• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben het ermee eens dat Unsun waarschijnlijk Cupido is, maar aan die kennis hebben we momenteel vrij weinig, aangezien cupido geen macht meer heeft. het enige wat we er uit kunnen halen, is dat Unsun dus waarschijnlijk (mocht ze Cupido zijn) geen weerwolf is.
    Maar kunnen we nu niet beter gaan stemmen? Ik heb niet het gevoel dat deze discussie nog echt nieuwe dingen oplevert.
    Ik vind het trouwens ook echt vervelend dat sommige mensen totaal niet meedoen aan de discussies, maar ja, je kunt er niet echt iets aan doen. Als mensen niet willen reageren, dan reageren ze niet, zo simpel is het. Daar kan je ze niet toe dwingen.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    WindySky schreef:
    @Jaimes, je hebt gelijk, zo belangrijk zijn Memoria's woorden ook niet, want het was ook alleen haar gevoel. Maar sowieso zeg je dit ook doordat ze jouw heeft genoemd. Daarbij weet ik idd dat er een paar mensen zijn die jou verdenken, maar één daarvan heeft goede redenen, dus haar zie ik dan niet als de potentiële weerwolf, misschien alleen diegene die alleen een gevoel hebben.
    Zelf zie ik dat ook bij mensen die Shiki verdenken, meestal door gevoel. Nu wil ik niet zeggen dat ik de allergeweldigste redenen heb, maar ik heb wel een bijna 400 woorden lange betoog geschreven over mijn verdenkingen, dus ik doe het niet alleen maar op gevoel.

    Daarbij ben ik nog steeds benieuwd wie de heks is, maar Spotgaai schijnt het te weten... Al heb ik ook wel zo mijn vermoedens..
    Mallory's argument waarom Shiki cupido zou kunnen wezen, klinkt ook nog wel redelijk, maar ik denk dan toch eerder dat het idd Unsun is.


    Van jou kan ik het inderdaad dan ook begrijpen, waarom je me verdenkt. Al vind ik je verdenkingen natuurlijk nergens op slaan :Y)
    Maar dat is weer iets anders ;)

    Wat ik trouwens nog wel even tegen jou wil zeggen. Het lijkt me helemaal niet handig om als Weerwolf nu burgemeester te zijn. Je hebt geen drie levens, zoals een burger en daarnaast heb je nou niet echt veel aan je dubbele stem. Er wordt niet veel gelijk gestemd, moet ik eerlijk bekennen. (Tot nu toe nog geen) En daarbij wordt je als burgemeester altijd al een beetje verdacht. Echt veel met mijn burgemeesterschap heb ik nog niet gekund. (Behalve de speeches schrijven, wat ik erg vermakelijk vind).


    Ik ben bezig met de lijst :Y)

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 23:04 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Lijst voor in de Poll
    - Seaver
    - Spotgaai
    - Liberacourpus
    - WindySky
    - kittje
    - Shelob
    - Shiki
    - Elly4ever
    -Jaimes
    -Mallory

    Ik heb trouwens geen idee of ik het zo goed doe. We zijn met dertien en ik heb de mensen, waarvan we zeker zijn dat ze het niet zijn, eruit gehaald. (Dus vul ik de lijst een keer andersom in) Mee eens? Of moeten er mensen echt uit?


    It's never gonna happen, Guys.

    Prima


    •*• Lululu •*•

    Voor mij is die lijst dik oké :D
    nu nog eens hard nadenken op wie ik moet stemmen...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Voor mij is die lijst dik oké :D
    nu nog eens hard nadenken op wie ik moet stemmen...

    Omdat je er niet opstaat zeker, haha (;


    •*• Lululu •*•

    Ik weet echt niet op wie ik ga stemmen.. Want het is zo lullig om op een random iemand te stemmen aangezien ik het deze rondeecht niet weet.


    •*• Lululu •*•

    Ik wist dat ik iemand miste!
    Maar is het erg dat Katl1 er niet op staat?
    Want ik ben niet van plan op haar te stemmen, dus van mij hoeft ze er niet op!
    Er staan sowieso mensen op wie ik niet op zou stemmen, maarja..


    It's never gonna happen, Guys.

    Mallory schreef:
    (...)
    Omdat je er niet opstaat zeker, haha (;


    (A)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Shiki schreef:
    Ik wist dat ik iemand miste!
    Maar is het erg dat Katl1 er niet op staat?
    Want ik ben niet van plan op haar te stemmen, dus van mij hoeft ze er niet op!
    Er staan sowieso mensen op wie ik niet op zou stemmen, maarja..

    Ik vind het niet erg. Dan kan zij de volgende ronde er gewoon weer op.


    •*• Lululu •*•

    Shiki schreef:
    Ik wist dat ik iemand miste!
    Maar is het erg dat Katl1 er niet op staat?
    Want ik ben niet van plan op haar te stemmen, dus van mij hoeft ze er niet op!
    Er staan sowieso mensen op wie ik niet op zou stemmen, maarja..


    Stiekem vroeg ik me al af waarom ik er niet op stond
    Al kan ik niet zeggen dat ik het erg vind :P


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Achja. Volgende ronde inderdaad ;) Dan kan als het goed is iedereen in de poll!
    Ik zal de lijst voor de zekerheid even in een pbtje naar Patholoog sturen!

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 13:51 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    POLL


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SunnySpring schreef:
    @Jaimes, je hebt gelijk, zo belangrijk zijn Memoria's woorden ook niet, want het was ook alleen haar gevoel. Maar sowieso zeg je dit ook doordat ze jouw heeft genoemd. Daarbij weet ik idd dat er een paar mensen zijn die jou verdenken, maar één daarvan heeft goede redenen, dus haar zie ik dan niet als de potentiële weerwolf, misschien alleen diegene die alleen een gevoel hebben.
    Zelf zie ik dat ook bij mensen die Shiki verdenken, meestal door gevoel. Nu wil ik niet zeggen dat ik de allergeweldigste redenen heb, maar ik heb wel een bijna 400 woorden lange betoog geschreven over mijn verdenkingen, dus ik doe het niet alleen maar op gevoel.

    Daarbij ben ik nog steeds benieuwd wie de heks is, maar Spotgaai schijnt het te weten... Al heb ik ook wel zo mijn vermoedens..
    Mallory's argument waarom Shiki cupido zou kunnen wezen, klinkt ook nog wel redelijk, maar ik denk dan toch eerder dat het idd Unsun is.


    Ik heb niet gezegd dat haar woorden perse niet of wel belangrijk zijn, alleen dat ze geen belangrijke rol had. En natuurlijk, ik wil mezelf toch als burger zijnde verdedigen? Dan lijkt het mij niet gek dat ik gewoon dingen benoem die feiten zijn. En wat zijn die goede redenen? De enige die ik voorbij heb zien komen is omdat ik de wolven 'gruwelijke wezens' noem. En dat dan toevallig twee keer heb gezegd.

    Wat ik trouwens nog wel wil vermelden xd, bij die tweede opdracht was ik zwaar verbaasd toen mensen een hele lap tekst stuurde. Ik dacht dat je gewoon het zinnetje moest afmaken en dan klaar was.... Thsjaa....

    En was jij niet hiervoor IveG0TStyles.....? Ik ben namelijk helemaal in de war door je nieuwe username en het plaatje...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)


    En was jij niet hiervoor IveG0TStyles.....? Ik ben namelijk helemaal in de war door je nieuwe username en het plaatje...


    Nee, zij was WindySky.


    If a writer falls in love with you, you can never die