• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rae Jade Parker
    Ik schrok me letterlijk dood toen er werd gedrumt en iemand op de gitaar speelde. De lerares werd echter woedend terwijl iedereen lachte. Helaas stopte ze het stuurde ze Zayn en het meisje eruit en ging daarna verder met de les. Ik neuriede mijn liedje en floot even. 'Niet fluiten!' Riep ze weer waardoor ik meteen mijn mond hield. Ik verveelde me dood. Ik had net zo goed kunnen slapen. Jep. Dat zou ik wel willen. Ik was dood moe en dab moest ik ook nog is propose ontwijken. Ik leg mijn hoofd op tafel op mijn armen en staar naar het bord. Ik steek mijn hand op. 'Wat moet je Parker.' Zegt ze nors. Ik probeer niet in elkaar te krimpen wat nauwelijks lukt en haal mijn hand naar beneden. 'Mevrouw. Ik spreek denk ik niet alleen voor mezelf maar de meeste hier kennen dat allemaal al dus kunnen we geen instrumenten bespelen?' Vraag ik haar. Ze kijkt me arrogant aan. 'Ga jij zeggen hoe ik les moet geven?!' Zegt ze eerst waardoor ik weer in elkaar krimp. 'Nee. Ik deed alleen een voorstel.' Zeg ik met een piepstemmetje waardoor de helft van de klas lacht. Ik voel hoe mijn wang zich rood kleurde. 'Goed noem deze noten maar op.' Zegt ze rustig. 'A, D, G, F. Hele noot. Kwart noot. 1 36e noot en een achtste noot.' Zeg ik rustig. Ze trekt haar wenkbrauw op. 'Correct, maar we gaan volgende les pas instrumenten bespelen.' Zegt ze vals. Ik zucht en leun weer op mijn armen. Dit was een saaie les en het duurde nog zo lang....


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Zullen we doen dat het uir voorbij is?]


    •*• Lululu •*•

    [Sounds good]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Laten we de andere nog eventjes tijd geven om te reageren :3]


    •*• Lululu •*•

    Harry Styles.
    Bijna een half uur had ik al op de bus moeten wachten en inmiddels was het al rond 08:30, de lessen zullen waarschijnlijk al wel van start gegaan zijn. Fantastisch. Vreselijk om als enige nog maar de les binnen te moeten komen, binnen een klein kwartiertje kwam de bus aan op school, het was er nu vrij rustig. Ik had geen zin om me direct te melden maar keek alleen bij de roosters welke les ik nu had, Muziek, de rest zou later wel komen. Gauw liep ik door naar het lokaal, waar het vrij rumoerig was. Ik keek niet op of om naar de leraar of lerares, geen flauw idee wie het was en verborg mezelf snel achteraan door naast een meisje te gaan zitten. 'Hoi,' mompel ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rae Jade Parker
    Ze probeert les te geven maar het is vrij rumoerig. De deur gaat open maar ze lijkt het niet op te merken. Hij heeft bruine krullen die vrolijk met hem meebewegen. Hij komt naast mij zitten. Wacht waarom zit hij nu naast mij? 'Hoi.' Mompelt hij naar me. Ik kijk op en heb mijn wenkbrauwen opgetrokken. En hij praatte ook nog is met me. 'Hoi.' Antwoord ik iet wat vriendelijk. De vrouw draait zich om waardoor iedereen stil is. Zodra ze zich weer omdraait begint het gerumoer weer. Ik grinnik even. 'Hoe komt het dat je zo laat bent?' Vraag ik hem. O waar waren mijn manieren. 'Ik ben trouwens Rae.' Zsgik vriendelijk tegen hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles.
    Ik draai mijn hoofd haar kant op als ze ook "hoi" terug zegt, ik had eerlijk gezegd geen antwoord verwacht. Waarom is iedereen toch zo vrolijk op een eerste schooldag? 'Omdat ik mijn bed niet uit wilden komen... De snooze knop was al drie keer af gegaan, maar ik ging er pas uit toen mijn moeder mijn kamer binnen kwam stormen.' Een grinnik verliet mijn mond en ik vroeg me af waarom ik dit tegen een volslagen vreemde vertelde. 'Ik ben trouwens Rae.' Zei ze tegen me. Nu dus bekend, maar ik begreep het alsnog niet. 'Harry, aangenaam.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Mijn gezicht vertrok wat toen ik mijn vader vanaf hier hoorde schreeuwen. Om niet nog meer hoeven te aanhoren, liep ik maar weer weg en liep naar de aula waar ik nonchalant tegen de muur leunde en mijn schetsblok uit mijn tas pakte. Ik begon alles na te tekenen. Verveeld tekende ik de kleine details en zette de datum en de tijd erbij. Klaar binnen vijf minuten. Ik ging op een tafeltje zitten en begon zacht Torn te zingen. Niet dat ik wat met zingen had, helemaal niet zelfs. Ik hield van tekenen. Het was puur om me te vermaken, zodat als ik gestoord zou worden, ik niet schrok.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bellatrix Alis Lester
    Ik zuchtte toen ik de straf hoorde en dan ging ze ook nog onze ouders bellen. Lekker dan. Ik was er echt niet blij mee, ookal had ik het zien aankomen. Mijn vader zou dus weer tieren als ik thuis kwam. Sinds ik geen lief suikergoed meisje meer was leek het wel of ik alleen nog heel veel fout kon doen. Ik knikte even beleefd naar de directrice voor ik opstond en vertrok. Buiten liep ik rustig achter Zayn aan. Het uur duurde nog wel even en ik was wel benieuwt wat hij aan het tekenen was. Ik hoopte dus maar dat hij het misschien wilde laten zien. Mijn tekening was niet heel erg veel waard. Het was nog maar een schets en omdat ik wilde alsof het leek alsof de draak om mijn ruggegraat heen was gewikkelt zaten er overal gaten in. Ik zag hem in de aula aan een tafeltje zitten. Ik schoof zacht aan om hem niet te laten schrikken. Toen hoorde ik hem pas heel zacht zingen. Ik legde mijn tas en gitaar naast me neer en ging gefascineerd zitten luisteren. Ik zou echt nooit zo goed kunnen zingen als hij, want dit was echt heel erg goed!


    Bowties were never Cooler

    Rae Jade Parker
    Hij lijkt verast van mijn antwoord. Dat ik uberhaupt reageerde. 'Omdat ik mijn bed niet uit wilden komen... De snooze knop was al drie keer af gegaan, maar ik ging er pas uit toen mijn moeder mijn kamer binnen kwam stormen.' Zegt hij. Ik kan geen grinnik onderdrukken. Hij stelt zich voor als Harry. Ik knik en kijk meer rechtdoor maar merk dat mijn schrift nog openstond en hij zo wat al mijn zelf geschreven liedjes kon zien, maar sommige had Mystique ook gebruikt. Ik sluit langzaam mijn boekje zodat hij het hoop ik niet merkt. Ik kijk ondertussen ook naar de klok. De les duurde niet zo lang meer gelukkig. Het was zo saai.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn topic]

    Zayn Javadd Malik

    Toen ik het liedje afgezongen had, keek ik naast me. 'Oh' mompelde ik en ik dacht even na. Ach, wat maakte mij het uit dat ze mijn gezang had gehoord. 'Sorry dat je dat moest aanhoren' zei ik, nogsteeds emotieloos maar met de twinkeling nog altijd in mijn ogen. Ik zag op Bellatrix' gezicht dat ze nieuwsgierig was, dus grinnikte ik en gaf haar mijn schetsboek. 'Het is niet zo heel veel. Schetsen van mijn drie zusjes en wat dingen dat ik tegen ben gekomen' vertelde ik zachtjes en ik glimlachte wat scheef. Mijn ogen begonnen wat wazig te worden, dus ik zocht diep in mijn tas tot ik mijn brillendoos tegenkwam. Ik haalde mijn bril eruit en zette hem op. Eerst was het gewoon voor de bril, maar uiteindelijk begonnen mijn ogen slechter te worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wat heb ik gemist voor Lou? Of kan ik gewoon maar iets posten?]

    [Iedereen is bij muziek, en Zayn+Bellatrix zijn eruit gezet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oke dankje! Ik zal kijken waar Louis bij kan vallen]