• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Mufinn
    -Louis William Tomlinson Rossi
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah GrayLeave
    - Sonny Mabel Puckerman Mufinn
    - Addison Hedwig Wright Sicam
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    verzorging is bezig.

    IEDEREEN HEEFT EEN SMS VAN ANTHONY, -LEIDER VOETBALTEAM EN BROER SONNY, GEKREGEN, DAT DE AVOND VAN DE RPG EEN FEEST IS BIJ HUN THUIS

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik grijnsde en zoenden Louis vol. Ik trok zijn broek van zijn kont en trok de stof tussen onze lichamen. Voor het gemak nam ik ook maar even meteen zijn boxer mee. Alles bleef bij zijn knieën hangen maar dat was geen probleem. Ik kon nu toch al bij alles. Ik streelde even over zijn heupen terwijl ik hem nog steeds innig zoenden. Zijn huid was zo zacht. Ik duwden mijn heupen weer omhoog en gleden mijn handen weer naar zijn kont. Mijn ademhaling was wat gejaagd en mijn erectie klopten. Een hand gleed naar Louis zijn ballen en deze begon ik zachtjes te masseren. Ik stopte de zoen en keek Louis met grote pupillen aan, terwijl ik mijn heupen iets optilden en met mijn voeten mijn broek naar beneden duwden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn topics. Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb maar het is nogal moeilijk om rpg's bij te houden op vakantie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Ik murmelde een zacht geluidje toen Harry mijn broek uittrok en direct mijn boxer meenam, alles bleef hangen bij mijn knieën, dus schopte ik het zo goed als mogelijk was uit, wat me gelukkig wel lukte. Ik beet zacht in zijn onderlip en slaakte een kreun toen ik voelde hoe een van zijn handen mijn ballen begon te masseren. Het maakte me helemaal gek, Harry maakte me helemaal gek. Mijn ogen pinde ik in die van Harry vast toen hij de zoen stopte en ik merkte hoe hij onhandig aan het doen was onder mij. 'Zal ik je even helpen, dan?' Ik schoof iets naar achter en trok zo zijn broek uit tot waar ik zat, ik schoof weer iets naar voren en kon nu zo zijn broek helemaal uit doen. Mijn vingertoppen liet ik heel even over zijn erectie strelen, waarna ik mijn lippen weer op die van hem drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [maakt net uit. Je kan eenoog inspringen naa de volgende dag.]

    Harry Edward Styles
    Zodra Louis mijn broek uit viel een opgeluchte kreun over mijn lippen. Mijn handen vlogen naar zijn heupen en ik duwde. Zijn onderlichaam tegen dat van mij. Ik hapten weer naar Louis lippen. Mijn erectie schuurde tegen die van Louis en ik kreunde zachtjes. Ik moest echt stiller gaan zijn wilde we geen mensen trekken. Dat als we straks de deur open deden heel des school rond de auto staan.
    [sorry, heb les wisseling.]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 13:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik leunde iets naar achter en legde mijn wijsvinger op Harry's lippen. 'Sssh, niet te hard, hè. Je wilt niet dat de hele school weet dat wij seks met elkaar hebben, of wel soms?' Mijn wijsvinger liet ik afglijden naar zijn nek, waar ik rondjes maakte. Ik zorgde ervoor dat ik net iets beter op Harry lag, op deze wijze dat ik met mijn erectie preceis tegen de zijne aan schuurde, alleen had hij zijn boxer nog aan, maar ik was nog niet van plan om deze uit te doen, tenzij hij het zelf deed. Mijn lippen drukte ik tegen zijn kaak aan, waarna ik mijn lippen steeds hoger werkte en hem uiteindelijk weer vol op zijn mond kuste.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik gromde iets onverstaanbaars en beet op Louis zijn onderlip. Ik trok mijn boxer naar beneden en die bleef net als mijn broek, bij mijn enkels hangen. Als ik namelijk op Louis moest wachten, kon het nog uren duren. Mijn trok Louis aan zijn heupen iets naar voren zodat hij nu op mijn erectie zat. "Niet te hard kreunen hè." Fluisterde ik nog tegen zijn lippen aan, waarna ik zijn heupen iets omhoog duwden en mijn eikel tegen zijn anus aan liet drukken. Op hetzelfde moment dat ik mijn eikel naar binnen duwde: of eerder Louis wat liet zakken duwde ik mijn tong in zijn mond om mijn eigen kreun ook tegen te gaan. Wie zijn idee was het dan ook, om het in de auto te doen op het pakeerterein van het schoolplein.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 13:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Jammer genoeg besloot Harry voor zichzelf om zijn boxer uit te doen, ik had 'm liever nog even wat langer aangelaten. Met een gesmoorde kreun schudde ik langzaam mijn hoofd, waarschijnlijk was dat gelogen en zou zometeen iedereen die nog buiten loopt heerlijk mee kunnen genieten. Op het moment dat Harry mij wat liet zakken, voelde ik zijn tong in mijn mond, vanwege de kreunen natuurlijk. Mijn nagels pinde ik in zijn schouders en een raar geluidje verliet mijn mond. Langzaamaan begon ik, expres, heel langzaam op en neer te bewegen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Mijn adem stokten in mijn keel. Zelfs zo wist Louis het me nog moeilijk te maken. Ik beet even op het punt van zijn tong, om aan te geven dat ik het niet met zijn temo eens was. Zijn nagels die in mijn vel waren gepint deden pijn, maar gaven ergens ook wel een goed gevoel. Ik duwde Louis aan zijn heupen in een keer goed naar beneden, zodat mijn erectie zijn prostraat zou raken. Ik kreunden en duwden mijn tong tegen Louis' geheemelten. Ik ging dit nooit vol kunnen houden, zonder omstanders hun aandacht te trekken. Maar het was geen tijd om me daar nu zorgen om te maken. Dat kwam wel al we klaar waren. Mijn vingers draaide cirkeltjes over Louis heupen en krasten af en toe in zijn huid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Mijn nagels leken steeds verder in zijn huid te zakken, want volgens mij zouden er wel wat bloed zitten als ik ze straks er letterlijk uit zou moeten trekken. Op het moment dat Harry me in een keer naar beneden duwde, wist ik ook zeker dat hij het niet met mijn tempo eens was, wat ik nog wel kon begrijpen. Een kreun verliet mijn mond en ik voelde het werkelijkwaar in mijn tenen, die ik direct erna iets kromde. Om Harry's nagels in mijn huid te voelen, zo af en toe, maakte me alleen maar gefrustreerder, dus begon ik nu wel steeds sneller te bewegen en zorgde ervoor dat mijn tong cirkelde rond die van Harry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    De druk in mijn buik werd groter. Ik voelde mijn huid onder Louis zijn nagels opensplijten, maar ik kon me er niet druk om maken. Louis had de hint begrepen en voerde zijn tempo op. Ik gooide mijn hoofd iets in mijn nek en kreunde zachtjes. Iets wat een raar gehoor gaf, omdat we nog altijd aan het zoenen waren. Mijn rug was iets gehold en mijn ogen dichtgeknepen. Mijn nagel pinde ik harder in Louis zijn vel. Mijn huid platen aan de leren bekleding en mijn adem was gejaagd. ''Harder.'' kreeg ik er uiteindelijk uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Nu kon ik er niet meer tegen, binnen een minuut had ik er dan ook voor gezorgd dat we niet meer aan het zoenen waren en we vrij waren om zo hard te kreunen als we wilden. Hopend dat er geen kinderen meer rond het schoolplein liepen voerde ik het tempo na Harry's bevelen nog wat op, om mijn hoofd in mijn nek te gooien en luid te kreunen. Iets voorzichter trok ik mijn nagels een voor een uit Harry's schouder, waar waarschijnlijk nu wat kleine plekjes zaten, maar voor nu maakte ik me daar nog niet druk om.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Hoe erg ik ook mijn best deed om stil te zijn, het lukt me niet meer. Het was veelte goed om niet te laten horen. Kreunen vielen over mijn lippen en ik hief mijn hoofd iets op om naar Louis te kunnen kijken. Met een hand hield ik stevig zijn heupen vast terwijl mijn andere hand over zijn borstkas streelde. Ik liet mijn hand afzakken en streelden me mijn vingers Louis' erectie waarna ik deze vastpakken. Eigenlijk deed zijn eigen lichaam al het werk al, maar ik zetten er toch meer beweging achter.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Mijn ogen pinde ik in die van Harry op het moment dat ik zijn vingers over mijn borstkas heen voelde strelen, ik murmelde wat woordjes en streelde met mijn wijsvinger zijn oorlel. Ik hapte na adem toen ik zijn hand om mijn erectie heen voelde, ik duwde mezelf iets rechter overeind en steunde met mijn handen vlak onder zijn schouders, waar ik inderdaad wel wat bloed plekjes zag zitten. Een luide kreun verliet mijn hoe ik voelde dat Harry nu nog beter in mij zat en ik had het gevoel dat dit niet meer heel lang zou duren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Toen Louis rechter ging zetten werd de druk op mijn erectie groter en ik kreunden hard. Even was ik van slag af en beet ik hard op mijn lip. Met mijn hand die op Louis' heup lag gaf ik een korter, dieper en sneller tempo aan en ik holde mijn rug. Volgens mij was letterlijk al het bloed uit mijn lichaam naar mijn erectie getrokken zo erg klopte hij. Ik voelde het genot zelfs in mijn tenen. ''Looehhiee.'' Louis zijn naam kwam niet eens meer normaal door het gekreun heen. Mijn hand deed nog altijd zijn best om het louis aar zijn zin te maken, maar ik voelde al hoe al mijn spieren samentrokken. Ik kon niet eens meer wat uitbrengen. Een enorm harde kreun vulde de kleine beslagen ruimte en ik kwam met een geweldig gevoel klaar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''