• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het plaatje heb ik al de hele tijd en nee ik was niet IveG0TStyles zoals Spotgaai al zei. Ik ben vergeten mijn naamsverandering ook hier te melden, had het wel gedaan in het andere topic (sorry!)

    Wie staan er nou niet op de lijst, want volgens mij staat Unsun ook niet op de lijst, niet dat ik dat erg vind, haar verdacht ik toch niet....

    @Shiki, je hebt idd nu nog niks aan je burgemeesterschap gehad, maar toch blijf ik bij mijn punt ;)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik heb gestemd, sorry dat ik niet actief was, maar ik had het erg druk op school en wss volgende week ook. Bandaag moest ik werken. Ik zal proberen wat actiever mee te doen. Sorry


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Killed (Unsun) --> Kyuubi


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sorry dat ik de laatste tijd zo lekker actief was... Al mijn leraren hadden nog toetsen en units die gedaan moesten woorden voordat we naar Engeland gingen en hebben dat dus allemaal deze en volgende week geplaats... Ik zal proberen actief mee te doen met de volgende discussie, tenzij deze de week van 15 april is... Dan zit ik namelijk in Engeland. (Va de 15de tot de 19de)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jaimes schreef:
    (...)



    En was jij niet hiervoor IveG0TStyles.....? Ik ben namelijk helemaal in de war door je nieuwe username en het plaatje...

    Ik dacht dat ook! Vandaar dat ik ze verwisselde :'D


    •*• Lululu •*•

    Discussie ronde 4, vanaf hier geen discussie meer over de vorige rondes tenzij ronde 4 er aanleiding toe geeft.
    Het hoofdstuk komt zo online.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nou, aangezien er nog niemand iets gezegd heeft plaats ik wel mijn stukje, mochten mensen erop willen reageren. Ik heb geen geheimen >.<

    Vanavond zou ik graag onze enige echte burgemeester Shiki op de brandstapel zien liggen. Want, als ik de spelregels goed onthouden heb, heeft zij drie levens, zodat ze niet meteen vermoord kan worden door burgers/weerwolven tenzij ze zelf een weerwolf is. Ik neem graag het zekere voor het onzekere en zou graag weten of onze burgemeester niet zelf een weerwolf is en ons, de onschuldige burgers, al die tijd maar voor de gek zit te houden. Daarom zou ik graag Shiki op de brandstapel zien!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Eens ;')


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dus alleen omdat jullie willen testen of het zo is of niet, moet ik op de brandstapel?
    Dat vind ik echt onzin...
    Kom maar met een goed argument waarom je me op de brandstapel wil.
    Het was juist de bedoeling van de burgemeester 3 levens geven dat ze niet gewoon veroordeelt werd voor weerwolf zijn.
    Ik vind het wel een beetje vreemd dat jullie het willen "testen".

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 11:12 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Shiki schreef:
    Dus alleen omdat jullie willen testen of het zo is of niet, moet ik op de brandstapel?
    Dat vind ik echt onzin...
    Kom maar met een goed argument waarom je me op de brandstapel wil.
    Het was juist de bedoeling van de burgemeester 3 levens geven dat ze niet gewoon veroordeelt werd voor weerwolf zijn.
    Ik vind het wel een beetje vreemd dat jullie het willen "testen".

    Ik snap dat je het vreemd vind, maar jij hebt hier van ons het minst te vrezen omdat je drie levens hebt. Als burgemeester heb je op een of andere vreemde manier altijd wat vertrouwen van mij gehad, wat waarschijnlijk ook voor meerdere geldt. Maar burgemeester is ook wel een ideale positie voor een weerwolf.
    En weet je, een leven minder is geen wereldramp ofzo. Dan moeten de wolven je nog steeds twee keer vermoorden voordat je dood ben. En als blijkt dat je weerwolf bent is dat mooi voor ons.
    Het valt me gewoon op dat er nog níéts met jou gebeurt is, misschien juist door die drie levens, maar je hebt bar weinig te verliezen. Tenzij je een weerwolf ben.t


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja, ik snap dat ik weinig te vrezen heb met drie levens, maar als ik om die reden op de brandstapel wordt gegooid, dan kan ik er net zo goed maar eentje hebben. Patholoog gaf de burgemeester meerdere levens, zodat ze niet zomaar vermoord wordt door de weerwolven en burgers. Echter, nou willen jullie mij vermoorden, omwille van die regel, want "er is nog niets met me gebeurd." Dat is eigenlijk ook "zomaar" vermoorden, want het is testen of de regel werkt.

    Kijk, Ik reageer misschien een beetje fel, maar het is gewoon dat ik het niet eerlijk vind als ik door de regel eruit gestemd wordt. Het kan dan misschien zo zijn dat ik de volgende ronde nog steeds leef, het kan me ook echt niet schelen dat ik dat leven dan kwijtraak, maar ik zou dan wel met een goed standpunt eruit gestemd willen worden en niet omwille van de regel, snap je?

    Ik zag dit al aankomen, want alhoewel ik wel blij ben met mijn drie levens, had ik inderdaad al verwacht dat dit ooit zou komen. Eigenlijk had Patholoog me twee levens moeten geven, waardoor het iets minder makkelijker is om de regel te "testen".

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 18:15 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik moet eerlijk zijn dat ik shiki/ verdenk omdat andere dat doen. Ik had namelijk de vorige ronde niet op haar gestemd ondanks mijn voor gevoelens (waarvan ik later dacht dat ze dus niet meer klopte). Maar toen ging de eerst toch op je stemmen, en denk ik dat ik misschien eerst dus toch goed zat.
    Plus het feit, nu reageer je heel bang op het feit dat wij vanwege die regel willen stemmen. Als je een burger zou zijn heb je niks te vrezen, en je er dus ook totaal niet druk om maken. Wat er weer voor zorgt dat ik je meer verdenk


    Can't control my second personality

    Ik ben het eigenlijk heel erg met Spotgaai eens en zou Shiki ook graag op de brandstapel zien. Kijk, Shiki, voor jou is het natuurlijk lullig, maar wanneer je inderdaad een burger bent, heb je niets te vrezen.
    En daarvan afgezien ben je voor mij ook het meest verdacht. Er was maar één persoon die ik sterker verdacht dan jij, en dat was Jaimes, maar die ligt er nu uit, en dus blijf jij eigenlijk over als mijn sterkste verdachte. Ik heb alle oude stukjes nog eens doorgelezen, en vooral het eerste stukje dat je geschreven hebt, waarin je zegt dat je 'slecht slaapt sinds de weerwolven er zijn' en dat je 's ochtends moe was, trok mijn aandacht. Ben je soms vermoeid omdat je de hele nacht als weerwolf rondgelopen hebt? Ook schrijf je dat het idee dat je je leven kan verliezen je zenuwachtig maakt en dat je overdag met een naar gevoel in je buik rondloopt. Dit is op meerdere manieren op te vatten; je kunt natuurlijk ook zenuwachtig zijn omdat je bang bent om betrapt te worden en op de brandstapel gegooid te worden.
    Maar ik wil eerlijk zijn, om deze redenen ben jij van alle deelnemers voor mij het meest verdacht, maar ik zou absoluut niet met zekerheid kunnen zeggen dat jij de weerwolf bent. Dus, ja, voor mij telt het ook mee dat je drie levens hebt en dat dit een 'test' zou kunnen zeggen, hoe lullig dit ook klinkt. Maar dit is dus niet de enige reden waarom ik jou op de brandstapel wil zien, afgezien van je burgemeesterschap vind ik je ook nog het meest verdacht.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Elly4ever schreef:
    Ik moet eerlijk zijn dat ik shiki/ verdenk omdat andere dat doen. Ik had namelijk de vorige ronde niet op haar gestemd ondanks mijn voor gevoelens (waarvan ik later dacht dat ze dus niet meer klopte). Maar toen ging de eerst toch op je stemmen, en denk ik dat ik misschien eerst dus toch goed zat.
    Plus het feit, nu reageer je heel bang op het feit dat wij vanwege die regel willen stemmen. Als je een burger zou zijn heb je niks te vrezen, en je er dus ook totaal niet druk om maken. Wat er weer voor zorgt dat ik je meer verdenk

    Dit. Het valt inderdaad op dat je wel heel heftig reageert op het idee om je te vermoorden.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik moet zeggen dat ik het toch echt heel erg eens ben met Libi.. Daarbij heb ik al een betoog geschreven dat ik jouw verdenk en nu heb ik dat weer gedaan alleen die heb ik niet hier gepost zoals Spotgaai heeft gedaan. Ik kan hem hier ook wel posten, maar ik wacht gewoon even op het hoofdstukje van Patholoog, want ik hoop dat die nog komt.. Anders zal ik hem opzoeken en hier neerzetten.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa