• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Mufinn
    -Louis William Tomlinson Rossi
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah GrayLeave
    - Sonny Mabel Puckerman Mufinn
    - Addison Hedwig Wright Sicam
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    verzorging is bezig.

    IEDEREEN HEEFT EEN SMS VAN ANTHONY, -LEIDER VOETBALTEAM EN BROER SONNY, GEKREGEN, DAT DE AVOND VAN DE RPG EEN FEEST IS BIJ HUN THUIS

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leave schreef:
    | Drama was toch bezig? |


    [Ze zijn inmiddels al bij verzorging, omdat het anders niet perfect uit kwam..]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik slaakte een protesterend geluidje toen Louis me opzei duwde en naar het meisje liep. De grijns op zijn gezicht beviel me niet en kwaad keek ik de andere kant op. Oke, ik wist dat het moest, maar als Louis het echt zo leuk vond zou ik echt gaan gillen en gewoon op de tafel gaan staan en tegen iedereen tieren dat ze van Louis van mij was en wie hem ook maar probeerde te versieren een klap kreeg. Maar Louis werd niet eens versierd. Nee, hij versierde zelf iemand. Ik weigerde zijn kant nog op te kijken en beeldt een strak gezicht en vernauwde ogen keek ik voor me uit. Als Addison nu kwam, kon ik even laten zien aan Louis hoeveel pijn dit deed. Want ja, het deed enorm veel pijn, Louis met iemand anders te zien flirten. Ookal wist ik waarom hij het deed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    | Ahá. Lijkt me in het vervolg wel handig om iets beter neer te zetten. :] |

    Chyra Ambriah Gray
    Terwijl ik mijn boeken op de tafel uitstalde, en er ergens van onder de indruk was dat ik ze überhaupt bij me had, merkte ik al vrij snel op dat Louis zich op de lege plek naast me had gewaagd. Ik ging niet bepaald om met de mensen uit deze klas, en kende dus niets meer dan zijn naam. Behalve dan misschien dat ik had opgevangen dat hij nogal vaak voor kleine probleempjes zorgde. Mijn vingers gleden kort door mijn lokken voor ik mijn ogen op de jongen richtte.
    ‘Hoi, jij bent toch Chyra?’ Uiteraard. Waarschijnlijk op zoek naar drugs of een beurt. Dat zou een logische reden zijn om bij mij aan te kloppen, niet waar?
    Terwijl ik mijn jack van mijn schouders schudde en mijn favoriete jack daniels shirt glad streek, nam ik de jongen bedachtzaam in me op.
    ‘Chyra.’ Herhaalde ik hem bevestigend, terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg en Harry, verderop en duidelijk meekijkend, in me opnam.
    ‘Een weddenschap verloren?’ Opperde ik subtiel terwijl ik een kort moment nam om door mijn schrift te bladeren. Geen enkele jongen kwam zomaar op de plek naast me zitten. Ik was niet bepaald het lievertje en daarnaast niet erg onschuldig in reputatie, hoewel ik ook niet direct een slet genoemd wilde worden. Ik hield het erbij dat ik dit alles deed om mezelf te redden hier.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:58 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis Tomlinson.
    Helaas had ik al zo'n gevoel dat het niet helemaal perfect opgenomen zou worden, natuurlijk, meestal zat ik gewoon naast Harry en om dan nu ineens naast een wildvreemde voor mij te gaan zitten, was voor haar waarschijnlijk even raar. Maar ik had een reden, die zij niet wist. Ik slaakte een goedkeurend geluidje toen ze me inderdaad vertelde dat ze Chyra was, dat had Harry dan helemaal goed gezien. Ik voelde alleen dat hij er niet zo heel blij mee was, dat ik zo open en blij naar Chyra was toegegaan, maar eerlijk, hij moest er voor nu mee leren leven, nadat ik met haar naar bed ben geweest, zou ik gewoon weer doen alsof ik haar niet kende, alsof ze lucht voor me was, want zo reageerde ik op de meeste personen hier op deze school. Mijn ogen liet ik voor een seconde even over haar lichaam glijden, waarna ik kort mijn hoofd schudde. Eigenlijk zou je het wel een soort weddenschap kunnen noemen... 'Nee, ik toon een keertje intresse. En het leek me leuk om met jou te koken, maar als je het niet wilt moet je dat eerlijk zeggen.' Al hoopte ik vurig dat ze gewoon "ja" zei, anders had ik alsnog een probleem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rae Jade Parker
    Tyler ging naast me zitten. Ach het kon me niets meer schelen. Echt geen hol meer. Ik steunde alleen maar op mijn niet pijn doende arm. Alles deed pijn nu ik het voelde. Mijn hoofd mijn armen. Mijn buik. Alleen mijn benen niet. Al kon ik daar tegen nogal vaak een trap verwachten. 'Wat heb jij nou.' Vraagt Tyler. Ik versta het amper omdat ik aan het nadenken ben. Ik kijk hem aan. 'Niets ik ben gevallen.' Lieg ik terwijl ik probeer te glimlachen maar zelfs dat mislukt. Ik zucht even en leun weer op mijn niet zeer doen de arm en probeer de pijn te negeren. Ik draai mijn hoofd naar Tyler. 'Misschien is het wat leuker voor je om naast iemand anders te gaan zitten aangezien ik niet echt fijn gezelschap ben.' Zeg ik zacht maar met een kleine glimlach die snel wegzakt. Wat moest er van me worden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chyra Ambriah Gray
    Er rolde een vreugdeloze grinnik over mijn lippen toen Louis begon over interesse. Natuurlijk. Ik durfde te wedden dat Styles en hij dit enkel deden om nog een meisje ten schande te zetten en van hun lijstje af te strepen. Jammer voor hen dat ik geen kleine meid meer was.
    En omdat ook aan Louis mede te delen, duwde ik hem schaamteloos tegen hen keukenblad zodat ik de lengte tussen ons iets kon verminderen.
    ‘De laatste keer dat iemand interesse toonde was toen ik borsten kreeg, dus alsjeblieft Tomlinson. Richt je hormonen op een komkommer.’ Ik schonk de jongen een lieflijk glimlachje voor ik langs hem heen richting de kookboeken stapte. Ik was niet harteloos, meer.. tijdloos realisme. Als iemand iets deed, was dat omdat ze er iets voor terug wilde hebben en zover kwam het hier niet. In deze periode van mijn leven werd ik liever vriendloos dan gebruikt. Daarnaast had hij, noch Harry, nog nooit eerder 'interesse' getoond, en onstond er een rare nasmaak nu hij in ene samen wilde koken. Ik was geen geweldige kok, en dus had hij niets om hier vrijwillig te staan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tyler Jay Lopez

    Ik bleef naar haar kijken en bijt even op mijn lip. Ze ziet er echt slecht uit, nou ja. Je weet waarover ik het heb. Haar ene is arm is helemaal blauw, die rode ogen en die kras over haar voorhoofd. Opeens kijkt ze me ook aan, 'Niets ik ben gevallen.' zegt ze en ik zie een mislukte glimlach. Ik schud mijn hoofd en vernauw mijn ogen even, 'je liegt.' zeg ik. Dat had ik altijd snel genoeg door. Mijn moeder noemt het een gave, mensen kunnen echt niet tegen me liegen. Ik heb ze altijd door. 'Misschien is het wat leuker voor je om naast iemand anders te gaan zitten aangezien ik niet echt fijn gezelschap ben.' zegt ze zacht en ik zie dat haar kleine glimlach ook al snel wegzakt. 'Neh, ik zit wel goed' glimlach ik. Ik blijf haar aankijken en wacht af. Misschien laat ze iets los?


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Onder de tafel balde ik mijn handen tot vuisten, natuurlijk had ik kunnen weten dat het helaas niet zo makkelijk zou gaan als ik zelf had gedacht, jammer genoeg, des te eerder was ik er misschien wel vanaf geweest. Ik mompelde iets toen ze me tegen het keukenblad aanduwde, een meisje met pit, heerlijk, volgens mij zou ze zo slecht nog niet zijn in bed. Maar natuurlijk bleef Harry altijd nog de nummer een, mijn nummer een. 'Hm, dan noem je het geen intresse... Ik wil alleen eens met iemand anders koken, dan met Harry...' Oke, dat was gelogen, ik deed het -het liefste met Harry. Dit was ook weer heel dubbelzinnnig. 'En aangezien ik jou nog niet zo goed ken, dacht ik, laat ik maar met Chyra gaan.' Al hoe wel ik tot voor kort nog niet echt wist hoe ze eruit zag, moest ik nu zeggen dat ze toch niet heel erg lelijk was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chyra Ambriah Gray
    Ik schudde mijn hoofd kort terwijl ik naar de toetjes bladerde. ‘En Chyra dacht: Loubear wil zijn beurt van een meisje dat hij nog niet heeft gehad.’ Ik bond mijn lokken bij elkaar terwijl ik mezelf op het aanrecht hees en mijn benen over elkaar sloeg. De leraar sloeg monotone bullshit uit, en bovendien was ik niet van plan Louis uit het oog te verliezen. Hij had mijn aandacht, voor zover hij wilde, en als hij slim was pakte hij dat goed aan. Het was zelden dat ik naar anderen luisterde en dus moest zijn reden buitengewoon goed zijn. Ik kon me niet voorstellen dat hij zijn wederhelft in crime zomaar zou inruilen voor het eerste, beste meisje. Hoewel ik mezelf niet bepaald doorgaans wilde noemen, was ik niet populair genoeg om bij de barbie's te horen. Voor in de klas kuchtte mr. Shepard. Ook hij zou even moeten wachten, of wilde hij dat ik hem opnieuw de bijles die hij had gegeven vertelde? Ik schonk de man een scherpe glimlach, voor ik me opnieuw tot de jongen naast me richtte. Ik had diverse reputaties gekend op deze school, hoewel ik nooit uitblinkte in één van die imago's. Het was waar dat ik van Old School Rock hield, maar niet bepaald helder dat ik mijn benen spreidde voor iedere jongen met lef. Het was hilarisch om te weten dat iedereen van mij verwachtte dat ik met tientallen naar bed was geweest, terwijl de uiteindelijke score op één hand te tellen was. Sukkels.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rae Jade Parker
    'je liegt.' Zegt hij dan. Goh. Het was niet heel moeilijk om t zien. Zelfs Aiden zou het kunnen zien en die merkt het nooit. Hij blijft zitten. Nou dat wilt hij ook goed. Hij blijft me aankijken. Ik kon hier niet tegen. Een blik constant op mij gericht. Net als drama op een podium al die ogen gericht op jou. Ik trek mijn muts goed. De kleinste beweging deed al pijn. Ik kon nog blij zijn dat hij niet zijn riem had gebruikt. Dat zijn de pijnlijkste klappen maar dan was hij meestal ook dronken. Ik had een paar littekens van mijn vader. Maar ik kon nergens anders heen. Ik had geen geld. Een traan ontsnapt bijna uit mijn oog maar ik knipperhem weg en let op wat de leraar zegt. Ik pak het ei en breek hem met een hand in het kommetje. Koken vond ik altijd leuk. Net zoals kinderen. Ik wou later altijd al graag een eigen restaurantje. Een schattig eet tentje aan het water. Lekker knus. Ik pak het oude brood en laat het in het ei vallen en gooi er dan sierlijk wat kaneel en suiker overheen net zoals bij de andere kant. Ik kon een prima ontbijt maken. Eigen croisantjes wentelteefjes. Taart. Alle soorten en maten. Gehaktbrood alles. Ik leg de twee broodjes neer op een bord en doe ze in de braadpan. Ik voel Tyler nog steeds kijken. 'Kan je asjeblieft stoppen. Ik ga er niets over zeggen geloof me als ik zeg dat alles gewoon oké is.' Zeg ik met een kleine glimlach. Alles oké. Ik wist niet alsof ik mezelf wel moest geloven. Volgens mij loog ik want ik wist niet of ik mezelf wel geloofde...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles
    Ik hoorde alles. Ik sloot mijn ogen en beet op mijn tong. Louis keek niet eens meer een seconde naar me en leek hellemaal op te gaan in die stomme snol. Ik schoof mijn stoel hard naar achter waardoor deze op de grond kletterde. Ik had geen zin om toe te kijken, hoe de jongen waar ik smoor verliefd op was een of andere chick versierden. Voor een stomme wedstrijd of niet. Zwijgend en zonder iemand ook maar aan te kijken liep ik het lokaal door. 'wat was jij van plan, Styles?' ik gaf de leraar een giftige blik. 'naar mijn eigen gezeik luisteren. Dat is namelijk veel interessanter.' sis ik en loop het lokaal uit. Ja, ik ging echt naar de wc. Ik snelde de gangen door en iedereen die ook maar in de weg liep kreeg een beuk. Ik vervloekte mezelf op dit moment echt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 17:12 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tyler Jay Lopez

    Ik kon gemakkelijk zien dat ze er niet van hield als ik bleef kijken, maar toch deed ik het. Ik volg met mijn blik al haar bewegingen.. Hoe ze het ei breekt in het kommetje, hoe ze het brood, de suiker en het kaneel suiker er overheen doet.. Je kon zien dat ze hier goed in was.. 'Kan je asjeblieft stoppen. Ik ga er niets over zeggen geloof me als ik zeg dat alles gewoon oké is.' zegt ze me een kleine glimlach. Ik vernauw mijn ogen even, 'ik kom er wel achter.' zeg ik en pak mijn Blackberry erbij. Verveeld begin ik maar wat mensen te pingen en al snel doe ik mijn mobiel weer weg. Ik zucht even diep en kijk om me heen. Wanneer is deze les afgelopen? Wanneer is school überhaupt afgelopen...


    El Diablo.

    Mufinn schreef:
    Harry Edward Styles
    Het was dat ik mijn mannelijkheid nog niet helemaal was verloren. Anders had ik nu waarschijnlijk gaan janken. Ik zuchte zachtjes en duwde kort mijn lippen in Louis' nek, voordat ik mijn gezocht eruit haalde en ik mijn neus tegen die van hem drukten. 'Oke.' Zei ik zachtjes en liet mijn handen afdwalen naar zijn gezicht. Ik kuste hen zachtjes en wilde et liefst voor altijd zo blijven zitten. maar het kon niet. 'Tijd om terug enkel beste vrienden te zijn.' Zuchten ik. Het enge war meeviel, was dat Louis en ik altijd al er close waren, voor alleen beste vrienden. Dus niemand zou raar opkijken als we eraan constand aanraakten. Ik drukte nog een keer mijn lippen tegen die van Louis en kroop weer van Zijn schoot af naar mijn eigen kant en opende het portier, om uit te stappen.

    Sonny Mabel Puckerman
    'Misschien mag je wel een pop verschonen.' Grijnsde ik en liep naar Liam het lokaal uit. Nee, we waren bij het koken. Kinderlijke verzorging zou nog komen. Daar zat ik pas echt tegenop. Al kon ik het goed omdat ik, toen Amir nog een baby was ook vaak verzorgde thuis. En da was wel iets lastiger dan een pop. Mijn mobiel trilden en meteen viste ik en uit mijn bh. Het was een sms van Anthony over het feest van vanavond. Mijn voorspelling was dus goedgeweest. Liam zat in het voetbalteam, dus die zou ook wel een bericht hebben gehad. Nu was aan mij de taak, de meiden te regelen. 'Als e nou even zegt wie je, moet doen op de lijst. Zorg ik ervoor dat ze er vanavond ook is.' Grijns ik onschuldig. Ja. Ik wilde gewoon graag weten wie hij had.


    Liam James Payne

    Ik kijk haar aan en schud gelijk mijn hoofd, 'nee dat wil ik dus echt niet' zeg ik maar weet al dat dat pas later komt en niet nu. Ik vond opzich dat verschonen niet erg of zo maar het was eigenlijk gewoon heel saai. Ik voel mijn mobiel trillen eigenlijk net nadat Sonny de hare uit der zak heeft gehaald. Ik haal hem uit mijn zak en lees met een grijns het smsje. Dat werd weer leuk vanavond, er zouden waarschijnlijk wel veel mensen zijn. Ik grijns even en kijk Sonny daarna lachend aan. 'Heel leuk geprobeerd maar gaat je niet lukken, je gaat echt niet weten wie ik heb. Wie denk je eigenlijk?' vraag ik lichtjes nieuwsgierig omdat ik wel benieuwt ben naar haar idee. Inmiddels zijn we al bij verzorging en ga ik rustig zitten waarna ik naar Sonny kijk met een beetje de vraag of ze naast me gaat zitten.

    Rae Jade Parker
    Zijn blik vernauwd en hij kijkt me even aan. 'Ik kom er wel achter.' Zegt hij dan. Ik slik even. Ik zou het niet vertellen daarvoor geef ik te weinig vertrouwen. Ik heb nog nooit iets over mezelf vertelt. Een geheim maar ik heb ook nog nooit een vriend gehad. Ik keer de broodjes om in de pan en na een klein minuutje haal ik ze uit de pan en sluit ik ze af zodat ze warm blijven. Ik sta op en loop naar het ingrediënten rek. Ik pak chocolade. Vijf eieren poedersuiker boter nog wat normaal suiker en bloem. Ik balanseer het in mijn armen en leg het neer. Ik verwarm de oven aan onze tafel voor op 190 graden en doe de chocolade in een pan en roer er doorheen zodat het langzaam smelt. Zodra het gesmolten is doe er suiker in en roer kort waarna ik het laat afkoelen. Ik pak een ronde taart vorm en doe wat bakpapier erin zodat het niet blijft plakken. Terwijl de warme chocolade aan het afkoelen is loop ik naar de kast toe en wat vruchten. Aardbeien bramen en frambozen. Ik zie al dat de chocolade wat afgekoeld is maar niet gestopt en ik breek met een hand een ei en roer met mijn andere hand de ei door de chocolade met de ei te mengen. Zodra ze er alle 5 inzitten roer ik nog even door. Tenslotte pak ik een theelepel bloem en strooi ik deze erbij. Ik roer het tot het mooi glad is en dan doe ik het in de grote taartvorm halve wege stop ik en leg ik overal chocolade kruimels en plakjes mee zodat het zal smelten en het vloeibaar werd. Daarna giet ik de rest van het deeg erop. Het past perfect en het komt natuurlijk omhoog. Nu deed ik hem in de oven en zette hem op 22 minuten. Ondertussen kon ik mijn glazuur maken. Ik glimlach zacht en haal met mijn vinger wat deed uit het pannetje die ik gebruikt had voor de mix te maken. Het smaakte al lekker nu ging ik even rusten daarna kon ik het glazuur maken. Het was voor mij een makkie ik had het uit mijn hoofd gedaan. Niet dat ik het zo. Vaak maakte maar met eten wist ik altijd wat te doen al had ik het maar een enkele keer gemaakt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een kort, verontwaardigd geluidje. 'Echt niet, ik heb deze ochtend nog geen seconde aan seks gedacht.' Oke, dat was gelogen, sinds ik met Harry had dacht ik wel echt elke seconde aan seks. God, Harry. Direct toen ik een stoel hoorde vallen in het lokaal, wist ik zeker dat hij het was. En toen ik mijn ogen voor een seconde loskoppelde van Chyra, was het ook inderdaad Harry die het lokaal uitrende, de leraar zei nog wat tegen hem, maar natuurlijk luisterde hij daar niet naar. Lipbijtend volgde ik zijn weg naar buiten, wetend dat ik eigenlijk achter hem aan zou moeten, anders had ik het vanmiddag helemaal gedaan. Maar eigenlijk begreep ik niet zo goed waarom, hij moest dit straks ook zelf met Addison gaan doen en dat zij er nog niet was, dat was niet mijn probleem. Eerlijk, hij moest zich gewoon niet zo aanstellen. Glimlachend keek ik weer terug naar Chyra. 'Wat gaan we koken vandaag? Weet je dat?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you