• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Mufinn
    -Louis William Tomlinson Rossi
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah GrayLeave
    - Sonny Mabel Puckerman Mufinn
    - Addison Hedwig Wright Sicam
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

verzorging is bezig.

IEDEREEN HEEFT EEN SMS VAN ANTHONY, -LEIDER VOETBALTEAM EN BROER SONNY, GEKREGEN, DAT DE AVOND VAN DE RPG EEN FEEST IS BIJ HUN THUIS

[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:44 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    Een grijns verscheen rond mijn lippen toen ik hoorde dat hij mijn naam nog amper uit kon spreken, wat voor mij een heel goed teken was. Op het moment dat ik merkte dat Harry aan zijn hoogtepunt zat, hield ik het zelf ook niet lang meer. Zijn hand om mijn erectie en zijn kreunen die ik met elke seconde wel harder leek te horen, maakte voor mij ook het feit dat ik met een schreeuw klaar kwam, waarschijnlijk zat er iets tussen wat op zijn naam moest lijken, maar veel zinnigs kwam er niet. Hijgend liet ik mezelf boven op Harry vallen en drukte mijn gezicht in zijn nek, om een klein kusje er te drukken. 'Ik hou van je...' Mompelde ik zachtjes, maar wel verstaanbaar.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Edward Styles
    Hijgend sloot ik mijn ogen en moest ik snel bedenken waar ik mijn hand aan af ging smeren. Echt niet dat, dat aan de bekleding van mijn auto was namelijk of aan mijn kleding. Ik sloot mijn andere arm stevig rond Louis heen en zuchten genietend. "Ik ook van jou." Fluisterde ik, waarna ik mijn vingers maar aflikten. Echt lekker was het niet. Maar ik had niet echt een keuze. En het was van Louis. Zachtjes kuste ik Louis slaap, terwijl mijn borstkas nog altijd als een bezerende heen en weer ging. Heel de auto rook naar Zweet en seks en zelfs de ramen waren licht beslagen. Ik sloot mijn ogen weer en en genoot van het moment. Ik was het niet gewent om nog even te kunnen nagenieten van de seks. Het was altijd seks en wegwezen. Maar dit was veel beter en her kon ik wel aan wennen.

Louis Tomlinson.
    Na een paar minuten zo te hebben gelegen kreeg ik het uiteindelijk toch nog best wel koud, ondanks het feit dat Harry zijn armen helemaal om me heen had geslagen. Ik murmelde een paar zachte woordjes en haalde toen mijn hoofd uit zijn nek, om hem aan te kijken. 'Zullen we douchen? Mijn moeder is nu niet thuis, dus...' Dat leek me sowieso veel verstandiger dan te laat komen en ook omdat we anders niet zo heel erg fris roken en we misschien wel wat vragen kregen. Ik drukte een liefdevol kusje op Harry zijn lippen en maakte van mijn handen twee vuisten, om ze daarna op zijn borstkas te zetten en mijn handen er op te plaatsen, zo kon ik ongestoord naar Harry blijven kijken.

Harry Edward Styles
    Ik knikten langzaam. Dan hoefde we tenminste ook de auto niet uit. Maar eerst kuste ik Louis nog een keer. Ik kneep mijn ogen even stijf dicht, waarna ik hem weer aankeek. "En waarom zijn we dan niet meteen naar jou huis gegaan?" Vroeg ik ligt grijnzend. Want ondanks dat de auto weer eens wat anders was, -tussen Louis en mij tenminste en al die meiden warmer ik on de auto geneukt had niet meegerekend. Lag een bed toch lekkerder. Ik gaapte en schudden Louis iets heen er weer hij moest wel eerst van me af.

Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een verontwaardigd geluidje en schudde mijn hoofd. 'Omdat ze altijd pas rond negen uur weggaat, naar haar werk en ik weet zeker voordat we daar zijn dat het dan al neger uur is geweest. En vond je het niet veel spannender in de auto? Of lig je toch liever vast gebonden aan een bed?' Een ondeugende grijns verscheen rond mijn lippen en ik drukte een kusje tegen zijn kaak, om me daarna van hem af te rollen. 'Dus, als je even lief mijn kleding aan geeft, dan hoef ik nog niet overeind te komen, is dat een deal?' Ik murmelde een geluidje erachter aan en sloot genietend mijn ogen.

[Mijn Topics ben oo vakantie dus reageer n de vakantie pas :)]

I'm finally back, Finally after a Year break

Harry Edward Styles
    Snel schut ik mijn hoofd. Een keer vastgebonden worden was leuk. Maar ik had liever dat ik gewoon al die tijd aan Louis kon zitten, zoals nu. "Lui persoon." Grijns ik en krijg het meteen koud als Louis ban me af gaat. Ik gris als eerst Louis shirt van de achterbank en gooi deze lagend naar zijn hoofd. Snel pak ik ook mijn eigen shirt en trok deze over mijn hoofd. Mijn broek hing nog steeds op mijn enkels vanwege mijn schoenen, dus die kon ik makkelijk optrekken. Ik rekte me uit en zetten mijn stoel weer goed. Ik rekte me een keer uit en keek naar Louis. Mijn moeder zou me vermoeden als ze er achter kwam dat ok de eerste twee schooldagen afgespiegeld had. Maar Louis was het waard.

Louis Tomlinson.
    'Ah, jammer, ik had je graag nog een keer vast willen binden,' mompel ik als Harry met zijn hoofd nee schud. Als Harry mijn t-shirt naar me toe gooi, trek ik deze snel aan, dat is al iets warmer. Ik keek toe hoe Harry de stoel goed zette en slaakte een kreetje. 'Krijg ik ook nog mijn broek en boxer, of moet ik de hele dag zo rond blijven lopen? Ik weet zeker dat vele dat niet erg zullen vinden.' Een grinnik verliet mijn mond en ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. Ik had eigenlijk totaal geen idee hoe laat het zou zijn en was dan ergens ook nog best wel bang dat mijn moeder thuis zou zijn, want wat als dat echt zo was, dan zou ze me letterlijk vermoorden omdat ik niet correct in de lessen zat.

Harry Edward Styles
    weeral schudden ik mijn hoofd grijnzend. ''Ik vind het wel prima zo.'' Ik wist toch wel dat Louis niet naakt ging rondlopen. Dat deed alleen ik. Toch gaf ik hem uiteindelijk zijn broek en boxer en drukte ik nog een kusje op zijn lippen. Ik klikten mijn riem vast en starten de auto weer. de cijfertje van de klok lichten op en het was al half tien. We konden dus gaan, Louis kon zich onderweg wel aankleden.Ik reed het parkeervak uit en zag dat het schoolplein vrijwel leeg was. Wij even mazzel. Of we hadden iedereen weg gejaagd. ik reed langzaam de parkeerplaats af en keek uit mijn ooghoeken naar Louis, waarna ik me toch echt op de weg concentreerden. Op naar een douche.

Louis Tomlinson.
    Uiteindelijk was Harry toch wel zo lief om me even mijn boxer en broek aan te geven, snel trok ik mijn boxer aan. Ik slaakte een gilletje toen Harry begon te rijden, dan deed ik er zeker een half uur over voordat ik mijn broek aan had. 'Harry,' gromde ik, vanachteren liet ik mijn hand even naar voren gaan, waar ik aan zijn krulletjes trok, voordat ik me weer focuste op mijn broek. Na, iets wat voor mij jaren leek te duren, had ik dan eindelijk mijn broek aan. Ik gespte de riem dicht en klom over alles heen, om weer terug aan de bijrijdersstoel te zitten. Ik hoopte echt zo hard dat mijn moeder niet thuis zou zijn.

Harry Edward Styles
    Ik lachten even. en schudden mijn hoofd toen Louis aan mijn krullen trok. Wat had iedereen toch altijd met mijn haar. Ik keek even naar Louis toen hij tussen de stoelen heen kroop en op de bijrijdersstoel ging zitten. Ik keek hem even grijnzend aan en richten me weer op de weg. Op mijn gemak, maar toch wel met aardig wat snelheid reed ik de straten door, naar Louis zijn huis. Ik was er zo vaak geweest, dat ik het nog met mijn ogen dicht kon vinden. Ik zetten de radio aan, waar one way or another doorheen knalden. Als automatisch begon ik mee te zingen en tikten mijn vingers op het stuur. Ik hield van muziek. Het maakt me altijs vrolijk. Ik moest stoppen voor het stoplicht en ik keek even vrolijk naar Louis en lachte mijn tanden bloot. Louis maakte me ook vrolijk.

Louis Tomlinson.
    Harry drukte de radio aan en vrolijk neuriede ik mee met het liedje dat op de radio kwam. Ik moest er wel voor zorgen dat ik vanmiddag even naar huis ging, want mijn auto had al een tijdje op de hoek gestaan bij school... En wie weet vond iemand het leuk om 'm straks te jatten. Na een paar minuten kwamen we uiteindelijk aan bij mijn huis, waar gelukkig mijn moeders auto niet meer stond. Een opgeluchte zucht verliet mijn lippen en glimlachend keek ik naar Harry. Toch weer een zorg minder, nu snel douchen en dan in prin cipe weer terug naar school...

Harry Edward Styles
    Ik drukten mijn lippen op Louis' neus toen hij opgelucht zuchten. Hij was duidelijk ergens bang voor geweest ouzo. Waarschijnlijk omdat hij zich afvroeg of er nog iemand thuis was. Ik sloeg de auto af en trok de sleutel uit het contact. Ik klikte mijn riem los en stapten de auto aan. Mijn kleding zat totaal niet lekker meer en ik had nog meer spierpijn dan eerst. Ik rekte me even uit en gooide het portier dicht. Ik was blij dat we eerst gingen douche, want anders had ik me heel de dag vies gevoeld. `en nu kon ik gewoon wat kleding van Louis jatten. Al zou ik me daar wel in moeten wurmen. ik speelde met de sleutels in mijn handen en wachten op Louis.

Louis Tomlinson.
    Een giechel verliet mijn mond toen Harry een kusje op mijn neus drukte, hij parkeerde de auto en stapte uit. Gauw klikte ik mijn gordel los, om het portier open te gooien en uit te stappen. Met een klap sloeg ik het portier weer dicht, pakte Harry's hand en liep met hem naar de voordeur. Uit mijn kontzak vist ik de huissleutel, eenmaal in het slot draaide ik deze een keer om en met mijn voet trapte ik de deur open. Ik zette een paar stappen over de drempel en bleef staan. 'Mam? Iemand thuis?' Gelukkig kreeg ik na twee minuten nog steeds niets te horen, dus trok ik Harry mee naar binnen en trapte de deur weer dicht met mijn voet. 'Dus, nu zijn we weer alleen...' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en drukte een kusje op Harry's lippen.

Harry Edward Styles
    Het bleef stil in het huis toen Louis riep of er iemand thuis was. Ik lachte even en kuste hem kort terug. ''Is dat niet goed dan? Ik wil best wat mensen bellen en uitnodigen hoor.'' Grijnsde ik en kuste hem opnieuw. Ik duwde Louis verder de gang in. ''Maar dan wil ik wel eerst douche. Want ik voel me vies'' Concludeerde ik en trok mijn shirt al over mijn hoofd. Ik rolde mijn shirt op en pakten de uiteindes beet om mijn shirt om Louis zijn nek te hangen en hem zo naar me toe te trekken. ''Zelf vind ik het namelijk niet zo erg om alleen met je te zijn hoor.'' grijnsde ik en kuste hem opnieuw, waarna ik hem de trap op duwde, naar de douche.