• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Mufinn
    -Louis William Tomlinson Rossi
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah GrayLeave
    - Sonny Mabel Puckerman Mufinn
    - Addison Hedwig Wright Sicam
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

verzorging is bezig.

IEDEREEN HEEFT EEN SMS VAN ANTHONY, -LEIDER VOETBALTEAM EN BROER SONNY, GEKREGEN, DAT DE AVOND VAN DE RPG EEN FEEST IS BIJ HUN THUIS

[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:44 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    Ik wist nog steeds niet of hij het er helemaal mee eens was, ik kon het er echt niet op uit merken. Een glimlach speelde rond mijn lippen toen ik zijn lippen kort in mijn nek voelde, waarna er al gauw weer wat koude lucht tegen mijn nek werd aangedrukt toen Harry zijn hoofd uit mijn nek haalde en zijn neus tegen die van mij duwde. Ik sloot mijn ogen en kuste hem teder terug, de laatste kus. Voor nu dan. Ik wist zeker dat als deze dag voorbij was en we eenmaal terug in de auto zouden zitten, dat we elkaar dan zouden bespringen. Al hoe wel, ik moest wel weer gewoon thuis slapen. 'Ik hoop dat ik het kan volhouden...' Ik keek toe hoe Harry terug op zijn eigen stoel ging zitten en het portier opende, om vervolgens uit te stappen. Ik slaakte een zucht en ademde een keer diep in en uit, voordat ik ook het portier opende en uitstapte. Op naar de eerste ''echte'' schooldag...

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Edward Styles
    Het was dat ik me nog steeds niet geheel op mijn hemel voelde, anders had ik hem inderdaad heel de tijd willen bespringen. Oke, dat wilde ik nu ook, maar anders. Ik wist niet wat het was. Langzaam ging ik naast Louis lopen en keek even op mijn horloge. We hadden dus als het goed wat Verzorging, n we waren nog niet te laat. Ik had enorm de drang, Louis zijn hand vast te pakken en ik vervloekte het feit dat, dat niet kon. Ik liep het gebouw in, naar het goede lokaal en trok de deur open. Ik probeerde hevig een normaal gespreks onderwerp te verzinnen, maar kwam plots nergens op. En ik had altijd wel wat te vertellen.

Louis Tomlinson.
    Ik merkte hoe Harry naast me kwam lopen en de drang om mijn lippen gewoon op die van hem te drukken was groot, erg groot. Maar we waren op school, de plek waar het niet kon. Het kon eigenlijk alleen als we met zijn tweetjes waren en eerlijk gezegd klonk dat nog best zielig, niemand wist er van af. Ik ademde nog een keertje diep in en uit voordat we het school gebouw in liepen. 'Het komt wel goed, Haz...' Mompelde ik, voordat Harry de deur van het lokaal open trok. Gauw zorgde ik ervoor dat ik gewoon naast Harry kon zitten, hem misschien wel een beetje kon plagen, want hij zag er niet al te vrolijk uit, volgens mij zag ik er zo ook niet uit en het zou dus opvallen als ik ineens heel chagrijning zou doen, dus algauw had ik de meest neppe glimlach ooit rond mijn lippen getoverd. Benieuwd keek ik naar de deur van het lokaal, of Chyra ooit nog eens binnen zou komen.

Harry Edward Styles
    Het warme bad, had mijn spieren hoed gedaan. Maar toen ik ging zitten, voelde ik toch echt de pijn in mijn kont. Ik steunde met mijn ellebogen op tafel en legde mijn hoofd in mijn handenS 'vertel eens wat leuks.' Ik ga echt even iets nodig om die glimlach op mijn gezicht te krijgen. Louis daar in tegen lachte al. Tenminste, zijn lippen. Zijn ogen lachte niet mee. En Ik wilde dat hij echt lachte. Maar ik wist even niet meer hoe, zonder hem te verdacht aan te raken. Best sneu. Want hiervoor kreeg ik hem ook altijd aan het lachen. Mijn buik rammelde en ik zuchten. We gingen straks koken, dus normaal kwam dat goed uit. Maar ik bleef bij mijn stampunt, dat ik minder moest eten. Al zou het koken met Louis wel gezellig worden. Dat was het altijd. Al kon ik misschien beter met Addison koken. Maar dat wilde ik niet.

[ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 6:27 ]

Louis Tomlinson.
    Bijna wilde ik "ik hou van je" door de klas roepen, naar Harry, maar bedacht me toch net op tijd dat -dat niet zo'n hele slimme zet geweest zou zijn. Ik haalde mijn schouders op en de neppe glimlach verdween direct, waarna ik Harry aankeek. 'Wat wil je dat ik vertel?' Normaal was Harry altijd diegene die een gesprek begon, ik had dus niet echt een idee, wat op dit moment ook nog wel logisch was. Zuchtend maakte ik mijn ogen los van Harry's lichaam, om weer gewoon naar de deur te kijken. Zou Chyra ooit nog komen? Ik was vreselijk benieuwd hoe ze er uit zag, ik had niet echt een idee wie ze was en de meeste kende ik toch wel, of de meeste kende mij.

Harry Edward Styles
    Ik zuchten en liet mijn hoofd op tafel vallen. Dit ging ik echt niet trekken. Met alles wat ik wilde zeggen had ik bijgedachten en vroeg me af of het opvallend was. Terwijl we hiervoor ook altijd raren dingen naar elkaar riepen, zoals ik hou van. Iedereen moest dan altijd lachen. Maar nu durfde ik het niet meer. Ik hoorde de deur opengaan, maar was te lui om op te kijken. Pas toen een zware stem de naam van Louis en mij zei keek ik op. De directeur. Meteen slikte ik. 'We hebben jullie gister en vandaag de eerste twee uur gemist. Kunnen jullie me vertellen waar jullie waren?' Angstig schoten mijn ogen naar Louis. 'Uhhm.' Ik was altijd zo goed in smoesjes verzinnen. Mijn hersens kraakten. Maar het enige waar ik aan kon denken was hoe geweldig ik Louis vond. Oke, ik vond verliefd zijn echt stom.

Louis Tomlinson.
    Met een klap belandde mijn hoofd op de tafel, de pijn voelde ik niet eens. Ik had hier zo geen zin meer in. Toen de deur open ging, wilde ik wel kijken, misschien was het Chyra, maar daar ging ik niet van uit aangezien de tweede bel volgens mij al gegaan was. Ik slaakte een verveelde zucht toen het de directeur was, die uiteraard voor Harry en mij kwam, zoals bleek toen hij onze namen door de klas heen riep. 'Waarom wilt U dat weten? Hallo, wij hebben ook gewoon nog een leven naast school, het is niet zo dat ik de eerste dag gelijk netjes hoef op te komen draven. En trouwens, wij waren hier wel gewoon, maar we hadden geen zin in al die zeik leraren, is dat goed genoeg?' Verbazend dat ik nog een hele zin uit mijn mond kon krijgen, keek ik de directeur triomfantelijk aan.

[ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 12:23 ]

Chyra Ambriah Gray
    Terwijl de minuten voorbij kropen bedeelde ik mijn tijd zoals gewoonlijk bij de crackheads naast de school. Hoewel de schunnige hoek naar verspilde drank en joins rook, had ik het één en ander over om aan de grotere jongens te komen. Daarnaast had ik nu drama: een vak voor de toneelnerds en ambitieuze kinderen. ‘Whatsup, Chy?’ Drew drukte een veel te kleffe zoen op mijn lippen, waardoor ik afkeurend achteruit stapte. Dat ik hem in de brugklas leuk had gevonden, betekende niet dat hij speciaal was. ‘Bewaar die pooierpraatjes voor de junks, wil je?’ Ik glimlachte een tikje te vriendelijk voor ik mijn jack dicht ritste en richting de zij-ingang van het gebouw begon te lopen. Met een high gevoel dat door mijn gedachten trok leek drama ineens een stuk minder afschuwelijk.
    Toen ik dan ook, voor mijn doen beleefd, tegen de deur had geklopt - liep ik met een tevreden glimlach het lokaal binnen.
    De ogen van de leraar stonden donker, terwijl deze met een snuivend gebaar naar de enorme klok aan één van de wanden wees.
    ‘Vergeet vooral niet wie u vorige week geholpen heeft met uw.. probleempje.’ Het gezicht van de man kleurde van roze naar rood, voor deze iéts te abrupt in de boeken verdween.
    Met een bedenkelijke glimlach liet ik me vervolgens op één van de lege plaatsen zakken. De directeur voorin het lokaal was me niet eens opgevallen, alhoewel ik me kon voorstellen dat Styles en Tomlinson weer eens iets hadden uitgespookt.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Harry Edward Styles
    Ik giechelde zachtjes en gaf Louis een por. De directeur was er enkel wat minder blij mee. Achter hem zag ik een meisje binnen komen, als ik het goed had, was dat Chyra. Haar gezicht Had ik temineten in het boek gezien. Meteen slikte ik. Dan was zei degene, waar Louis mee naar bed moest.mIk mocht haar nu al niet en snel keek ik de andere kant op. 'Na de lessen, komen jullie naar mijn kantoor. Als jullie er niet zijn, kunnen jullienop een schorsing rekenen.' riep hij kwaad en weg was hij. Ik zuchten en keek naar Louis. Nu ik dacht dat, dat Chyra was en ik wist hoe we eruitzag, was ik best bang. Ze was knap en mijn vriendje moest ermee naar bed. Ik balde mijn vuisten iets. 'is dat niet Chyra?' ik had me naar Louis gebogen en keek naar het meisje achter in het lokaal. Ik wilde Louis zijn reactie zien als hij zag hoe ze eruitzag.

| Ik heb Chy even opnieuw gemaakt, en haar rol staat nu als laatste post in het rollentopic. :] x |

[Wat kan ik doen met Chay of Tyler?]

El Diablo.

[Je kan ze naar verzorging sturen. De les is net begonnen. Sonny en Liam lopen erheen. Chyra is net binnen en zit alleen. Louis en Hazza zitten er ook al alleen samen. Rae zit alleen achteraan alleen.
    Er is niet veel gebeurt denk. Rae is in elkaar geslagen door haar vader en kan je een beetje zien. Ze heeft een kras op haar voorhoofd en rode ogen. Chyra kwam te laat, maar heeft door ketste zeggen tgen de leraar toch naar binnen kunnen gaan en de directeur was er net voor Harry En Louis omdat ze gespijbelt hadden.]

I'm finally back, Finally after a Year break

Tyler Jay Lopez

En toen had je drama gemist.... Niet dat het mij veel boeit, het is maar drama.. Rot vak... Ik trap mijn sigaret uit en loop de school binnen. Ik was denk ik ook al te laat voor verzorging, maar toch. Chay was er vast al, maargoed. Ik zit zo diep in mijn gedachten verzonken dat ik niet doorheb dat ik tegen iemand opbots. Een grom verlaat mijn mond en ik duw geïrriteerd de tweede klasser uit mijn weg. Ik zucht even diep en loop verder. Stomme tweede klassers.. Bijna net zo erg als de brugpiepers als je het mij vraagt. Mhm, ik was dus echt chago in de ochtenden.. Whatever.. Opeens bots ik weer tegen iets aan en een reeks Spaanse scheldwoorden verlaat mijn mond en ik open met een chagrijnige blik de deur. Verveeld loop ik verder door de klas en plof uiteindelijk naast Rae. 'Wat heb jij nou?' fluister ik als ik de kras op haar voorhoofd zie en haar rode ogen.

El Diablo.

Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een kreetje toen Harry me een por gaf en probeerde mijn gezicht zo goed als mogelijk in de plooi te houden. 'Maar meneer, ik kan niet komen na school, want ik moet op tijd thuis zijn.' Helaas had hij de helft volgens mij niet gehoord, want hij was al weggelopen. Verdomme, dan kreeg ik weer ruzie met m'n moeder omdat ik opnieuw te laat thuis was. 'Wat, wie?' Mijn ogen vlogen direct naar het lokaal en zochten het meisje op dat Harry aan wees. Ik kantelde mijn hoofd iets en haalde mijn schouders op. 'Weet je, ik heb geen idee, maar daar kunnen we op een manier achter komen, toch?' Misschien zou het opvallend zijn, maar ach, anders wist ik nooit waarmee ik het bed moest delen. Ik duwde Harry een stukje op zij, waarna ik opnieuw het lokaal in liep en naar het meisje achter in het lokaal toe liep. 'Hoi, jij bent toch Chyra?' Grijnzend keek ik naar Harry, voordat ik plaats nam naast het meisje.

[ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:46 ]

| Drama was toch bezig? |