• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    over I'vegotstyles was mij ook opgevallen; ook het stukje erna: 'Het gevoel dat ik vermoord wordt, wordt met de dag groter"
    Met de dag? Dus bang om overdag vermoord te worden?

    En de inzending van kittje viel me ook op. Ze schreef: " Een bepaalde tijd ben ik zeer actief bezig"
    Aangezien de ziener dood is en ik de rol van heks al aan iemand anders heb gegeven, vraag ik me af.. Bepaalde tijd wakker bedoel je dan?
    Ik verdenk haar ervan een weerwolf te zijn.

    Oh en trouwens Shelob, wat wou je bereiken met het vertellen van je oude usernames.. Het bracht me allemaal een beetje in de war..

    En over WillNotlearn ben ik nog niet uit. Ik dacht eerst ook door de maan dat ze een weerwolf was, maar Jaimes heeft me nu wel een beetje aan het twijfelen gebracht xD

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 17:39 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    @Jaimes - Maar welke rol dan? De heks heb ik al aan iemand anders gegeven, het onschuldige meisje ook. Cupido is nu een normale burger en zij lijkt me ook geen cupido. Die had ik ook al aan iemand anders toegeschreven. De ziener is dood. Voor mij blijft dan alleen een wolf over, of de jager. Maar de jager schrijf ik ook al een beetje toe aan iemand anders....of ze is een burger, maar daar twijfel ik zeer over. Ze heeft zelf niet ingeleverd, dus er staat een hint in over haar rol.

    @Rhyme - dat van kittje was mij ook al opgevallen, maar die die mij meer opvielen, waren dus die andere 2.
    Jouw stukje was trouwens ook een beetje verdacht (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    @Delain aka Unsun aka Chocobo aka Latona aka weet ik veel welke god nog meer ^^ ghehe
    Ik heb nog niet precies gekeken naar welke rol, maar er staat alleen maar in schrijven over de maan, niet iets van moorden of dat ze ergens echt zin in heeft als in mensen op te eten, snap je? Maar ik heb de stukjes vluchtig doorgelezen, vanavond ga ik het echt doen, dus dan hoor je nog wel wat mijn ideeën erover goed zijn c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    @Delain aka Unsun aka Chocobo aka Latona aka weet ik veel welke god nog meer ^^ ghehe
    Ik heb nog niet precies gekeken naar welke rol, maar er staat alleen maar in schrijven over de maan, niet iets van moorden of dat ze ergens echt zin in heeft als in mensen op te eten, snap je? Maar ik heb de stukjes vluchtig doorgelezen, vanavond ga ik het echt doen, dus dan hoor je nog wel wat mijn ideeën erover goed zijn c:


    *ligt plat*
    is goed ^_^ ben benieuwd ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    @ Jaimes, als er staat dat je van mensenvlees houdt, geef je wel direct je rol weg! Shelob werkt bij de slager, misschien dat die van een stukje vlees houdt? (A)

    @ Delain, Bij mij vielen kittje en Willnotlearn op. En wat die hint betreft heb je wel gelijk...
    Elk stukje is verdacht :W Nee, dat is niet helemaal waar. Al heb ik denk ik al wel een vermoeden van wie weerwolf is en wie niet
    En heb je mijn speech gemist ^^ Weg met de weerwolven :Y) <- die smiley is daar heel passend bij!



    Kan het trouwens ook zijn dat we hier mensen neerzetten, wie we niet verdenken. Dat vind ik namelijk een stukje makkelijker dan mensen die ik wel verdenk, aangezien ik over een paar nogal twijfel.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 19:52 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    @Rhyme - Ik heb je speech niet gemist hoor :P maar je kunt mensen erg snel misleiden met speeches, maar ook met andere stukjes tekst :P ik zeg alleen wat er in mij opkomt...alleen dan kan ik verbetert worden of juist gelijk krijgen :P

    Dat lijkt me trouwens wel handig. Een beetje de aanwijstechniek, maar ook wegstreep techniek ^^ ik zit te erg in de examentrainingshit -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Delain schreef:
    @Rhyme - Ik heb je speech niet gemist hoor :P maar je kunt mensen erg snel misleiden met speeches, maar ook met andere stukjes tekst :P ik zeg alleen wat er in mij opkomt...alleen dan kan ik verbetert worden of juist gelijk krijgen :P

    Dat lijkt me trouwens wel handig. Een beetje de aanwijstechniek, maar ook wegstreep techniek ^^ ik zit te erg in de examentrainingshit -.-


    uhg... Examentraining...
    Succes daarmee!!

    En daar heb je gelijk in :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    uhg... Examentraining...
    Succes daarmee!!

    En daar heb je gelijk in :Y)


    Tja, over 2,5 maand zit ik al in de gymzalen O.o dus, thanks...

    ik heb wel vaker gelijk...gelukkig _O_


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Okay, verwacht zo maar wat beschuldigingen van mij ^^ aangezien ik nu de stukjes ga lezen c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben benieuwd :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Mijn topics, ik plaats vanavond beschuldigingen, ik moet zo werken. Ja bij de slager-,- XD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben er nog niet helemaal over uit en was gisteravond te moe om goed na te denken, dus jap, ik ga nu maar verder lezen en doorspitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ga nu de stukjes nog een keer goed bekijken :Y)


    •*• Lululu •*•

    Padadadammmm, mijn bedenkingen.

    Shelob, niet om je naam of wat dan ook, maar om het feit dat je bij de slager werkt. Dus wel een stukje vlees zou lusten.

    Kittje, je zegt; het deel wat ik verricht heb zal altijd verloren gaan. Dit komt dus op mij over als een mens, die je vermoord hebt, dus dat leven is verloren gegaan.

    IveG0TStyles, dezelfde reden die eerder ook al vernoemd is, het maakt je niet uit op welk tijdstip van de dag je wandelt.

    AfterWinter, hoewel mijn twijfels bij jou minder zijn, dan bij de anderen, heb ik toch wel het vermoeden dat je een wolf kan zijn. Aangezien er in je stukje staat dat je door het leven gaat met een grote lach. Alsof de mensen die vermoord worden, je niets doen. Alsof het je niets uitmaakt.. En dat is voor wolven inderdaad niet een probleem, denk ik.

    Voor de rest heb ik twee mensen waarbij er een klein rood lichtje wakkert, die me een klein signaal geven van wolvische trekjes en dat zijn Katl1, omdat ik het raar vind, dat ze niet tegelijk vertrokken is met haar broer en zus en zelfs nu nog twijfelt of ze zal gaan of niet. De enige reden, die ik kan bedenken, om dan niet te gaan, is omdat je een wolf bent. En de ander is Memoria, door haar laatste zin; vertrouw niemand in zo'n tijd als vandaag. Dus dan kunnen we jou ook niet vertrouwen.. Misschien is dat een hint?

    Dus dit zijn mijn bedenkingen en ik blijf erbij dat WillNotLearn een rol heeft, die betekent dat ze niet zo hoeft te vrezen voor wolven. Overigens kan je de maan ook vanuit je huis aanschouwen, dus hoeft het niet perse te betekenen dat ze een wolf is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes, het valt mij op dat jij diegenen die ik zelf het meest op een weerwolf vind lijken verdedigt. Maar in je stukje zeg je dat je wel van mensenvlees houd, dus waarom zou jij dan niet een weerwolf zijn? Wat mij ook opvalt is dat Rhyme wel heel graag van het onderwerp weg wil. Ze beschuldigt dan wel mensen die ik ook verdenk, maar misschien is dat wel een trucje om de aandacht van zich zelf weg te houden?
    Ik kan mij van een aandere WvW wedstrijd ook nog herrineren dat weerwolfen ook een beetje misdaad op hun mede wolfen leggen, zodat je er niet snel achter komt wie nou echt de wolfen zijn.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."