• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Mufinn
    -Louis William Tomlinson Rossi
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah GrayLeave
    - Sonny Mabel Puckerman Mufinn
    - Addison Hedwig Wright Sicam
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    verzorging is bezig.

    IEDEREEN HEEFT EEN SMS VAN ANTHONY, -LEIDER VOETBALTEAM EN BROER SONNY, GEKREGEN, DAT DE AVOND VAN DE RPG EEN FEEST IS BIJ HUN THUIS

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Addison Wright.
    Ik schoot nog snel tussen de spleet van de bijna gesloten deur heen. Optijd, bam. Ik keek de dramaleraar glimlachend aan, en hij knikte naar me. Ik ging op een random stoel zitten en liet mijn hoofd op mijn hand rusten. 'Zo.' zei de leraar. 'Vandaag gaan we gewoon kleine acteerstukjes doen, maar met heel veel emotie er ingooien.' ik knikte en stond op, en ik werd ingedeeld bij iemand. Meneer de dramadocent gaf ons een script en ik las het vluchtig door. Ik kreeg door dat ik een verdrietig, kwaad meisje moest gaan spelen, dus ik probeerde me in te leven door aan allemaal verdrietige dingen te denken. Dat lukte vrij goed, en al snel kreeg ik tranen in mijn ogen. Ik legde het script even aan de kant. Gelukkig had ik dit stuk een keer eerder gedaan, dus kende ik de tekst nog een beetje. De leraar kwam naar ons toe. 'Actie.' zegt hij alleen maar. Ik kijk mijn klasgenoot aan. Ik zet een gebroken stem op en zeg: 'Is dit nou wat je wilde? Dat het zo zou lopen?'

    [Even een random post tussendoor :Y) wie wil acteren met Addy?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles
    'Misschien heb ik dat altijd wel gewild. een horde gillende meisjes achter me aan.' Ik lachte even onschuldig mijn tanden bloot en ving de boxer op, die Louis me toegooide. Ik sprong van het bed af en trok deze aan. Tot zo ver ging het nog goed. 'Of je dat erg vind, want dan kan je alles zien zitten.' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en ging naast hem voor de kast staan. Ik liet kieskeurig mijn vingers langs de kleding gaan. ik pakten een lichtbruine baggy broek, die me waarschijnlijk zou zitten als een skinny. Ik trok hem aan en kreeg net de knoop dicht. 'Of ik hier een dikke kont in heb?' grijns ik en legde even mijn handen op mijn kond. Hij zat redelijk strak en de pijpen waren iets te kort. Maar deze rolde ik gewoon op, zodat het leek of het hoorden


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sonny komt eraan. ;3]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 20:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik zit er aan te denken om de avond van deze dag een groot feest te doen. misschien dat het dan weer een beetje opgang komt?]

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik trapten mijn sigaret uit en hing de telefoon op. Door het lange telefoongesprek met mijn vader, was ik veel te laat, maar het was even belangrijker dan Drama. Mijn twee vaders hadden te horen gekregen dat ze waren aangewezen voor een klein meisje in Clombia, om te adopteren. Ze zouden vanmiddag nog vliegen. Als het doorging, zou het dus betekenen dat ik niet het enige meisje meer zou zijn thuis. Maar belangrijker was nog, dat dit zou betekenen dat er vanavond waarschijnlijk een feest zou zijn thuis. Ik kende mijn broers langer dan vandaag om dat nu al te voorspellen. Maar ik had er wel zin in. Ik liep rustig de gang door en duwde de deur van het goede lokaal open. Iedereen was al bezig en ik lachte onschuldig. 'Ja, Sonny. Te laat, je weet wat dat betekend en ik wil veel overteuging zien.' Riep de leraar. Ik rolde even met mijn ogen en kuchten. 'Maar meneer. alsjeblieft. ik kon er neits aan doen. dat hert. hij stak zomaar over, en, omg, het was zo eng. overal zat bloed en.' Als dramqueen, was ik hier behoorlijk goed in. Net alsof het echt gebeurt was. 'Oke, voeg je maar bij iemand en ga an de slag.' ik glimlachte lief en keek de klas even rond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Oh wel, dat kan ik wel even voor je regelen hoor...' Een speelse grijns verscheen rond mijn lippen, mijn lippen tuitend keek ik toe hoe Harry mijn boxer aan trok, deze paste hem wel. 'Ik vind het niet erg, nee. Niemand, denk ik. Je bent een van de populairste jongens van school, dus een menig meisje zou je graag naakt willen zien.' Wat uiteraard niet zou gebeuren, Harry was nu helemaal van mij, of hij dat nu leuk vind of niet. Ik keek toe hoe Harry uiteindelijk toch een van mijn broeken pakte en deze ook aandeed. Al moest ik eerlijk zeggen, dat het er echt niet uitzag. Op mijn lip bijtend om mijn lach in te houden, schudde ik mijn hoofd. 'Ik weet niet of het slim is als je het aanhoud...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik was bijna bang om in de spiegel te kijken en mijn spiegelbeeld was waarom. Ik piepten even en trok snel de broek weer over mijn kont heen. Ik moest eerlijk bekennen. ik voelde me best dik nu. Zwijgend gristen ik mijn eigen kleding maar weer van de grond en trok deze aan. Deo deed wonderen. De spiegel ontweek ik verder en ik ging terug op het bed zitten om met mijn handen door mijn haar te gaan en mijn mobiel te pakken, die toch nog in mijn broekzak zat. Louis mocht dan beweren dat ik populair was, niemand die me misten, want mijn scherm was leeg. Zonder wat te zeggen hief ik mijn mobiel op en maakte ik een foto van Louis die in zijn boxer stond. Gewoon omdat het kon. Louis was wel dun. en niet te vergeten heel knap.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Kom, Hazza, trek dat t-shirt weer eens uit... Ik moet er als het goed is nog eentje hebben die te groot voor mij is, die broek stond je gewoon niet, maar dat komt omdat ik ook veel kleiner ben dan jou.' Glimlachend pakte ik zijn telefoon uit zijn hand, om deze naast hem neer te gooien en mezelf bij hem op schoot te zetten. 'Echt waar, niet teveel over nadenken, goed?' Ik drukte een lief kusje op zijn neus, om mijn armen om zijn nek heen te slaan. Het liefste bleef ik gewoon de hele dag hier met Harry in bed liggen, maar mijn moeder zou ook nog wel eens ietsjes eerder terug kunnen komen van werk, dus dat zou niet zo heel slim idee zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    ik zat al even in het lokaal en kek en beetje naar de leerlingen die nog binnen kwamen, bijna allemaal nog net optijd zoals meestal het eerste uur. Ik luister naar Sonny die verteld waarom ze laat is. Ik grinnik zachtjes, ik wist zoal dat dit een smoesje was maarja. Ondertussen kijk ik even naar het script wat ik net gekregen heb. Hmm opzich kon ik wel redelijk acteren.

    (zit op me mobiel dus kan nie zien of die lang genoeg is)

    Harry Edward Styles
    Langzaam knikte ik. Enkel om er vanaf te zijn. gewoon even minder eten en het kwam wel weer goed. 'Hoeft niet, het is prima zo.' Ik zetten een glimlach op en drukten mijn lippen snel op die van Louis om hem af te lijden. Ik legde mijn voorhoofd op Louis schouder en beet hard op mijn onderlip. Dit sloeg nergens op en ik sloot mijn ogen even. 'Kom, kleed je aan. Dan kunnen we gaan.' Ik legde mijn handen op zijn borstkas en zetten er een lichte druk tegenaan als teken dat hij op moest staan. ik hief mijn hoofd op en keek hem glimlachend aan alsof de tweestrijd met mezelf in mijn hoofd, zich totaal niet afspeelden en alsof ik enorm tevreden met mezelf was. zoals altijd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik fronste kort mijn wenkbrauwen en voelde eigenlijk dat het niet goed zat, maar ik zou er maar niet veel over zeggen, anders had ik straks misschien zijn humeur een beetje naar nul gehaald. Ik slaakte een verontwaardigd geluidje en liet mijn handen van zijn nek glijden, om mezelf daarna omhoog te duwen en uit de kledingkast een broek en een t-shirt uit te halen. Snel trok ik de broek aan, en daarna het t-shirt, om vervolgens in de spiegel mijn haar nog wat te fatsoeneren. 'Kom, ik ben klaar. Dan kunnen we leuk straf gaan krijgen.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sonny Mabel Puckerman
    Volgens mij had iedereen al iemand gevonden en op het moment dat ik ergens alleen in een hoekje wilde gaan zitten zag ik Liam zitten. Meteen liep ik naar hem toe en ging ik tegenover hem op het podium zitten. 'Hoi.' Zei ik vrolijk en keek even naar het script in zijn handen. 'Zullen we samen oefenen?' Glimlach ik lief en ga even met mij hand door mijn rode haar en trek daarna mijn jurkje iets omhoog. misschien had ik er toch eentje met bandjes aan moeten doen. vragend keek ik naar de jongen voor me en hield mijn hoofd iets schuin.

    Harry Edward Styles
    Ik keek zwijgend naar Louis zijn handelingen en stopte mijn mobiel weer terug in mijn zak. Ik stond meteen op toen Louis klaar was en trok even alles recht. pakte deo van Louis zijn nachtkastje en spoot mezelf onder voordat ik langs hem heenliep. Ik wist niet waarom ik me opeens zo druk maakten. De laatste keer dat ik me druk had gemaakt over mijn lichaam was tot in net in de pubertijd kwam. Sindsdien wist ik gewoon dat ik er goed uitzag. gewoon omdat me dat altijd verteld werd. ik liep de trap af, rechtstreeks naar buiten. Ik kon mezelf nog net tegenhouden niet gewoon meteen in de auto te gaan zitten. Ik werd altijd afstandelijk wanneer is ruzie met mezelf had, en ik wist dat ik Louis daar te niet aan zou doen. Meteen liep ik terug naar Louis en zwijgend drukten ik mijn lippen op die van hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik keek toe hoe Harry mijn deofles pakte, een beetje op spoot en vervolgens de fles terug zette en gewoon langs me heen liep zonder iets te zeggen. Ik had toch niets verkeerd gedaan? Of ging het alleen om die stomme kleding van 'm? Ik mompelde iets in mezelf, duwde nog mijn mobiel in mijn broekzak, waarna ik mijn kamer uit liep en de slaapkamer deur dichtrok. Hopelijk zou mijn moeder niets merken als ze thuis kwam. Ik slaakte een kreetje toen Harry ineens voor me verscheen en zijn lippen gewoon op die van mij drukte. Mijn handen plaatste ik op zijn borstkas, en ik duwde hem een stukje naar achter. 'Wat is er? Heb ik iets verkeerds gedaan? Of gezegd?' Lipbijtend keek ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik schudden mijn hoofd even. Louis kon er niets aan doen dat hij wel perfect was en ik niet. 'Nee.' Glimlachte ik lief en draaide me weer om, om naar buiten te lopen en in de auto te stappen. Het rook nog steeds muf in de auto. Ik stopte de sleutel in het contact en starten de auto alvast, zodat ik het raam open kon doen. ik deed mijn riem op en wachten geduldig op Louis. Ik staarde afwezig voor me uit. Ik moest dit echt uit mijn hoofd zetten. Vandaag zou ik weigeren iets te eten en morgen zou ik mezelf weer volproppen. ik kende mezelf namelijk langer dan vandaag. Het was tijdelijk en ik verknalde nu enorm de zweer. ik wreef even over mijn gezicht en zuchten. Gewoon normaal blijven doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Ik glimlach even en kijk sonny aan. ' heey' zeg ik vrolijk. ' ja is goed' zeg ik met een glimlach. ' we moeten veel emotie erin leggen' zeg ik lachend en kijk eraan. 'hier lees het script maar' zeg ik en schuif het haar kant op. Ik haal mijn hand even door mijn haar n kijk daarna om me heen naar de andere leerlingen die inmiddels al druk bezig zijn. Sommige gaan er echt helemaal in op best grappig om te zien. Mijn blik gaat weer naar Sonny en ik glimlach even, is kijken of zij dit goed kon. Net kon ze die smoes ook geloofwaardig maken dus ze zal het vast wel kunnen. 'Goede smoes trouwens' grinnik ik en kijk der aan.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 10:55 ]