• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zo als Liberacorpus ook al zei, ook de stukjes van Shiki maakte me een beetje wantrouwig. Het feit dat ik me nogal plotseling die regel herinnerde én we met steeds minder mensen over zijn was een soort van laatste druppel.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben blijkbaar niet de enige die in mijn stukje Shiki verdenkt om de ene of andere reden. En inderdaad, ik doe het deels omdat ze volgens mij een weerwolf is en deels omdat ze inderdaad als burger niet in gevaar is, als we ons toch vergissen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Oké, alleen Elly4ever, katl1, Shiki, Spotgaai en SunnySpring hebben ingeleverd. Dus die stukjes ga ik activeren, dan gaan er een flink aantal uitliggen. Ik zal de stand even bekend maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oké 4 van de 5 die hebben ingeleverd zitten op Shiki en de andere zit op mij.. En Libi zit ook op Shiki. Hoeveel anderen zijn er dan nog?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Tja...
    Jullie lijken allemaal heel overtuigd. Ik weet even niet meer wat te reageren. Ik denk dat een poll dit keer niet nodig is?, aangezien 5 stukjes mij beschuldigen (en we zijn nog met 8)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 21:37 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Shiki schreef:
    Tja...
    Jullie lijken allemaal heel overtuigd. Ik weet even niet meer wat te reageren. Ik denk dat een poll dit keer niet nodig is?, aangezien 5 stukjes mij beschuldigen (en we zijn nog met 8)


    Oké, helaas wel. Het spijt me Shiki.
    Schrijf jij een stukje?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Prima ;)


    It's never gonna happen, Guys.

    Sorrysorrysorry! Ik ben helemaal vergeten te melden dat ik op vakantie ben.. Ik ben zondag weer terug, maar ik hoop dat ik tussendoor nog een paar keer kan reageren..]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Yeah, en alweer een weerwolf dood!
    Nog maar één te gaan! (:
    Goed werk, mede-burgers!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 12:01 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Yes! Ik zat vanaf het begin goed! Oké bijna vanaf het begin!
    Sorry deze moest even x'D

    [SunnySpring --> LittleBirdie]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 18:04 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nou ik heb anders weinig stemmen gehad in het begin volgens mij ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ja maar van mij wel (sorry!) ;')


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Hehe ik weet lekker wie die laatste weerwolf is (a)


    It's never gonna happen, Guys.

    Shiki schreef:
    Hehe ik weet lekker wie die laatste weerwolf is (a)


    (krul) ik ook


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb m'n vermoedens, maar ik mag niet meestemmen x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa