dat hetgeen wat jij verricht, verloren gaat.

    Memoria

    Ik ben een brave burger, want ik heb niks misdaan. Ik ben gister in slaap gevallen, waarna ik pas in de middag ben wakker geworden. Normaal slaap ik niet vast, maar deze avond heb ik aan een stuk door geslapen. Wat zou ik in mijn slaap kunnen doen? Hoogstuit zou ik slaapwandelen, maar dat heb ik mijzelf al afgeleerd.


    Als wolf zou je het niet een misdaad vinden om mensen te vermoorden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh men..
    Ik dacht dat kok zijn een leuk beroep was om uit te kiezen..
    Blijkbaar is het niet zo geschikt :W
    (Trouwens, volgens mij was ik de eerste die die grap maakte over mensenvlees xD *hier in het topic... Dus het zou ook wel heeeel erg dom zijn als ik dat een soort van in mijn stukje zou verwerken. Hihi, ik maak als kok ander soort gerechten ^^)

    Seaver schreef:
    Echt het enige wat mij opviel:
    Is dat bij Elly4ever werkelijk alles als een burgermeester speech klinkt.


    Stiekem is ze uit op mijn baantje :O Maar ik denk niet dat Elly4ever het is, want ze wil juist af van de duisternis "Zoals ze dat zegt"



    Oke, maar over wat ik zelf gelezen heb en mijn mening (Ook na die van jullie gelezen te hebben)

    Ivegotstyles vind ik nog steeds verdacht en met dit stukje is het er niet echt beter op geworden. Ik denk nog steeds dat zij ook een weerwolf is, net zoals Willnotlearn dat was.
    Memoria vind ik ineens ook super verdacht. Vooral ook door wat er hier gezegd is, maar ook door het feit dat ze ineens weer zo fel op mij ingaat. Misschien wil ze mij er gewoon uit hebben, zodat ik in ieder geval één leven kwijt ben. Want ik denk dat dat de beste strategie is voor de weerwolven. Eerst afwachten totdat wij als burgers de burgemeester dood stemmen, dan hoeven zij als weerwolven er nog maar 2 levens van me te roven. En vanwege alles wat al eerder gezegd is (Haar middagdutje)
    WindskyIk ben een brave burger, want ik blijf altijd trouw aan mijn dierbaren. ~Die "Dierbaren" kunnen ook je geliefde wolvenvriendjes zijn

    En wat denken jullie van de hint van xjordyclasie?
    Hint; Zij heeft maar eenmalig een belangrijke rol, waarin ze kwaad of goed kan doen. ~ De heks? Of de jager misschien?

    Gipsy heeft btw alleen shelob een beetje beschuldigd, dus misschien dat zij een wolf is?[/b]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:37 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Oh men..
    Ik dacht dat kok zijn een leuk beroep was om uit te kiezen..
    Blijkbaar is het niet zo geschikt :W
    (Trouwens, volgens mij was ik de eerste die die grap maakte over mensenvlees xD *hier in het topic... Dus het zou ook wel heeeel erg dom zijn als ik dat een soort van in mijn stukje zou verwerken. Hihi, ik maak als kok ander soort gerechten ^^)

    (...)

    Stiekem is ze uit op mijn baantje :O Maar ik denk niet dat Elly4ever het is, want ze wil juist af van de duisternis "Zoals ze dat zegt"



    Oke, maar over wat ik zelf gelezen heb en mijn mening (Ook na die van jullie gelezen te hebben)

    Ivegotstyles vind ik nog steeds verdacht en met dit stukje is het er niet echt beter op geworden. Ik denk nog steeds dat zij ook een weerwolf is, net zoals Willnotlearn dat was.
    Memoria vind ik ineens ook super verdacht. Vooral ook door wat er hier gezegd is, maar ook door het feit dat ze ineens weer zo fel op mij ingaat. Misschien wil ze mij er gewoon uit hebben, zodat ik in ieder geval één leven kwijt ben. Want ik denk dat dat de beste strategie is voor de weerwolven. Eerst afwachten totdat wij als burgers de burgemeester dood stemmen, dan hoeven zij als weerwolven er nog maar 2 levens van me te roven. En vanwege alles wat al eerder gezegd is (Haar middagdutje)
    WindskyIk ben een brave burger, want ik blijf altijd trouw aan mijn dierbaren. ~Die "Dierbaren" kunnen ook je geliefde wolvenvriendjes zijn

    En wat denken jullie van de hint van xjordyclasie?
    Hint; Zij heeft maar eenmalig een belangrijke rol, waarin ze kwaad of goed kan doen. ~ De heks? Of de jager misschien?

    Gipsy heeft btw alleen shelob een beetje beschuldigd, dus misschien dat zij een wolf is?[/b]


    Ik denk dat, zoals de hint verwoordt is, dat xjordyclasie een jager is. De heks heeft eigenlijk tweemaal een belangrijke rol, wanneer ze een drankje gebruikt om imenad te laten leven en wanneer ze haar drankje gebruikt om iemand te laten sterven. Zelf twijfel ik tussen jager en dief (de dief kan in het begin van het spel tussen twee kaarten kiezen en zou dus ook ervoor kunnen kiezen om weerwolf te worden), maar ik neig meer naar de jager
    En over dat Gipsy Shelob beschuldigde; dat zou inderdaad kunnen, maar we weten niet wie Gipsy aangewezen heeft om te begluren. Het is waarschijnlijker dat de persoon die zij wilde begluren een burger/onbelangrijke rol is en ze dus nog niets wijzer geworden is over de identiteit van de wolven...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    @Liberacorpus: WillNotLearn was de dief.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    @ Liberacourpus, daar heb je wel gelijk in.
    Ze moet wel veel geluk hebben gehad om in één keer een weerwolf te ontdekken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik krijg de indruk dat je onschuldiger lijkt als je je wat op de achtergrond houdt ;)

    Maar goed, even kijken... Pff, ik ben hier eigenlijk echt niet goed in. Vorige keer gewoon op gevoel gestemd, gelukje gehad dat dat juist was. Alleen laat mijn gevoel me nu een beetje in de steek.

    Windsky: Je stukje van de eerste ronde lijkt al wel wat verdacht, en nu zo kort... Wie zijn je dierbaren dan? Al je buren? Of een select groepje? Wolven misschien?
    IveGOTStyles: bij jou heb ik het gevoel dat je nu plots fel in de verdediging schiet, maar toch volhoudt wat je eerst zei: de mooie nacht om in te wandelen. Mij best zonder wolven, maar nu is het 's nachts een stuk veiliger, tenzij je een wolf bent natuurlijk
    Kittje: je klinkt zo vrolijk, zo vol van vooruitzichten naar de toekomst, terwijl de wolven je angstig horen te maken.
    Liberacorpus: om de ene of andere reden heb ik het gevoel dat jij wel eens de heks zou kunnen zijn. Al krijg ik dat ook wel bij SpringElf
    xJORDYCLASIE: aan de hint te zien ben je volgens mij de jager. Goed of slecht doen, eenmalig. Voor een heks is dat twee keer, voor cupido lijkt me niet veel goed of slecht mogelijk.
    Yatamisaki: als ik naar d hint kijk, denk ik dat je een gewone onschuldige burger bent

    Ik ben eigenlijk vooral nieuwsgierig wie de ziener is, eens we dat weten zouden alle raadsels plots opgelost kunnen zijn


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    O Ik denk altijd positief dat wel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    katl1 schreef:
    Ik krijg de indruk dat je onschuldiger lijkt als je je wat op de achtergrond houdt ;)

    (..)

    Ik ben eigenlijk vooral nieuwsgierig wie de ziener is, eens we dat weten zouden alle raadsels plots opgelost kunnen zijn


    De ziener is al dood.. Eerste ronde


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    De ziener is al dood.. Eerste ronde


    Oeps, effe vergeten/over gelezen... :S


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    het is inderdaad wel vervelend voor ons dat we meteen de ziener en het onschuldige meisje kwijtgeraakt zijn, terwijl we daar juist zoveel aan zouden kunnen hebben...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Zal ik als burgemeester maar weer een lijstje opstellen of zijn er nog mensen die wat willen zeggen?

    Anders wordt dit de lijst: (staat op alfabetische volgorde)
    - I'vegotstyles
    - Jaimes
    -Kittje
    - Memoria
    - Rhyme
    - Windsky

    Vergeet ik mensen?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 17:35 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    @Rhyme, dank je! Als iedereen het ermee eens is, gooi ik het in een poll en dan kunnen jullie stemmen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben het ermee eens


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.