• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    danielle eva grand

    'Fout antwoord, schat. ' fluisterde hij opeens met een heze stem in mijn oor. Ik schrok me kapot, omdat ik totaal niet in de gaten had gehad dat hij achter mij was komen staan, een rilling ging over mijn lijf heen toen hij dat zei in mijn oor, ik kon er gewoon heel slecht tegen als iemand in mijn oor fluisterde. Hij tork me ineens onverwachts op de grond. 'Had je niet moeten doen ' zei hij grijnzend tegen mij en ging op me zitten zodat ik niet weg kon. ''Zou je misschien alsjeblieft van mij af willen gaan, dit ligt namelijk niet echt bepaald lekker met dat zware lijf op mijn lijf' zei ik tegen hem en voordat ik er erg in had plaatste hij zijn handen op mijn buik en begon me te kietelen en als ik ergens niet tegen kon was het wel kietelen. Ik begon te giechelen en ik trok mijn lichaam in een kronkel. ''Stop stop' lachte ik en probeerde zijn handen weg te krijgen.

    Christopher James Verez.

    Ik begon te grijnzen en ging door. 'Stop..stop!' Begon ze en ik stopte heel eventjes en boog me voorover naar haar gezicht.
    'Neem het terug.' Begon ik met een halve grijns.
    'Oh, en beken maar dat ik de meest sexy, lieve en aantrekkelijkste persoon ooit ben.' Mijn stem klonk speels en ik knipoogde.
    'Ga je gang.' Zei ik toen en begon mijn vingers grvaarlijk dreigend te bewegen oo haar buik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    danielle eva grand

    Hij stopte even met kriebelen en boog zich voorover naar mijn gezicht. ''Neem het terug' begon hij met een halve grijns. ''Oh en beken maar dat ik de meest sexy lieve en aantrekkelijkste persoon ooit ben' zei hij speels en knipoogde. ''Ga je gang' zei ik tegen mij terwijl hij zijn vingers op mijn buik hield. Ik keek hem even aan. ''Oke je bent liever dan zusje, maar dat laatste ga ik niet zeggen, want ik mag niet liegen van mijn mama'' zei ik speels en probeerde om onder hem uit te komen. ''Je vond me toch zo'n jonkie, durf je dan wel om tegen kleinere mensen dan jezelf zo te doen, beetje zielig vind je niet, oh en zou je nu alsjeblieft van me af willen gaan, je word een beetje zwaar namelijk'

    Christopher James Veréz

    Ik stopte even met mijn vingers en luisterde naar wat ze zou zeggen. ''Oke je bent liever dan zusje, maar dat laatste ga ik niet zeggen, want ik mag niet liegen van mijn mama'' zei ze speels en probeerde onder me uit te komen te komen maar ik klemde haar benen zachtjes vast.
    ''Je vond me toch zo'n jonkie, durf je dan wel om tegen kleinere mensen dan jezelf zo te doen, beetje zielig vind je niet, oh en zou je nu alsjeblieft van me af willen gaan, je word een beetje zwaar namelijk." Ik haalde mijn wenkbrauw op en ik keek haar aan waarna ik van haar af ga. "Nevermind." zei ik gewoon heel droogjes en ging bij het raam zitten en pakte mijn telefoon te voor schijn.
    "Ga je mee? Of blijf je hier?" vraag ik dan aan haar. "Ik ga even naar mijn kamer."


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    danielle eva grand

    Hij haald even zijn wenkbrauw op en keek naar me, terwijl hij van me af stapte ''Nevermind' zei hij droogjes en ging bij het raam zitten om vervolgens zijn telefoon te voorschijn te pakken. Ik zuchte opgelucht, ik kon weer normaal bewegen, hij was sterker dan ik verwacht had. Ik keek hem even aan, ik kreeg af en toe echt geen hoogte van hem, het ene moment was hij heel uitdagend en het andere moment, deed hij juist heel nonchalant. ''Ga je mee, of blijf je hier, ik ga namelijk even naar mijn kamer'' vroeg hij aan mij. Ik stond op en trok mijn kleren even recht. ''Ik ga wel even mee, ik weet niet wat je op je kamer gaat doen, maar ik heb hier eigenlijk toch niet echt veel beters te doen'' zei ik tegen hem en liep alvast naar de gang toe.

    (het is hier dood:( )

    [Ja, inderdaad. Wel jammer. Ik wacht eigenlijk nog op een reactie van Sourir...]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ( I'm really sorry! Ik probeer vanaf volgende week wat meer te reagerm in de weekenden. Vandaag lukt het me niet xo)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (...)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Christopher James Verez

    Ik glimlachte zwak en knikte. 'Kom dan maar mee.' Zei ik en samen liepen we naar mijn kamer, onderweg had ik haar nog een paar dingen gevraagd. Gewoon wat simpele dingen zoals haar afkomst, familie en doel. Ik was wel benieuwd naar wat ze allemaal te vertellen had. Ondertussen kwamen we al in onze gang terecht en pakte ik de sleutel die AJ aan me had gegeven . Ik stak hem in het slot en draaide de deur open. Met mijn habd tastte ik de muur af opzoek nssr het lichtknopje. Toen het licht aansprong was ik verbaasd. Mijn hele kamer was ingericht inclusief de dingen die mama en papa ons hadden gestuurd. Foto's gingen er aan de muur, mijn prijzen in de glazenkast. Alles was op zijn plek encik glimlachte. In het midden hing een foto van mij AJ en Chara. Ik zuchtte op de andere foto's stond ze dan weer niet.. die waren allemaal later genomen. Ik klopte naast meneer op bed waarna ik me achterover liet vallen .


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    danielle eva grand

    Toen we samen naar zijn kamer liepen vroeg hij me nog wat dingen zoals mijn afkomst, familie en doel. ''Nou waar zal ik beginnen, ik heb een braziliaanse moeder en gewoon een amerikaanse vader, vandaar ook dat ik een licht tintje heb, ik ben jammer genoeg enigskind, ik had er heel graag nog wel een broertje of zusje bij gehad, maar helaas mocht dat niet zo zijn. Ik word af en toe gek van het bemoei van mijn moeder, dat roken niet goed voor me is, dat ik niet zo veel mag uit gaan blablabla, gelukkig is mijn vader niet zo streng, en mijn doel is om professionele danseres te worden, en mijn leven gewoon helemaal goed op de rails te krijgen, geen gezeik meer met jongens, gewoon alleen mezelf, ik heb aan mezelf genoeg, en ik weer dat ik alles in mijn eentje kan. We liepen zijn kamer in en hij keek wat rond, volgens mij had zijn zus zijn kamer een beetje opgeknapt. ''Mooie foto's hangen in je kamer'' Hij liet zich op zijn bed vallen en klopte naast zich, waardoor ik er maar vanuit ging dat ik naast hem mocht gaan liggen. Ik liet me ook op het bed vallen en staarde naar het plafond. ''Damn ik heb echt zin om uit te gaan''

    Heey,

    Ik heb de laatste tijd veel persoonlijke problemen gehad en had dus geen zin/ geen tijd en geen fut om iets te posten. Ik ga dat vanaf nu wel weer doen, maar ja dat jullie een beetje weten wat er aan de hand is...]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Er is niet veel gebeurd in de tijd dat je weg bent geweest. Eigenlijk niets belangrijks.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Alexandra Mary Skylar.
    Ik zag vanuit mijn ooghoeken hoe Austin naar me toe liep en achter me kwam staan. Ik was veel kleiner dan hij, waardoor hij makkelijk over me heen kon kijken. 'Een schoonmaak hok. Wauw,' zei hij en keek even naar me. Met een droog gezicht knikte ik. 'Yup, wat een ontdekking.' Zachtjes lachte ik. 'Niet heel spannend dus,' zei hij en ik knikte. Hij keek weer naar binnen en ik kuchte even, de sterke schoonmaak geur drukte zwaar op mijn longen. 'Dit schoonmaak hok ruikt hetzelfde als bij mij thuis. Als mijn moeder de grote schoonmaak heeft gehouden, eens per maand,' zei hij. Ik grinnikte even. 'Wauw, dat je moeder dat zo vaak doet,' zei ik. 'Mijn moeder doet dat maar eens per half jaar.' Ik sloot de deur weer en zag dat hij zijn hoodie nog altijd in zijn hand hield. Het was hier kouder dan in de woonkamer, maar nog steeds erg warm. Wat zouden de rekeningen hier enorm hoog zijn. 'Kom, dan lopen we weer verder,' zei ik en begon weer te lopen. Een paar gangen verder liep ik weer naar een deur. 'Wat zou hier achter zitten?' vroeg ik en trok grijnzend mijn wenkbrauwen op.


    Austin Luke Woodstock.


    Ze grinnikte toen ik zei dat mijn moeder elke maand een grote schoonmaak hield. Ik grinnikte zelf ook. 'Wauw, dat je moeder dat zo vaak doet' zei ze. 'Mijn moeder doet dat maar eens per half jaar' vervolgde ze en ze sloot de deur. 'Ach' bracht ik alleen maar uit. Mijn moeder had geen baan. Niet zo zeer dat ze er niet een kon krijgen maar ze had hem niet nodig. Mijn vader deed wat voor de kost. En soms hielp ik hier en daar met wat klusjes in huis, als mijn moeder het niet alleen kon. We liepen een paar gangen verder, waarna ze naar een deur liep. 'Wat zou hier achter zitten?' zei ze grijnzend en ze trok haar wenkbrauwen op. 'Er is maar één manier om daar achter te komen.' zei ik en ik legde mijn hand op de deurklink. Ik wiebelde even grijnzend naar haar met mijn wenkbrauwen en deed de deur open. Ik keek erin, maar zag niet veel. Eigenlijk zag ik helemaal niks aangezien het helemaal donker was. Ik bracht mijn lippen naar haar oor een fluisterde: 'Misschien is het een zwart gat waar je nooit meer uitkomt als je erin gaat'. Ik grijnsde, wat ik best veel had gedaan, maar acht. Ik keek haar aan en taste naar een licht knopje. Ik had he gevonden en klikte het licht aan wat de kamer verlichte en je alles kon zien.


    Nyan schreef:
    Adam Elias McDown
    'Verry funny'zei ze grinnikend nadat ze me een duwtje haf.'Maar ja, als we verdwalen dan hebben we tenminste een smoes om niet naar de kennismaking te gaan' zei ze en ik grinnik even. Ik had niet zo veel zin in die kennismaking ,dat is wat genant vind ik.
    Lola doet een radslag en ik klap eventjes voor haar,en liep dan weer naar haar toe. Ik had zo het gevoel dat Lola iemand is die niet kan stilzitten.
    'Daar had ik even zin in' zei ze en ik grinnik weer even."Ja anders zou je dat niet doen hé."zeg ik nog steeds grinnikend.


    Lola Niamh Edwards,

    Nadat ik de radslag deed, klapte hij voor me en ik maakt een buiging. 'Danku, danku' zei ik en hij kwam weer naast me lopen. 'Ja anders zou je het niet doen hea' gaf hij grinnikend als reactie. Ik grinnikte ook. 'True' zei ik en ik keek voor me. 'Dusss.....' zei ik. 'Gewoon maar recht door denk ik' zei ik toen ik zag dat je ook naar links kon. Het was hier echt een doolhof. Ik ga er echt eeuwen over doen om dit hele gebouw uit mijn hoofd te kennen. Het is huge hier. 'Misschien is het handig als ze een plattegrond van dit gebouw hadden, dan hoef je niet elke keer zo te verdwalen' zei ik en ik zuchtte. Ik kon er slecht tegen om ergens vast te zitten. Ook bij een level in een spelletje als ik die niet voldaan kreeg. Gek word ik er dan van. Echt heel irritant.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Pebble schreef:
    [Er is niet veel gebeurd in de tijd dat je weg bent geweest. Eigenlijk niets belangrijks.]


    Oke, na, ik heb net gepost dus hoop dat ik zo goed bijloop]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †