• Mijn ouder zijn een weekendje weg, ze zijn vrijdagochtend weggegaan en komen over ong een half uur terug. Ik moest voor de paarden zorgen, mijn zus voor het huis.
    Raad eens wie er in het afgelopen uur nog even de afwas moest doen, de aanrecht en de tafel opruimen en schoonmaken, de vuilnisbak legen, het tostiapparaat wegbergen en de kamer opruimen?
    Juist ja, ik. Want mijn zus, tja, die had betere dingen te doen dit weekend, dus heeft ze alles maar laten staan. Gr%#@h&*#@$#.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ken het gevoel (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Wat een kutwijf.


    26 - 02 - '16

    Als ik jou was had ik het gewoon laten staan. Heel aardig van je, daar niet van, maar het was gewoon je werk niet. Krijgt die zus van je flink op haar donder. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Als ik jou was had ik het gewoon laten staan. Heel aardig van je, daar niet van, maar het was gewoon je werk niet. Krijgt die zus van je flink op haar donder. :Y)


    Dat krijgt ze sowieso wel, maar ik ben niet uit op wraak. Ik wil gewoon dat mijn ouders wel thuiskomen in een schoon huis.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nym schreef:
    Als ik jou was had ik het gewoon laten staan. Heel aardig van je, daar niet van, maar het was gewoon je werk niet. Krijgt die zus van je flink op haar donder. :Y)


    Inderdaad. Als jullie het zo hadden verdeeld, had je gewoon kunnen zeggen dat het duidelijk niet jouw schuld was. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmmm waarom klinkt dat toch zo bekend!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Junns schreef:
    (...)

    Dat krijgt ze sowieso wel, maar ik ben niet uit op wraak. Ik wil gewoon dat mijn ouders wel thuiskomen in een schoon huis.

    Wauw, je bent een veel beter persoon dan mij.


    -

    Ach gewoon zeggen joh :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nym schreef:
    Als ik jou was had ik het gewoon laten staan. Heel aardig van je, daar niet van, maar het was gewoon je werk niet. Krijgt die zus van je flink op haar donder. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nym schreef:
    Als ik jou was had ik het gewoon laten staan. Heel aardig van je, daar niet van, maar het was gewoon je werk niet. Krijgt die zus van je flink op haar donder. :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vervelend, ik zou het er met haar over hebben.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.