• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Mufinn
    -Louis William Tomlinson Rossi
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah GrayLeave
    - Sonny Mabel Puckerman Mufinn
    - Addison Hedwig Wright Sicam
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    verzorging is bezig.

    IEDEREEN HEEFT EEN SMS VAN ANTHONY, -LEIDER VOETBALTEAM EN BROER SONNY, GEKREGEN, DAT DE AVOND VAN DE RPG EEN FEEST IS BIJ HUN THUIS

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik klakte even met mijn tong. 'Zeker weten?' Voordat hij uberhaupt geantwoord had, misschien had hij me niet eens gehoord, had hij zich omgedraaid en was naar buiten gelopen. Ik slaakte een zucht en zette de achtervolging in, om het portier open te trekken en ook in te stappen, het portier dicht te trekken en mijn gordel vast te klikken. 'Ik weet dat er iets is, je hoeft er niet omheen te draaien, dus zeg het gewoon, op de een of andere manier kom ik er toch wel achter.' En al zou hij het niet vertellen had ik misschien wel een paar maniertjes om het hem toch te laten vertellen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik glimlachte en pakte het script aan. Ik ja er eigenlijk niet zoveel zin in. Ik haalde even nonchalant mijn schouders op. 'Je leert vanzelf overdrijven als je opgroeit als enige meisje, in zo'n groot gezin. Hoe vaak ik me broers wel niet had laten opdraaien voor de dingen die ik gedaan had. Of als ze me buitensloten als kleine meisje, had ik er vaak genoeg voor gezorgd dat ze straf kregen. Gewoon zielig doen. Best gemeen eigenlijk. Mijn ogen vlogen over de letter van het script en ik zuchten even. 'Ik doe de crimineel wel." Het ging over een vrouw die verdacht werd van het vermoeden van haar twee kinderen. En dan zou Liam me moeten ondervragen.

    Harry Edward Styles
    Ik schok pas op toen het portier met een klap werd dicht getrokken. Louis zat al naast me en klikten zijn gordel vast. Ik had kunnen weten dat hij hier moeilijk over ging doen. Ik zuchten en wilde hem er in eerste instantie van overtuigen dat er niets was. Maar ik wist nu al dat hij me toch nooit zou geloven en hij het hoe dan ook uit me zou trekken. Dus vroeg ik het maar gewoon. 'Vind je me te dik?' Heel even keek ik hem aan, maar ik sloeg uiteindelijk mijn ogen neer en keek strak naar het steur voor me. Dit was belachelijk. Louis zou sowieso niet toegeven dat hij me te dik vond, al vond hij dat. Ik schaamde me dood.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Ik luster naar wat ze zegt en ik grinnik even, 'Toch nog ergens handig voor die grote broers dan' zeg ik lachend en glimlach daarna even. Ik laat haar rustig het script doorlezen, zelf had ik het al gelezen. Het was eigenlijk niet zo bijzonder om te acteren aangezien ik waarschijnlijk toch wel de ondervrager moest zijn, gewoon omdat ik dus echt geen vrouw ging spelen. Sonny zegt dat ze de crimineel doet waardoor ik inderdaad de ondervrager moet zijn zoals al verwacht. 'Mevrouw waar was u gisteravond rond 9 uur?' vraag ik en kijk haar even strak aan waarna ik even grinnik. Heel erg zin om dit nu serieus te doen had ik al niet meer. Acteren was best leuk maar nu had ik er niet heel erg veel zin meer in.

    Louis Tomlinson.
    Ik fronste kort mijn wenkbrauwen, trok mijn linkerbeen onder mijn rechterbeen en draaide me richting Harry. 'Nee. Je bent absoluut niet dik, of je het nu wilt geloven of niet. Komt het toevallig doordat je net niet mijn broek paste?' Een zachte grinnik verliet mijn mond. 'Dat was alleen omdat jij veel groter ma- bent als mij, hè.' Ik wilde bijna maten zeggen, maar dan had ik hem sowieso waar hij me hebben wilde en hij moest me gewoon geloven. Mijn hand legde ik op zijn hand en ik drukte een kusje op zijn wang. 'Niet meer aan denken, oke? Je bent prachtig, Haz.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik gromde even.'misschien. Gaf ik toe En starten de auto. Ik voelde me net een wijf. Die maakte zich ook altijd zo druk over hoe ze eruit zagen. Ik ging me net gedragen als een nicht. Ik wilde het er niet eens meer over hebben. Ik wist zelf wel beter. Dus ik glimlachte en drukten mijn lippen snel op Louis zijn kaak, als teken dat het goed was. 'jij ook.' ik reed p de auto uit het parkeervak en draaide hem de straat op. Ik zetten de radio aan en richten me op de weg. Even moest ik nadenken waar we ookalweer heen gingen, maar realiseerde me toen, dat we u echt naar school moesten. Daar had ik al helemaal geen zin in. Ik had alleen zin op in bed te liggen, dicht tegen Louis aan en nergens aan te denken.

    [Sonny komt zo. Eerst de verf uit mijn haar spoelen,. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [is goed]

    | Hi. Het is lang geleden, sorry daarvoor. School was even aan het zuigen, maar ik wil eigenlijk best wel weer doorgaan met dit topic.
    Is er iemand beschikbaar voor Chyra? x |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ben wedergeekeerd van vakantie. Waar kan ik inspringen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Tomlinson.
    Natuurlijk geloofde hij me niet, zoals ik al had gedacht. Al kon hij nu nog een glimlach op zijn gezicht toveren, ik wist dat hij het er niet mee eens was. Ik slaakte een zucht en haalde mijn rechterbeen onder mijn linkerbeen vandaan om terug recht te zitten. Harry reed met de auto de weg op, richting school, waar ik dus nog steeds totaal geen zin in had. Helemaal omdat we waarschijnlijk de ergste straf ever kregen, maar dan alleen omdat we zo ongeveer de eerste twee dagen hadden gespijbeld. Nu kwamen we nog aanwezig voor de laatste uren, ze zouden ons dankbaar moeten zijn. Je leven opofferen voor school is nou niet bepaald leuk. 'Ik heb geen zin...' Mompelde ik toen maar, zodat hij wel tegen me zou blijven praten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oke. Omdat de twee blokuren drama zijn voorbij, ja sorry maar anders klopt de tijd voor Lou en Haz niet, nu is verzorging. De mensen die nog in moten springen. Gewoon naar de les komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Met getuigen lippen en mijn blik strak op de weg, reed ik harder dan toegestaan, de straten door. Mijn ogen vlogen even snel naar Louis en ik kinkte instemmend. 'Ik ook niet Boo.' Gaf ik toe. Ik wilde echt niet. Misschien was ik wel gewoon bang. Bang voor de rest van de wereld en dat ons geheim ooit uitkwam. Bang om Louis te moeten zien flirten met Chyra. Ik draaide de auto de parkeerplaats van school op. Parkeerde hem en zetten de motet af. In plaats van dat ik uitstapten, deed ik de deur op slot, zodat Louis ook niet uit kon stappen en maakte ik mijn riem los. Dit keer was ik degene die over alles heen klom, om bij Louis op schoot te geen zitten. Ik klemde mijn handen in zijn shirt en duwde mijn gezicht in zijn nek. 'Het spijt me. Ik heb nog nooit iemand echt leuk gevonden en het maakt me onzeker. Fluisterde ik. Ik wist dat Louis het niet leuk vond dat ik me zo gedroeg. Maar ik kon er niets aan doen. Ik wilde gewoon dat Louis me perfect vond.

    Sonny Mabel Puckerman
    Liam was begonnen en ik moest mijn gezicht in de plooi houden. 'Dat heb ik al gezegd. Nadat ik de kinderen op bed heb gelegd ben ik in slaap gevallen op de bank.' Zeg ik paniekerig. Ik had genoeg misdaadserie gezien, om te weten hoe mensen reageerde als ze verdacht werden. Ik wiebelde wat heen en wee om het wat
    Meer kracht bij te zetten, maar de bel ging al. Nie dat ik dat erg vond. Alhoewel. We hadden nu verzorging. Wat betekende koken. En echt. Een ei mislukte bij mij nog. Ik had geen geduld voor koken. Ik legde het script weer neer en pakten mijn tas om op te staan. 'Ga je mee?' Glimlacht ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Sonny zegt wat en doet daarna een beetje verdacht, heel zenuwachtig. Ik wilde net reageerde toen de bel al ging. Ik grijns even, de eerste twee uur waren tenminste al voorbij. Nu hadden we verzorging dat werd dus koken, niet dat ik dat erg vond dan kon ik tenminste af en toe wat eten en ik had nu best wel honger. 'Ja ik ga mee' zeg ik met een glimlach en sta op. Ik haal mijn hand even door mijn haar en loop daarna naar de plek waar mijn tas lag. Ik loop weer naar Sonny en glimlach even. 'op naar verzorging' zeg ik en begin al rustig te lopen. Ik vraag me af wat we dit keer moeten maken.

    Rae Jade Parker
    Ik schrik wakker. Fuck fuck fuck. Mijn wekker was niet afgegaan ik had drama gemist. Wacht ik had drama gemist. Oké dat vond ik niet te erg ofzo. Ik was eigenlijk zelfs blij. Ik haatte drama. Ik durfde niets en ik had podium angst. Plus dat was met partners en dat betekende socializen. Daar was ik nog slechter in. Ik pak mijn tas in en smeer snel mijn eten. Ik loop naar boven en kleed me aan. Ik doe een wit topje aan en een donkere spijkerbroek. Dan hoor ik de deur van mij openknallen. Ik voel een ruk aan mijn haar en een schreeuw verlaat mijn mond. Ik val erdoor om en raak de tafel met mijn voorhoofd en ik voel al bloed. 'Waarom lag er geen eten vanochtend op mijnbed.' Schreeuwt hij naar me. Ik probeer op te staan, maar hij duwt me om. Daarom blijf ik maar liggen. 'Ik had me verslapen.' Fluister ik. Mijn vader rochelt op mijn vloer net naast mijn hoofd. 'Dan moet je maar wakker worden je weet wat er nu gebeurt.' Zegt hij extreem rustig. Mijn onderlip begint te trillen en ik sluit mijn ogen. Wacht op de pijn. Ik voel zijn vlakke hand tegen mijn wang en de pijn brand op mijn wang. Ik hou mijn schreeuw binnen maar dan voel ik de vuist tegen mijn arm. Nu schreeuw ik wel. 'Stop asjeblieft.' Smeek ik terwijl ik snik. 'Goed.' Zegt mijn vader. Ik open mijn betraande ogen en voel dan weer een klap tegen mijn wang. Dit werd blauw. Hij loopt weg en ik sta gelijk op en loop naar de spiegel. De kras op mijn voorhoofd bloed en ik probeer hem te stelpen. Ik zie grote afdrukken en mijn arm word nu al blauw net als de plek net naast mijn schouder. Bij mijn sleutelbeen. Ik kijk naar mijn rood opgezwollen ogen en ik pak mijn zakmes. Ik zet het tegen mijn huid, maar ik doe niets. Ik kan het niet. Ik kan het niet tegen mijn huid aan zetten. Niet door mijn vlees heen snijden. Ik klap mijn zakmes in en pak mijn leren jasje die ik aandoe. War zullen mensen wel niet denken. Ik pak mijn tas en loop naar beneden. Mijn vader was nu bezig met zijn eigen eten. Ik rij het huis uit met mijn longboard en rij snel door. Ik droog mijn tranen en kom aan op school. De bel was nog niet gegaan. De les was nog bezig. Ik laat even een paar tranen stromen en snik even. Waarom gebeurde dit allemaal. Ik hoor de bel nu gaan en loop naar verzorging. Gooi mijn longboard in mijn kluisje en Droog mijn tranen. Ik loop als eerste door de deur en leg mijn hoofd op mijn tas zodra ik achterin zit. Ik laat nog een paar tranen lopen en snik even. Haal mijn neus op en droog weer mijn tranen al waren mijn ogen vast bloedrood. Ik steun op mijn arm. Die niet gestompt is door mijn vader. Daarvoor had ik teveel pijn. Ik kon er niet op leunen. Het deed te veel pijn. 
    [Wie wilt er naast Rae zitten? Of met haar praten.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Tomlinson.
    Gelukkig reageerde Harry nog wel, wat betekende dat hij me dus niet haatte of iets anders wat ik in mijn rare gedachten had gehaald. Ik keek toe hoe Harry de auto rustig, of nou ja rustig op zijn manier, parkeerde en de moter sloeg af. Ik wilde mijn hand al naar de portier brengen, maar op het moment dat ik de deur open wilde duwen, hoorde ik een geluidje, wat betekende dat Harry de auto op slot had gedaan. 'Wat -' Maar toen hij zijn gordel losklikte en bij mij op schoot kwam zitten, wist ik half waar dit heen ging. Een rilling gleed over mijn rug toen ik zijn adem in mijn nek voelde. Mijn armen klemde ik om zijn middel en ik tekende cirkeltjes met mijn vingers, waarna ik een vertederd geluidje slaakte. 'Je hoeft geen sorry te zeggen, Hazza, het is al goed. En je hoeft absoluut niet onzeker te zijn, je bent echt geweldig zoals je zelf bent, oké?' Glimlachend drukte ik een kusje op zijn kruin.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Het was dat ik mijn mannelijkheid nog niet helemaal was verloren. Anders had ik nu waarschijnlijk gaan janken. Ik zuchte zachtjes en duwde kort mijn lippen in Louis' nek, voordat ik mijn gezocht eruit haalde en ik mijn neus tegen die van hem drukten. 'Oke.' Zei ik zachtjes en liet mijn handen afdwalen naar zijn gezicht. Ik kuste hen zachtjes en wilde et liefst voor altijd zo blijven zitten. maar het kon niet. 'Tijd om terug enkel beste vrienden te zijn.' Zuchten ik. Het enge war meeviel, was dat Louis en ik altijd al er close waren, voor alleen beste vrienden. Dus niemand zou raar opkijken als we eraan constand aanraakten. Ik drukte nog een keer mijn lippen tegen die van Louis en kroop weer van Zijn schoot af naar mijn eigen kant en opende het portier, om uit te stappen.

    Sonny Mabel Puckerman
    'Misschien mag je wel een pop verschonen.' Grijnsde ik en liep naar Liam het lokaal uit. Nee, we waren bij het koken. Kinderlijke verzorging zou nog komen. Daar zat ik pas echt tegenop. Al kon ik het goed omdat ik, toen Amir nog een baby was ook vaak verzorgde thuis. En da was wel iets lastiger dan een pop. Mijn mobiel trilden en meteen viste ik en uit mijn bh. Het was een sms van Anthony over het feest van vanavond. Mijn voorspelling was dus goedgeweest. Liam zat in het voetbalteam, dus die zou ook wel een bericht hebben gehad. Nu was aan mij de taak, de meiden te regelen. 'Als e nou even zegt wie je, moet doen op de lijst. Zorg ik ervoor dat ze er vanavond ook is.' Grijns ik onschuldig. Ja. Ik wilde gewoon graag weten wie hij had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''