WindySky schreef:
@Jaimes, je hebt gelijk, zo belangrijk zijn Memoria's woorden ook niet, want het was ook alleen haar gevoel. Maar sowieso zeg je dit ook doordat ze jouw heeft genoemd. Daarbij weet ik idd dat er een paar mensen zijn die jou verdenken, maar één daarvan heeft goede redenen, dus haar zie ik dan niet als de potentiële weerwolf, misschien alleen diegene die alleen een gevoel hebben.
Zelf zie ik dat ook bij mensen die Shiki verdenken, meestal door gevoel. Nu wil ik niet zeggen dat ik de allergeweldigste redenen heb, maar ik heb wel een bijna 400 woorden lange betoog geschreven over mijn verdenkingen, dus ik doe het niet alleen maar op gevoel.
Daarbij ben ik nog steeds benieuwd wie de heks is, maar Spotgaai schijnt het te weten... Al heb ik ook wel zo mijn vermoedens..
Mallory's argument waarom Shiki cupido zou kunnen wezen, klinkt ook nog wel redelijk, maar ik denk dan toch eerder dat het idd Unsun is.
Van jou kan ik het inderdaad dan ook begrijpen, waarom je me verdenkt. Al vind ik je verdenkingen natuurlijk nergens op slaan
Maar dat is weer iets anders
Wat ik trouwens nog wel even tegen jou wil zeggen. Het lijkt me helemaal niet handig om als Weerwolf nu burgemeester te zijn. Je hebt geen drie levens, zoals een burger en daarnaast heb je nou niet echt veel aan je dubbele stem. Er wordt niet veel gelijk gestemd, moet ik eerlijk bekennen. (Tot nu toe nog geen) En daarbij wordt je als burgemeester altijd al een beetje verdacht. Echt veel met mijn burgemeesterschap heb ik nog niet gekund. (Behalve de speeches schrijven, wat ik erg vermakelijk vind).
Ik ben bezig met de lijst
[ bericht aangepast op 4 april 2013 - 23:04 ]
It's never gonna happen, Guys.