Padadadammmm, mijn bedenkingen.
Shelob, niet om je naam of wat dan ook, maar om het feit dat je bij de slager werkt. Dus wel een stukje vlees zou lusten.
Kittje, je zegt; het deel wat ik verricht heb zal altijd verloren gaan. Dit komt dus op mij over als een mens, die je vermoord hebt, dus dat leven is verloren gegaan.
IveG0TStyles, dezelfde reden die eerder ook al vernoemd is, het maakt je niet uit op welk tijdstip van de dag je wandelt.
AfterWinter, hoewel mijn twijfels bij jou minder zijn, dan bij de anderen, heb ik toch wel het vermoeden dat je een wolf kan zijn. Aangezien er in je stukje staat dat je door het leven gaat met een grote lach. Alsof de mensen die vermoord worden, je niets doen. Alsof het je niets uitmaakt.. En dat is voor wolven inderdaad niet een probleem, denk ik.
Voor de rest heb ik twee mensen waarbij er een klein rood lichtje wakkert, die me een klein signaal geven van wolvische trekjes en dat zijn Katl1, omdat ik het raar vind, dat ze niet tegelijk vertrokken is met haar broer en zus en zelfs nu nog twijfelt of ze zal gaan of niet. De enige reden, die ik kan bedenken, om dan niet te gaan, is omdat je een wolf bent. En de ander is Memoria, door haar laatste zin; vertrouw niemand in zo'n tijd als vandaag. Dus dan kunnen we jou ook niet vertrouwen.. Misschien is dat een hint?
Dus dit zijn mijn bedenkingen en ik blijf erbij dat WillNotLearn een rol heeft, die betekent dat ze niet zo hoeft te vrezen voor wolven. Overigens kan je de maan ook vanuit je huis aanschouwen, dus hoeft het niet perse te betekenen dat ze een wolf is.
I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.