• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    I'm a strange human being, I guess.. Don't hate me. T_T

    I don't hate you :3 En ach, het is jou leven, dus doe lekker wat je wilt :Y)

    Michonne schreef:
    (...)

    Mitchell is een beetje ouderwets in relaties haha.
    Vroeger deed ik het ook altijd hoor, maar toen had ik gewoon slechte seks.

    Danku :Y)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 0:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, auwtch. x'D Mijn vriend doet het goed, hoor. Het is ook niet dat het anders niet lekker is of ik niet kom ofzo zoals ik al zei, maar ik vond dit gewoon een totaal nieuw iets en ik vroeg me af of meer mensen dat ooit hebben gehad/wat jullie er van vinden.

    Ik zou me doodschamen als ik opeens aan iemand anders zou denken. Maar goed, ik ben op dat soort dingen echt ouderwets.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou me doodschamen als ik opeens aan iemand anders zou denken. Maar goed, ik ben op dat soort dingen echt ouderwets.

    Yep, I figured. :Y)


    ars moriendi

    Lol ik weet niet eens waar ik aan denk tijdens de seks :'D


    -

    Apocalyptic schreef:
    Fantaseren jullie heel af en toe over een andere man/vrouw tijdens de seks?


    Nope. Dat het kan, kwam wel eens in me op, maar ik zou het echt niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen.
    70% is trouwens best wel veel, weet niet waar je het vandaan haalt, maar hoop dat het niet klopt.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Nope. Dat het kan, kwam wel eens in me op, maar ik zou het echt niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen.
    70% is trouwens best wel veel, weet niet waar je het vandaan haalt, maar hoop dat het niet klopt.

    Hier bijvoorbeeld. Zijn meer artikels over geschreven though.


    ars moriendi

    i used to do it though...
    maar met mijn huidige vriend geen last van. vind het ook niet raar ofso.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hier bijvoorbeeld. Zijn meer artikels over geschreven though.


    Hmm, interessant. Maarja, ik denk dat het per persoon verschilt.
    Lol, de paar exen die ik heb zijn niet bepaald knapper dan mijn vriend en mijn vriend heeft geen ex. ;P
    Dus fantaseerde jij over je ex? xD


    You are beautiful, you are love.

    Hey, dat zijn Duitsers. Die mag je niet vergelijken met Nederlanders :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hey, dat zijn Duitsers. Die mag je niet vergelijken met Nederlanders :Y)


    We zijn allemaal Germanen :Y)...Nederland hoorde ook tot het Germaanse Rijk (puh)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DarkSavior schreef:
    Hey, dat zijn Duitsers. Die mag je niet vergelijken met Nederlanders :Y)

    Ik heb Duits bloed. D: Maybe that explains..


    ars moriendi

    Unsun schreef:
    (...)

    We zijn allemaal Germanen :Y)...Nederland hoorde ook tot het Germaanse Rijk (puh)

    Dat klopt, maar we zijn geen bierzuipende, overgewichtige, oktorberfest vierende idioten :Y)

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik heb Duits bloed. D: Maybe that explains..

    Heb ik ook en ik heb nergens last van :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat klopt, maar we zijn geen bierzuipende, overgewichtige, oktorberfest vierende idioten

    Heb ik ook en ik heb nergens last van :Y)


    Aan je eerste reactie te zien maak ik op dat ik iets meer op heb met Duitsland dan jij, haha. (krul)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)

    Aan je eerste reactie te zien maak ik op dat ik iets meer op heb met Duitsland dan jij, haha. (krul)

    Vast vanwege voetbalteams. Maar nee, ik heb niks tegen Duitsland hoor ;p Dat zou gemeen zijn tegenover mijn Oma en Tante. Ik vond het alleen grappig om te zeggen, ghehehe.
    Maar goed, Duitsers en Nederlanders kun je alsnog niet vergelijken. Andere normen en waarden, blik op het leven, dat soort shit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had het bij het zoenen, alleen dacht ik dan: Laat hem alsjeblieeeeft ophouden, dit is echt drie keer niks. :')
    Bah. Hij kwijlde altijd. D:

    Doet me toch weer denken aan een scharrel van twee jaar geleden, hij had echt de mond en tong van een god. :'D Jammer genoeg klikte het verder niet zo, maar hij kon fantastisch zoenen.

    Ik heb trouwens wel dat ik altijd naar andere mannen blijf kijken, op de een of andere manier wil mijn brein maar niet onder ogen zien dat ik aan één jongen genoeg heb. ;x


    "Well, well. Look who we've got here!"