• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Mufinn
    -Louis William Tomlinson Rossi
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah GrayLeave
    - Sonny Mabel Puckerman Mufinn
    - Addison Hedwig Wright Sicam
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

verzorging is bezig.

IEDEREEN HEEFT EEN SMS VAN ANTHONY, -LEIDER VOETBALTEAM EN BROER SONNY, GEKREGEN, DAT DE AVOND VAN DE RPG EEN FEEST IS BIJ HUN THUIS

[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:44 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Tyler Jay Lopez

'Ja ik vind het goed. Ik heb dan denk wel tijd.' zegt ze vriendelijk en ik knik. Ik pak een briefje en schrijf mijn adres op. 'Hier' glimlach ik, en geef het briefje aan haar. Opeens gaat het ovenalarm af en ik kijk toe hoe ze de taart eruit haalt. Ze giet glazuur over de taart tot het helemaal glad is en ik bljif maar toe kijken. Al snel komt ze terug met een vanilleroom spuitzak en ik kijk hoe er kleine lijnstjes om de taart komen. Ik schrik op als ze opeens praat, 'Wat vind je ervan wat wij gemaakt hebben?' vraagt ze met een kleine grinnik. Ik lach even en kijk naar de taart. 'Hmh, perfect' grijns ik en kijk haar weer aan. 'Nu vraag ik me af hoe die smaakt, maar ik mag vast niet proeven' lach ik...

El Diablo.

Rae Jade Parker
    Hij geeft me een briefje met zijn adres erop en deze doe ik in mijn zak. Ik laat hem de taart zien. 'Hmh, perfect' Zegt hij over mijn taart. Ik glimlach door het compliment. 'Nu vraag ik me af hoe die smaakt, maar ik mag vast niet proeven' Zegt hij dan. Ik kijk hem aan en dan naar de taart. 'tuurlijk mag je proeven. Ik snij er altijd een punt van af. Die leraar krijgt ook gewoon een punt voor een cijfer.'nZeg ik nonchalant. Vroeger deelde ik het altijd uit in de klas. Het enige moment waar ik niet gepest werd. Ik pak een groot mes en snij drie punten uit de taart. Precies even groot. Met een taartschep zoals je dat noemtmik doe ze op een apart bordje en je ziet het middelste waar ik chocolade had ingedaan dat het er smeltend uitkomt. Ik glimlach even. Ht was smeuig en zacht dat kon je al zien. Ik glimlach er al door en sta op om een punt naar die leraar te brengen. Ik leg het op zijn tafel en kijk hem aan. 'Rae en Tyler.' zeg ik en ik loop weer terug. Ik pak twee vorken en geef er een aan tyler. Ik kijk hem aan aangezien ik wou zien hoe hij het vond als hij een hap nam. Een blik zei meer dan woorden.

I'm finally back, Finally after a Year break

Tyler Jay Lopez

Ze glimlacht bijna meteen en ik lach ook even. Ik kon mensen snel laten lachen, ook een gave zoals mijn moeder het noemt.. 'tuurlijk mag je proeven. Ik snij er altijd een punt van af. Die leraar krijgt ook gewoon een punt voor een cijfer.' zegt ze nonchalant. 'Oh' zeg ik, en bijt even op mijn lip. Ik zie hoe ze de punten precies even groot snijd en ik knik goedkeurend. Ik kijk toe hoe ze naar de leraar loopt en een punt geeft. Ondertussen neem ik ook een hap en ik maak een goedkeurend geluidje. 'Mhm, ik zou bijna zeggen beter dan mama, maar dat mag ik nooit zeggen.' grinnik ik. Wat? Het is toch echt zo... Toen ik nog thuis woonde mocht je echt niet zeggen dat iemand het beter had gemaakt dan je moeder.. Dan kon je echt een tik tegen je koppie verwachten...

El Diablo.

Rae Jade Parker
    Hij maakt een goedkeurend geluidje 'Mhm, ik zou bijna zeggen beter dan mama, maar dat mag ik nooit zeggen.' Ik slik even door het woord mama. Het woord taboe was het voor mij. Moeder mama mam. Nee. Ik zou de mijne nooit meer zien en ik kan haar niet herinneren. Om het omslaan van mijn humeur niet te laten merken of minder te laten zien neem ik een hap van mijn taartpunt. De chocolade glazuur plakt tegen mijn gehemelte en geeft een lekkere nasmaak. Niet te zoet gewoon perfect al had ik het zelf gemaakt. Ik geniet ervan,vmaar de vreugde komt niet terug. Ik kan haar nauwelijks herinneren. Ik weet wel ze had blonde haren groene ogen die had ik van haar. Ik had alleen bruine haren en haar stem was zo lief. Ze maakte altijd cake pops voor me. Toen ik klein was en ik at ze altijd op. Het was mijn lievlings eten. Ik merk dat ik nadenk en niet eet en neem snel een hap zodat het hopelijk niet opvalt. En het leek dat ik genoot van de smaak.

I'm finally back, Finally after a Year break

Louis Tomlinson.
    Gehurkt ging ik voor het portier zitten, waar ik inderdaad zag dat hij had gehuild, of misschien zelfs nog steeds aan het huilen was. 'Geloof je me als ik zeg dat het geacteerd was? Ik had er alles behalve zin in en zij dacht er hetzelfde over, want zij was de eerste die wegging. Ik heb niets gedaan, Harry, echt niet.' En voor een paar seconde voelde ik me heel machteloos, waarom geloofde hij me niet gewoon? Maar nu vond ik het te ver gaan, het sloeg alles. 'Houd je mond Styles, voor jou lijkt het misschien alsof ik hartstikke pret had met haar, maar we hadden er beide even weinig zin in en natuurlijk is dat logisch voor haar, ik bedoel, ze denkt wat voor gek stapt er nu op me af. Ik wilde de hele naar je toe, of naar je kijken, maar ik wist gewoon zeker dat ze iets door had. Ik beet op mijn lip en pakte zijn handen vast. 'Want ik hou van jou, Haz, niet van haar. Het intresseert me helemaal niets.'

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Edward Styles
    ik beet even op mijn lip en sloeg mijn ogen neer. Ik wist even niet meer of ik Louis moest geloven. maar toen hij zei dat hij van me hield werd ik zo warm van binnen. Maar ik was zo bang dat hij gewoon een spelletje met me speelde. Daarbij was ik nog steeds in de war van mezelf. waarom ik me als een debiel gedroeg en waarom ik zo onzeker was. uiteindelijk keek ik Louis aan en stak ik mijn handen naar hem uit. 'Sorry.' fluisterde ik. Als Louis zo ging doen als ik met Addison moest flirten zou ik hem waarschijnlijk een klap geven. 'Ik wil gewoon niet dat je doet of ik niet besta.' gaf ik stil toe. Als hij af en toe even naar me geglimlacht had, had ik het al een stukje makkelijker gevonden. En als Addison er was geweest. want ik voelde me gewoon totaal machteloos. Ik pakte Louis hand vast en trok er iets aan als teken dat hij bij me moest komen. 'Ik hou van je.'

Sonny Mabel Puckerman
    ik giechelde en schudden wild met mijn hoofd toen Liam nog meer meel in mijn haar gooide. 'ja, want ik ben nog niet vies genoeg.' ook ik pakten een handje en gooide het in de jongen zijn gezicht. 'En nu klaar.' piepten ik snel, voorda tdit nooit op zou houden. De leraar kwam op ons afvliegen en begon te tieren dat we normaal moesten doen, en moesten opruimen. Die man kreeg nog eens een hartaanval van ons. 'Ik kan ook niet schoonmaken, dus dat moet je ook even voordoen.' ik knipperde een paar keer leif met mijn ogen en wiebelde onschuldig wat heen en weer. Ik kon best schoonmaken, als het echt moest. uit mezelf deed ik het sowieso niet.

Louis Tomlinson.
    Een flauwe glimlach verscheen rond mijn lippen toen hij zijn excuses aanbood, dat gaf me toch wel even een seconde het gevoel dat hij me geloofd, wat hij natuurlijk ook wel moest, aangezien ik niet loog. 'Maar, het valt toch op als ik met Chyra bezig ben en onder tussen de hele tijd naar jou aan het staren ben of glimlachen? Ik snap dat je dat fijner vind, maar ik weet niet of het verstandig is.' Ik kneep zachtjes in zijn handen en beet op mijn lip. 'Uiteindelijk komt het allemaal goed, als we eenmaal met ze naar bed zijn geweest...' Harry trok kort aan mijn handen, waar ik mezelf iets omhoog hees en me bij Harry op zijn schoot plaatste en de deur dicht trok, zodat niemand naar binnen kon kijken. 'Niet meer zo heftig reageren, goed? Weet dat ik alleen van jou kriebels krijg...' Dat laatste mompelde ik zacht tegen zijn lippen aan, waarna ik ze vol tegen de zijna aan drukte.

Liam James Payne

Ik wil net weer meel gaan gooien als de leraar komt en verteld dat we normaal moeten doen, echt vrolijk is die er niet door geworden. Hij zegt dat we moeten opruimen en ik zucht even. Ik kijk Sonny aan en begin te lachen. 'Ja daar trap ik mooi niet in, je mag al blij zijn dat ik je help!' zeg ik lachend en kijk der aan. Ik haal mijn hand door mijn een beetje met meel bedekte haar en ik grinnik even. 'Leuk, moet ik hier zo door de school mee lopen' zeg ik lachend en ik kijk Sonny aan. Zuchtend pak ik daarna wat schoonmaak spullen. Dat koken werd in iedergeval niks meer, misschien toch niet zo handig om Sonny wat te laten doen. Ik doe wat schoonmaakmiddel in een emmer en doe der water bij. Met een grijns kijk ik naar het sop en pak een beetje in mijn handen. Lachend gooi ik het op Sonny, 'Zo ik help je een beetje schoon te worden, al dat meel moet er af hé'zeg ik met een onschuldige blik en grijns daarna even.

Harry Edward Styles
    Ik slikte even. 'Het hoeft ook niet ok de vijf seconde. Maar gewoon, af en toe.' Ik smeekte het bijna. Voorgaande jaren keken we ook constant naar elkaar als we met de meisjes bezig waren. Gewoon om te laten zien of het goed ging of niet. Dat betekende toch ook niet meteen wat. Ik greep meteen met mijn handen in zijn shirt toen hij bij me op schoot kwam zitten en me kuste. Ik glimlachte zwak. 'Zorg nu maar gewoon dat et snel gebeurd is en je daarna nooit meer met haar hoeft te praten.' Mompelde ik terug, voordat ik echt meeging in de kus. Nog een reden om Louis te geloven. Het was een ongeschreven regel dat je deed of het meisje wat je gebruikt had, niet bestond. Misschien was ik daarom wel opeens zo bang geweest. Omdat Louis me negeerde. Maa nu was hij er weer. Al vroeg ik me af voor hoelang.

Tyler Jay Lopez

Ze slikte even en bleef vervolgens stil. Had ik iets verkeerd gezegd? Ze neemt een hap van de taart en ik blijf aankijken. Ik had dus duidelijk iets verkeerds gezegd. Ze neemt een hap van de taart, ze hoopte vast dat ik niets door heb. Maarja, ik heb meestal alles door. Ik leg een hand op haar arm, 'is er iets?' vraag ik en kijk haar aan. De taart had ik toch al op, dus daar hoefde ik niet op te letten. Ik ga wat rechter zitten en verplaats mijn hand niet. Mijn ogen glijden de klas even rond, er gebeurt niks speciaals. Mijn ogen glijden al snel weer naar Rae en ik tover een zwakke glimlach op mijn gezicht..

El Diablo.

Louis Tomlinson.
    Ik haalde mijn lippen van de zijne af en veegde met mijn wijsvingers de tranen onder zijn ogen weg. 'Het is goed, ik denk dat ik dat straks sowieso ook veel fijner vind.' Mijn handen liet ik helemaal af glijden naar zijn krullen, waar ik zachtjes mijn vingers doorhaalde. 'Ik zal het proberen, helaas kan ik het je niet beloven. Ze is niet een heel makkelijk meisje, jij hebt een voordeel dat je Addison al persoonlijk kent, dan gaat het al sneller, denk ik, hoop ik...' Direct na mijn woorden drukte ik mijn lippen opnieuw tegen die van Harry aan en zoende hij me terug. Glimlachend, omdat ik vond dat alles goed was, beet ik zachtjes in zijn onderlip en maakte me het wat makkelijker op zijn schoot.

Sonny Mabel Puckerman
    ik slaakte een klein gilletje. Dit was acht heel viel. ik haalde mijn handen over mijn wangen heen. 'Jakkie bah!' peipten ik en prikte even in Liam zijn wang. 'Nou, als je zo goed kan schoonmaken. kan je de rest ook wel doen.' giechelde ik en draaide hard een rondje, zodat de rok van mijn jurkje omhoog waaiden en het meel opstoof. 'Kijk het werkt!' riep ik opgewekt, waarna ik Liam zijn handen pakten en hem ook een rondjes liet draaiden. Dit was veel leuker dan opruimen of koken. oke, totdat ik duizelig werd. ik blees even op mijn benen wiebelen en greep me vast aan het keukenblad. 'Oke, laat maar.' mompelde ik.

Chyra Ambriah Gray
    Tegen de tijd dat ik de fiat had geparkeerd, was mijn vader al op de oprit verschenen. Zijn uniform verruild tot het slordige joggingpak dat hij meestal droeg na zijn diensten. Monelle slaakte een theatrale zucht terwijl ze het portier opende en de man tegen het lijf liep. Zoals gewoonlijk sleepte hij het veertien jaar oude meisje chagrijnig naar binnen. De deur sloeg zo hard dicht, dat ik het glas van de fiat voelde trillen. Misschien zou ik naar binnen moeten gaan, en haar moeten redden van de man die onze vader voorstelde. We wisten beiden dat het gemakkelijker was om hem zijn zin te geven en dus startte ik de moter monter om hem vervolgens opnieuw richting de school te rijden. Ik hoopte dat verzorging eindelijk was afgelopen, maar vertrouwde daar niet op toen ik bemerkte dat het lokaal er vanaf hier nog vol uit zag. Ach, ik wilde mijn jack hebben en dat was dan ook de enige reden waarom ik nu over het parkeerterrein sprintte. In een jack daniels shirtje hield ik het namelijk niet uit. Met een onschuldige grijns klom ik dan ook omhoog langs de hoge ramen, om vervolgens bij een geopend raam naar binnen te kruipen. Mijn jack hing op de verwarming, en meneer Shepard keek fronsend toe hoe ik het leer tussen mijn handen klemde en me klaar maakte voor een sprong in het gras. ‘Chyra Gray!’ De man schreeuwde rood aangelopen, waarop ik geruststellend achterom keek om naar hem te knipogen. ‘Tot volgende week, meneer Shepard!’ Ik lachte de man toe terwijl ik me liet vallen. Mijn enkels protesteerden enigszins toen ik in het gras tot stilstand was gekomen en het gezicht van Drew boven me ontdekte. ‘Gray.’ Hij schudde zijn hoofd terwijl hij me overeind hielp.
    ‘Weet je, soms ben jij niet helemaal menselijk.’ Hij nam een hijs van zijn joint terwijl ik mijn favoriete jack aantrok en dicht ritste. De warmte was welkom. Meer dan welkom.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Harry Edward Styles
    het was niet waar. Het zou een ramp worden om Addison in bed te krijgen. daarbij. het was een vriendin van me en ik zou die vriendschap er voor op moeten geven. het was best sneu dat we dit allemaal moesten doormaken, voor een stommen boek. mijn handen gleden af naar de zoom van Louis zijn shirt en ik friebelde eraan terwijl ik Louis zachtjes terug kusten en direct mijn mond opende toen hij op mijn onderlip beet. Ik wist dat ik hier veelte snel aan overgaf, maar ik kon er niets aan doen. Mijn tong vond die van Louis en ik trok hem dichter tegen me aan. de twijfels vielen weg en maakten plaats voor kriebels.

Louis Tomlinson.
    Zijn handen voelde ik aan de zoom van mijn t-shirt, waardoor er een rilling over mijn rug heen gleed. Ik murmelde een zacht geluidje tegen zijn lippen aan. Harry opende direct zijn mond en glimlachend vond mijn tong die van hem. Mijn linkerhand liet ik afglijden naar zijn nek en mijn rechterhand liet ik afzakken naar het raam, waar ik op het knopje drukte dat de auto op slot ging. Grijnzend kuste ik hem iets heviger en plaatste mijn rechterhand rond zijn middel, om met mijn vingers zachtjes over de stof te kriebelen. Ik wist eigenlijk dat we terug naar de les moesten, we hadden wel al een preek gehad van de directeur en die zou er straks niet beter op worden, maar ik bleef veel liever hier met Harry zitten.