• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Mufinn
    -Louis William Tomlinson Rossi
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah GrayLeave
    - Sonny Mabel Puckerman Mufinn
    - Addison Hedwig Wright Sicam
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

verzorging is bezig.

IEDEREEN HEEFT EEN SMS VAN ANTHONY, -LEIDER VOETBALTEAM EN BROER SONNY, GEKREGEN, DAT DE AVOND VAN DE RPG EEN FEEST IS BIJ HUN THUIS

[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:44 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Liam James Payne

Ik grinnik als ze een gilletje slaakt maar in mijn ooghoek zie ik de leraar een boze blik geven, ach die man moet is leren om lol te hebben of zo. Ik grinnik door wat ze zegt, 'Nou waarom ik maak je alleen maar schoon' zeg ik onschuldig en grinnik daarna weer. 'Ja maar jij kan het vast veel beter dus ga jij lekker helpen' zeg ik lachend en kijk naar hoe ze rondjes draait en zo het meel dus weer opstuift. 'Ja maar dat meel komt wel weer op de grond' zeg ik terwijl ik ondertussen door haar gedraaid wordt. Ik stop al snel met draaiend en kijk lachend toe hoe ze helemaal duizelig is. 'Toch niet zo handig hé' zeg ik lachend en duw wat spullen in haar hand. 'Nu mag je echt schoonmaken' zeg ik lachend.

Rae Jade Parker
    Hij legt plots zijn hand op mijn arm. Ik schrok er ligt van maar het was niet echt te merken. 'is er iets?' Eigenlijk haatte ik het dat hij zo bemoeiig was. Maar het deerde me ook niet ik was het eigenlijk gewoon niet gewend dat kon het zijn. Ikeet nog een stukje en zodra ik het doorslik antwoord ik. 'er is niets. Ik was alleen aan het nadenken.' Ik loog net ik dacht echt na, maar ik loog eigenlijk ook weer wel. Want er was wel degelijk wat aan de hand. Dan voel ik mijn telefoon trillen. Ik leg mijn stuk taart even op het aanrecht en pak mijn iPhone uit mijn zak. Een smsje van wie. Ht was anoniem dus ik open hem maar.
    Hallo allemaal,
    Ik hou een feestje bij mij thuis met mensen van school en je bent uitgenodigd. Ik neem aan dat je komt.
    Het is deze avond. tot vanavond
    Anthony

Erinder stondhet adres. Wie the fuck was Anthony. 'Weet jij wie Anthony is?' vraag ik aanTyler aangezien ik geen enkel idee heb. Ik kijk hem vragend aan. Eigenlijk kwam het wel handig uit aangezien we de stiltr van mij net dan kunnen vergeten. Nou dat hoop ik tenminste.

I'm finally back, Finally after a Year break

Harry Edward Styles
    Ik piepten goedkeurend en mijn vingertoppen gleden onder Louis zijn shirt. langzaam draaide ik cirkeltjes over zijn huid en een glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik het slot hoorde. 'Wat ben jij van plan?' grijns ik en duwde mijn neus tegen die van Louis aan. Ik zat al ik de problemen en als we niet voor de les was afgelopen, terug waren, werd ik sowieso geschorst. ik drukten constant mijn lippen op die van hem. Uiteindelijk nam ik zijn onderlip tussen mijn tanden en trok eraan. Mijn vingers kriebelde door door en ik keek Louis gelukzalig aan, terwijl ik zijn onderlip losliet. mijn handen liet ik mijn vingers weer van zijn huid verdwijnenen en bracht ik mijn handen naar zijn wangen. zachtjes duwde ik mijn lippen weer op die van Louis en liet ze er dit keer liggen.

Louis Tomlinson.
    Een rilling gleed over mijn rug toen Harry met zijn vingers onder mijn t-shirt gleed en cirkeltjes maakte. Ik tuitte kort mijn lippen en schudde mijn hoofd. 'Ik ben helemaal niets van plan, ik wilde alleen er voor zorgen dat er niet per ongeluk binnen zou komen als wij hier bezig zijn.' Een zacht geluidje verliet mijn mond toen hij zijn tanden op mijn onderlip zette en er even aan trok. Glimlachend bleef ik naar Harry staren, tot het moment dat hij zijn lippen op die van mij drukte, duwde ik 'm zachtjes weg. 'Kom op tijger, we moeten terug naar de les. Anders krijgen we straks nog meer problemen, is alles weer goed nu? En je hoeft niet te vrezen voor Chyra, zij is gewoon naar huis gegaan.' Ik drukte een kort lief kusje op zijn lippen en staarde hem aan.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Edward Styles
    ik piepten even toen Louis mijn lippen wegduwden, maar zuchten zacht na zijn worden. Hij had gelijk. ik knikte langzaam. 'Alles weer goed.' Bevestigde ik met een glimlachje. Ik kon het toch niet laten en drukte nog een klein kusjes op zijn lippen. 'en nu hup. anders vermoord die enge man ons nog.' ik liet mijn handen langs Louis' zij, naar beneden glijden, naar zijn kont en kneep er even in. Al wilde ik het liefst heel de dag zo blijven zitten. veilig en verborgen voor de buitenwereld. maar dat kon niet. Ik haalde de deur van het slot af, maar voordat ik de deur opende pakte ik nog even Louis zijn gezicht vast. 'Wel aan me blijven denken hoor.' nog een keer planten ik mijn lippen op die van hem.ik opende de deur en gaf Louis nog een tik op zijn kont, als teken dat hij uit moest stappen.

[Tyler Jay Lopez

'er is niets. Ik was alleen aan het nadenken.' zegt ze en ik knik maar. Als ze het niet wil vertellen, oké... Ik ga haar niet pushen of iets... Opeens pakt ze haar telefoon en ik kijk over haar schouder mee. Ik herkende het nummer meteen, Anthony.
    Hallo allemaal,
    Ik hou een feestje bij mij thuis met mensen van school en je bent uitgenodigd. Ik neem aan dat je komt.
    Het is deze avond. tot vanavond
    Anthony

'Weet jij wie Anthony is?' vraagt ze. 'Ja, hij zit ook hier op school.' glimlach ik. Ik haalde mijn hand van haar arm toen ik merkte dat ik haar nog niet los had gelaten. Ik rek me even uit waardoor mijn shirt een beetje omhoog ging. 'Feestje, gezellig' mompel ik... Ik trek mijn shirt weer recht en kijk om me heen...

El Diablo.

Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een kort geluidje en drukte ook nog een keer mijn lippen op die van Harry. 'Hij geeft ons hoogstens een beetje heel erg straf en bij het ergste bellen ze m'n moeder, al hoop ik dat niet. Dan doe ik toch liever alles wat die man zegt, oke, niet alles, maar het meeste...' Een kort genietend geluidje verliet mijn mond toen Harry in mijn kont kneep. Hij klikte de deur van het slot af, maar pakte nog een keer mijn gezicht vast. Een kleine glimlach verscheen rond mijn lippen, waarna ik knikte. 'Ik zal het heilig beloven, maar dan moet jij ook aan mij denken.' Snel drukte ik een kusje terug, voordat ik de deur iets verder opende en weer terug kwam in de grote boze wereld.

| Chyra is op school terrein. :') |

Feel the fire, but do not succumb to it.

Harry Edward Styles
    Ik wachten heel even, maar al snel stond ik naast Louis en deed ik mijn auto weer op slot. ik zuchten even en stopte mijn handen in mijn zakken. 'Nog sorry, van je eten.' mompel ik zachtjes terwijl ik terug begin te lopen naar de ingang. Dat was echt kinderachtig geweest. ik lik even over mijn onderlip en realiseer me opeens dat Dylan nog onderweg was. Meteen blijf ik stilstaan en gris mijn telefoon uit mijn zak. Ik had al een drie gemisten oproepen. Snel bel ik terug en wil net Louis zijn hand vastpakken, als ik me realiseer dat, dat natuurlijk niet kan. 'Haz, waarom nam je niet op, ik dacht dat je, jezelf van een burg had gegooid ofzo!' tierde de jongen aan de andere kant. Ik grinnik zachtjes en haal mijn neus op, terwijl ik naar Louis, naast me kijkt. 'Dil, alles is goed.maar aangezien je al onderweg bent, wil ik je vanmiddag voorstellen aan Louis.' met twinkelende ogen keek ik naar Louis, als vraag of hij het ook goed vond?

[wil je zo ook met sonny reageren? ^^]

[Oeps had er overheen gelezen is weer typisch iets voor mij -__-]
    Rae Jade Parker
    Hij knikte. Het was fijn dat hij zich er niet verder mee bemoeide en me ging onder vragen want dan loop ik gewoon weg. Ik kan niet tegen druk. Nee daar kan ik niet tegen. 'Ja, hij zit ook hier op school.' Zegt hij glimlachend waarna hij zijn hand van mijn arm haalt. 'Oke Thanks.' Zeg ik vriendelijk. Kan ik eigenlijk wel of nog belangrijker mag ik wel. Ik was misschien zelfs te bang om te vragen. Plus ik heb nog nooit gedronken ofzo. Ik had geen idee wat er dan met me zou gebeuren ze zeiden dat je heel los werd niemand mag iets weten over mijn vader en mijn moeder. En als ik daadheen ga moet ik iets korts aandoen bik moest dus half naakt. Wat als ze mijn blauwe plekken zouden zien dat zou een horror kunnen zijn. 'Feestje gezellig.' Hoor ik Tyler zeggen. Ik knik. 'Inderdaad. Ik heb alleen geen idee of ik wel mag. Ik hoopte eigenlijk van wel maar ook van niet. Ik wou het niet missen naar niemand hoefde mijn blauwe plekken gezien of mijn verhalen te horen.

Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte zwak. 'Het is al goed, volgens mij hadden we er beide niet meer zo'n zin in...' Ik loop achter Harry naar school, waar ik hoop dat de leraar niet op heeft gemerkt dat ook ik de les uit ben geslopen. Ik slaak een kreetje als Harry plotseling stil staat en kijk toe hoe hij met iemand belt. Als ik hem mijn naam hoor zeggen, knik ik. Ik zou wel tegen m'n moeder zeggen dat ik na moest blijven of so, ik was wel benieuwd aan wie Harry me voor wilde stellen. Grijnzend zetten ik een paar passen dichterbij om mijn oor tegen zijn telefoon aan te leggen en gewoon rustig mee te luisteren, Harry zou dat vast wel goed vinden.

Tyler Jay Lopez

'Oke Thanks.' zegt ze vriendelijk en ik knik even naar haar. Ik werp nog even een blik op haar, ze zit ergens mee. Het is maar al te duidelijk.. Maar ze vertrouwt mij nog niet, tja. Ze kent me pas een dag. Ik rek me even uit en opeens voel ik mijn mobiel in mijn zak trillen. Snel pak ik hem en lees mijn smsje. Van Desree, een van mijn collega's..
    Hey Ty!
    Kan je vanmiddag even voor me invallen, ik heb opeens een afspraak...
    x Des

Lees ik, ik grinnik even en sms snel terug.
    Sure! Altijd gezellig daar, lekker met de dames flirten, haha..
    xx

verstuur ik snel terug. Ik werk in een schoonheidssalon. Klinkt heel gay, maar het is echt leuk. Plus, je kan non stop met de dames flirten. Ik grijns even om mijn gedachte en kijk naar Rae. 'Heb je zin om mee te komen naar mijn werk?' lach ik...

El Diablo.

Rae Jade Parker
    Hij kijkt op zijn mobiel en ik neem mijn laatste hap van de taart. Ik pak mijn tas en verpak de taart luchtdicht zo kon ik hem lekker meenemen naar huis. Ik sluit mijn tas enik voel Tyler naar me kijken dus ik draai me naar hem op zodat ik hem recht met mijn groene ogen in de zijne kijkt. 'Heb je zin om mee te komen naar mijn werk?.' Vraagt hij met een lach op zijn gezicht. Ik denk kort na. Mijn vader was werken tot vanavond 12 uur. Ik moest hem alleen even bellen. E dat feestje kon zelfs later duren dus daar was het probleem. 'Ja ik kan vast wel mee.' zeg ik vriendelijk. 'Waar werk je eigenlijk?' vraag ik nieuwschierig. Ikzelf werkte bij de starbucks maar alleen op sommige avonden of in het weekend. Het was een leuk werk ik had al aardige collega's. Ik kwam soms mensen tegen van school en de mensen die er kwamen waren altijd beleefd. Daar was ik wel blij mee. Ik kreeg ook vaak genoeg fooi. Eigenlijk zou ik niet hoeven te werken, maar ik deed het "stiekem" mijn vader mocht het niet weten namelijk. Ik spaarde om uit huis te gaan weg van die pijn die hij me gaf.

[ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 20:55 ]

Tyler Jay Lopez

Ze boort haar groene ogen in de mijne en ik blijf glimlachen. Ze lijkt na te denken. 'Ja ik kan vast wel mee.' zegt ze en mijn glimlach word automatisch iets breder. Altijd leuk om er iemand bij te hebben. Als het een meisje was mocht ik van mijn baas Lola altijd gratis nagels, haar en al die andere dingen doen. 'Waar werk je eigenlijk?' vraagt ze nieuwschierig. 'Beautysalon Hollywood, klinkt gay maar het is echt leuk. En het verdient goed' grinnik ik. 'En jij?' zeg ik en leun op mijn hand. 'Waar werk jij?'

El Diablo.