• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Mufinn
    -Louis William Tomlinson Rossi
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah GrayLeave
    - Sonny Mabel Puckerman Mufinn
    - Addison Hedwig Wright Sicam
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    verzorging is bezig.

    IEDEREEN HEEFT EEN SMS VAN ANTHONY, -LEIDER VOETBALTEAM EN BROER SONNY, GEKREGEN, DAT DE AVOND VAN DE RPG EEN FEEST IS BIJ HUN THUIS

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Mufinn, ik heb je berichtje gelezen. Maar het is moeilijk voor mij om te reageren aangezien jij en Rossi vooral op elkaar reageren en in het vorige topic heb ik wel gereageerd. Ik zal meer reageren}


    Physics is awesome

    [Noem me maar gewoon Lieke, ik haat het als mensen me bij m'n username noemen. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Een zachte lach verliet mijn mond, waarna ik met mijn hand over Harry's natten krullen streelde. 'Maar dan wel een schattig opaatje,' ik drukte een lief kusje op zijn neus, voordat ik hem optilde en aan de andere kant van het bad terug neer zette. 'Je bent heel licht, Hazza...' Anders zou ik hem niet zo op kunnen tillen. Ik duwde mezelf omhoog en stapte uit het bad, de mat op. De stop trekte ik uit het bad en het water liep langzaam leeg, fluitend pakte ik uit de kastjes twee handdoeken, waar ik eentje op Harry's legde. Met de andere handdoek begon ik mezelf af te drogen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    morissete, ik vind het prima als je Zayn overneemt, graag zelfs.
    Eyes, snap ik best. Maar we zijn de enige die überhaupt reageren, dus we konden niet echt anders. Daarbij zijn er nog meer personages, waar je wat mee kan. Puck stond ook al op het schoolplein bijvoorbeeld. Maar ik zal er op letten. ;3

    Voor iedereen die wil weten hoe ze in kunnen springen. De volgende dag is aangebroken en iedereen heeft drama. Dus gewoon weer naar de les.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Is het goed als Julia te laat komt bij Drama omdat haar auto zeg maar is ontvoerd?}


    Physics is awesome

    [prima ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    'Bijna.' Grinnikte ik. Ik wist niet hoeveel ik weegde, maar vast niet zo licht als een veertje. Ik volgde Louis voorbeeld en stapte het bad uit. Met de handdoek die hij me gegeven had begon ik mezelf af te drogen. Eindigend bij mijn haar. 'Ik had nu immers geen föhn en de tijd om mijn haar goed te doen. 'En nu wil ik kleding van jou.' Opperde ik, toen ik droog was. Vanochtend had hij mijn kleding aan en nu werden de rollen even omgedraaid. Want echt niet dat ik dat vieze hoopje kleding nog aan ging doen. Ik was erg gesteld op mijn hygiëne.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry kwam ook het bad uit en ik klemde de handdoek om mijn middel heen. 'En als ik je die nu niet wilt geven, hè, dan moet je wel die kleding terug aan doen.' Grinnikend wees ik naar het hoopje kleding van hem wat op de grond lag. Ik drukte een kusje op zijn lippen, voordat ik vrolijk naar mijn kamer toe liep. Ik opende de kamerdeur, liep naar mijn kledingkast en schoof deze open. Natuurlijk kreeg Harry wel wat kleding als hij dat zo graag wilde. Fluitend pakte ik gewoon wat random dingen uit de kast, het boeide me vandaag niet zo heel veel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [hoe kan ik inspringen met Liam?]

    [Waar kan ik inspringen met Chayenne?]


    El Diablo.

    [gewoon naar de les gaan.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [gewoon naar de les gaan.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Btw, xAmnesia goes Sicam]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 11:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    harry Edward Styles
    'Dan zit jij heel de dag opgescheept met iemand die naar seks ruikt!' Ik pakte het hoopje kleding en liep achter Louis aan om het in zijn gezicht te duwen. Het rook muf en was vochtig van de condens in de badkamer. 'Of ik ga naakt.' Ik liet de kleding op de grond vallen en ging in kleermakerszit op het bed zitten. 'Maar. dan gaat iedereen vragen waarom en waar mijn kleding is. En ik weet niet of ik wel kan liegen hoor?' Natuurlijk kon ik liegen. Ik kon liegen als de beste. Maar daar kreeg ik geen kleding mee. Uitdagend keek ik naar Louis die voor zijn kast stond. 'Maar, er is wel een voordeel. we hebben vandaag visualisatie en gaan we model tekenen.' Meteen sprong ik op het bed en ging ik in een rare pose staan. 'Dan sta ik daar. en dan moeten mensen twee uur lang naar me kijken.' ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een kreetje toen Harry zijn kleding in mijn gezicht duwde en gauw duwde ik deze van me af. Het was inderdaad niet bepaald schoon. 'Hm, dan kan ik je wel veel makkelijker pesten tijdens de lessen en dan moet je weer uitleggen wat er is gebeurd als de les is afgelopen.' Een grinnik verliet mijn mond, waarna ik mijn schone boxer vast pakte en deze aantrok. Mijn rechterhand belandde op mijn voorhoofd en ik schudde mijn hoofd. 'Dan word iedereen spontaan geil als ze je zo zien, dus ik weet niet of je dat wilt. En een horde meisjes kan nog wel eens achter je aankomen, maar ik heb je toch liever voor mezelf.' Ik pakte een boxer uit de kast en gooide deze naar zijn hoofd. 'Alleen weet ik niet of je er leuk uit zal zien, aangezien jij toch net iets groter bent dan mij...' Ik paste Harry's kleding omdat ik kleiner was als hem, maar hij was een stukje groter en dan leek het net alsof alles te klein voor hem was, wat ook zo was, natuurlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you