• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Mufinn
    -Louis William Tomlinson Rossi
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah GrayLeave
    - Sonny Mabel Puckerman Mufinn
    - Addison Hedwig Wright Sicam
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    verzorging is bezig.

    IEDEREEN HEEFT EEN SMS VAN ANTHONY, -LEIDER VOETBALTEAM EN BROER SONNY, GEKREGEN, DAT DE AVOND VAN DE RPG EEN FEEST IS BIJ HUN THUIS

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Hm, nee, dit is precies goed. Anders was mijn moeder misschien heel erg kwaad geworden, of nee dat weet ik wel zeker.' Ik keek toe hoe Harry zijn t-shirt uittrok er even mee ''speelde'' en 'm uiteindelijk om mijn nek heen sloeg en me in zijn richting te trekken. Ik murmelde een instemmend geluidje. 'Ik ook niet, hoor. Verre van zelfs.' Ik slaakte een gilletje toen Harry me de trap opduwde, aangezien ik bijna achterover viel. Zijn t-shirt vasthoudend draaide ik me om, om zo binnen twee seconde bij de badkamer te zijn, waar ik algauw besloot om gewoon het bad vol te laten lopen. Harry's t-shirt liet ik gewoon op de grond vallen, aangezien ik niet verwachtte dat hij het weer opnieuw aan zou doen. Al fluitend begon ik langzaam mijn eigen kleding uit te trekken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik lachte en keek even toe hoe Louis zijn kleding uit begon te doen. Ik schopten mijn schoenen uit en hoefde alleen nog met een simpele ruk naar beneden mijn roek en boxer uit te trekkenZ en dat deed ik dan ook. Ondertussen liep het bad vol en griste ik het badschuim van de rand om een grote klodder in het water te spuiten. Ik ging op de rand zitten. Het enige nadeel van een bad was, dat het altijd even duurde voordat hij vol was. Maar verder was het heerlijk. Dus zodra hij al wat voller zat liet ik me er dan ook meteen inglijden. Uitdagend gooide ik een Han schuim naar Louis en liet me toen snel onder water zakken. De temperatuur was precies goed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Nog wat stuntelend met mijn boxer, moest ik mezelf staande houden aan de badrand om deze ook uiteindelijk uit te trekken. Van Harry kreeg ik heel aardig wat schuim in mijn gezicht, proestend veegde ik het weg. 'Niet meer doen, straks valt het op de grond en als mijn moeder weet dat we hier geweest zijn...' Dan was ik nog lang niet jarig, wat ik sowieso wel niet was, maar toch. Al gauw liet ik me ook in het bad zakken, waar het water werkelijkwaar heerlijk was. Ik zakte iets onderuit, om met mijn hoofd op de badrand te leunen, mijn benen steunde aan de buitenkant van Harry's benen en genietend sloot ik mijn ogen. Het leek wel alsof we nooit op een school hadden gezeten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik trok mijn benen iets op en legde mijn handen op Louis zijn onderbenen en kriebelde zachtjes zijn huid. 'Dan moeten we straks zeker ook de badkuip droog maken?' Grinnikte ik. Ik speelde met het sop en boog me naar voren om een hoopje op Louis zijn hoof te leggen en lief te glimlachen als een klein kind. Mijn vingers gleden weer door het water en mijn tenen kriebelde langs Louis zijn benen. Het probleem met mij en badderen was altijd dat ik nooit wist wat ik moest doen. Ik kon gewoon niet rustig stil zitten en van het water genieten. Ja, als ik alleen en moe was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een zacht instemmend geluidje. 'Jij begrijpt mij.' Een grinnik verliet mijn mond toen ik iets op mijn hoofd voelde en met mijn hand haalde ik het eraf, zonder te kijken wist ik ook wel dat het sop was. 'Harry,' mompelde ik zachtjes. 'Blijf is stil zitten.' Met mijn handen pakte ik zijn handen vast, om hem zo goed als mogelijk, zonder te kijken, om te draaien in het bad en hem uiteindelijk tegen me aan te trekken. Ik opende kort een oog om te zien dat het gelukt was, die ik direct daarna weer sloot. Ik drukte een kusje op Harry's kruin en sloeg mijn armen om zijn middel, om met mijn vingertoppen cirkeltjes op zijn buik te tekenen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Meteen bleef ik stokstijf stilzitten toen Louis dat zei en met veel gestuntel liet ik me omdraaien. Na even gekloot lag ik al snel met mijn rug tegen Louis borst en kroop meteen dicht tegen hem aan. ik ging iets meer op mijn zij zitten en legde mijn hoofd op Louis schouder. Ik genoot van zijn vingertoppen op mijn huid en kriebelde met mijn eigen vingers langs zijn bovenbenen. 'Boo.' Mompelde ik zachtjes. en ik moest mijn nek draaien om naar hem te kijken. Hij zag er echt heel schatig uit zo met zijn ogen dicht. 'Wat denk je dat onze ouders er van vinden?' Ik wist dat mijn moeder het hartstikke leuk voor me zou vinden. Ze vond Louis geweldig en ze had mijn geaardheid allang geacepteerd. Als ik me goed herinnerde had ze zelfs eens gevraagd of ik Louis niets vond. ik had het lachend gegewuift. Maar ik wist niet hoe Louis zijn ouders zouder reageren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Kippenvel verscheen op mijn armen en benen toen Harry met zijn vingers langs mijn bovenbeen streelde. Ik opende mijn ogen en draaide mijn hoofd een klein stukje, zodat ik Harry aan kon kijken. Ik beet kort op mijn lip en zuchte zachtjes. 'Ik denk niet dat mijn ouders het heel geweldig zullen vinden, ze hebben altijd gezegd dat ze zo graag klein kinderen van mij wilde omdat ik volgens hun geweldig ben. Maar ja... Tenslotte zullen ze er wel mee moeten leven, want ik ben hun zoon, gay of niet.' Ja, eigenlijk was ik best wel bang voor hun reacties, vooral voor die van m'n moeder, zij kon nog wel eens wat meer onenigheid veroorzaken dan mijn vader.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik knikte langzaam, maar was blij dat het Louis zijn gedachte over ons niet veranderde. 'Je bent ook geweldig.' Ik wist dat ik Louis zijn ego niet meer mocht strelen, maar het was moeilijk om niet telkens te zegen hoe leuk die wel niet was. Ik sloot mijn ogen en gaapte een keer. Misschien hadden we vannacht toch wat meer moeten slapen. Nee, dat was niet waar. Vannacht was perfect. 'Ze zullen het vast wel begrijpen. Ze weten immers hoe onweerstaanbaar en geweldig ik ben.' Zei ik doodserieus. Maar de glimlach brak al snel door op mijn gezicht.
    Ik vond het altijd leuk om te doen alsof ik een heel groot ego had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik klemde mijn armen beter om Harry's middel heen en zorgde ervoor dat hij iets beter lag, zodat ik hem nog iets makkelijker een klein kusje kon geven. 'Ik vind het altijd leuk als mensen dat tegen me zeggen, maar om het van jou te horen klinkt het toch net iets beter.' Ik slaakte een vertederd geluidje toen Harry gaapte en kriebelde met mijn vingers over zijn huid heen. 'Ik hoop het. Oh, ja, echt wel. Mijn moeder fantaseert al jaren over je.' Ging ik in zijn grapje mee. Al was dit natuurlijk niet waar, maar je wist eerlijk gezegd nooit waar je ouders over dachten. En dat wilde ik eigenlijk ook niet eens weten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Meliourry -> Rossi.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    'Iewl.' Piepten ik en verborg snel mijn hoofd in Louis zijn nek. Al wist ik dat hij een grapje maakte, de gedachten alleen al was vies. 'Blegh.' Ik schudden wilde mijn hoofd waardoor mijn natte krullen heen en weer vlogen. ik gaapte nogmaals en keek Louis vermoeid aan. 'Zullen we uit bad gaan? ik word al een opaatje.' ik duwde mijn hand voor zijn gezicht, waar al lichte rimpels in mijn vingers te zien waren. 'En ik wil geen opaatje worden, ik wil voor altijd jong zijn.' Piepten ik. En ik kon gewoon niet lang tegen stilzitten. Zelfs niet met Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [mijn topics, zou later even reageren]

    [mijn topics]


    Do what people say you can't.

    [Main topics.
    Wat kan ik doen? ]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 11:56 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Okay, I'm back. En ik wil Zayn wel overnemen, dan heb ik direct nog een motivatie om wat meer te reageren. :') Ik ga nu wel even leren. c:]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.